BNB kopen en daar de fees mee betalen, wat je met de 0.99 kan van de coins die je nu nog hebt weet ik niet. Hier ook al 2x gevraagd zonder antwoordquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, ben ik de enige autist die het irritant vindt dat als je op sell 100% drukt bij Binance je niet echt alle 100% verkoopt, maar hele getallen. Hou je altijd iets over op een coin die je niet meer wil.
Heeft te maken met transactiefee. Als BNB koopt ben je daar van af, dan wordt BNB gebruikt voor de fee.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, ben ik de enige autist die het irritant vindt dat als je op sell 100% drukt bij Binance je niet echt alle 100% verkoopt, maar hele getallen. Hou je altijd iets over op een coin die je niet meer wil.
Heb ergens ooit gelezen dat Binance op den duur met een optie komt om deze restjes oftewel ''dust'' te kunnen opschonen. Weet echter niet precies hoe dat in z'n werk zal gaan.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:05 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
BNB kopen en daar de fees mee betalen, wat je met de 0.99 kan van de coins die je nu nog hebt weet ik niet. Hier ook al 2x gevraagd zonder antwoord
Nee hoor, je bent zeker niet de enige😂.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef Kyran het volgende:
Super irritant en de autist in mij kan er heel erg slecht tegenquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:06 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent zeker niet de enige😂.
Ze verdienen hier zoveel door, niemand die wat doet met 0,9 ripple bijv.😜
Tevens 50% korting op de feesquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft te maken met transactiefee. Als BNB koopt ben je daar van af, dan wordt BNB gebruikt voor de fee.
Die coin bijkopen en daarna met BNB verkopen. Ben je in elk geval alle gehele coins kwijt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Super irritant en de autist in mij kan er heel erg slecht tegen
Maar qua betaling:quote:
Beter dat IOTA niet te snel gaat. Geeft ze iets meer tijd om hun shit te fixen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Iota ook eindelijk eens in het groen, mocht tijd worden. Leuke correctie van +20% de afgelpoen 2 uur.
Niet alleen dat, deze onzin begint al bij de Buy.. daar zie je gelijk in je wallet dat je niet hele munten hebt gekocht, maar bijvoorbeeld 4,95. zwaar irritantquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef Kyran het volgende:
Zal wel oud nieuws zijn ondertussen maar kwam dit tegen;quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Iota ook eindelijk eens in het groen, mocht tijd worden. Leuke correctie van +20% de afgelpoen 2 uur.
Doorsparen. Money makes money.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Ik weet dat Lambo een meme is, maar er zitten vast autoliefhebbers hier.
Wat doen jullie wanneer die droomauto binnen bereik is?
Cashen? Doorsparen?
Ja, komt dus door die irritante fee, met BNB is dat op te lossen, maar ja nu raak ik nooit meer die cijfers achter de komma kwijtquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:19 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Niet alleen dat, deze onzin begint al bij de Buy.. daar zie je gelijk in je wallet dat je niet hele munten hebt gekocht, maar bijvoorbeeld 4,95. zwaar irritant
Ik kan m'n huidige auto nog niet eens betalen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Cashen? Doorsparen?
Tot je het dubbele hebt, of nog verder?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Doorsparen. Money makes money.
Zoveel kopen dat de fee precies 0.95 is is de enige optiequote:Op donderdag 4 januari 2018 20:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, komt dus door die irritante fee, met BNB is dat op te lossen, maar ja nu raak ik nooit meer die cijfers achter de komma kwijt
Alles door blijven investeren. Ben niet gek dat ik een auto haal als ik 1 ton raakquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Cashen? Doorsparen?
Drievoudige. Als ik dat nu voor elkaar krijg kan ik mijn droomhuis kopen, dat weegt voor mij zwaarder.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Tot je het dubbele hebt, of nog verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |