abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176287578
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.
pi_176287610
Had 8000 POET gekocht voor nog geen 3 cent ps >:)
Facts don't care about your feelings
pi_176287654
Godverdomme op vakantie geweest en weer een heel station vol treinen gemist zo te zien.

XRP/TRX/POE :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_176287675
En de wall gaat neer...
pi_176287695
WeTrust heeft een nieuwe Marketing manager:

Hey everyone, it’s great to officially meet you all. Still getting acclimated (it’s day two for me) but we did an interview with Financial Juneteenth Black Crypto last night on their FB page which will be cross-posted to their Youtube (250k subs) as well. We’ve got another one set for Monday (smaller group, Planet Cryptoz). Beyond that, I know Leon has been prepping an update for this week and I’ll be doing a proper interview to introduce myself soon. George is moving a TON more partnership convos forward (I won’t speak about those until they’re official, but there’s some very exciting ones in there) and we have a lot more in the pipeline (including design/branding improvements and a few groups who are eager to exploring building their own products on our platform).

https://wetrustplatform.s(...)BH/p1515088457000306
pi_176287708
Zijn er nog meer die door etherdelta geen ETH orders kunnen plaatsen?
ik krijg telkens een melding dat er nog een order pending is terwijl op etherscan niets is te zien... :(

quote:
You tried to send an Ethereum transaction but there was an error. Make sure you have enough ETH in your "Wallet" column to pay for the gas fee. If you already have a pending transaction (enter your address on Etherscan to find out), please wait for it to confirm, or increase your "gas price" (in the upper right dropdown) and try again.
edit: in mn MEW heb ik saldo en de gas price al meerdere keren verhoogd....
pi_176287716
-edit-
Love is in the air!
pi_176287720
Wat gebeurt er met eot token? 355% stijging
pi_176287726
Ik wil nog 500 euro extra inkopen om op XRB te zetten.

Wat is , in het kort, het verschil tussen het gebruik van Bitonic en een SEPA betaling via (bijvoorbeeld) Kraken? Scheelt misschien 10 euro fee o.i.d.?
Love is in the air!
pi_176287746
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:50 schreef Landgeld het volgende:
Ik wil nog 500 euro extra inkopen om op XRB te zetten.

Wat is , in het kort, het verschil tussen het gebruik van Bitonic en een SEPA betaling via (bijvoorbeeld) Kraken? Scheelt misschien 10 euro fee o.i.d.?
Ja. Dat dus.
pi_176287757
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Had 8000 POET gekocht voor nog geen 3 cent ps >:)
Tering. Niet normaal.
Welke coins heb je nu nog die zo weinig waard zijn maar veel kunnen opleveren ;)?
Love is in the air!
pi_176287767
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja. Dat dus.
Maar voor 10-20 euro op 500 euro ga je toch niet moeilijk doen?
Of waarom doe je het SEPA?
Love is in the air!
pi_176287796
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:51 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Tering. Niet normaal.
Welke coins heb je nu nog die zo weinig waard zijn maar veel kunnen opleveren ;)?
vanaf plek 500 op cmc heb je goedkope coins.
pi_176287802
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:52 schreef Landgeld het volgende:

[..]

20 euro op 500. Dat is 4 procent. Ik vind het nogal.
pi_176287826
quote:

[..]

Tering. Niet normaal.
Inzetten op coins met een X in de naam, gegarandeerd Moon. Ik wacht nog op de tripple X coin, ga ik gelijk halen als die komt. ^O^ Oohja en altijd FUN hodlen voor onderweg.
pi_176287837
quote:

[..]

Tering. Niet normaal.
Ik sorteerde op binance gewoon naar de goedkoopste coin en dat was POE en die kocht ik. Puur skill :D
Facts don't care about your feelings
pi_176287856
Gaat toch nergens over die winstpercentages vandaag van 75% van de coins momenteel. Trainwreck...
Even a broken clock is right twice a day.
pi_176287875
omisego is ook klaar voor een pump. zit al een tijd tegen weerstand aan.
pi_176287887
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

vanaf plek 500 op cmc heb je goedkope coins.
daar moet je nog de goede van kiezen ;)
Love is in the air!
pi_176287897
Ik heb dinsdagavond geld overgemaakt naar Coinbase, maar het is er nog steeds niet :S.

Is er iemand die nog ETH wil verkopen voor marktprijs + half transactiekosten?
pi_176287904
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:55 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Inzetten op coins met een X in de naam, gegarandeerd Moon. Ik wacht nog op de tripple X coin, ga ik gelijk halen als die komt. ^O^ Oohja en altijd FUN hodlen voor onderweg.
:D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 20:01:07 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176287937
eth heeft er ook geen zin meer in

Edit: Maandag met ¤250 begonnen, net de verdubbeling gepakt :D
pi_176287940
Fomo op fun. Maar deze stijgingen zoals vandaag bij bijna alle alts is niet echt gezond..
Koning.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:01:30 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176287942
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:52 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Kraken heeft geen Raiblocks.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 20:03:41 #25
416575 crew  Evenstar
pi_176287985
Trouwens, ben ik de enige autist die het irritant vindt dat als je op sell 100% drukt bij Binance je niet echt alle 100% verkoopt, maar hele getallen. Hou je altijd iets over op een coin die je niet meer wil.
pi_176288001
Waarom zet Blockfolio constant de TRX prijs op 0.00000804 BTC...
pi_176288020
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, ben ik de enige autist die het irritant vindt dat als je op sell 100% drukt bij Binance je niet echt alle 100% verkoopt, maar hele getallen. Hou je altijd iets over op een coin die je niet meer wil.
BNB kopen en daar de fees mee betalen, wat je met de 0.99 kan van de coins die je nu nog hebt weet ik niet. Hier ook al 2x gevraagd zonder antwoord O-)
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:05:33 #28
68638 Zwansen
pi_176288032
quote:
Heeft te maken met transactiefee. Als BNB koopt ben je daar van af, dan wordt BNB gebruikt voor de fee.
pi_176288042
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:05 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

BNB kopen en daar de fees mee betalen, wat je met de 0.99 kan van de coins die je nu nog hebt weet ik niet. Hier ook al 2x gevraagd zonder antwoord O-)
Heb ergens ooit gelezen dat Binance op den duur met een optie komt om deze restjes oftewel ''dust'' te kunnen opschonen. Weet echter niet precies hoe dat in z'n werk zal gaan.
pi_176288048
quote:
Nee hoor, je bent zeker niet de enige😂.
Ze verdienen hier zoveel door, niemand die wat doet met 0,9 ripple bijv.😜
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 20:07:17 #31
416575 crew  Evenstar
pi_176288061
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:06 schreef Idlerrr9292 het volgende:

[..]

Nee hoor, je bent zeker niet de enige😂.
Ze verdienen hier zoveel door, niemand die wat doet met 0,9 ripple bijv.😜
Super irritant en de autist in mij kan er heel erg slecht tegen :P
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:07:57 #32
18653 crew  D.
pi_176288074
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Heeft te maken met transactiefee. Als BNB koopt ben je daar van af, dan wordt BNB gebruikt voor de fee.
Tevens 50% korting op de fees :Y
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:08:35 #33
68638 Zwansen
pi_176288083
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Super irritant en de autist in mij kan er heel erg slecht tegen :P
Die coin bijkopen en daarna met BNB verkopen. Ben je in elk geval alle gehele coins kwijt.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:09:06 #34
68638 Zwansen
pi_176288095
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:07 schreef D. het volgende:

[..]

Tevens 50% korting op de fees :Y
Ook niet onbelangrijk inderdaad. :)
pi_176288128
En welke coin stijgt vannacht met 300000%😮?
pi_176288155
Iota ook eindelijk eens in het groen, mocht tijd worden. Leuke correctie van +20% de afgelpoen 2 uur.
pi_176288158
Als ik nu kijk vraag ik me meer af welke coin gaat crashen vannacht ;)
pi_176288213
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Kraken heeft geen Raiblocks.
Maar qua betaling:

ING -> Kraken (SEPA) -> Bitgrail

Dus Kraken gebruik ik als transactie platform. Of lukt dat niet?
Love is in the air!
pi_176288225
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Iota ook eindelijk eens in het groen, mocht tijd worden. Leuke correctie van +20% de afgelpoen 2 uur.
Beter dat IOTA niet te snel gaat. Geeft ze iets meer tijd om hun shit te fixen. :7
pi_176288259
quote:
Niet alleen dat, deze onzin begint al bij de Buy.. daar zie je gelijk in je wallet dat je niet hele munten hebt gekocht, maar bijvoorbeeld 4,95. zwaar irritant |:(
pi_176288272
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Zal wel oud nieuws zijn ondertussen maar kwam dit tegen;

https://www.crowdfundinsi(...)n-innovation-center/
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:20:20 #42
18653 crew  D.
pi_176288275
Ik weet dat Lambo een meme is, maar er zitten vast autoliefhebbers hier.

Wat doen jullie wanneer die droomauto binnen bereik is?
Cashen? Doorsparen?
pi_176288276
Is dit uberhaupt een slimme richting wat betreft geld overmaken?

ING -> Kraken (SEPA) -> Bitgrail
Love is in the air!
pi_176288299
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:

Cashen? Doorsparen?
Doorsparen. Money makes money.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 20:21:49 #45
416575 crew  Evenstar
pi_176288308
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:19 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Niet alleen dat, deze onzin begint al bij de Buy.. daar zie je gelijk in je wallet dat je niet hele munten hebt gekocht, maar bijvoorbeeld 4,95. zwaar irritant |:(
Ja, komt dus door die irritante fee, met BNB is dat op te lossen, maar ja nu raak ik nooit meer die cijfers achter de komma kwijt :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 20:22:07 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176288311
quote:

Cashen? Doorsparen?
Ik kan m'n huidige auto nog niet eens betalen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:22:21 #47
18653 crew  D.
pi_176288319
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Doorsparen. Money makes money.
Tot je het dubbele hebt, of nog verder? :P
pi_176288320
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, komt dus door die irritante fee, met BNB is dat op te lossen, maar ja nu raak ik nooit meer die cijfers achter de komma kwijt :D
Zoveel kopen dat de fee precies 0.95 is is de enige optie _O-
pi_176288322
quote:

Cashen? Doorsparen?
Alles door blijven investeren. Ben niet gek dat ik een auto haal als ik 1 ton raak :') Die 1 ton flip je in 1 maandje om in 1 mil.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 20:22:46 ]
pi_176288327
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:22 schreef D. het volgende:

[..]

Tot je het dubbele hebt, of nog verder? :P
Drievoudige. Als ik dat nu voor elkaar krijg kan ik mijn droomhuis kopen, dat weegt voor mij zwaarder.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:24:02 #51
18653 crew  D.
pi_176288342
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kan m'n huidige auto nog niet eens betalen.
Dan sowieso doorsparen ;)
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:24:30 #52
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_176288347
quote:

Cashen? Doorsparen?
Doorsparen voor een huis, veel betere investering dan een auto.

Als ik alles nu uitcash kan ik mijn droomauto makkelijk betalen, maar dat doe ik niet.

Een auto is leuk, maar kost uiteindelijk alleen maar geld. Wat dat betreft is het net een vrouw.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_176288360
Koopmoment voor XLM even kleine dip
pi_176288361
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:24 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Als ik alles nu uitcash kan ik mijn droomauto makkelijk betalen, maar dat doe ik niet.

Een auto is leuk, maar kost uiteindelijk alleen maar geld. Wat dat betreft is het net een vrouw.
Je moet meerdere huizen kopen. Dan moet je ze verhuren dan heb je ook een vaste inkomstenbron :)
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:25:43 #55
18653 crew  D.
pi_176288365
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:22 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Alles door blijven investeren. Ben niet gek dat ik een auto haal als ik 1 ton raak :') Die 1 ton flip je in 1 maandje om in 1 mil.
En dan kan het er wel vanaf? :P
pi_176288372
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:25 schreef D. het volgende:

[..]

En dan kan het er wel vanaf? :P
Nee. Dan haal je 1 ton eraf, ga je verder met 900.000
pi_176288373
Nondeju, ff eten en 200 berichten verder..
pi_176288382
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Deze man weet _O_
pi_176288384
quote:

Cashen? Doorsparen?
Hypotheek afbetalen, huidige huis verhuren en een hoerenhuis beginnen om nog meer geld te maken.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:27:24 #60
18653 crew  D.
pi_176288402
quote:

[..]

Ik zei ook nergens dat een auto een goede investering is :D

Nouja, er zijn natuurlijk oude auto's die dat wel zijn, maar ik koop natuurlijk om te rijden :P
pi_176288406
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef ColeJ het volgende:
Nondeju, ff eten en 200 berichten verder..
dit topic is een bubbel.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:28:07 #62
18653 crew  D.
pi_176288416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik :Y

Al koop je voor een ton bijna geen droomauto meer :P
pi_176288438
voor degenen die er zin in hebben, shill mij een shitcoin die binnenkort wat leuks gaat doen qua stijging
pi_176288440
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:28 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik :Y

Al koop je voor een ton bijna geen droomauto meer :P
Ik hoef geen lambo :P Mercedes C63 AMG _O_ Ik haal die pas wanneer die maar iets van 10% van mijn inkomsten is. Dus als ik iets van 600.000 heb gehaald dan haal ik pas :P
pi_176288454
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:29 schreef no1uknow het volgende:
voor degenen die er zin in hebben, shill mij een shitcoin die binnenkort wat leuks gaat doen qua stijging
Snovio
pi_176288471
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Snovio
Meteen 10k erin gedaan, thanks ^O^
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:31:30 #67
18653 crew  D.
pi_176288479
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:29 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik hoef geen lambo :P Mercedes C63 AMG _O_ Ik haal die pas wanneer die maar iets van 10% van mijn inkomsten is. Dus als ik iets van 600.000 heb gehaald dan haal ik pas :P
Koopje :P
pi_176288482
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Meteen 10k erin gedaan, thanks ^O^
Vorige week gedaan :D geen spijt van
pi_176288500
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja maar heeft dat nu wel zin? _O- Lijkt me redelijk FOMO om daar nog in te gaan.
pi_176288523
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:P Geef dan een van je shitcoins die nog een dergelijke pump moet krijgen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 20:34:11 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176288546
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:24 schreef D. het volgende:

[..]

Dan sowieso doorsparen ;)
MOD gaat me zo ver krijgen :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176288554
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:32 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja maar heeft dat nu wel zin? _O- Lijkt me redelijk FOMO om daar nog in te gaan.
Ik verwacht dat hij wel naar 35 of 50 cent gaat.
pi_176288561
quote:
19s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:33 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Geef dan een van je shitcoins die nog een dergelijke pump moet krijgen.
Uhhh TRX?
pi_176288563
Azië ligt zeker te slapen momenteel :)
pi_176288566
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Snovio
pi_176288574
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:34 schreef no1uknow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ey niet haten he
pi_176288576
quote:

[..]

Je droomauto is een Renault Kangoo?
pindazakje
pi_176288581
quote:

Cashen? Doorsparen?
hodl als een moederneuker
pi_176288588
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik verwacht dat hij wel naar 35 of 50 cent gaat.
In de komende 3 weken ja ? _O- Want ik ga geen 1 jaar daarop wachten.
pi_176288590
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Uhhh TRX?
;( 500 gratis van gekregen van Binance maar die heb ik verkocht voor het absolute minimum wat nodig was om een sell order te plaatsen.
pi_176288603
waarom duurt die verificatie voor een waves wallet zo lang als je alles al gedaan hebt ???
om er direct fiat in te storten dan
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:36:59 #82
18653 crew  D.
pi_176288627
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hodl als een moederneuker
Ik zal tzt zien of ik de verleiding kan weerstaan :P
pi_176288658
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef vigen98 het volgende:

[..]

In de komende 3 weken ja ? _O- Want ik ga geen 1 jaar daarop wachten.
Nee zal wel Q2 of Q3 worden.
pi_176288691
Is het ripple netwerk gaar?
Uur geleden overgeschreven van wallet naar binance. Maar komt niet binnen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176288712
Noob hier:

Hoelang duurt het ongeveer als ik nu bitcoins koop via blockchain.info ? die ik wil gebruiken voor te traden op cryptopia (lange termijn)
pi_176288732
litebit mag het wel weer doen :S
pi_176288738
digibyte ging lekker vandaag...10 dagen geleden ongeveer voor slechts 100 euro gekocht en nu boven de 300.
pi_176288757
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:39 schreef Skv het volgende:
Is het ripple netwerk gaar?
Uur geleden overgeschreven van wallet naar binance. Maar komt niet binnen.
Binance is gaar op dit moment
pi_176288776
quote:
19s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

;( 500 gratis van gekregen van Binance maar die heb ik verkocht voor het absolute minimum wat nodig was om een sell order te plaatsen.
Hoe kom je daar gratis aan?
pindazakje
pi_176288783
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:42 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

heb net nog wat winst uitgecashed. Had t met 20min.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176288792
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:43 schreef spierbal het volgende:

[..]

Hoeveel?
pindazakje
pi_176288798
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:43 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Hoe kom je daar gratis aan?
Geen idee stond ineens op mijn account.
pi_176288805
Koersen gaan langzaam naar beneden, twijfel zo hard. Opnieuw deels TRX en POE bijkopen of nacht slapen en kijken of ie verder gezakt is.

Vannacht stegen ze namelijk ook zo lekker door.

Decisions decisions
pi_176288827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:44 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Hoeveel?
500 euro, ook meteen als testbedrag of ik het wel daadwerkelijk op m'n bankrekening krijg voordat ik mezelf rijk reken als ik een virtueel miljoen heb.
pi_176288836
Bijna elke keer als ik mijn portfolio open een ath door neo en hst :)

Wat denken jullie van lisk? Ik verwacht zelf dat lisk wat gaat stijgen richting 20 februari met de komst van lisk core 1.0 en de rebranding.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_176288847
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:46 schreef rubensanti het volgende:
Bijna elke keer als ik mijn portfolio open een ath door neo en hst :)

Wat denken jullie van lisk? Ik verwacht zelf dat lisk wat gaat stijgen richting 20 februari met de komst van lisk core 1.0 en de rebranding.
Ik zie Lisk in 2018 wel boven de $100 uitkomen. Goede roadmap en er gaat een hoop gebeuren :)
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:47:09 #97
18653 crew  D.
pi_176288850
XRP stort in :o
pi_176288865
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:47 schreef D. het volgende:
Moet ook. Groei was te fors!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_176288872
quote:
VEN ook
pi_176288879
quote:
koopmomentje
pindazakje
pi_176288886
quote:
Alles kakt een beetje in, BTC zit een klein beetje gas te geven.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:49:53 #102
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176288895
quote:
Tron ook
pi_176288900
Gasten... we gaan een paar procent naar beneden en het stort ineens in? Welkom in de cryptowereld...
pi_176288903
quote:

[..]

Dit kost vrij veel geld ;(
pi_176288904
quote:
15s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:49 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Tron ook
127% in de plus waar heb jij het over :6
pi_176288906
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:50 schreef ColeJ het volgende:
Gasten... we gaan een paar procent naar beneden en het stort ineens in? Welkom in de cryptowereld...
Dit...
pi_176288915
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:50 schreef vigen98 het volgende:

[..]

127% in de plus waar heb jij het over :6
Dit...
pi_176288920
quote:
:{ Allemaal rode candles op mijn 1m charts.
pi_176288931
quote:
19s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:51 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:{ Allemaal rode candles op mijn 1m charts.
1m chart _O-
pi_176288934
Xrp shitcoin.

Alle echte grootbanken stappen in swift blockchain. Bij swift zijn nu al meer dan 11.000 banken aangesloten.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:52:54 #111
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176288943
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:48 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

VEN ook
mweh, is niet echt instorten te noemen vind ik
pi_176288944
Hi all, hoe gaat verium :D
pi_176288947
:P Voor iedereen wel leuk om even over na te denken wat het effect gaat zijn als straks weer een fors percentage terug stroomt naar BTC. Verder niet te druk om maken.
pi_176288948
Ik sluit alles af (HODL) en ga vanavond Netflixen met het vrouwtje.

Adios en tot morgen!
pi_176288949
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:43 schreef spierbal het volgende:

[..]

ahja nu gaat het weer. Zullen die gasten van Binance al miljardair zijn met die miljoenen transacties en bergen met dust?? :') Doet me altijd beetje denken aan office space.
Peter Gibbons: Well, how does it work?

Michael Bolton: It's pretty brilliant. What it does is every time there's a bank transaction where interest is computed, you know, thousands a day, the computer ends up with these fractions of a cent, which it usually rounds off. What this does is it takes those remainders and puts it into an account.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:53:19 #116
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176288960
quote:
Hoort erbij.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:53:27 #117
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_176288962
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je droomauto is een Renault Kangoo?
Jaguar XE :) ;)
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_176288991
quote:
mag ook wel na die bullrun die weken aanhield.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:54:46 #119
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176288996
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:47 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Ik zie Lisk in 2018 wel boven de $100 uitkomen. Goede roadmap en er gaat een hoop gebeuren :)
Hold daar een hele zooi van ook in de hoop op de $100 !
PSN-ID: SoliD_S
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:55:03 #120
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176289004
quote:
Gekocht op 552, verkocht op ~2010.

Nog een andere vraag, ik heb nu nog 0.9 ripple en 0.414 tron in m'n wallet zitten. Wat kan ik hier mee? Helemaal niets volgens mij?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 20:55:16 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176289007
quote:
19s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:49 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Alles kakt een beetje in, BTC zit een klein beetje gas te geven.
Altijd weer die kutcoin...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176289008
doe t pas 2 dagen.. is t "standaard" dat t op (onze) avond zo inkakt?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 20:55:56 #123
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176289023
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef lighted het volgende:
Nee. Alleen als Bitcoin omhoog schiet of crasht. De noobs op de wereld denken nog steeds dat dat de koning is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176289026
Ik ben pissed. REQ doet niks terwijl de rest zit te moonen :( Als het morgen nog niet wat doet na de update ga ik sellen _O-
pi_176289030
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef lighted het volgende:
Kan je morgen lekker wakker worden met een nieuwe ATH
pi_176289051
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee. Alleen als Bitcoin omhoog schiet of crasht. De noobs op de wereld denken nog steeds dat dat de koning is.
Zolang BTC de bouncer aan de deur is zal dat ook blijven. Als ze vragen waar de adoptie van BTC is dan kan je door verwijzen naar bijna elke plek waar je euros,dollars en schelpen in crypto kan gooien. :P
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:57:14 #127
18653 crew  D.
pi_176289052
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:56 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben pissed. REQ doet niks terwijl de rest zit te moonen :( Als het morgen nog niet wat doet na de update ga ik sellen _O-
Mijn REQ is al x10 :Y
pi_176289066
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:57 schreef D. het volgende:

[..]

Mijn REQ is al x10 :Y
Ik kocht op 80 cent _O- Dacht wel die gaat wel eventjes mee met de hype.
pi_176289081
Binance klote bezig. De koersen in het overzicht klopt niks van. Niks van up to date.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:58:36 #130
18653 crew  D.
pi_176289082
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:57 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik kocht op 80 cent _O- Dacht wel die gaat wel eventjes mee met de hype.
De verwachtingen zijn hoog overal waar ik lees, dus kwestie van tijd :Y
pi_176289088
quote:
14s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:53 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Jaguar XE :) ;)
Oh ja het instappertje van Jaguar, achterlijk voor wat het biedt.
Vooral in onderhoud, maar dan rijd je wel in een Jag.
pindazakje
pi_176289090
wat verwachten jullie voor prijs voor litecoin in 2018?
pi_176289091
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Binance klote bezig. De koersen in het overzicht klopt niks van. Niks van up to date.
F5
pi_176289109
is er morgen een announcement voor REQ ?
pi_176289123
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:59 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

F5
Zit mobiel. Refreshen doet niks.
pi_176289147
Mooi wat FUN bijgekocht in het dipje. we wachten rustig af... morgen weer verder. Netflix!
pi_176289165
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:00 schreef Predator38 het volgende:
is er morgen een announcement voor REQ ?
Ja :P
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:03:18 #138
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176289166
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gekocht op 552, verkocht op ~2010.

Nog een andere vraag, ik heb nu nog 0.9 ripple en 0.414 tron in m'n wallet zitten. Wat kan ik hier mee? Helemaal niets volgens mij?
Kan iemand mij een richting op sturen met deze vraag?
pi_176289186
quote:

Cashen? Doorsparen?
Ik heb 2 weken geleden een snufje uitbetaald en meteen ook maar een andere auto gekocht. Ik heb lang geleden een Audi80 cabrio gehad, meesterlijke auto. Dus ik heb de opvolger gekocht.

Een auto blijft natuurlijk een ruk investering, Maar ik vind het ook belangrijk iets te kunnen vasthouden na de heerlijke profit :)
pi_176289191
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Letterlijk vorig topic beantwoord. Zoek maar terug.
pi_176289194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik heb 2 weken geleden een snufje uitbetaald en meteen ook maar een andere auto gekocht. Ik heb lang geleden een Audi80 cabrio gehad, meesterlijke auto. Dus ik heb de opvolger gekocht.

[ afbeelding ]

Een auto blijft natuurlijk een ruk investering, Maar ik vind het ook belangrijk iets te kunnen vasthouden na de heerlijke profit :)
Cabrio :r
pi_176289196
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je ziet bitcoin niet meer moonen? Als de $16.500-grens doorbroken wordt denk ik zelf dat het snel weer richting de $ 20.000 gaat.
pi_176289208
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Vrij weinig als je op binance zit.

Volgende keer moet je ervoor zorgen dat je BNB hebt. Dan gaat daar de fee vanaf ipv de crypto waarmee je de transactie uitvoert. Dit zorgt ervoor dat je dus niet met zulke kleine hoeveelheden blijft zitten
pi_176289219
:)
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:Y Als ik miljonair wordt komt er ook een mooie RS serie voor de deur.
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:06:04 #145
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176289235
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Letterlijk vorig topic beantwoord. Zoek maar terug.
Thanks
pi_176289240
quote:

Cashen? Doorsparen?
Ik heb in december een gedeelte uitbetaald en mijn droomauto gekocht. :Y

Lambo heb je helemaal niks aan voor dagelijks gebruik. _O-
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:06:57 #147
18653 crew  D.
pi_176289254
quote:
19s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
:)

[..]

:Y Als ik miljonair wordt komt er ook een mooie RS serie voor de deur.
Ik koop er een Corvette bij :7
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:07:37 #148
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176289262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Vrij weinig als je op binance zit.

Volgende keer moet je ervoor zorgen dat je BNB hebt. Dan gaat daar de fee vanaf ipv de crypto waarmee je de transactie uitvoert. Dit zorgt ervoor dat je dus niet met zulke kleine hoeveelheden blijft zitten
Oh dat is wel een goeie.

Maar ik ga nooit meer op binance traden denk ik. Wel stom, want nu is er 0.9 ripple voor altijd van de markt verdwenen. Drijft de prijs weer ietsjes op voor jullie :P
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:07:41 #149
18653 crew  D.
pi_176289267
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:06 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik heb in december een gedeelte uitbetaald en mijn droomauto gekocht. :Y

Lambo heb je helemaal niks aan voor dagelijks gebruik. _O-
Een Lambo is ook altijd een 2e (of meer) auto :Y
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:08:27 #150
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176289281
quote:
Dat noemen ze een correctie..... Oog wacht bij zogenaamde shitcoins is het een crash.... Vlug sell sell sell.
pi_176289285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:06 schreef D. het volgende:

[..]

Ik koop er een Corvette bij :7
:P Dan moet ik al meerdere miljoenen hebben voordat ik helemaal extreem ga doen.
Met 1 mil zal het niet meer zijn dan een leuke auto en een huis aftikken.. en de rest bewaren voor regenachtige dagen.
pi_176289310
Godverdomme. Anderhalf uur terug stond Ripple nog oké en haalde ik funds uit mijn wallet. Inmiddels gaat de boel down en zijn mijn Funds nergens te vinden.
pi_176289314
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:07 schreef D. het volgende:

[..]

Een Lambo is ook altijd een 2e (of meer) auto :Y
En hem dan tussen de gebakjes op de parkeerplaats zetten?

Mijn doel voor 2018 is een huis. :)
pi_176289324
VEN is gedaald met 2000 sats 😑
pi_176289347
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:52 schreef xminator het volgende:
Xrp shitcoin.

Alle echte grootbanken stappen in swift blockchain. Bij swift zijn nu al meer dan 11.000 banken aangesloten.
Doet SWIFT al iets met blockchain? Het is een draak van een organisatie, ouderwets en log.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:12:23 #156
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176289358
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:10 schreef BadVlad het volgende:

[..]

En met welke coins ga je dat voor elkaar boksen? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176289366
wat is nu de snelste manier om een paar ETH aan te kopen ????
ik zit al aan mijn max bij coinbase en dat bank verificatie geneuzel duurt nog wel ff
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:12:49 #158
18653 crew  D.
pi_176289369
quote:
19s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:08 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Dan moet ik al meerdere miljoenen hebben voordat ik helemaal extreem ga doen.
Met 1 mil zal het niet meer zijn dan een leuke auto en een huis aftikken.. en de rest bewaren voor regenachtige dagen.
Extreem is relatief, ze zijn niet zo duur als de Lambo ;)

Wat is iedereen verstandig hier, al die huizen die afbetaald worden :P
pi_176289384
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:10 schreef Idlerrr9292 het volgende:
VEN is gedaald met 2000 sats 😑
Instapmomentje :Y
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:13:35 #160
18653 crew  D.
pi_176289385
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:10 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nee, rijden :Y

Ik parkeer mijn auto ook nooit op openbare parkeerplekken als het niet hoeft :N
pi_176289388
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:12 schreef Predator38 het volgende:
wat is nu de snelste manier om een paar ETH aan te kopen ????
ik zit al aan mijn max bij coinbase en dat bank verificatie geneuzel duurt nog wel ff
Niet, alles zit vol. En na jou nog 10.000 nieuwe mensen die in willen stappen. Trouwens, voor je ook nog 10.000 mensen. Overal mensen
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:13:47 #162
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176289390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:12 schreef D. het volgende:

[..]

Zeggen is 1, doen/kunnen is een ander.

Benieuwd wij zijn hypotheek daadwerkelijk heeft afgelost dankzij crypto's :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176289401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Niet, alles zit vol. En na jou nog 10.000 nieuwe mensen die in willen stappen. Trouwens, voor je ook nog 10.000 mensen. Overal mensen
dan maar mijn verificaties afwachten.........
pi_176289409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben al blij als ik straks een keer een bankstelletje met cryptogeld kan betalen.
pi_176289416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:12 schreef D. het volgende:

[..]

:P Een miljoen lijkt veel maar het 'slechts' 2 jaar aan loon tegen een modaal inkomen. Dan liever stoppen in iets waar ik langer dan 2 jaar plezier van heb.
pi_176289419
quote:

[..]

Magnet.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:15:47 #167
18653 crew  D.
pi_176289427
Ik zag trouwens dat Binance ook een nieuwe klanten stop heeft :Y
pi_176289430
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Doet SWIFT al iets met blockchain? Het is een draak van een organisatie, ouderwets en log.
SWIFT. :r myspace van de banken wereld.

Ik wacht op de dag dat ik mn ripples op mn UBS account kan stallen. :W
pi_176289442
Mensen die met crypto verdiend geld een auto kopen, maar geen Lambo. :')
pi_176289447
quote:
19s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Een miljoen lijkt veel maar het 'slechts' 2 jaar aan loon tegen een modaal inkomen. Dan liever stoppen in iets waar ik langer dan 2 jaar plezier van heb.
Whut? Een miljoen staat gelijk al 2 jaarinkomen?

Ik verdien bovenmodaal maar met 2 jaar werken kom ik lang niet aan een miljoen :D
pi_176289453
quote:
5s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En met welke coins ga je dat voor elkaar boksen? :)
Voornamelijk Waves, Dragonchain, BLOCKv, WCT, NEO, Lisk en MobileGo, enkele ICO's waar ik inzit en arbitrage trading.
pi_176289460
quote:

[..]

Reken me dat eens voor? :D
pi_176289462
quote:

[..]

Grapjas.
Koning.
pi_176289464
quote:

[..]

:P Een miljoen lijkt veel maar het 'slechts' 2 jaar aan loon tegen een modaal inkomen.
Wat? :?
pi_176289466
Dragon kakt ook aardig in.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:17:49 #176
18653 crew  D.
pi_176289469
quote:

[..]

Een modaal inkomen is 37,5K hoor, da's meer dan 25 jaar :P
pi_176289473
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Magnet.
Binnenkort bezichtiging voor een andere woning *O*
pi_176289484
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lekker man :). Geniet ervan hoor.
pi_176289493
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:15 schreef D. het volgende:
Ik zag trouwens dat Binance ook een nieuwe klanten stop heeft :Y
Net op tijd binnen :D hopelijk snel weer meer mensen die mee mogen doen, we hebben vers geld nodig.
pi_176289496
quote:

[..]

Welke villa is het geworden :P
pi_176289497
:') :') Ik ga niet op iedereen reageren mijn geweldige rekenkunsten .. gaat om jaren.

Verwarde het modale inkomen even met mijn eigen loon.
pi_176289504
quote:

[..]

Marco van Basten dacht ook dat een uitkering een ton per jaar was. _O-
pi_176289505
quote:

[..]

Baas.
pi_176289525
quote:
19s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:18 schreef TwenteFC het volgende:
:') :') Ik ga niet op iedereen reageren mijn geweldige rekenkunsten .. gaat om jaren.

:')
pi_176289529
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:18 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Welke villa is het geworden :P
Het is maar een bezichtiging :P

Maar iets vrijstaands van deze eeuw.
pi_176289531
quote:
19s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:18 schreef TwenteFC het volgende:

Dat zal het zijn idd.
Koning.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:20:18 #187
18653 crew  D.
pi_176289536
quote:
6s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Net op tijd binnen :D hopelijk snel weer meer mensen die mee mogen doen, we hebben vers geld nodig.
Jij gaat al even mee toch? Nu pas op Binance?
pi_176289538
quote:

[..]

Het staat ineens weer terug in mijn wallet. :')
pi_176289539
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:19 schreef BadVlad het volgende:

[..]

150k = middeninkomen

~Jinek
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:20:52 #190
18653 crew  D.
pi_176289546
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:19 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Pak melk van een eurootje of 8 zeker? :P
pi_176289548
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is maar een bezichtiging :P

Maar iets vrijstaands van deze eeuw.
Het is een begin en een bezichtiging doe je niet zomaar :P
pi_176289552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:20 schreef D. het volgende:

[..]

Jij gaat al even mee toch? Nu pas op Binance?
Ja, had al 5 exchanges en geen behoefte gehad aan een nieuwe totdat Vechain eraan kwam :D
pi_176289555
:@ ;(
pi_176289562
Goed, we gaan weer omlaag. Terecht ook *O*

Buckle up.
pi_176289569
quote:

[..]

Ik heb sinds juni bijna de helft van mijn hypotheek afgelost. Dat het niet meer is komt doordat ik niet meer boetevrij kan aflossen (2 x 20% + bijstorten spaarhypotheek). Ik ga later deze maand met mijn bank praten om te kijken hoe ik zo snel mogelijk boetevrij van de rest af kan komen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:22:13 #196
18653 crew  D.
pi_176289578
Toch maar even nog wat fiat erin gegooid :')
pi_176289581
Oh mocht er iemand een Binance account willen overnemen... ik ken iemand die zijn account verkoopt voor 100 euro, hij heeft er coins opstaan ter waarde van ~150 dollar maar kan er weinig mee vanwege te hoge fees :D
pi_176289589
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:22 schreef D. het volgende:
Toch maar even nog wat fiat erin gegooid :')
Prima moment.
pi_176289597
quote:
7s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:21 schreef Skv het volgende:
Goed, we gaan weer omlaag. Terecht ook *O*

Buckle up.
Inkoopmoment incoming
pi_176289610
VEN wat doe je ;(
pi_176289617
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Het is een begin en een bezichtiging doe je niet zomaar :P
Klopt :P
Maar het kan tegenvallen.

Ik geloof iig niet in een “droomhuis”...
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:23:09 #202
18653 crew  D.
pi_176289619
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:22 schreef xaban06 het volgende:
Oh mocht er iemand een Binance account willen overnemen... ik ken iemand die zijn account verkoopt voor 100 euro, hij heeft er coins opstaan ter waarde van ~150 dollar maar kan er weinig mee vanwege te hoge fees :D
Ik gok dat je daar wel het dubbele voor kunt krijgen :P
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:23:35 #203
18653 crew  D.
pi_176289633
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, droomauto is een emotie, een huis is een huis :P
pi_176289675
quote:

[..]

^O^

Gisteren Funda afgestruind. Gewoon eens kijken wat ik nu kan kopen. Nog niks gevonden maar het was vermakelijk om op de interieurfoto's de wansmaak van sommige dorpsgenoten te zien :P
pi_176289724
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wil je wel in Nederland blijven dan? Ik zou het wel weten...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 21:27:40 #206
416575 crew  Evenstar
pi_176289727
Heb wat winst gepakt (al eerder vanavond op de harde knallers) en tijdelijk in BTC gestopt. Geen slechte beslissing tot nu toe. Nu weer op tijd bijkopen :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 21:28:17 #207
416575 crew  Evenstar
pi_176289741
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wil je wel in Nederland blijven dan? Ik zou het wel weten...
Same. Ik denk dat ik hier redelijk snel weg ben als ik daar genoeg geld voor zou hebben :D
pi_176289770
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Same. Ik denk dat ik hier redelijk snel weg ben als ik daar genoeg geld voor zou hebben :D
Ook met enkele miljoenen zou ik in NL blijven, het is hier prima ^O^
pi_176289781
Hebben hier meer mensen last van de cardano onderhouds issues?
pi_176289790
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:29 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ha met zoveel geld koop ik mijzelf een huis in Kroatië oid.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 21:31:05 #211
416575 crew  Evenstar
pi_176289794
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:29 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Niet perse omdat het hier slecht is, maar omdat ik gewoon meer heb met andere "mooie" landen. Zal vast voor gek verklaard worden, maar als ik de kans krijg ben ik zo vertrokken naar Canada of noordelijke helft van Scandinavië =)
pi_176289827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet perse omdat het hier slecht is, maar omdat ik gewoon meer heb met andere "mooie" landen. Zal vast voor gek verklaard worden, maar als ik de kans krijg ben ik zo vertrokken naar Canada of noordelijke helft van Scandinavië =)
Veel te koud joh ;).

Ik zou een riante woning doen in Spanje ofzo. Toch nog Europa, maar wel een fijner klimaat (als je er van houdt).
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:32:27 #213
406944 SugeLucky
pi_176289840
met enkele miljoenen zou ik een aantal huizen kopen in NL om te verhuren, anders betaal je wel erg veel aan vermogensbelasting.
pi_176289849
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:32 schreef SugeLucky het volgende:
met enkele miljoenen zou ik een aantal huizen kopen in NL om te verhuren, anders betaal je wel erg veel aan vermogensbelasting.
Deze man weet. Plus je hebt een vast inkomen :P
pi_176289857
Wat doen we. Kopen voor t slapen gaan of t wakker worden afwachten?
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:33:27 #216
18653 crew  D.
pi_176289863
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:33 schreef spierbal het volgende:
Ligt aan wat je zou willen kopen ;)
pi_176289873
quote:
Nachtje doorhalen
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:34:25 #218
406944 SugeLucky
pi_176289895
quote:
als je twijfelt, wachten.
pi_176289898
quote:
Order plaatsen, 10-20% onder de huidige waarde, wellicht komt hij door, zo niet kijk je morgen wel weer :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 21:35:07 #220
416575 crew  Evenstar
pi_176289914
quote:
Moeilijk inschatten wat Azië gaat doen, nog harder dumpen of kopen i.v.m. lage prijzen.
pi_176289918
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:34 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Order plaatsen, 10-20% onder de huidige waarde, wellicht komt hij door, zo niet kijk je morgen wel weer :)
Dat doe ik idd ook vaak....zie je wel of je iets hebt meegepakt.
pi_176289933
Morgen weer 100 euro beschikbaar maken, had het op Ripple willen zetten om daar in te stappen, maar met wat ik er nu allemaal over lees zit ik toch weer te twijfelen.
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:36:39 #223
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176289951
Waarom daalt XLM zo hard :{
pi_176289969
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:36 schreef Chaes het volgende:
Waarom daalt XLM zo hard :{
Goed moment om te kopen.
pi_176289972
Vechain gaat weer omhoog. :') Verlost van de weakhands.
pi_176289976
Order geplaatst op 900 sats TRX,
Benieuwd of het gaat lukken😂
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:37:53 #227
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176289985
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:20 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

150k = middeninkomen

~Jinek
Bijstandsniveau voor cryptobeleggers
pi_176289986
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:35 schreef TwztId het volgende:
Morgen weer 100 euro beschikbaar maken, had het op Ripple willen zetten om daar in te stappen, maar met wat ik er nu over allemaal over lees zit ik toch weer te twijfelen.
Gaat nu rap naar beneden...was te verwachten met de huidige stijging.

Heb toch een gedeelte winst verkocht op mijn ripple's..gekocht op 0,20 en verkocht op 2,50. Inleg met 200 % eruit gehaald. Alles wat er nu staat is winst
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 21:38:30 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176289999
Voor het eerst in m'n leven heb ik op het juiste moment verkocht...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:38:31 #230
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176290000
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Goed moment om te kopen.
Heb het al een tijdje, maar ben niet van plan bij te kopen.
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:38:41 #231
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176290005
Alles daalt :D lekker slapen :@

Opdat het overmorgen weer mag stijgen!
pi_176290009

Bij mij daalt alles, panieeeeeek.
U MAD?
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:38:54 #233
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176290010
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Voor het eerst in m'n leven heb ik op het juiste moment verkocht...
Idem
pi_176290012
Ripple ook maar even gecashed, blijf nog wel ff wakker, nu goede instap moment kiezen.
pi_176290016
Ondertussen geeft mijn shitcoin geen fuck

https://coinmarketcap.com/currencies/mywish/

:D
pi_176290028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:38 schreef Thieske het volgende:
Ripple ook maar even gecashed, blijf nog wel ff wakker, nu goede instap moment kiezen.
Ben benieuwd wat de koreanen doen als die straks wakker worden....die zijn aardig XRP geil
pi_176290040
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:39 schreef descon het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat de koreanen doen als die straks wakker worden....die zijn aardig XRP geil
Die zijn al wakker toch?

foutje, bijna :p
pi_176290049
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:40 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Die zijn al wakker toch?
Het is er nog erg vroeg (05:40).
pi_176290053
Yeeeee meer BTC voor mij
pi_176290065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:40 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Die zijn al wakker toch?

foutje, bijna :p
Ervan uitgaande dat ze om 7:00 wakker worden, nog anderhalf uur
pi_176290073
TRX sell of hodl
hoi
pi_176290075
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:34 schreef xaban06 het volgende:

[..]

dat is een goede. Deed ik vaak alleen met verkopen. Totaal niet aan gedacht.
pi_176290105
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:41 schreef ryannboy het volgende:
TRX sell of hodl
hodl natuurlijk. alles daalt nu, zal weer bijtrekken.
pi_176290109
Even een andere serieuze vraag.

Met de behaalde winsten afgelopen dagen en de beschikking te hebben om een nieuwe auto te halen zou ik graag jullie mening willen weten ik twijfel tussen 2 wagens.

Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Honda.

Wat zouden jullie doen!
pi_176290118
Alles knalt weer lekker het rood in.
. Hodl. Mr Bean?
Love is in the air!
pi_176290131
Heb vanochtend vroeg ethereum overgemaakt van myetherwallet naar binance, maar er is nog niks zichtbaar daar. Is dat normaal?
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_176290133
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:43 schreef spierbal het volgende:

Met de behaalde winsten afgelopen dagen en de beschikking te hebben om een nieuwe auto te halen zou ik graag jullie mening willen weten ik twijfel tussen 2 wagens.

Wat zouden jullie doen!
pi_176290137
quote:

Wat zouden jullie doen!
Tijd voor een VroomCoin
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:44:36 #249
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176290138
Flinke deuk in m'n portfolio ineens. Pijnlijk. Ik kap voor vandaag voordat ik domme dingen ga doen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 21:44:47 #250
416575 crew  Evenstar
pi_176290140
quote:
TRX sell of hodl
Verkocht op 1400, ga wel weer instappen even kijken wat het doet tot 00:00
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 21:45:04 #251
416575 crew  Evenstar
pi_176290150
quote:

Wat zouden jullie doen!
vr00m vr00m
pi_176290182
Waar is Klaas trouwens? _O-
pi_176290190
Wat is jullie mening over startcoin: potentie of nu een pump&dump?
pi_176290209
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:47:08 #255
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176290212
quote:
TRX sell of hodl
Helft vanmiddag al verkocht op 2300 Sat, andere is voor de Hodl. Keep faith in your coins O~)
015
pi_176290226
Maa mocht ik ooit een miljoen of 2-3 bereiken dan wordt het 1 van deze 2:

- BMW 6er Gran Coupe

- Porsche Panamera
pi_176290228
Janken
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:48:38 #258
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176290253
Weet niet of het al gemeld is maar Ripple komt niet op coinbase.
pi_176290255
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:47 schreef Joris5a het volgende:

[..]

Helft vanmiddag al verkocht op 2300 Sat, andere is voor de Hodl. Keep faith in your coins O~)
1300 zal je bedoelen?
pi_176290268
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:48 schreef Chaes het volgende:
pi_176290270
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:46 schreef RobinaHoed het volgende:
Waar is Klaas trouwens? _O-
Het Ajax-topic aan het terroriseren:

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Schreuder is toch een Feyenoorder.....
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:01 schreef Adames het volgende:

[..]

tiswat
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176290274
Wanneer Tron en Ripple zakken en je andere coin Dash weer uit het niets op plus staat.

donderdag 4 januari 2018 @ 21:49:36 #263
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176290281
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:48 schreef Chaes het volgende:
Bron?
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:49:59 #265
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176290290
quote:
6s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:49 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Bron?
Zie post hierboven.
pi_176290319
Hij wordt niet altijd hier gewaardeerd, maar wat ben ik blij dat Nattekat Ripple heeft lopen bashen en ik er niet in zit nu. :P
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:51:40 #267
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176290346
Mooi moment om in te stappen nu dan :P
pi_176290349
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:49 schreef Chaes het volgende:

[..]

Zie post hierboven.
Coinbase, one of the largest crypto exchanges, said in a Twitter post by its chief executive officer that it had not made a decision to add new coins. “Any statement to the contrary is untrue and not authorized by the company,” Brian Armstrong’s feed said.

Da's wel iets genuanceerder :D .
pi_176290363
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:50 schreef Jurian95 het volgende:
Hij wordt niet altijd hier gewaardeerd, maar wat ben ik blij dat Nattekat Ripple heeft lopen bashen en ik er niet in zit nu. :P
Ik zie het probleem niet. Gewoon op tijd uitstappen en straks weer instappen. Dit soort dingen kun je met iedere coin meemaken.

Of gewoon holden, ook geen probleem.

Als je naar de trend kijkt is er nu af wat er in enkele dagen bijgekomen is. Over een langere periode is Ripple nog steeds gewoon moooooooon gegaan.
pi_176290382
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja, swift begint langzaam op te komen. Ze hebben sowieso geen haast. Gezien ze nu al marktleider zijn. Banken zijn ouderwets en zullen sowieso niet heel snel stappen op verandering. Dus haast heeft het niet.

https://www.swift.com/new(...)ain-proof-of-concept

The banks that have recently joined the PoC include: ABN AMRO Bank, ABSA Bank, BBVA, Banco Santander, China Construction Bank, China Minsheng Banking, Commerzbank, Deutsche Bank, Erste Group Bank, FirstRand Bank, Intesa Sanpaolo, JPMorgan Chase Bank, Lloyds Bank, Mashreq bank, Nedbank, Rabobank, Société Générale, Standard Bank of South Africa, Standard Chartered Bank, Sumitomo Mitsui Banking Corporation, UniCredit and Westpac Banking Corporation.

Dit zijn allemaal grootbanken. Komt ripple aan met kleine shitbanken :'). Als de grootbanken erin zitten dan moeten de kleine banken volgen.
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:53:04 #271
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176290387
quote:
14s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:51 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Coinbase, one of the largest crypto exchanges, said in a Twitter post by its chief executive officer that it had not made a decision to add new coins. “Any statement to the contrary is untrue and not authorized by the company,” Brian Armstrong’s feed said.

Da's wel iets genuanceerder :D .
Naja, ik zie hem voorlopig niet toegevoegd worden aan coinbase :P
pi_176290389
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:52 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet. Gewoon op tijd uitstappen en straks weer instappen. Dit soort dingen kun je met iedere coin meemaken.

Als je naar de trend kijkt is er nu af wat er in enkele dagen bijgekomen is. Over een langere periode is Ripple nog steeds gewoon moooooooon gegaan.
Haha instappen doe ik misschien wel tijdelijk, maar uitstappen hoefde niet.

TRX en VEN hebben zich in ieder geval alweer redelijk hersteld.
pi_176290390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:52 schreef Thieske het volgende:

[..]

HODL is the magic word 8-)
pi_176290428
En het stijgt weer
pi_176290431
quote:

Wat zouden jullie doen!
Honda NSX
pindazakje
pi_176290466
Nog net ff een dipje vanavond :( is mn portfolio ‘maar’ 25% gestegen vabdaag 8)7
pi_176290469
XRP $8 miljard 24h volume, zonder Coinbase.

Coinbase heeft XRP nodig, niet andersom.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176290478
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:54 schreef spierbal het volgende:
En het stijgt weer
pi_176290486
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:52 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja, swift begint langzaam op te komen. Ze hebben sowieso geen haast. Gezien ze nu al marktleider zijn. Banken zijn ouderwets en zullen sowieso niet heel snel stappen op verandering. Dus haast heeft het niet.

https://www.swift.com/new(...)ain-proof-of-concept

The banks that have recently joined the PoC include: ABN AMRO Bank, ABSA Bank, BBVA, Banco Santander, China Construction Bank, China Minsheng Banking, Commerzbank, Deutsche Bank, Erste Group Bank, FirstRand Bank, Intesa Sanpaolo, JPMorgan Chase Bank, Lloyds Bank, Mashreq bank, Nedbank, Rabobank, Société Générale, Standard Bank of South Africa, Standard Chartered Bank, Sumitomo Mitsui Banking Corporation, UniCredit and Westpac Banking Corporation.

Dit zijn allemaal grootbanken. Komt ripple aan met kleine shitbanken :'). Als de grootbanken erin zitten dan moeten de kleine banken volgen.
Ben benieuwd, mochten ze blockchain daadwerkelijk inzetten zal het niet eerder dan 5 jaar gebeuren :D Dus tot die tijd kunnen andere coins best wel wat neerzetten.
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:00:06 #280
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176290568
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:47 schreef xaban06 het volgende:
Maa mocht ik ooit een miljoen of 2-3 bereiken dan wordt het 1 van deze 2:

- BMW 6er Gran Coupe
[ afbeelding ]

- Porsche Panamera
[ afbeelding ]
Wat een middelmatige wansmaak.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176290579
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:55 schreef ejfaar het volgende:
Nog net ff een dipje vanavond :( is mn portfolio ‘maar’ 25% gestegen vabdaag 8)7
Haha men...25% op een dag is gewoon nog steeds bizar veel he :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176290592
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:00 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dit _O- Wat zijn mensen gierig geworden zeg.
pi_176290614
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:49 schreef Thieske het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
* zucht...mijn sell orders waren net aan getikt op dat level :+

Naja..das na praten. |:(
pi_176290626
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:56 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ben benieuwd, mochten ze blockchain daadwerkelijk inzetten zal het niet eerder dan 5 jaar gebeuren :D Dus tot die tijd kunnen andere coins best wel wat neerzetten.
Voordat de banken het implementeren zal het ook jaren duren. Er zal maar 1 partij zijn die gaat winnen. Het kan nooit dat ripple en swift naast elkaar gaan bestaan. Als eenmaal de grootbanken in swift zitten (zitten ze nu dus al) dan moeten de kleintjes mee doen. Anders hebben de kleintjes pech want een grootbank gaat echt niet zowel in ripple als in swift.

Mja de gemiddelde instapper op dit moment is retard. Dus zal nog wel even stijgen.
pi_176290633
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:00 schreef Patroon het volgende:

[..]

daarom ook ‘maar’ hehe
pi_176290636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Met 25% per dag ben ik anders volgende week nog geen miljonair.. Moet ik dan een hele maand wachten? :(
pi_176290642
Beste website voor algemeen altcoin nieuws?

Ik wil graag een beetje op de hoogte blijven.
pi_176290643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

dat was dus niet serieus he :) 25% heel blij mee :D
pi_176290644
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:03 schreef poebz het volgende:

[..]

Met 25% per dag ben ik anders volgende week nog geen miljonair.. Moet ik dan een hele maand wachten? :(
pi_176290649
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:03 schreef TwztId het volgende:

forum.fok.nl
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 22:04:08 #291
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176290656
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:03 schreef TwztId het volgende:

BTC / [SC] Cryptocurrencies #687
pi_176290673
Inmiddels alweer 30% vandaag _O_
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 22:04:54 #293
18653 crew  D.
pi_176290677
Jaja, FOMO, voor FUN en TRX beide een order gezet op 800 sat.

We zien wel of het lukt :P
pi_176290697
Zo, vanavond wat LTC ingeruild voor een zooitje FunFair :).
pi_176290705
Ik vind het bijzonder hoe een geruchten over toetreden tot een marktplaats een meteen 30% van waarde af kunnen snoepen.
pi_176290707
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:03 schreef ejfaar het volgende:

[..]

daarom ook ‘maar’ hehe
Hehe zag het..Maar betrap mezelf er ook op hoor. Portfolio tikte vandaag 3.9k (vanochtend 3.2k) en zakt nu terug naar 3.7k en nu baal ik dat ie niet meer op 3.9k staat :')
pi_176290748
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het bijzonder hoe een geruchten over toetreden tot een marktplaats een meteen 30% van waarde af kunnen snoepen.
Een betrouwbare exchange als coinbase/gdax waar je direct met een coin van en naar fiat kan is heerlijk voor elke coin.
pi_176290764
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:03 schreef ejfaar het volgende:

[..]

forum.fok.nl
quote:

Hier en Tweakers zijn m'n enige sources op het moment..
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:09:02 #299
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176290772
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:48 schreef spierbal het volgende:

[..]

1300 zal je bedoelen?
Nee?

Jan 04, 14:44:57 0.00002300 1000 0.02300000
015
pi_176290811
Alle coins worden aardig ff gecorrigeerd, behalve VEN, die blijft aardig stabiel
pi_176290817
Correctie
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')