Auto zelf of kleuren? Vind kleuren ook niks (kon geen mooiere vinden), maar ben beetje verliefd op Camaro SS en Mustang GTquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:20 schreef Joris5a het volgende:
[..]
YESSSSSSSSS, wat een nieuws. KuCoin
Mooi, begon me al bijna zorgen te makenquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
TRX zo ongeveer wel weer hersteld
Dat is het punt niet. Het punt is dat er al enige tijd het gerucht gaat dat Ripple op coinbase gaat komen. Dat is een grote markt. Alleen dat gerucht is dus al genoeg om de koers afgelopen dagen op te stuwen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik draai misschien niet lang genoeg mee hier, maar ik snap niet hoe een opmerking van een van de vele handelssites opeens de koers mer 30% kan crashen. Zijn er nou echt zoveel mensen die alleen via Coinbase kopen?
TRON en andere altcoins gingen ook crashen, niet alleen XRP. Dus Coinbase heeft ook weer niet zo'n grote invloed. Er werd een beeld geschetst alsof alleen XRP naar beneden ging.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik draai misschien niet lang genoeg mee hier, maar ik snap niet hoe een opmerking van een van de vele handelssites opeens de koers mer 30% kan crashen. Zijn er nou echt zoveel mensen die alleen via Coinbase kopen?
Heb voor eerste keer echt proberen te day traden en het is gelukt. Juiste momenten gepakt, maar niet goed voor mijn stress level, nooit meerquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
TRX zo ongeveer wel weer hersteld
Beetjequote:Op donderdag 4 januari 2018 22:27 schreef DeLoet het volgende:
ok wat te kopen? Heb nu gulden , beetje bitcoin beetje ethereum beetje VEN.
Beetje fun kopen?
Pegassi Zentornoquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Corvette![]()
Waarom zie ik zo weinig BMW's, Mercedes, Audi's hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |