Dit kost vrij veel geldquote:
Dit...quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:50 schreef ColeJ het volgende:
Gasten... we gaan een paar procent naar beneden en het stort ineens in? Welkom in de cryptowereld...
Dit...quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
127% in de plus waar heb jij het over
quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:50 schreef ColeJ het volgende:
Gasten... we gaan een paar procent naar beneden en het stort ineens in? Welkom in de cryptowereld...
1m chartquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Allemaal rode candles op mijn 1m charts.
ahja nu gaat het weer. Zullen die gasten van Binance al miljardair zijn met die miljoenen transacties en bergen met dust??quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
heb net nog wat winst uitgecashed. Had t met 20min.
Hoort erbij.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:50 schreef ColeJ het volgende:
Jaguar XEquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je droomauto is een Renault Kangoo?
Hold daar een hele zooi van ook in de hoop op de $100 !quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:47 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ik zie Lisk in 2018 wel boven de $100 uitkomen. Goede roadmap en er gaat een hoop gebeuren
Gekocht op 552, verkocht op ~2010.quote:
Altijd weer die kutcoin...quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alles kakt een beetje in, BTC zit een klein beetje gas te geven.
Nee. Alleen als Bitcoin omhoog schiet of crasht. De noobs op de wereld denken nog steeds dat dat de koning is.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef lighted het volgende:
doe t pas 2 dagen.. is t "standaard" dat t op (onze) avond zo inkakt?
Kan je morgen lekker wakker worden met een nieuwe ATHquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef lighted het volgende:
doe t pas 2 dagen.. is t "standaard" dat t op (onze) avond zo inkakt?
Zolang BTC de bouncer aan de deur is zal dat ook blijven. Als ze vragen waar de adoptie van BTC is dan kan je door verwijzen naar bijna elke plek waar je euros,dollars en schelpen in crypto kan gooien.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Alleen als Bitcoin omhoog schiet of crasht. De noobs op de wereld denken nog steeds dat dat de koning is.
Mijn REQ is al x10quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:56 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben pissed. REQ doet niks terwijl de rest zit te moonenAls het morgen nog niet wat doet na de update ga ik sellen
De verwachtingen zijn hoog overal waar ik lees, dus kwestie van tijdquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kocht op 80 centDacht wel die gaat wel eventjes mee met de hype.
Oh ja het instappertje van Jaguar, achterlijk voor wat het biedt.quote:
F5quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Binance klote bezig. De koersen in het overzicht klopt niks van. Niks van up to date.
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:00 schreef Predator38 het volgende:
is er morgen een announcement voor REQ ?
Kan iemand mij een richting op sturen met deze vraag?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gekocht op 552, verkocht op ~2010.
Nog een andere vraag, ik heb nu nog 0.9 ripple en 0.414 tron in m'n wallet zitten. Wat kan ik hier mee? Helemaal niets volgens mij?
Ik heb 2 weken geleden een snufje uitbetaald en meteen ook maar een andere auto gekocht. Ik heb lang geleden een Audi80 cabrio gehad, meesterlijke auto. Dus ik heb de opvolger gekocht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Ik weet dat Lambo een meme is, maar er zitten vast autoliefhebbers hier.
Wat doen jullie wanneer die droomauto binnen bereik is?
Cashen? Doorsparen?
Letterlijk vorig topic beantwoord. Zoek maar terug.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan iemand mij een richting op sturen met deze vraag?
Cabrioquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een snufje uitbetaald en meteen ook maar een andere auto gekocht. Ik heb lang geleden een Audi80 cabrio gehad, meesterlijke auto. Dus ik heb de opvolger gekocht.
[ afbeelding ]
Een auto blijft natuurlijk een ruk investering, Maar ik vind het ook belangrijk iets te kunnen vasthouden na de heerlijke profit
Je ziet bitcoin niet meer moonen? Als de $16.500-grens doorbroken wordt denk ik zelf dat het snel weer richting de $ 20.000 gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Alleen als Bitcoin omhoog schiet of crasht. De noobs op de wereld denken nog steeds dat dat de koning is.
Vrij weinig als je op binance zit.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan iemand mij een richting op sturen met deze vraag?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een snufje uitbetaald en meteen ook maar een andere auto gekocht. Ik heb lang geleden een Audi80 cabrio gehad, meesterlijke auto. Dus ik heb de opvolger gekocht.
[ afbeelding ]
Een auto blijft natuurlijk een ruk investering, Maar ik vind het ook belangrijk iets te kunnen vasthouden na de heerlijke profit
Thanksquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Letterlijk vorig topic beantwoord. Zoek maar terug.
Ik heb in december een gedeelte uitbetaald en mijn droomauto gekocht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef D. het volgende:
Ik weet dat Lambo een meme is, maar er zitten vast autoliefhebbers hier.
Wat doen jullie wanneer die droomauto binnen bereik is?
Cashen? Doorsparen?
Ik koop er een Corvette bijquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als ik miljonair wordt komt er ook een mooie RS serie voor de deur.
Oh dat is wel een goeie.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Vrij weinig als je op binance zit.
Volgende keer moet je ervoor zorgen dat je BNB hebt. Dan gaat daar de fee vanaf ipv de crypto waarmee je de transactie uitvoert. Dit zorgt ervoor dat je dus niet met zulke kleine hoeveelheden blijft zitten
Een Lambo is ook altijd een 2e (of meer) autoquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:06 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb in december een gedeelte uitbetaald en mijn droomauto gekocht.![]()
Lambo heb je helemaal niks aan voor dagelijks gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |