Gaat nu rap naar beneden...was te verwachten met de huidige stijging.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:35 schreef TwztId het volgende:
Morgen weer 100 euro beschikbaar maken, had het op Ripple willen zetten om daar in te stappen, maar met wat ik er nu over allemaal over lees zit ik toch weer te twijfelen.
Idemquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Voor het eerst in m'n leven heb ik op het juiste moment verkocht...
Ben benieuwd wat de koreanen doen als die straks wakker worden....die zijn aardig XRP geilquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:38 schreef Thieske het volgende:
Ripple ook maar even gecashed, blijf nog wel ff wakker, nu goede instap moment kiezen.
Die zijn al wakker toch?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:39 schreef descon het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de koreanen doen als die straks wakker worden....die zijn aardig XRP geil
Ervan uitgaande dat ze om 7:00 wakker worden, nog anderhalf uurquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:40 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Die zijn al wakker toch?
foutje, bijna :p
dat is een goede. Deed ik vaak alleen met verkopen. Totaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Order plaatsen, 10-20% onder de huidige waarde, wellicht komt hij door, zo niet kijk je morgen wel weer
quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:43 schreef spierbal het volgende:
Even een andere serieuze vraag.
Met de behaalde winsten afgelopen dagen en de beschikking te hebben om een nieuwe auto te halen zou ik graag jullie mening willen weten ik twijfel tussen 2 wagens.
Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Honda.
Wat zouden jullie doen!
Tijd voor een VroomCoinquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:43 schreef spierbal het volgende:
Even een andere serieuze vraag.
Met de behaalde winsten afgelopen dagen en de beschikking te hebben om een nieuwe auto te halen zou ik graag jullie mening willen weten ik twijfel tussen 2 wagens.
Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Honda.
Wat zouden jullie doen!
Verkocht op 1400, ga wel weer instappen even kijken wat het doet tot 00:00quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |