Verschrikkelijk die lampen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
okay, ik ga sparen voor dit huis.
Goeie.quote:
als oudgeld betekent inteelt en schone schijn ophouden dan heb ik daar liever weinig mee van doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn nieuwgeld taferelen nappie
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
als oudgeld betekent inteelt en schone schijn ophouden dan heb ik daar liever weinig mee van doen
Beter dan armquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
als oudgeld betekent inteelt en schone schijn ophouden dan heb ik daar liever weinig mee van doen
Heb je al een vrouw?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Wit met zwarte meubels, lekker strakquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter lekker wit minimalistisch.
Beter met treinenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijke wansmaakquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wit met zwarte meubels, lekker strak
vriendinquote:
Probeer die Alpine Partyplugs eens. Ik draag ze ook in de auto. Zitten prima en de muziekkwaliteit blijft acceptabel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had van die dingen op maat, maar daar werd ik knettergek van in het uitgaansleven, alsof ik stemmen in m'n hoofd had als ik die dingen in had.. Stoppers werken voor mij het beste..
de vrouw van mijn pa had stoofpeertjes met draadjesvleesgod gemaaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend, wat heb je gegeten vnv? Ik dominos pizza
Dat klinkt een stuk beter.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
de vrouw van mijn pa had stoofpeertjes met draadjesvleesgod gemaakt
Ik ga thuis lekker eten en drinken. Denk niks meer doen erna. Oud en nieuw is meestal duur druk en kutquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:51 schreef Typisch het volgende:
morgen dansvloertje murderen bij de cruise terminal
uitzichtje op de erasmus brug ditdat
was ik ook van planquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga thuis lekker eten en drinken. Denk niks meer doen erna.
Huisfeestjes zijn altijd wel leukquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
was ik ook van plan
maar maatjes organiseerde een huisfeest en gingen daarna daarheen
dus ik heb mij maar aangesloten
ga niet meer zo vaak met een mannetje of 30-35 op stap, is wel weer eens leuk
sowiesoquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huisfeestjes zijn altijd wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |