Zozo, is 't wat? Heb net boekje vol, denk dat ik die ronde schaal met deksel ga halen, 50 eckers voor die pan is alsnog wat veelquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens ik heb de braadpan van de ah zegelactie
Is een braadslede, geen braadpan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens ik heb de braadpan van de ah zegelactie
Ik kreeg m voor kerstquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Zozo, is 't wat? Heb net boekje vol, denk dat ik die ronde schaal met deksel ga halen, 50 eckers voor die pan is alsnog wat veel
Is een braadpan lulquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een braadslede, geen braadpan.
Die gietijzeren pan bedoelt ie denkkquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een braadslede, geen braadpan.
Oh, die heb ik niet gezien. Die wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gietijzeren pan bedoelt ie denkk
Kan je goed iemand mee de kop inslaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gietijzeren pan bedoelt ie denkk
Joequote:Op zaterdag 30 december 2017 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok Ben in Valkenburg
Tot straks boys
Tijd voor bier
Smakelijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok Ben in Valkenburg
Tot straks boys
Tijd voor bier
Vriendquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kan je goed iemand mee de kop inslaan.
Dat jij 't niet lekker vindt betekent niet dat Knut het niet kan koken in z'n nieuwe panquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Limbabwaanse keuken
Er is wel veel cheap check-in potentieel jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moest er sowieso nog een 40-45 uit het pilsschap
Ha de personificatie van zuurvlees is ook aanwezigquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij zit er nu al twee keer deftig naast.
Denken dat ik zuurvlees niet lekker vindquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat jij 't niet lekker vindt betekent niet dat Knut het niet kan koken in z'n nieuwe pan
Je bent niet echt jezelf vandaag Kapi. Heb je honger ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat ik zuurvlees niet lekker vindGaat ie verder lekker
Fake news hier.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha de personificatie van zuurvlees is ook aanwezig
Lig nog in bedquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent niet echt jezelf vandaag Kapi. Heb je honger ofzo
Wat krijg je dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes ik heb het biergelagarrangement gereserveerd bij gulpener
sinds de familie van zijn vriendin de kostwinner is heeft hij moeite met zelf logisch nadenkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent niet echt jezelf vandaag Kapi. Heb je honger ofzo
Sinds ik in België woon eerder, de lucht en hoeveelheid speciaalbier tast je hersenen wat aan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
sinds de familie van zijn vriendin de kostwinner is heeft hij moeite met zelf logisch nadenken
Konijn ja?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb nu zin in een lekkere stoofpot met knien
Een bierfilmquote:
Voor een bierfilm zou ik lekker mijn broekje uit doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een bierfilm
Een glas chateu neubourg
3 bieren van ieder 3 jaartallen in een kelder
Kaasplank
18 50 pp
Dragen ze van die goedkope gewatteerde jassen en grote ronde oorbellen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 2 vrouwen van nog geen 30 met kinderen van 12 en 13
Provincialengod
Al eens op, maar vond het toen wat tegenvallen. Wellicht slechte kok.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is echt lekker. Probeer het eens
Kan heerlijk zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al eens op, maar vond het toen wat tegenvallen. Wellicht slechte kok.
Ben gvd helemaal je mosterd vergeten, was eergisteren nog in het centrum. Maar druk jongen, echt niet normaal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan heerlijk zijn
Op z'n Belgisch stoven in kriek of geuze, genot man
Ha don't worry schatquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben gvd helemaal je mosterd vergeten, was eergisteren nog in het centrum. Maar druk jongen, echt niet normaal.
Ook vol met Nederlanders. Gelukkig houden ze hun muil redelijk als ze in Gent rond lopen.
Onze god weet het antwoord.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:09 schreef Saind het volgende:
Met wat voor kalfsvlees moet je kalfsfricassee maken? Idioot lekker dat spul maar nog nooit geprobeerd
600 gquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze god weet het antwoord.
https://dagelijksekost.ee(...)cassee-met-kroketten
Valt nog mee, veel dagjes of weekendmensen. Nog nooit een bus met Japanners of Chinezen gezien iig. Maar ik vrees er wel voor eerdaags.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ha don't worry schat
Hoe intens is toerisme in Gent?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
https://www.lekkervanbijo(...)j-ons/kalfsfricassee
Ik ga zo even naar een tentje in Kijkduin, weet nog niet precies wat.quote:
Genot is dat hequote:Op zaterdag 30 december 2017 12:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben net aan m'n ontbijt bezig.. Broodje kaas, kop koffie dit dat..
Er gaat weinig boven een broodje kaas.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben net aan m'n ontbijt bezig.. Broodje kaas, kop koffie dit dat..
Groningen, naar 't schijnt..quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er gaat weinig boven een broodje kaas.
Ieder zijn meug.quote:
Ik vind de stad Groningen wel leuk ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb dat niet verzonnen, al is Groningen wel leuk..
Ik heb geen harde cijfers. Maar ik denk dat dit in de randstad vaker voorkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 2 vrouwen van nog geen 30 met kinderen van 12 en 13
Provincialengod
Niet in mijn omgeving iig. Eigenlijk is er weinig veranderd sinds we 16 zijn behalve dat er meer geld is voor coke.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen harde cijfers. Maar ik denk dat dit in de randstad vaker voorkomt.
Dan ging je in de randstad weinig met kansarmen om. (Antillianen)quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet in mijn omgeving iig. Eigenlijk is er weinig veranderd sinds we 16 zijn behalve dat er meer geld is voor coke.
Ik ken 1 Antilliaan. De sosdealerquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan ging je in de randstad weinig met kansarmen om. (Antillianen)
Ik ga eerst The Deuce en Dark kijken. Noteer dat maar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Saind het volgende:
Peaky Blinders begint wel lekker. Beetje overacted
Ben halverwege S2 nu. Lekker serietjequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Saind het volgende:
Peaky Blinders begint wel lekker. Beetje overacted
The Deuce, goeie, moet ik ook nog eens gaan doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga eerst The Deuce en Dark kijken. Noteer dat maar.
Net eerste aflevering seizoen 4 gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben halverwege S2 nu. Lekker serietje
nice. Ben gister aan unabomber begonnen, wel aardig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Net eerste aflevering seizoen 4 gezien.
Een Netflixert. Schijnt erg goed te zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
The Deuce, goeie, moet ik ook nog eens gaan doen.
Enig idee of Dark wat is?
Ik zie dat hier ook niet eerlijk gezegd. Maar eerlijk is eerlijk, Landgraaf, Brunssum, Heerlen. Daar woont wat uitschot bij elkaar hoor. Collega van me woont in Heerlen, was er pas aan het biljarten in het Café waarop er iemand naast hem uit het niets neergestoken wordt. Nu kan dat overal gebeuren, maar bij hem is het de tweede keer in 3 maanden tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet in mijn omgeving iig. Eigenlijk is er weinig veranderd sinds we 16 zijn behalve dat er meer geld is voor coke.
In Heerlen woont écht alleen maar sjabbequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat hier ook niet eerlijk gezegd. Maar eerlijk is eerlijk, Landgraaf, Brunssum, Heerlen. Daar woont wat uitschot bij elkaar hoor. Collega van me woont in Heerlen, was er pas aan het biljarten in het Café waarop er iemand naast hem uit het niets neergestoken wordt. Nu kan dat overal gebeuren, maar bij hem is het de tweede keer in 3 maanden tijd.
Echt top. Ik kan niet wachten tot ik seizoen 4 kan gaan kijken. Helaas eerst The Get Down afkijken. En seizoen 4 van Black Mirror.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben halverwege S2 nu. Lekker serietje
Brunssum en Hoensbroek ook. Brunssum is denk ik het ergste.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
In Heerlen woont écht alleen maar sjabbe
helemaal lekkerquote:
qua aantal is dat gewoon amsterdam hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heerlen volgens mij meeste bijstand van nederland
Dark is beste serie die ik in tijden heb gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga eerst The Deuce en Dark kijken. Noteer dat maar.
Ja heel goed.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
The Deuce, goeie, moet ik ook nog eens gaan doen.
Enig idee of Dark wat is?
Stranger Things 2 overgeslagen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dark is beste serie die ik in tijden heb gezien.
Uberhaupt nog geen stranger things gekeken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stranger Things 2 overgeslagen?
Heb Limburgs woord geleerdquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stranger Things 2 overgeslagen?
Maar het is Duits. Daar krijg ik de kriebels van.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dark is beste serie die ik in tijden heb gezien.
Er is gelukkig ook een DUBquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar het is Duits. Daar krijg ik de kriebels van.
Niet om op te scheppen, maar ik had ook heel veel Suske en Wiskes. Zelfs nog zwart-wit en rood-blauw edities.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uberhaupt nog geen stranger things gekeken.
Kijk niet zo heel veel serieus, maar hij staat wel op "het lijstje".
Kijk nu "knights of sidonia"
begaaien?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb Limburgs woord geleerd
Begaairn
Kan primaquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind op een zaterdag naar cantillon is te doen ? Of druk?
Ghehe wat, hoe staat die reactie tot verhouding met mijn postquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen, maar ik had ook heel veel Suske en Wiskes. Zelfs nog zwart-wit en rood-blauw edities.
Vraag je vriendin 's of ze het woord sjabbe kentquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb Limburgs woord geleerd
Begaairn
Eerlijk gezegd is dit ook een grap voor geborderden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ghehe wat, hoe staat die reactie tot verhouding met mijn post
Da's Roermonds maatje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Vraag je vriendin 's of ze het woord sjabbe kent
Gekke Knut.quote:
Of het ging om het feit dat het een "anime" isquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dit ook een grap voor geborderden.
nooit gehoordquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja weet ik, daarom vraag ik me af of ze het echt alleen daar kennen of in het zuiden ook
Goffetomme nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of het ging om het feit dat het een "anime" is.
Achja, ik heb hier ook een stuk of 200 suskes en wiskes.
Owwwwwwwwwwww.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme nee.
Knight of Sidonia.
Was datquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben ik goed in.quote:
Ik dacht eigenlijk meer aan die jelle moeilijke achternaam #metooquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme nee.
Knight of Sidonia.
Jij luistert radio 1?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah, de burgervader van Weert gebruikte dat woord ook.quote:
De familie van m'n moeders kant ook allemaalquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, de burgervader van Weert gebruikte dat woord ook.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn vriendin zegt dat dat krauw is
Gefeliciteerd met je pa kerel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ga zo bij mijn pa eten want die is jarig.einde bericht
Krauwpoekelquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn vriendin zegt dat dat krauw is
gefeliquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Namens mijn vriend Scrummie en ik van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je paquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Gefeli met je ouwe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Geniet ervan ouwe reusquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Had net lam met ingemaakte witte kool en zoute augurken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
KLM had gisteren geen ginger ale, ook geen tonic dus heb maar cola light gedronken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan ging je in de randstad weinig met kansarmen om. (Antillianen)
Zalm, zilvervliesrijst en broccoooooooooli.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
krauwjoepquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krauwpoekel
Alle Hollanders zijn krauw
Gewoon rustig blijvenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben in Valkenburg en de rivier stroomt hier hendig hard
De vuurwerkoverlast pagina van de gemeente Den Haag op facebook draait op volle toerenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:08 schreef opperkleurder het volgende:
Knut op welk kinderfeestje ben jij nu?
dat geknal buiten stoort de kleine toch niet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vuurwerkoverlast pagina van de gemeente Den Haag op facebook draait op volle toeren
ga je nog even langs de grotten Knut-san?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben in Valkenburg en de rivier stroomt hier hendig hard
niet echtquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat geknal buiten stoort de kleine toch niet?
Alle nsb-ers leven zich uit met fotos van de verdachten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vuurwerkoverlast pagina van de gemeente Den Haag op facebook draait op volle toeren
zoiets jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alle nsb-ers leven zich uit met fotos van de verdachten?
walgelijke mensen inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alle nsb-ers leven zich uit met fotos van de verdachten?
Het gaat hier in elk geval al de hele dag door. Alsof het oudejaarsdag is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef KingRoland het volgende:
in Twente zal het wel een spektakel zijn met dat vuurwerk
Het dak gaat erafquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat hier in elk geval al de hele dag door. Alsof het oudejaarsdag is.
kklijersquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:54 schreef KingRoland het volgende:
vuile snitches
DP is het met mij eens
af en toe een grot verkennen, niks mis meequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb niks met grotten ben een mijnenman
Hier ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat hier in elk geval al de hele dag door. Alsof het oudejaarsdag is.
Heb het gevoel dat men nu meer afknalt dan andere jaren. Komt denk ik ook deels door het slechte weer wat men morgen voorspeld.quote:
Vuurwerk is al jaren niet meer wat het is geweest in enschedequote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier knallen ze ook al redelijk, maar toch minder dan vorig jaar.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuurwerk is al jaren niet meer wat het is geweest in enschede
Man man man...quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuurwerk is al jaren niet meer wat het is geweest in enschede
Vroeger rende ik nog weg met mijn AH zak vol knallers van de popo, mooie tijdquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier knallen ze ook al redelijk, maar toch minder dan vorig jaar.
wat dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef Befbekje het volgende:
Ik lees net over dat televisieformat van De nieuwe Johan Derksen.. Ik vermoed dat dat cringeworthy televisie gaat opleveren..
ondersteboven in de grond langs de sloot meestalquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Lawinepijlen aan lantaarnpalen vastbinden
Those were the days
genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Those were the days
Of als voetzoekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Those were the days
Verder dan heksenketels kwam ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Those were the days
ik denk dat een deel gaat naar de studie en de spaarrekening voor de kleinequote:Op zaterdag 30 december 2017 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ga je met het geld doen?
zo super geweldig is harvard niet volgend opperquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
als de kleine bijvoorbeeld naar Harvard in de toekomst gaat bijvoorbeeld Lenny
Wat Roland zegt...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ga je met het geld doen?
Niet meteen directeur bellen en ontslag nemen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat Roland zegt...
En daarna heel goed nadenken wat met het geld te doen als het echt vies veel is.
2 jaar terug had ik 75 euro, dat was de topquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat Roland zegt...
En daarna heel goed nadenken wat met het geld te doen als het echt vies veel is.
Nee zeker niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet meteen directeur bellen en ontslag nemen?
Kun je ook eten winnen? Ijs ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 jaar terug had ik 75 euro, dat was de top
Zet je geldbedrag maar om in eten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je ook eten winnen? Ijs ofzo?
Of in kilo’s er bij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet je geldbedrag maar om in eten.
True. Kan me wel goed beheersen.quote:
Dit weekend wordt wel lastig hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True. Kan me wel goed beheersen.
Vind vies vet eten een keertje wel lekker, maar elke dag.
Mwoah alleen morgenavond.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit weekend wordt wel lastig hoor.
Januari balansmaand.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag ging ook niet al te best hier.
Kom je nog hierheen morgen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij ook wel van nakkie
2018 balansjaar.quote:
Zquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
gelukkig bijna weer wielerstart, om in feb weer te stoppen omdat het dan toch weer wel winter wordt, nederlandgenot.
Zou leuk zijn als we dan weer eens een elfstedentocht krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
gelukkig bijna weer wielerstart, om in feb weer te stoppen omdat het dan toch weer wel winter wordt, nederlandgenot.
Ik doe Watergate in de nacht van 1 naar 2 januari, Andre Galluzzi met een all-nighter, morgennacht kroeg in..quote:
Een nakkie als in drugs? Nee ik ben erg preuts wat dat betreft.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij ook wel van nakkie
Watergategenot.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik doe Watergate in de nacht van 1 naar 2 januari, Andre Galluzzi met een all-nighter, morgennacht kroeg in..
Bevalt nog steeds goed dat laatste?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef Befbekje het volgende:
Ik moet vanaf 2 januari echt iets aan mijn gewicht gaan doen, krijg m'n winterjas bijna niet meer dicht.. Al heeft de medicatie daar ook aandeel aan..
Kuur is al aantal dagen klaar.. Ik ga 22 januari naar het ziekenhuis.. Krijg een scan, ze willen het hebben van een tumor uitsluiten.. Brughoektumor of hersentumor kan reden van toevallige doofheid en oorsuizen zijn, maar dat zal wel niet..quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bevalt nog steeds goed dat laatste?
Ah ok. Vind je dat spannend?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kuur is al aantal dagen klaar.. Ik ga 22 januari naar het ziekenhuis.. Krijg een scan, ze willen het hebben van een tumor uitsluiten.. Brughoektumor of hersentumor kan reden van toevallige doofheid en oorsuizen zijn, maar dat zal wel niet..
Niet echt.. Het is meer voor de zekerheid, ik verwacht dat er niets uit gaat komen.. Brughoektumoren zijn trouwens altijd goedaardig.. En morgen en overmorgen duw ik m'n oren vol watten en gaan er dopjes in..quote:
Pas je niet van die speciale oordoppen voor muziek?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet echt.. Het is meer voor de zekerheid, ik verwacht dat er niets uit gaat komen.. Brughoektumoren zijn trouwens altijd goedaardig.. En morgen en overmorgen duw ik m'n oren vol watten en gaan er dopjes in..
Lekker manquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik doe Watergate in de nacht van 1 naar 2 januari, Andre Galluzzi met een all-nighter, morgennacht kroeg in..
Is wel van jouw streek he? Misschien kan je wat meebleren en gezellig doen i.p.v. hier zitten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze draaien blof
Leuk jongens. Tot ziens. Ik pleeg seppuku
Ik had van die dingen op maat, maar daar werd ik knettergek van in het uitgaansleven, alsof ik stemmen in m'n hoofd had als ik die dingen in had.. Stoppers werken voor mij het beste..quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pas je niet van die speciale oordoppen voor muziek?
Wel goed dat ze dat doen idd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet echt.. Het is meer voor de zekerheid, ik verwacht dat er niets uit gaat komen.. Brughoektumoren zijn trouwens altijd goedaardig.. En morgen en overmorgen duw ik m'n oren vol watten en gaan er dopjes in..
koopje....quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)99-bentveldsweg-142/
zou je dit echt nog kunnen verkopen?
Hoezo nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
geen idee man, maar als ik zo veel geld had bouw ik liever iets zelf.quote:
Dat zijn nieuwgeld taferelen nappiequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee man, maar als ik zo veel geld had bouw ik liever iets zelf.
Walgelijk interieurquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
Zo dan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
Ik laat me liever verkrachten door ba baracusquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is wel van jouw streek he? Misschien kan je wat meebleren en gezellig doen i.p.v. hier zitten.
Er is ook zo’n topic hier op FOK! waar opmerkelijke foto’s van Funda in staan. Zeer vermakelijk.quote:
Oh, nou dan ben ik liever nieuw geld. Als is Aerdenhout wel een goede plek, dichtbij zee en haarlem.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn nieuwgeld taferelen nappie
vind het nog wel meevallen.quote:
Beetje oubollig maar wel redelijk stijlvolquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vind het nog wel meevallen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
okay, ik ga sparen voor dit huis.
Verschrikkelijk die lampen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie.quote:
als oudgeld betekent inteelt en schone schijn ophouden dan heb ik daar liever weinig mee van doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn nieuwgeld taferelen nappie
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
als oudgeld betekent inteelt en schone schijn ophouden dan heb ik daar liever weinig mee van doen
Beter dan armquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
als oudgeld betekent inteelt en schone schijn ophouden dan heb ik daar liever weinig mee van doen
Heb je al een vrouw?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Wit met zwarte meubels, lekker strakquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter lekker wit minimalistisch.
Beter met treinenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijke wansmaakquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wit met zwarte meubels, lekker strak
vriendinquote:
Probeer die Alpine Partyplugs eens. Ik draag ze ook in de auto. Zitten prima en de muziekkwaliteit blijft acceptabel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had van die dingen op maat, maar daar werd ik knettergek van in het uitgaansleven, alsof ik stemmen in m'n hoofd had als ik die dingen in had.. Stoppers werken voor mij het beste..
de vrouw van mijn pa had stoofpeertjes met draadjesvleesgod gemaaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend, wat heb je gegeten vnv? Ik dominos pizza
Dat klinkt een stuk beter.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
de vrouw van mijn pa had stoofpeertjes met draadjesvleesgod gemaakt
Ik ga thuis lekker eten en drinken. Denk niks meer doen erna. Oud en nieuw is meestal duur druk en kutquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:51 schreef Typisch het volgende:
morgen dansvloertje murderen bij de cruise terminal
uitzichtje op de erasmus brug ditdat
was ik ook van planquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga thuis lekker eten en drinken. Denk niks meer doen erna.
Huisfeestjes zijn altijd wel leukquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
was ik ook van plan
maar maatjes organiseerde een huisfeest en gingen daarna daarheen
dus ik heb mij maar aangesloten
ga niet meer zo vaak met een mannetje of 30-35 op stap, is wel weer eens leuk
sowiesoquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huisfeestjes zijn altijd wel leuk
Rijst met kip. Welke pizza had je? BBQ was m'n favo van de dominosquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend, wat heb je gegeten vnv? Ik dominos pizza
Succes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn accu heeft het ook begeven
Nah was aan het strand wel even heftig. De hond vond het geweldig gelukkig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
Napo niet weggewaaid daar aan de kust?
Ze zullen niet rond gekomen zijn met de kosten van de inkopen ofzo.quote:Op zondag 31 december 2017 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
sowieso
ook eigenlijk met alleen maar mensen die ik nog ken van de middelbare school
niet te geloven hé, dat mensen zo lang met mij om willen gaan..
Bbq chicken maar dan met tomatensaus ipv de bbqsaus en de extravaganza.quote:Op zondag 31 december 2017 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rijst met kip. Welke pizza had je? BBQ was m'n favo van de dominos
huhquote:Op zondag 31 december 2017 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zullen niet rond gekomen zijn met de kosten van de inkopen ofzo.
je neemt toch wel een flessie mee?quote:
dat wel jaquote:Op zondag 31 december 2017 00:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je neemt toch wel een flessie mee?
Ik kreeg van mijn baas de advocaat een champagnefles mee van 100+ ¤. Had liever dat geld gehadquote:Op zondag 31 december 2017 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat wel ja
en een paar limited edition biertjes van mijn overleden opa
quote:Op zondag 31 december 2017 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn baas de advocaat een champagnefles mee van 100+ ¤. Had liever dat geld gehad, maar okay.
Sowh, daar mag ik alleen maar van dromen.quote:Op zondag 31 december 2017 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij is planner (ofzo) bij een containerbedrijf in de haven
die kreeg letterlijk 3 flessen champagne van 100+ euro mee
en een dertiende maand
en 2 keer per jaar loonsverhoging
en 40-45 vrije dagen
rotterdamse vakbondgoden
Die plant zeker ook wat containers met witte poederquote:Op zondag 31 december 2017 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
en een dertiende maand
en 40-45 vrije dagen
rotterdamse vakbondgoden
ja bizarquote:Op zondag 31 december 2017 00:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowh, daar mag ik alleen maar van dromen.
Genot.quote:Op zondag 31 december 2017 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
en een dertiende maand
en 40-45 vrije dagen
rotterdamse vakbondgoden
Dat laatste kan je belastingtechnisch beter niet doenquote:Op zondag 31 december 2017 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja bizar
die jongen heeft na zijn VWO effe snel een HBO'tje in 3 jaar er doorheen geknald
werkt nu al een jaar of 4 of 5 full-time met een prima salaris en woont nog thuis
die gaat straks handje contantje een degelijk huisje kopen
bij wijze van natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste kan je belastingtechnisch beter niet doen.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste kan je belastingtechnisch beter niet doen.
Ondat je dan meer aan belasting kwijt bent tegen de tijd dat je dat kan kopen. Ipv een hypotheek fe nemen.quote:
Daar is nu juist die ophef over van de 50plus partij. Heeft te maken met eigenwoningforfait, wet Hillen en de HRA. Woning wordt gezien als vermogen, en valt dus in box 1 (tenzij uitzonderingen zoals meerdere huizen). Box 1 houdt in dat je kosten er van af mag trekken, dus de hypotheekrente trek je ervan af (HRA). Bij de meeste mensen is dat zo veel dat het boven de EF komt en dus negatief en krijg je geld terug. Echter als je geen hypotheeklening hebt kan je niks aftrekken en moet je dus alsnog dat EF betalen.quote:
wat is dat voor kuts eigenlijkquote:Op zondag 31 december 2017 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ondat je dan meer aan belasting kwijt bent tegen de tijd dat je dat kan kopen. Ipv een hypotheek fe nemen.
Hoezo zou je zoveel vermogen in stenen willenquote:Op zondag 31 december 2017 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is dat voor kuts eigenlijk
dus het is beter een schuldenpapiertje bij je bank te halen ipv het gewoon direct te betalen?
Juridisch is het hypotheekrecht weer iets heel anders.quote:Op zondag 31 december 2017 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is dat voor kuts eigenlijk
dus het is beter een schuldenpapiertje bij je bank te halen ipv het gewoon direct te betalen?
dat is mijn vraag nietquote:Op zondag 31 december 2017 00:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zou je zoveel vermogen in stenen willen
Mag je eigenlijk nog een hypotheek op een bootquote:Op zondag 31 december 2017 00:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Juridisch is het hypotheekrecht weer iets heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |