Dan sowieso doorsparenquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan m'n huidige auto nog niet eens betalen.
Doorsparen voor een huis, veel betere investering dan een auto.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Ik weet dat Lambo een meme is, maar er zitten vast autoliefhebbers hier.
Wat doen jullie wanneer die droomauto binnen bereik is?
Cashen? Doorsparen?
Je moet meerdere huizen kopen. Dan moet je ze verhuren dan heb je ook een vaste inkomstenbronquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Doorsparen voor een huis, veel betere investering dan een auto.
Als ik alles nu uitcash kan ik mijn droomauto makkelijk betalen, maar dat doe ik niet.
Een auto is leuk, maar kost uiteindelijk alleen maar geld. Wat dat betreft is het net een vrouw.
En dan kan het er wel vanaf?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Alles door blijven investeren. Ben niet gek dat ik een auto haal als ik 1 ton raakDie 1 ton flip je in 1 maandje om in 1 mil.
Deze man weetquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee. Dan haal je 1 ton eraf, ga je verder met 900.000
Hypotheek afbetalen, huidige huis verhuren en een hoerenhuis beginnen om nog meer geld te maken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Cashen? Doorsparen?
Ik zei ook nergens dat een auto een goede investering isquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als ik alles nu uitcash kan ik mijn droomauto makkelijk betalen, maar dat doe ik niet.
Een auto is leuk, maar kost uiteindelijk alleen maar geld. Wat dat betreft is het net een vrouw.
dit topic is een bubbel.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef ColeJ het volgende:
Nondeju, ff eten en 200 berichten verder..
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee. Dan haal je 1 ton eraf, ga je verder met 900.000
Ik hoef geen lamboquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik
Al koop je voor een ton bijna geen droomauto meer
Snovioquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:29 schreef no1uknow het volgende:
voor degenen die er zin in hebben, shill mij een shitcoin die binnenkort wat leuks gaat doen qua stijging
Koopjequote:Op donderdag 4 januari 2018 20:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik hoef geen lamboMercedes C63 AMG
Ik haal die pas wanneer die maar iets van 10% van mijn inkomsten is. Dus als ik iets van 600.000 heb gehaald dan haal ik pas
Vorige week gedaanquote:
Ja maar heeft dat nu wel zin?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vorige week gedaangeen spijt van
quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vorige week gedaangeen spijt van
Ik verwacht dat hij wel naar 35 of 50 cent gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja maar heeft dat nu wel zin?Lijkt me redelijk FOMO om daar nog in te gaan.
Uhhh TRX?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Geef dan een van je shitcoins die nog een dergelijke pump moet krijgen.
Je droomauto is een Renault Kangoo?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
hodl als een moederneukerquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Cashen? Doorsparen?
In de komende 3 weken ja ?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij wel naar 35 of 50 cent gaat.
quote:
Nee zal wel Q2 of Q3 worden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
In de komende 3 weken ja ?Want ik ga geen 1 jaar daarop wachten.
Binance is gaar op dit momentquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:39 schreef Skv het volgende:
Is het ripple netwerk gaar?
Uur geleden overgeschreven van wallet naar binance. Maar komt niet binnen.
Hoe kom je daar gratis aan?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]500 gratis van gekregen van Binance maar die heb ik verkocht voor het absolute minimum wat nodig was om een sell order te plaatsen.
Hoeveel?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
heb net nog wat winst uitgecashed. Had t met 20min.
500 euro, ook meteen als testbedrag of ik het wel daadwerkelijk op m'n bankrekening krijg voordat ik mezelf rijk reken als ik een virtueel miljoen heb.quote:
Ik zie Lisk in 2018 wel boven de $100 uitkomen. Goede roadmap en er gaat een hoop gebeurenquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:46 schreef rubensanti het volgende:
Bijna elke keer als ik mijn portfolio open een ath door neo en hst![]()
Wat denken jullie van lisk? Ik verwacht zelf dat lisk wat gaat stijgen richting 20 februari met de komst van lisk core 1.0 en de rebranding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |