Je droomauto is een Renault Kangoo?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Doorsparen voor een huis, veel betere investering dan een auto.
Als ik alles nu uitcash kan ik mijn droomauto makkelijk betalen, maar dat doe ik niet.
hodl als een moederneukerquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Ik weet dat Lambo een meme is, maar er zitten vast autoliefhebbers hier.
Wat doen jullie wanneer die droomauto binnen bereik is?
Cashen? Doorsparen?
In de komende 3 weken ja ?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij wel naar 35 of 50 cent gaat.
quote:
Nee zal wel Q2 of Q3 worden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
In de komende 3 weken ja ?Want ik ga geen 1 jaar daarop wachten.
Binance is gaar op dit momentquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:39 schreef Skv het volgende:
Is het ripple netwerk gaar?
Uur geleden overgeschreven van wallet naar binance. Maar komt niet binnen.
Hoe kom je daar gratis aan?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]500 gratis van gekregen van Binance maar die heb ik verkocht voor het absolute minimum wat nodig was om een sell order te plaatsen.
Hoeveel?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
heb net nog wat winst uitgecashed. Had t met 20min.
500 euro, ook meteen als testbedrag of ik het wel daadwerkelijk op m'n bankrekening krijg voordat ik mezelf rijk reken als ik een virtueel miljoen heb.quote:
Ik zie Lisk in 2018 wel boven de $100 uitkomen. Goede roadmap en er gaat een hoop gebeurenquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:46 schreef rubensanti het volgende:
Bijna elke keer als ik mijn portfolio open een ath door neo en hst![]()
Wat denken jullie van lisk? Ik verwacht zelf dat lisk wat gaat stijgen richting 20 februari met de komst van lisk core 1.0 en de rebranding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |