Interessante theorie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 02:07 schreef kthxbye het volgende:
https://amp.reddit.com/r/(...)manipulation_theory/?
Ik houd mijn fiat nog even on the sidelines
En op het moment dat ik dit post verschijnt er natuurlijk een sell wall van 8 miljoen TRXquote:Op vrijdag 5 januari 2018 02:32 schreef bamsterdam het volgende:
[..]
Ik zit al zo'n 10 minuten naar de depth chart in binance te kijken, puur genieten
Godver, 1750 sat nu.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Sell order voor Trx op 1550 gezet. Kijken of die gekke Aziaten de boel nog verder opdrijven.
Voor de theorie is iets voor te zeggen. Je ziet dat vandaag de meest verhandelde coin voor BTC verreweg TRON is en dat vooral vanuit Binance. TRON verdubbeld vandaag dan ook gewoon even in waarde. Niet toevallig een coin met een ontzettend lage prijs per coin. Als het besef er is dat de altcoin koersen van dat soort "goedkope" munten worden opgeklopt kan het snel gaan. Men kan wel een deel van de BTC inzetten om de koers te drukken maar dat zal steeds moeilijker en moeilijker worden. Een deel zal uiteindelijk terug naar fiat gaan maar het grootste gedeelte van de marketcap blijft gehandhaafd en de bitcoin dominance zal weer richting de 50-60% gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 02:07 schreef kthxbye het volgende:
Week of twee geleden of zo was ie ongeveer $0.015quote:Op vrijdag 5 januari 2018 03:07 schreef vigen98 het volgende:
Ik heb nu wel spijt dat ik geen Tron heb gehaald
Ik kan je met zekerheid zeggen dat XRP op coinbase komt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:40 schreef alilami het volgende:
inbase insiders hebben alvast een paar miljoen XRP's ingesl
Wat is er mis met jou?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 05:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ripple is doing gods workbank the unbanked
![]()
Oke genoeg nu
Daarom ook gewoon BTC erbij houden..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 02:07 schreef kthxbye het volgende:
1200 op een exchange is toch niet zoveel?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja dat vanavond ook maar betaald, maar 1200 dollar aan VEN op Binance voelt nog kutter dan die 20 dollar betalen...
Het grootste deel van mijn portfolio (~30%) is en blijft BTC.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 02:55 schreef up7 het volgende:
[..]
Voor de theorie is iets voor te zeggen. Je ziet dat vandaag de meest verhandelde coin voor BTC verreweg TRON is en dat vooral vanuit Binance. TRON verdubbeld vandaag dan ook gewoon even in waarde. Niet toevallig een coin met een ontzettend lage prijs per coin. Als het besef er is dat de altcoin koersen van dat soort "goedkope" munten worden opgeklopt kan het snel gaan. Men kan wel een deel van de BTC inzetten om de koers te drukken maar dat zal steeds moeilijker en moeilijker worden. Een deel zal uiteindelijk terug naar fiat gaan maar het grootste gedeelte van de marketcap blijft gehandhaafd en de bitcoin dominance zal weer richting de 50-60% gaan.
Waarom heb je een deel van je geld eigenlijk niet in BTC zitten nu het betrekkelijk goedkoop kan? De toegenomen volume in bitcoin zorgt voor een steeds verminderde volatiliteit en op langere termijn kan de uptrend niet onderdrukt worden.
Dit zou alle TRON-houders moeten alarmeren. Hartstikke leuk voor de koers maar als het naar beneden gaat kan het immens hard gaan.
[ afbeelding ]
aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 04:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid zeggen dat XRP op coinbase komt.
Hangt er vanaf hoe groot deel het van je stack is. Bij mij 30%. Dan zet ik liever safe.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 05:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1200 op een exchange is toch niet zoveel?
gisteren toch ook maar gedaan. Veel te hoog inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Ugh, Binance withdrawal fee voor VEN is nog steeds 5 stuks, dus bijna $20
Main net duurt daar nog wel even dus wil hem in m'n eigen ETH-address zetten via MEW, maar ugh.
Swift blockchainquote:Op vrijdag 5 januari 2018 05:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ripple is doing gods workbank the unbanked
![]()
Oke genoeg nu
Nou die is wel uitgevoerdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Sell order voor Trx op 1550 gezet. Kijken of die gekke Aziaten de boel nog verder opdrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |