edit: in mn MEW heb ik saldo en de gas price al meerdere keren verhoogd....quote:You tried to send an Ethereum transaction but there was an error. Make sure you have enough ETH in your "Wallet" column to pay for the gas fee. If you already have a pending transaction (enter your address on Etherscan to find out), please wait for it to confirm, or increase your "gas price" (in the upper right dropdown) and try again.
Ja. Dat dus.quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:50 schreef Landgeld het volgende:
Ik wil nog 500 euro extra inkopen om op XRB te zetten.
Wat is , in het kort, het verschil tussen het gebruik van Bitonic en een SEPA betaling via (bijvoorbeeld) Kraken? Scheelt misschien 10 euro fee o.i.d.?
Tering. Niet normaal.quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Had 8000 POET gekocht voor nog geen 3 cent ps
Maar voor 10-20 euro op 500 euro ga je toch niet moeilijk doen?quote:
vanaf plek 500 op cmc heb je goedkope coins.quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Tering. Niet normaal.
Welke coins heb je nu nog die zo weinig waard zijn maar veel kunnen opleveren?
20 euro op 500. Dat is 4 procent. Ik vind het nogal.quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Maar voor 10-20 euro op 500 euro ga je toch niet moeilijk doen?
Of waarom doe je het SEPA?
Inzetten op coins met een X in de naam, gegarandeerd Moon. Ik wacht nog op de tripple X coin, ga ik gelijk halen als die komt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Tering. Niet normaal.
Ik sorteerde op binance gewoon naar de goedkoopste coin en dat was POE en die kocht ik. Puur skillquote:Op donderdag 4 januari 2018 19:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Tering. Niet normaal.
daar moet je nog de goede van kiezenquote:Op donderdag 4 januari 2018 19:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
vanaf plek 500 op cmc heb je goedkope coins.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:55 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Inzetten op coins met een X in de naam, gegarandeerd Moon. Ik wacht nog op de tripple X coin, ga ik gelijk halen als die komt.Oohja en altijd FUN hodlen voor onderweg.
Kraken heeft geen Raiblocks.quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Maar voor 10-20 euro op 500 euro ga je toch niet moeilijk doen?
Of waarom doe je het SEPA?
BNB kopen en daar de fees mee betalen, wat je met de 0.99 kan van de coins die je nu nog hebt weet ik niet. Hier ook al 2x gevraagd zonder antwoordquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, ben ik de enige autist die het irritant vindt dat als je op sell 100% drukt bij Binance je niet echt alle 100% verkoopt, maar hele getallen. Hou je altijd iets over op een coin die je niet meer wil.
Heeft te maken met transactiefee. Als BNB koopt ben je daar van af, dan wordt BNB gebruikt voor de fee.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, ben ik de enige autist die het irritant vindt dat als je op sell 100% drukt bij Binance je niet echt alle 100% verkoopt, maar hele getallen. Hou je altijd iets over op een coin die je niet meer wil.
Heb ergens ooit gelezen dat Binance op den duur met een optie komt om deze restjes oftewel ''dust'' te kunnen opschonen. Weet echter niet precies hoe dat in z'n werk zal gaan.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:05 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
BNB kopen en daar de fees mee betalen, wat je met de 0.99 kan van de coins die je nu nog hebt weet ik niet. Hier ook al 2x gevraagd zonder antwoord
Nee hoor, je bent zeker niet de enige😂.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef Kyran het volgende:
Super irritant en de autist in mij kan er heel erg slecht tegenquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:06 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent zeker niet de enige😂.
Ze verdienen hier zoveel door, niemand die wat doet met 0,9 ripple bijv.😜
Tevens 50% korting op de feesquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft te maken met transactiefee. Als BNB koopt ben je daar van af, dan wordt BNB gebruikt voor de fee.
Die coin bijkopen en daarna met BNB verkopen. Ben je in elk geval alle gehele coins kwijt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Super irritant en de autist in mij kan er heel erg slecht tegen
Maar qua betaling:quote:
Beter dat IOTA niet te snel gaat. Geeft ze iets meer tijd om hun shit te fixen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Iota ook eindelijk eens in het groen, mocht tijd worden. Leuke correctie van +20% de afgelpoen 2 uur.
Niet alleen dat, deze onzin begint al bij de Buy.. daar zie je gelijk in je wallet dat je niet hele munten hebt gekocht, maar bijvoorbeeld 4,95. zwaar irritantquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef Kyran het volgende:
Zal wel oud nieuws zijn ondertussen maar kwam dit tegen;quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Iota ook eindelijk eens in het groen, mocht tijd worden. Leuke correctie van +20% de afgelpoen 2 uur.
Doorsparen. Money makes money.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Ik weet dat Lambo een meme is, maar er zitten vast autoliefhebbers hier.
Wat doen jullie wanneer die droomauto binnen bereik is?
Cashen? Doorsparen?
Ja, komt dus door die irritante fee, met BNB is dat op te lossen, maar ja nu raak ik nooit meer die cijfers achter de komma kwijtquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:19 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Niet alleen dat, deze onzin begint al bij de Buy.. daar zie je gelijk in je wallet dat je niet hele munten hebt gekocht, maar bijvoorbeeld 4,95. zwaar irritant
Ik kan m'n huidige auto nog niet eens betalen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Cashen? Doorsparen?
Tot je het dubbele hebt, of nog verder?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Doorsparen. Money makes money.
Zoveel kopen dat de fee precies 0.95 is is de enige optiequote:Op donderdag 4 januari 2018 20:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, komt dus door die irritante fee, met BNB is dat op te lossen, maar ja nu raak ik nooit meer die cijfers achter de komma kwijt
Alles door blijven investeren. Ben niet gek dat ik een auto haal als ik 1 ton raakquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Cashen? Doorsparen?
Drievoudige. Als ik dat nu voor elkaar krijg kan ik mijn droomhuis kopen, dat weegt voor mij zwaarder.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Tot je het dubbele hebt, of nog verder?
Dan sowieso doorsparenquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan m'n huidige auto nog niet eens betalen.
Doorsparen voor een huis, veel betere investering dan een auto.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Cashen? Doorsparen?
Je moet meerdere huizen kopen. Dan moet je ze verhuren dan heb je ook een vaste inkomstenbronquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Doorsparen voor een huis, veel betere investering dan een auto.
Als ik alles nu uitcash kan ik mijn droomauto makkelijk betalen, maar dat doe ik niet.
Een auto is leuk, maar kost uiteindelijk alleen maar geld. Wat dat betreft is het net een vrouw.
En dan kan het er wel vanaf?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Alles door blijven investeren. Ben niet gek dat ik een auto haal als ik 1 ton raakDie 1 ton flip je in 1 maandje om in 1 mil.
Deze man weetquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee. Dan haal je 1 ton eraf, ga je verder met 900.000
Hypotheek afbetalen, huidige huis verhuren en een hoerenhuis beginnen om nog meer geld te maken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Cashen? Doorsparen?
Ik zei ook nergens dat een auto een goede investering isquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als ik alles nu uitcash kan ik mijn droomauto makkelijk betalen, maar dat doe ik niet.
Een auto is leuk, maar kost uiteindelijk alleen maar geld. Wat dat betreft is het net een vrouw.
dit topic is een bubbel.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef ColeJ het volgende:
Nondeju, ff eten en 200 berichten verder..
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee. Dan haal je 1 ton eraf, ga je verder met 900.000
Ik hoef geen lamboquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik
Al koop je voor een ton bijna geen droomauto meer
Snovioquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:29 schreef no1uknow het volgende:
voor degenen die er zin in hebben, shill mij een shitcoin die binnenkort wat leuks gaat doen qua stijging
Koopjequote:Op donderdag 4 januari 2018 20:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik hoef geen lamboMercedes C63 AMG
Ik haal die pas wanneer die maar iets van 10% van mijn inkomsten is. Dus als ik iets van 600.000 heb gehaald dan haal ik pas
Vorige week gedaanquote:
Ja maar heeft dat nu wel zin?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vorige week gedaangeen spijt van
quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vorige week gedaangeen spijt van
Ik verwacht dat hij wel naar 35 of 50 cent gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja maar heeft dat nu wel zin?Lijkt me redelijk FOMO om daar nog in te gaan.
Uhhh TRX?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Geef dan een van je shitcoins die nog een dergelijke pump moet krijgen.
Je droomauto is een Renault Kangoo?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
hodl als een moederneukerquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Cashen? Doorsparen?
In de komende 3 weken ja ?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij wel naar 35 of 50 cent gaat.
quote:
Nee zal wel Q2 of Q3 worden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
In de komende 3 weken ja ?Want ik ga geen 1 jaar daarop wachten.
Binance is gaar op dit momentquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:39 schreef Skv het volgende:
Is het ripple netwerk gaar?
Uur geleden overgeschreven van wallet naar binance. Maar komt niet binnen.
Hoe kom je daar gratis aan?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]500 gratis van gekregen van Binance maar die heb ik verkocht voor het absolute minimum wat nodig was om een sell order te plaatsen.
Hoeveel?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
heb net nog wat winst uitgecashed. Had t met 20min.
500 euro, ook meteen als testbedrag of ik het wel daadwerkelijk op m'n bankrekening krijg voordat ik mezelf rijk reken als ik een virtueel miljoen heb.quote:
Ik zie Lisk in 2018 wel boven de $100 uitkomen. Goede roadmap en er gaat een hoop gebeurenquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:46 schreef rubensanti het volgende:
Bijna elke keer als ik mijn portfolio open een ath door neo en hst![]()
Wat denken jullie van lisk? Ik verwacht zelf dat lisk wat gaat stijgen richting 20 februari met de komst van lisk core 1.0 en de rebranding.
Dit kost vrij veel geldquote:
Dit...quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:50 schreef ColeJ het volgende:
Gasten... we gaan een paar procent naar beneden en het stort ineens in? Welkom in de cryptowereld...
Dit...quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
127% in de plus waar heb jij het over
quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:50 schreef ColeJ het volgende:
Gasten... we gaan een paar procent naar beneden en het stort ineens in? Welkom in de cryptowereld...
1m chartquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Allemaal rode candles op mijn 1m charts.
ahja nu gaat het weer. Zullen die gasten van Binance al miljardair zijn met die miljoenen transacties en bergen met dust??quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
heb net nog wat winst uitgecashed. Had t met 20min.
Hoort erbij.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:50 schreef ColeJ het volgende:
Jaguar XEquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je droomauto is een Renault Kangoo?
Hold daar een hele zooi van ook in de hoop op de $100 !quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:47 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ik zie Lisk in 2018 wel boven de $100 uitkomen. Goede roadmap en er gaat een hoop gebeuren
Gekocht op 552, verkocht op ~2010.quote:
Altijd weer die kutcoin...quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alles kakt een beetje in, BTC zit een klein beetje gas te geven.
Nee. Alleen als Bitcoin omhoog schiet of crasht. De noobs op de wereld denken nog steeds dat dat de koning is.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef lighted het volgende:
doe t pas 2 dagen.. is t "standaard" dat t op (onze) avond zo inkakt?
Kan je morgen lekker wakker worden met een nieuwe ATHquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef lighted het volgende:
doe t pas 2 dagen.. is t "standaard" dat t op (onze) avond zo inkakt?
Zolang BTC de bouncer aan de deur is zal dat ook blijven. Als ze vragen waar de adoptie van BTC is dan kan je door verwijzen naar bijna elke plek waar je euros,dollars en schelpen in crypto kan gooien.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Alleen als Bitcoin omhoog schiet of crasht. De noobs op de wereld denken nog steeds dat dat de koning is.
Mijn REQ is al x10quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:56 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben pissed. REQ doet niks terwijl de rest zit te moonenAls het morgen nog niet wat doet na de update ga ik sellen
De verwachtingen zijn hoog overal waar ik lees, dus kwestie van tijdquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kocht op 80 centDacht wel die gaat wel eventjes mee met de hype.
Oh ja het instappertje van Jaguar, achterlijk voor wat het biedt.quote:
F5quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Binance klote bezig. De koersen in het overzicht klopt niks van. Niks van up to date.
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:00 schreef Predator38 het volgende:
is er morgen een announcement voor REQ ?
Kan iemand mij een richting op sturen met deze vraag?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gekocht op 552, verkocht op ~2010.
Nog een andere vraag, ik heb nu nog 0.9 ripple en 0.414 tron in m'n wallet zitten. Wat kan ik hier mee? Helemaal niets volgens mij?
Ik heb 2 weken geleden een snufje uitbetaald en meteen ook maar een andere auto gekocht. Ik heb lang geleden een Audi80 cabrio gehad, meesterlijke auto. Dus ik heb de opvolger gekocht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Cashen? Doorsparen?
Letterlijk vorig topic beantwoord. Zoek maar terug.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan iemand mij een richting op sturen met deze vraag?
Cabrioquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een snufje uitbetaald en meteen ook maar een andere auto gekocht. Ik heb lang geleden een Audi80 cabrio gehad, meesterlijke auto. Dus ik heb de opvolger gekocht.
[ afbeelding ]
Een auto blijft natuurlijk een ruk investering, Maar ik vind het ook belangrijk iets te kunnen vasthouden na de heerlijke profit
Je ziet bitcoin niet meer moonen? Als de $16.500-grens doorbroken wordt denk ik zelf dat het snel weer richting de $ 20.000 gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Alleen als Bitcoin omhoog schiet of crasht. De noobs op de wereld denken nog steeds dat dat de koning is.
Vrij weinig als je op binance zit.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan iemand mij een richting op sturen met deze vraag?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een snufje uitbetaald en meteen ook maar een andere auto gekocht. Ik heb lang geleden een Audi80 cabrio gehad, meesterlijke auto. Dus ik heb de opvolger gekocht.
[ afbeelding ]
Een auto blijft natuurlijk een ruk investering, Maar ik vind het ook belangrijk iets te kunnen vasthouden na de heerlijke profit
Thanksquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Letterlijk vorig topic beantwoord. Zoek maar terug.
Ik heb in december een gedeelte uitbetaald en mijn droomauto gekocht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Cashen? Doorsparen?
Ik koop er een Corvette bijquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als ik miljonair wordt komt er ook een mooie RS serie voor de deur.
Oh dat is wel een goeie.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Vrij weinig als je op binance zit.
Volgende keer moet je ervoor zorgen dat je BNB hebt. Dan gaat daar de fee vanaf ipv de crypto waarmee je de transactie uitvoert. Dit zorgt ervoor dat je dus niet met zulke kleine hoeveelheden blijft zitten
Een Lambo is ook altijd een 2e (of meer) autoquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:06 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb in december een gedeelte uitbetaald en mijn droomauto gekocht.![]()
Lambo heb je helemaal niks aan voor dagelijks gebruik.
Dat noemen ze een correctie..... Oog wacht bij zogenaamde shitcoins is het een crash.... Vlug sell sell sell.quote:
quote:
En hem dan tussen de gebakjes op de parkeerplaats zetten?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Een Lambo is ook altijd een 2e (of meer) auto
Doet SWIFT al iets met blockchain? Het is een draak van een organisatie, ouderwets en log.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:52 schreef xminator het volgende:
Xrp shitcoin.
Alle echte grootbanken stappen in swift blockchain. Bij swift zijn nu al meer dan 11.000 banken aangesloten.
En met welke coins ga je dat voor elkaar boksen?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:10 schreef BadVlad het volgende:
[..]
En hem dan tussen de gebakjes op de parkeerplaats zetten?
Mijn doel voor 2018 is een huis.
Extreem is relatief, ze zijn niet zo duur als de Lamboquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan moet ik al meerdere miljoenen hebben voordat ik helemaal extreem ga doen.
Met 1 mil zal het niet meer zijn dan een leuke auto en een huis aftikken.. en de rest bewaren voor regenachtige dagen.
Nee, rijdenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:10 schreef BadVlad het volgende:
[..]
En hem dan tussen de gebakjes op de parkeerplaats zetten?
Mijn doel voor 2018 is een huis.
Niet, alles zit vol. En na jou nog 10.000 nieuwe mensen die in willen stappen. Trouwens, voor je ook nog 10.000 mensen. Overal mensenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:12 schreef Predator38 het volgende:
wat is nu de snelste manier om een paar ETH aan te kopen ????
ik zit al aan mijn max bij coinbase en dat bank verificatie geneuzel duurt nog wel ff
Zeggen is 1, doen/kunnen is een ander.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Extreem is relatief, ze zijn niet zo duur als de Lambo
Wat is iedereen verstandig hier, al die huizen die afbetaald worden
dan maar mijn verificaties afwachten.........quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Niet, alles zit vol. En na jou nog 10.000 nieuwe mensen die in willen stappen. Trouwens, voor je ook nog 10.000 mensen. Overal mensen
Ik ben al blij als ik straks een keer een bankstelletje met cryptogeld kan betalen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeggen is 1, doen/kunnen is een ander.
Benieuwd wij zijn hypotheek daadwerkelijk heeft afgelost dankzij crypto's
quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Extreem is relatief, ze zijn niet zo duur als de Lambo
Wat is iedereen verstandig hier, al die huizen die afbetaald worden
Magnet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SWIFT.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doet SWIFT al iets met blockchain? Het is een draak van een organisatie, ouderwets en log.
Whut? Een miljoen staat gelijk al 2 jaarinkomen?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Een miljoen lijkt veel maar het 'slechts' 2 jaar aan loon tegen een modaal inkomen. Dan liever stoppen in iets waar ik langer dan 2 jaar plezier van heb.
Voornamelijk Waves, Dragonchain, BLOCKv, WCT, NEO, Lisk en MobileGo, enkele ICO's waar ik inzit en arbitrage trading.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En met welke coins ga je dat voor elkaar boksen?
Reken me dat eens voor?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Een miljoen lijkt veel maar het 'slechts' 2 jaar aan loon tegen een modaal inkomen. Dan liever stoppen in iets waar ik langer dan 2 jaar plezier van heb.
Grapjas.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Een miljoen lijkt veel maar het 'slechts' 2 jaar aan loon tegen een modaal inkomen.
Een modaal inkomen is 37,5K hoor, da's meer dan 25 jaarquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
Lekker manquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Binnenkort bezichtiging voor een andere woning
Net op tijd binnenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef D. het volgende:
Ik zag trouwens dat Binance ook een nieuwe klanten stop heeft
Welke villa is het gewordenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Marco van Basten dacht ook dat een uitkering een ton per jaar was.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
Baas.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:18 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
Ik ga niet op iedereen reageren mijn geweldige rekenkunsten .. gaat om jaren.
Verwarde het modale inkomen even met mijn eigen loon.
Dat zal het zijn idd.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:18 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
Ik ga niet op iedereen reageren mijn geweldige rekenkunsten .. gaat om jaren.
Verwarde het modale inkomen even met mijn eigen loon.
Jij gaat al even mee toch? Nu pas op Binance?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Net op tijd binnenhopelijk snel weer meer mensen die mee mogen doen, we hebben vers geld nodig.
Het staat ineens weer terug in mijn wallet.quote:
150k = middeninkomenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:19 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Marco van Basten dacht ook dat een uitkering een ton per jaar was.
Pak melk van een eurootje of 8 zeker?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:19 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Marco van Basten dacht ook dat een uitkering een ton per jaar was.
Het is een begin en een bezichtiging doe je niet zomaarquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is maar een bezichtiging
Maar iets vrijstaands van deze eeuw.
Ja, had al 5 exchanges en geen behoefte gehad aan een nieuwe totdat Vechain eraan kwamquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Jij gaat al even mee toch? Nu pas op Binance?
Ik heb sinds juni bijna de helft van mijn hypotheek afgelost. Dat het niet meer is komt doordat ik niet meer boetevrij kan aflossen (2 x 20% + bijstorten spaarhypotheek). Ik ga later deze maand met mijn bank praten om te kijken hoe ik zo snel mogelijk boetevrij van de rest af kan komen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima moment.quote:
Inkoopmoment incomingquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:21 schreef Skv het volgende:
Goed, we gaan weer omlaag. Terecht ook
Buckle up.
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is een begin en een bezichtiging doe je niet zomaar
Ik gok dat je daar wel het dubbele voor kunt krijgenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:22 schreef xaban06 het volgende:
Oh mocht er iemand een Binance account willen overnemen... ik ken iemand die zijn account verkoopt voor 100 euro, hij heeft er coins opstaan ter waarde van ~150 dollar maar kan er weinig mee vanwege te hoge fees
Nee, droomauto is een emotie, een huis is een huisquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt
Maar het kan tegenvallen.
Ik geloof iig niet in een “droomhuis”...
quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wil je wel in Nederland blijven dan? Ik zou het wel weten...quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt
Maar het kan tegenvallen.
Ik geloof iig niet in een “droomhuis”...
Same. Ik denk dat ik hier redelijk snel weg ben als ik daar genoeg geld voor zou hebbenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil je wel in Nederland blijven dan? Ik zou het wel weten...
Ook met enkele miljoenen zou ik in NL blijven, het is hier primaquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Same. Ik denk dat ik hier redelijk snel weg ben als ik daar genoeg geld voor zou hebben
Ha met zoveel geld koop ik mijzelf een huis in Kroatië oid.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ook met enkele miljoenen zou ik in NL blijven, het is hier prima
Niet perse omdat het hier slecht is, maar omdat ik gewoon meer heb met andere "mooie" landen. Zal vast voor gek verklaard worden, maar als ik de kans krijg ben ik zo vertrokken naar Canada of noordelijke helft van Scandinavië =)quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ook met enkele miljoenen zou ik in NL blijven, het is hier prima
Veel te koud johquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet perse omdat het hier slecht is, maar omdat ik gewoon meer heb met andere "mooie" landen. Zal vast voor gek verklaard worden, maar als ik de kans krijg ben ik zo vertrokken naar Canada of noordelijke helft van Scandinavië =)
Deze man weet. Plus je hebt een vast inkomenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:32 schreef SugeLucky het volgende:
met enkele miljoenen zou ik een aantal huizen kopen in NL om te verhuren, anders betaal je wel erg veel aan vermogensbelasting.
Ligt aan wat je zou willen kopenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:33 schreef spierbal het volgende:
Wat doen we. Kopen voor t slapen gaan of t wakker worden afwachten?
Nachtje doorhalenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:33 schreef spierbal het volgende:
als je twijfelt, wachten.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:33 schreef spierbal het volgende:
Order plaatsen, 10-20% onder de huidige waarde, wellicht komt hij door, zo niet kijk je morgen wel weerquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:33 schreef spierbal het volgende:
Moeilijk inschatten wat Azië gaat doen, nog harder dumpen of kopen i.v.m. lage prijzen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:33 schreef spierbal het volgende:
Dat doe ik idd ook vaak....zie je wel of je iets hebt meegepakt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Order plaatsen, 10-20% onder de huidige waarde, wellicht komt hij door, zo niet kijk je morgen wel weer
Gaat nu rap naar beneden...was te verwachten met de huidige stijging.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:35 schreef TwztId het volgende:
Morgen weer 100 euro beschikbaar maken, had het op Ripple willen zetten om daar in te stappen, maar met wat ik er nu over allemaal over lees zit ik toch weer te twijfelen.
Idemquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Voor het eerst in m'n leven heb ik op het juiste moment verkocht...
Ben benieuwd wat de koreanen doen als die straks wakker worden....die zijn aardig XRP geilquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:38 schreef Thieske het volgende:
Ripple ook maar even gecashed, blijf nog wel ff wakker, nu goede instap moment kiezen.
Die zijn al wakker toch?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:39 schreef descon het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de koreanen doen als die straks wakker worden....die zijn aardig XRP geil
Ervan uitgaande dat ze om 7:00 wakker worden, nog anderhalf uurquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:40 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Die zijn al wakker toch?
foutje, bijna :p
dat is een goede. Deed ik vaak alleen met verkopen. Totaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Order plaatsen, 10-20% onder de huidige waarde, wellicht komt hij door, zo niet kijk je morgen wel weer
quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:43 schreef spierbal het volgende:
Even een andere serieuze vraag.
Met de behaalde winsten afgelopen dagen en de beschikking te hebben om een nieuwe auto te halen zou ik graag jullie mening willen weten ik twijfel tussen 2 wagens.
Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Honda.
Wat zouden jullie doen!
Tijd voor een VroomCoinquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:43 schreef spierbal het volgende:
Met de behaalde winsten afgelopen dagen en de beschikking te hebben om een nieuwe auto te halen zou ik graag jullie mening willen weten ik twijfel tussen 2 wagens.
Wat zouden jullie doen!
Verkocht op 1400, ga wel weer instappen even kijken wat het doet tot 00:00quote:
vr00m vr00mquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:43 schreef spierbal het volgende:
Wat zouden jullie doen!
1300 zal je bedoelen?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:47 schreef Joris5a het volgende:
[..]
Helft vanmiddag al verkocht op 2300 Sat, andere is voor de Hodl. Keep faith in your coins
quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:48 schreef Chaes het volgende:
Weet niet of het al gemeld is maar Ripple komt niet op coinbase.
Het Ajax-topic aan het terroriseren:quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Schreuder is toch een Feyenoorder.....
quote:
Bron?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:48 schreef Chaes het volgende:
Weet niet of het al gemeld is maar Ripple komt niet op coinbase.
Coinbase, one of the largest crypto exchanges, said in a Twitter post by its chief executive officer that it had not made a decision to add new coins. “Any statement to the contrary is untrue and not authorized by the company,” Brian Armstrong’s feed said.quote:
Ik zie het probleem niet. Gewoon op tijd uitstappen en straks weer instappen. Dit soort dingen kun je met iedere coin meemaken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:50 schreef Jurian95 het volgende:
Hij wordt niet altijd hier gewaardeerd, maar wat ben ik blij dat Nattekat Ripple heeft lopen bashen en ik er niet in zit nu.
Ja, swift begint langzaam op te komen. Ze hebben sowieso geen haast. Gezien ze nu al marktleider zijn. Banken zijn ouderwets en zullen sowieso niet heel snel stappen op verandering. Dus haast heeft het niet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doet SWIFT al iets met blockchain? Het is een draak van een organisatie, ouderwets en log.
Naja, ik zie hem voorlopig niet toegevoegd worden aan coinbasequote:Op donderdag 4 januari 2018 21:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Coinbase, one of the largest crypto exchanges, said in a Twitter post by its chief executive officer that it had not made a decision to add new coins. “Any statement to the contrary is untrue and not authorized by the company,” Brian Armstrong’s feed said.
Da's wel iets genuanceerder.
Haha instappen doe ik misschien wel tijdelijk, maar uitstappen hoefde niet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Gewoon op tijd uitstappen en straks weer instappen. Dit soort dingen kun je met iedere coin meemaken.
Of gewoon holden, ook geen probleem.
Als je naar de trend kijkt is er nu af wat er in enkele dagen bijgekomen is. Over een langere periode is Ripple nog steeds gewoon moooooooon gegaan.
HODL is the magic wordquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Gewoon op tijd uitstappen en straks weer instappen. Dit soort dingen kun je met iedere coin meemaken.
Of gewoon holden, ook geen probleem.
Als je naar de trend kijkt is er nu af wat er in enkele dagen bijgekomen is. Over een langere periode is Ripple nog steeds gewoon moooooooon gegaan.
Honda NSXquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:43 schreef spierbal het volgende:
Wat zouden jullie doen!
Ben benieuwd, mochten ze blockchain daadwerkelijk inzetten zal het niet eerder dan 5 jaar gebeurenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, swift begint langzaam op te komen. Ze hebben sowieso geen haast. Gezien ze nu al marktleider zijn. Banken zijn ouderwets en zullen sowieso niet heel snel stappen op verandering. Dus haast heeft het niet.
https://www.swift.com/new(...)ain-proof-of-concept
The banks that have recently joined the PoC include: ABN AMRO Bank, ABSA Bank, BBVA, Banco Santander, China Construction Bank, China Minsheng Banking, Commerzbank, Deutsche Bank, Erste Group Bank, FirstRand Bank, Intesa Sanpaolo, JPMorgan Chase Bank, Lloyds Bank, Mashreq bank, Nedbank, Rabobank, Société Générale, Standard Bank of South Africa, Standard Chartered Bank, Sumitomo Mitsui Banking Corporation, UniCredit and Westpac Banking Corporation.
Dit zijn allemaal grootbanken. Komt ripple aan met kleine shitbanken. Als de grootbanken erin zitten dan moeten de kleine banken volgen.
Wat een middelmatige wansmaak.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:47 schreef xaban06 het volgende:
Maa mocht ik ooit een miljoen of 2-3 bereiken dan wordt het 1 van deze 2:
- BMW 6er Gran Coupe
[ afbeelding ]
- Porsche Panamera
[ afbeelding ]
Haha men...25% op een dag is gewoon nog steeds bizar veel hequote:Op donderdag 4 januari 2018 21:55 schreef ejfaar het volgende:
Nog net ff een dipje vanavondis mn portfolio ‘maar’ 25% gestegen vabdaag
Ditquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha men...25% op een dag is gewoon nog steeds bizar veel he
Voordat de banken het implementeren zal het ook jaren duren. Er zal maar 1 partij zijn die gaat winnen. Het kan nooit dat ripple en swift naast elkaar gaan bestaan. Als eenmaal de grootbanken in swift zitten (zitten ze nu dus al) dan moeten de kleintjes mee doen. Anders hebben de kleintjes pech want een grootbank gaat echt niet zowel in ripple als in swift.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, mochten ze blockchain daadwerkelijk inzetten zal het niet eerder dan 5 jaar gebeurenDus tot die tijd kunnen andere coins best wel wat neerzetten.
daarom ook ‘maar’ hehequote:Op donderdag 4 januari 2018 22:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha men...25% op een dag is gewoon nog steeds bizar veel he
Met 25% per dag ben ik anders volgende week nog geen miljonair.. Moet ik dan een hele maand wachten?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
DitWat zijn mensen gierig geworden zeg.
dat was dus niet serieus hequote:Op donderdag 4 januari 2018 22:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
DitWat zijn mensen gierig geworden zeg.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:03 schreef poebz het volgende:
[..]
Met 25% per dag ben ik anders volgende week nog geen miljonair.. Moet ik dan een hele maand wachten?
forum.fok.nlquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:03 schreef TwztId het volgende:
Beste website voor algemeen altcoin nieuws?
Ik wil graag een beetje op de hoogte blijven.
BTC / [SC] Cryptocurrencies #687quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:03 schreef TwztId het volgende:
Beste website voor algemeen altcoin nieuws?
Ik wil graag een beetje op de hoogte blijven.
Hehe zag het..Maar betrap mezelf er ook op hoor. Portfolio tikte vandaag 3.9k (vanochtend 3.2k) en zakt nu terug naar 3.7k en nu baal ik dat ie niet meer op 3.9k staatquote:
Een betrouwbare exchange als coinbase/gdax waar je direct met een coin van en naar fiat kan is heerlijk voor elke coin.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het bijzonder hoe een geruchten over toetreden tot een marktplaats een meteen 30% van waarde af kunnen snoepen.
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
BTC / [SC] Cryptocurrencies #687
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |