niet echtquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat geknal buiten stoort de kleine toch niet?
Alle nsb-ers leven zich uit met fotos van de verdachten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vuurwerkoverlast pagina van de gemeente Den Haag op facebook draait op volle toeren
zoiets jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alle nsb-ers leven zich uit met fotos van de verdachten?
walgelijke mensen inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alle nsb-ers leven zich uit met fotos van de verdachten?
Het gaat hier in elk geval al de hele dag door. Alsof het oudejaarsdag is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef KingRoland het volgende:
in Twente zal het wel een spektakel zijn met dat vuurwerk
Het dak gaat erafquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat hier in elk geval al de hele dag door. Alsof het oudejaarsdag is.
kklijersquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:54 schreef KingRoland het volgende:
vuile snitches
DP is het met mij eens
af en toe een grot verkennen, niks mis meequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb niks met grotten ben een mijnenman
Hier ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat hier in elk geval al de hele dag door. Alsof het oudejaarsdag is.
Heb het gevoel dat men nu meer afknalt dan andere jaren. Komt denk ik ook deels door het slechte weer wat men morgen voorspeld.quote:
Vuurwerk is al jaren niet meer wat het is geweest in enschedequote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier knallen ze ook al redelijk, maar toch minder dan vorig jaar.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuurwerk is al jaren niet meer wat het is geweest in enschede
Man man man...quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuurwerk is al jaren niet meer wat het is geweest in enschede
Vroeger rende ik nog weg met mijn AH zak vol knallers van de popo, mooie tijdquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier knallen ze ook al redelijk, maar toch minder dan vorig jaar.
wat dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef Befbekje het volgende:
Ik lees net over dat televisieformat van De nieuwe Johan Derksen.. Ik vermoed dat dat cringeworthy televisie gaat opleveren..
ondersteboven in de grond langs de sloot meestalquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Lawinepijlen aan lantaarnpalen vastbinden
Those were the days
genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Those were the days
Of als voetzoekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Those were the days
Verder dan heksenketels kwam ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Caland het volgende:
Those were the days
ik denk dat een deel gaat naar de studie en de spaarrekening voor de kleinequote:Op zaterdag 30 december 2017 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ga je met het geld doen?
zo super geweldig is harvard niet volgend opperquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
als de kleine bijvoorbeeld naar Harvard in de toekomst gaat bijvoorbeeld Lenny
Wat Roland zegt...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ga je met het geld doen?
Niet meteen directeur bellen en ontslag nemen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat Roland zegt...
En daarna heel goed nadenken wat met het geld te doen als het echt vies veel is.
2 jaar terug had ik 75 euro, dat was de topquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat Roland zegt...
En daarna heel goed nadenken wat met het geld te doen als het echt vies veel is.
Nee zeker niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet meteen directeur bellen en ontslag nemen?
Kun je ook eten winnen? Ijs ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 jaar terug had ik 75 euro, dat was de top
Zet je geldbedrag maar om in eten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je ook eten winnen? Ijs ofzo?
Of in kilo’s er bij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet je geldbedrag maar om in eten.
True. Kan me wel goed beheersen.quote:
Dit weekend wordt wel lastig hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True. Kan me wel goed beheersen.
Vind vies vet eten een keertje wel lekker, maar elke dag.
Mwoah alleen morgenavond.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit weekend wordt wel lastig hoor.
Januari balansmaand.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag ging ook niet al te best hier.
Kom je nog hierheen morgen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij ook wel van nakkie
2018 balansjaar.quote:
Zquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
gelukkig bijna weer wielerstart, om in feb weer te stoppen omdat het dan toch weer wel winter wordt, nederlandgenot.
Zou leuk zijn als we dan weer eens een elfstedentocht krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
gelukkig bijna weer wielerstart, om in feb weer te stoppen omdat het dan toch weer wel winter wordt, nederlandgenot.
Ik doe Watergate in de nacht van 1 naar 2 januari, Andre Galluzzi met een all-nighter, morgennacht kroeg in..quote:
Een nakkie als in drugs? Nee ik ben erg preuts wat dat betreft.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij ook wel van nakkie
Watergategenot.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik doe Watergate in de nacht van 1 naar 2 januari, Andre Galluzzi met een all-nighter, morgennacht kroeg in..
Bevalt nog steeds goed dat laatste?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef Befbekje het volgende:
Ik moet vanaf 2 januari echt iets aan mijn gewicht gaan doen, krijg m'n winterjas bijna niet meer dicht.. Al heeft de medicatie daar ook aandeel aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |