toch mooi om te zien dat het volume van ripple evenhoog is als die van LTCquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:02 schreef vigen98 het volgende:
Hey Klaas, het is over de 15k. Ga je nu wel echt weg?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies om 8 uur posten. Wat een gigant ben je toch
Gaat ie dat doen ja?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:22 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat zelfs MaGNeT zijn Waves gaat verkopen is wel opvallend overigens...
Oud en nieuw op nieuw ath.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:02 schreef vigen98 het volgende:
Hey Klaas, het is over de 15k. Ga je nu wel echt weg?
[ afbeelding ]
Dapperquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:36 schreef nelisb het volgende:
Zo mijn speelgeld van 1500¤ eruit gehaald.
Vorig weekend ingelegd.
1.000¤ winst blijft speelgeld. We zien wel voor hoelang.
Ook m'n inzet eruit gehaald en de rest lekker mee verder spelen. Voelt wat veiligerquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:36 schreef nelisb het volgende:
Zo mijn speelgeld van 1500¤ eruit gehaald.
Vorig weekend ingelegd.
1.000¤ winst blijft speelgeld. We zien wel voor hoelang.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:37 schreef rubensanti het volgende:
Zitten er hier nog mensen in Horizon State? Australische munt die het stemmen (politiek, multinationals, NGO's etc.) naar de blokchain wilt brengen. Gaat sinds zijn ICO wel lekker
WAVESquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij heeft al een deel verkocht ja. Anyway gaan jullie maar waves kopen
shitcoin xDquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij heeft al een deel verkocht ja. Anyway gaan jullie maar waves kopen
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ook m'n inzet eruit gehaald en de rest lekker mee verder spelen. Voelt wat veiliger
Ja voelt goed zo. Heb niet de illusie dat ik er rijk van ga worden.quote:
Srs?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:42 schreef xminator het volgende:
Nogmaals:
Xtrabytes, electroneum, phore, verium en stratis.
maanden lang/jaren lang hodlen kost ook geen moeite.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:42 schreef nelisb het volgende:
[..]
[..]
Ja voelt goed zo. Heb niet de illusie dat ik er rijk van ga worden.
Werk 50-60 uur per week, daytraden zit er niet in. Dus zo af en toe wat doen is leuk.
Heb ook geen zin en tijd om me er te diep in te verdiepen.
Ik doe ook niet aan daytraden, en de indruk die ik hier in het topic heb zijn de mensen die hodlen de mensen die het meest 'verdienen'quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:42 schreef nelisb het volgende:
[..]
[..]
Ja voelt goed zo. Heb niet de illusie dat ik er rijk van ga worden.
Werk 50-60 uur per week, daytraden zit er niet in. Dus zo af en toe wat doen is leuk.
Heb ook geen zin en tijd om me er te diep in te verdiepen.
Geen geduld voor haha.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
maanden lang/jaren lang hodlen kost ook geen moeite.
Een gokje van mij. Vooralsnog gaat het prima.quote:
Verstandigste wat ik uit je post op maak ;quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Een gokje van mij. Vooralsnog gaat het prima.
Bijv xby +150%, phore +100%, etn +100%, verium +40% en dat in een paar dagen tijd (tis geen verge).
Zou wtc gewoon op binance kopen. Daar wordt genoeg aangebodenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:46 schreef cb2013 het volgende:
Probeer wtc te kopen voor waves op dex. Maar weinig trades daar, kan geen goede prijs krijgen. Klopt dat? Weinig trades.
Tsjah, waar draait het om bij een exchange? Om volume en gebruikers. Gezien beiden afwezig zijn bij waves is het een shitcoin. Vooral doorgaan met het hodlen van wavesquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:46 schreef cb2013 het volgende:
Probeer wtc te kopen voor waves op dex. Maar weinig trades daar, kan geen goede prijs krijgen. Klopt dat? Weinig trades.
Xminatorquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Een gokje van mij. Vooralsnog gaat het prima.
Bijv xby +150%, phore +100%, etn +100%, verium +40% en dat in een paar dagen tijd (tis geen verge).
Is dit een waveshater?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, waar draait het om bij een exchange? Om volume en gebruikers. Gezien beiden afwezig zijn bij waves is het een shitcoin. Vooral doorgaan met het hodlen van waves
Nog een paar keer en dan heeft iedereen McAfee zijn trucje wel door en wordt er niet meer zo heftig op gereageerd.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:52 schreef t-8one het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/btcWhaleclub/status/944643681507737601
Hij verneukt voornamelijk de markt op deze manierquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:52 schreef t-8one het volgende:
[ afbeelding ]
Oja trouwens kan ook het fake account zijn. Er is nog een account met de hoofdletter i als I van official.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:52 schreef t-8one het volgende:
[ afbeelding ]
Dat fake account las ik indd ook.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oja trouwens kan ook het fake account zijn. Er is nog een account met de hoofdletter i als I van official.
https://twitter.com/officialmcafee/status/944547573511131136
Maar hij zal er ongetwijfeld geld voor krijgen.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oja trouwens kan ook het fake account zijn. Er is nog een account met de hoofdletter i als I van official.
https://twitter.com/officialmcafee/status/944547573511131136
Maar hij zal er ongetwijfeld geld voor krijgen.
Wel geniaal...fakeaccount aannmaken en dan een coin pumpen waar jezelf dik in zit.![]()
Ben je achterlijk?quote:
Ik heb ook alle waves net weggedaan, niet veel vertrouwen inquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben je achterlijk?
Ik geef de feiten weer. Irrelevant of ik hater ben of niet. Doe ermee wat je wil.
Ik heb een paar dagen geleden wat coins gedeeld. Die zijn al flink gestegen, dus geen garantie dat het nog beter zal gaan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:00 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Ik heb ook alle waves net weggedaan, niet veel vertrouwen inBeetje lastig om een coin te vinden die ik nu zie als iets wat stappen gaat maken... jij?
Niet alles wat op het internet staat is waar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:52 schreef t-8one het volgende:
[ afbeelding ]
Doe eens een leuke delen die op bittrex staat ?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden wat coins gedeeld. Die zijn al flink gestegen, dus geen garantie dat het nog beter zal gaan.
Waves is dus een aanrader.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden wat coins gedeeld. Die zijn al flink gestegen, dus geen garantie dat het nog beter zal gaan.
Hou bij je afweging het volgende in de gaten: community en actieve development.
Verium en stratis (verwacht eind jan moon).quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Doe eens een leuke delen die op bittrex staat ?
op basis waarvan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Verium en stratis (verwacht eind jan moon).
Ja, komt een AirDrop aan las ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wordt op 27 dec of dagen erna flink gedumpt
Ik bedoelde wct. Is alleen op dex toch?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:49 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Zou wtc gewoon op binance kopen. Daar wordt genoeg aangeboden
Stel je voor dat Waves straks 8K volgers heeft, gaat het van 15 naar 20 dollarquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Op reddit hebben ze amper 6K volgers. Zelfs electroneum heeft er meer dan 8K.
Januari is Wavesmaand hoorde ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Stel je voor dat Waves straks 8K volgers heeft, gaat het van 15 naar 20 dollar
Verium heeft aparte tech (binarychain) + nog cpu mineable.quote:
ETN heeft een 24H volume van maar 10 miljoen dollar, dat stelt echt niks voor. Zie jij de grotere exchanges straks ETN listen?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Verium heeft aparte tech (binarychain) + nog cpu mineable.
Stratis is goed bezig. Binnenkort 2 ico's op stratis. Actief development en grote community.
Stratis is meer een zekere bet wat zal stijgen maar niet explosief.
Een grotere gok is verium, xtrabytes, electronium en phore. Echter wel grotere kans op meer winst.
Wel een mooi manier van holdenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:14 schreef Zosk het volgende:
Ik ga mijn doorgebrande ssd met 50k verge maar eens opsturen naar een data recovery bedrijf.
Ja want elk muntje begint met 1 miljard trade volume. Ze zijn pas sinds een weekje op de exchange verkrijgbaar. Binnenkort op meerdere exchanges aanwezig (je ziet ook al op de website dat ze enorm actief bezig zijn om gelist te worden). Eenmaal elders gelist = moon.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ETN heeft een 24H volume van maar 10 miljoen dollar, dat stelt echt niks voor. Zie jij de grotere exchanges straks ETN listen?
Jammer dat die nog niet op bittrex staatquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja want elk muntje begint met 1 miljard trade volume. Ze zijn pas sinds een weekje op de exchange verkrijgbaar. Binnenkort op meerdere exchanges aanwezig (je ziet ook al op de website dat ze enorm actief bezig zijn om gelist te worden). Eenmaal elders gelist = moon.
Zou nu nog niet verkopen maar mocht het nog verder stijgen dan wil ik ook niet eerst moeten wachten op zo'n bedrijf.quote:
Pas een week, helemaal niet. Leugenaarquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja want elk muntje begint met 1 miljard trade volume. Ze zijn pas sinds een weekje op de exchange verkrijgbaar. Binnenkort op meerdere exchanges aanwezig (je ziet ook al op de website dat ze enorm actief bezig zijn om gelist te worden). Eenmaal elders gelist = moon.
Omg.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:14 schreef Zosk het volgende:
Ik ga mijn doorgebrande ssd met 50k verge maar eens opsturen naar een data recovery bedrijf.
Haha ja maar over het algemeen kunnen ze bij dat soort schade nog wel de data restoren gelukkig.quote:
Achjoh. Het gaat maar om 13kquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja maar over het algemeen kunnen ze bij dat soort schade nog wel de data restoren gelukkig.
Ik heb 'm ook, doet het al aardigquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Als het niet lukt ben ik maar 160 euro verloren eigenlijk, dit geld heb ik in principe nooit gehad.quote:
Ik denk dat dat soort bedrijven nu gouden tijden belevenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:14 schreef Zosk het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Pas een week, helemaal niet. Leugenaar
Ja ik las laatst ook nog ergens dat dergelijke bedrijven het erg druk hebben momenteel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort bedrijven nu gouden tijden beleven
ripple holden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:31 schreef Sala-adin het volgende:
Dat TRX is dat echt wat? heb iets van 450 ripples en denk dat ik dat om ga zetten naar TRX. doen of gewoon de ripples holden?
twitter:elonmusk twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 04:46:57@NeerajKA Never heard of ithttps://t.co/qTK5ICDxmm reageer retweet
na oud en nieuw sky high, mark my words!quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:51 schreef Predator38 het volgende:
alles holden !!!! alles gaat naar de moon !!![]()
trxquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:31 schreef Sala-adin het volgende:
Dat TRX is dat echt wat? heb iets van 450 ripples en denk dat ik dat om ga zetten naar TRX. doen of gewoon de ripples holden?
Altijd blindelings adviezen volgen op Fok!, wij rulen de exchangesquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:31 schreef Sala-adin het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat het pas later vrijgegeven is kom je later mee, kneusjequote:Op zaterdag 23 december 2017 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]. Echt een kneusje ben jij.
Pas sinds 1 november gelist op cryptopia. Echter waren dat alleen de coins die gemined waren (dus niet bijster veel). Sinds afgelopen week zijn de coins gekocht tijdens de ico gereleased, dus pas sinds afgelopen week is veel handel pas mogelijk.
allemaal shitcoins en vooral electroneum, een mobiel kan niet fucking minen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef xminator het volgende:
Daarom buy: stratis, electroneum, xtrabytes, phore en verium.
5 btc per keer dacht ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
is er een maximum wat je per dag kan uitbetalen via bitonic?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
allemaal shitcoins en vooral electroneum, een mobiel kan niet fucking minen.
oow oke.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 btc per keer dacht ik
maar ik weet niet of je dat vaker kunt doen
lijkt mij wel
Zal allemaal wel, maar toch al dikke winst behaald na het meedoen met de ICO met 50% bonus.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
allemaal shitcoins en vooral electroneum, een mobiel kan niet fucking minen.
De dag dat je 5 btc per dag uit kan laten keren ben je wel goed bezig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 btc per keer dacht ik
maar ik weet niet of je dat vaker kunt doen
lijkt mij wel
nog niet voor mij weggelegd.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De dag dat je 5 btc per dag uit kan laten keren ben je wel goed bezig.
Ik denk voor heel weinig mensen hier. Al zullen ze er wel zijn. Maar dat zijn vast geen mensen die dat iedere dag een maand lang kunnen doenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nog niet voor mij weggelegd.
Precies, waarom noem jij andere coins shitcoins dan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken is alles een shitcoin. Geen enkele coin rechtvaardigt het prijs wat ze nu hebben. Ik zit erin om snel zoveel mogelijk geld te maken. Dan moet je in zulke muntjes stappen.
Alsof verge het waard is, een zogenaamd privacy coin wat volledig traceable is.
Ik noem een coin een shitcoin op het moment dat ze niet meer de potentie hebben om echt iets waard te worden. Dat is waves.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Precies, waarom noem jij andere coins shitcoins dan?
Wel leuk dat je eindelijk ook wat anders bijdraagt dan geschreeuw over Waves.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik noem een coin een shitcoin op het moment dat ze niet meer de potentie hebben om echt iets waard te worden. Dat is waves.
Waarom kom jij steeds terug Klaas? Je had beloofd dat je weg zou blijven.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben er nog steeds niet aan begonnen
maar ik vraag me af als je in deze handel zit dat je dan wel kan slapen aangezien dit 24 uur per dag doorgaat....
Dit lijkt me een vermoeiende bezigheid....
Neen, slapen zit er voor ons niet in. Lijntjes snuiven en liters energydrank zijn noodzakelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
maar ik vraag me af als je in deze handel zit dat je dan wel kan slapen aangezien dit 24 uur per dag doorgaat....
lijntjes pep dan, al mn geld in crypto gestoptquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Neen, slapen zit er voor ons niet in. Lijntjes snuiven en liters energydrank zijn noodzakelijk.
Ik denk dat verge wel een potentie heeft om naar 5 dollar te gaanquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef MGeraads het volgende:
Pfff Verge, dump of normale correctie? 60 dollar verdampt of het niets is (is het voor de meeste ook niet denk ik)
Nu sla je de spijker wel op de kop.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat verge wel een potentie heeft om naar 5 dollar te gaan
waarop dat gebaseerd is? gewoon omdat ik dat denk
'het prijs' 'coin wat'quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken is alles een shitcoin. Geen enkele coin rechtvaardigt het prijs wat ze nu hebben. Ik zit erin om snel zoveel mogelijk geld te maken. Dan moet je in zulke muntjes stappen.
Alsof verge het waard is, een zogenaamd privacy coin wat volledig traceable is.
Normale correctie. Hoop ik 😜quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef MGeraads het volgende:
Pfff Verge, dump of normale correctie? 60 dollar verdampt of het niets is (is het voor de meeste ook niet denk ik)
Dan heb je het net gekocht zeker?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef MGeraads het volgende:
Zou mooi zijn. Gister kocht ik er 2250 op 768 sat. Bij 950 vond ik de winst wel aardig. Was zuur wakker worden vanochtend, maar gelukkig heb ik er nog 1200 op andere exchange. Ipv die 2250 verge heb ik long term power ledger gekocht.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben rond 18:30 uur uit DigiBytes gestapt met 3,8% winst. Straks alles in XRP pompen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:24 schreef alilami het volgende:
Heb duizenden DigiBytes gekocht. Momenteel 27 euro verlies. Vanavond wordt duidelijk of het slim of dom was om 50 minuten na McAfee's tweet mee te doen aan zijn pump and dump.
PIVX staat op McAfee's lijstje om gepumpt te worden. Heb hem ergens op YT PIVX zien prijzen, maar ik ga het niet kopen.
Gekocht op 450 sat. Nog steeds ruim in de plus uiteraard, maar ik vraag me steeds af wat het goede moment is om er wat mee te doen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:09 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dan heb je het net gekocht zeker?
De prijs schommelt gewoon wat heen en weer.
Ik zou dat vooral steeds blijven herhalen op een openbaar forum..quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Word ik wakker om 6 uur in de ochtend, vind ik meer dan een ton in mijn portomonnee.
Das toch niet normaal meer?
Een paar ton al. Allemaal met verge?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Word ik wakker om 6 uur in de ochtend, vind ik meer dan een ton in mijn portomonnee.
Vanmiddag toch op hoogste punt (tot nu toe) de inleg in Verge eruit gehaald. De rest is free moneyssssquote:
Alsof ik ooit in Nederland ga wonenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:15 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik zou dat vooral steeds blijven herhalen op een openbaar forum..
Hier ook. Heb Er nog 5.000.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vanmiddag toch op hoogste punt (tot nu toe) de inleg in Verge eruit gehaald. De rest is free moneyssss
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Er staan een naam, geboortedatum, studierichting, foto's en woonplaats in je profiel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik ooit in Nederland ga wonen
Onee was eruit op 1589 sat. Zie dat ie nog wat meer door is gestegen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hier ook. Heb Er nog 5.000.
0.40 USD ga ik eruit. Circa 1500¤ winst.
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik ooit in Nederland ga wonen
Voornamelijk in hostelsquote:
binance, kraken en nog veel meerquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef Basxt het volgende:
Weet iemand een prima site om XRP te kopen? Beetje "onbekend" voor de buitenstaande landen zoals BTCdirect en niet litebit waarbij alles altijd uitverkocht is.
ik zeg het vooral omdat de omzetten bij deze coin relatief hoog isquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:10 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Gister kocht ik er 2250 op 768 sat. Bij 950 vond ik de winst wel aardig. Was zuur wakker worden vanochtend, maar gelukkig heb ik er nog 1200 op andere exchange. Ipv die 2250 verge heb ik long term power ledger gekocht.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zeg het vooral omdat de omzetten bij deze coin relatief hoog is
prijs heel laag, totale dagomzet heel hoog
vandaag gewoon op de zevende plek kwa omzet, 978175040.00 euro...dat is giga in verhouding tot de prijs.....
bedankt voor je postquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zeg het vooral omdat de omzetten bij deze coin relatief hoog is
prijs heel laag, totale dagomzet heel hoog
vandaag gewoon op de zevende plek kwa omzet, 978175040.00 euro...dat is giga in verhouding tot de prijs.....
krakenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef Basxt het volgende:
Weet iemand een prima site om XRP te kopen? Beetje "onbekend" voor de buitenstaande landen zoals BTCdirect en niet litebit waarbij alles altijd uitverkocht is.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja jij niet?quote:Op zondag 24 december 2017 00:14 schreef Predator38 het volgende:
wat denk je nou zelf....eeuwig naar de moon ????
[..]
Jij geeft je muil ook gewoon een douw he, alles wat eruit komt is echt totale onzin.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij geeft je muil ook gewoon een douw he, alles wat eruit komt is echt totale onzin.![]()
Eh... quote even een paar posts, dan praten we verder.quote:Op zondag 24 december 2017 00:22 schreef Predator38 het volgende:
bij jullie is "alles naar de moon" lekker gefundeerd ook
[..]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Eh... quote even een paar posts, dan praten we verder.
Ik rook alleen een pakje Marlboro meer per dag.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Nou voorlopig kom je met alleen lukrake uitspraken, zonder te vertellen waar het over gaat. Dus you tell me?quote:Op zondag 24 december 2017 00:24 schreef Predator38 het volgende:
ben je nou zo achterlijk of doe je alleen zo ?
[..]
Gister kwam hij ook al verkondigen dat klaas gelijk had en alles, dus ik vermoed dat ze elkaar kennenquote:Op zondag 24 december 2017 00:26 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Nog zo'n figuur.. na xminator, klaasweetalles hebben we nu predator. Sc wordt steeds beter
quote:Op zondag 24 december 2017 00:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gister kwam hij ook al verkondigen dat klaas gelijk had en alles, dus ik vermoed dat ze elkaar kennenIRL
Klaas zal een jaartje of 14 zijn, en dit is zijn vader, van 38.... ofzo.
quote:Op zondag 24 december 2017 00:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gister kwam hij ook al verkondigen dat klaas gelijk had en alles, dus ik vermoed dat ze elkaar kennenIRL
Klaas zal een jaartje of 14 zijn, en dit is zijn vader, van 38.... ofzo.
Genieten dit toch.quote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef Greys het volgende:
Mods, kwak die obvious trolls er gewoon uit. Niet elk topic op FOK hoeft verkloot door kleuters.
En tot die tijd: negeer ze gewoon. Iedereen hier hapt en reageert ook maar. Dan ook niet piepen dat ze door blijven gaan en terug blijven komen.
Daarom klaas pa.quote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef Predator38 het volgende:
hey je hebt mijn leeftijd WEL goed !!!
maargoed we gaan het zien....alles naar de moon
ik gun het jullie !!!
[..]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Genieten dit toch.
[..]
Daarom klaas pa.
twitter:AbraxTrader twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 23:25:43@centra_card $CTR first transaction made by an user!! Wow!! #Binance #Ripple $XRP https://t.co/uPt8imFBxU reageer retweet
Ja, ze zijn een maand of 3 telaat, TenX had dit al even voor elkaar.quote:Op zondag 24 december 2017 00:35 schreef alilami het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AbraxTrader twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 23:25:43@centra_card $CTR first transaction made by an user!! Wow!! #Binance #Ripple $XRP https://t.co/uPt8imFBxU reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een maand of 3 telaat, TenX had dit al even voor elkaar.
Ben benieuwd hoever ripple gaat komen, met al die nieuwe opstomende mensen, kan dat nog best een eind zijn
Waarom is dat bizar? Je moet nog steeds bijna alles kopen met BTC..quote:Op zondag 24 december 2017 01:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bizar dat de rest ook meteen als makke lammetjes meedaalt..
En bots...quote:Op zondag 24 december 2017 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is dat bizar? Je moet nog steeds bijna alles kopen met BTC..
Als je verlies maakt in deze cryptomarkt doe je het volgens mij gewoon expres..quote:Op zondag 24 december 2017 01:12 schreef xminator het volgende:
Quote van iemand op tweakers
'Ik ben nu toch weer uitgestapt want de prijs doet niet wat ik wil en op deze manier moet ik weer de hele nacht wakker blijven. ik stop ermee wat een verlies ik kan er niet meer tegen.'
Lach maar lekker, ik heb hetzelfdequote:Op zondag 24 december 2017 01:12 schreef xminator het volgende:
Quote van iemand op tweakers
'Ik ben nu toch weer uitgestapt want de prijs doet niet wat ik wil en op deze manier moet ik weer de hele nacht wakker blijven. ik stop ermee wat een verlies ik kan er niet meer tegen.'
Kopen bij Bitonic en de belachelijke fees werpen je direct al 10% terug. Dus nehquote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je verlies maakt in deze cryptomarkt doe je het volgens mij gewoon expres..
maar jij kan dat ook, als je maar 8 uur per maand werktquote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lach maar lekker, ik heb hetzelfde
Ik weiger alleen om m'n verlies te nemen.
quote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
200k per maand, zou ik het niet voor doen.quote:Op zondag 24 december 2017 01:19 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Ze willen mijn limiet niet ophogen.
Geef mij je account dan regel ik het wel voor jequote:Op zondag 24 december 2017 01:19 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Ze willen mijn limiet niet ophogen.
Krakenquote:Op zondag 24 december 2017 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
200k per maand, zou ik het niet voor doen.
Waar is dit?
Je blijft toch echt zelf terug gaan naar Bitonic. Blijf er eens weg dan als het allemaal zo kut is. Alhoewel ik ze echt top vindquote:Op zondag 24 december 2017 01:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kopen bij Bitonic en de belachelijke fees werpen je direct al 10% terug. Dus neh
Levert dat wat op ja?quote:Op zondag 24 december 2017 01:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Kraken![]()
Heb geen 200K hoor. Ik sluis alles door via dit account. Bankrekening > Kraken > GDAX > Bankrekening en weer opnieuw.
Gemiddeld ongeveer 5%. Vrijwel risicoloos. Alleen deze maand is Coinbase/GDAX erg traag met uitbetalen.quote:
Nice. Leg eens uit wat je doet. Mag ook in dm als je het niet openbaar wil maken.quote:Op zondag 24 december 2017 01:30 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gemiddeld ongeveer 5%. Vrijwel risicoloos. Alleen deze maand is Coinbase/GDAX erg traag met uitbetalen.
quote:The mainstream media in the Netherlands are so far behind on crypto's, that i don't even watch any of it anymore. Saw so called 'experts' from the current banks/financial systems at Pauw/DWDD/Late Night etc. these are a bunch of idiots..
Zeker, zal ik morgen even doen. Maar het is best simpel.quote:Op zondag 24 december 2017 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice. Leg eens uit wat je doet. Mag ook in dm als je het niet openbaar wil maken.![]()
Tsjah, je moet niet met meer geld erin gaan dan je kunt verliezen. Als alles 0 euro waard wordt, boeit het mij ook niet. Zou het alleen jammer vinden.quote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dat boeit echt niemandquote:Op zondag 24 december 2017 01:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, je moet niet met meer geld erin gaan dan je kunt verliezen. Als alles 0 euro waard wordt, boeit het mij ook niet. Zou het alleen jammer vinden.
Er zal ooit een grote crash komen. Dan zal ik met een bak popcorn zitten.
wie?quote:
Quote hopelijk?quote:Op zondag 24 december 2017 01:48 schreef xminator het volgende:
Op advies van mijn omgeving en na veel gelezen op tweakers en onderzoek gedaan te hebben heb ik geinvesteerd in de Bitcoins. Na veel lezen en onderzoek kwam ik tot de conclusie dat de bitcoin al het betalingsverkeer over gaat nemen en dat daarom de prijs alleen maar omhoog kon gaan. Na een lange tijd was de verificatie gelukt en heb ik al mijn spaargeld overgemaakt naar Kraken. Toen het op Kraken stond heb ik alles omgezet naar Bitcoin, voor 16.000 euro per stuk.
Vannacht ging de prijs keihard naar beneden en ben ik de hele nacht op moeten blijven. Ik heb toen alles verkocht voor 9500 euro per bitcoin want er leek geen einde aan te komen. Het doet mij echt heel veel pijn want ik ben nu 3 jaar full time werken aan spaargeld kwijt. Daarom wil ik iedereen waarschuwen nooit in cryptocoins te gaan.
Ik ga in 2018 weer bij mijn ouders wonen zodat ik zoveel mogelijk weer kan sparen.
Ik hoop oprecht dat je dit niet serieus meent. Speltip 8: zet niet meer in dat je kunt missen.quote:Op zondag 24 december 2017 01:48 schreef xminator het volgende:
Op advies van mijn omgeving en na veel gelezen op tweakers en onderzoek gedaan te hebben heb ik geinvesteerd in de Bitcoins. Na veel lezen en onderzoek kwam ik tot de conclusie dat de bitcoin al het betalingsverkeer over gaat nemen en dat daarom de prijs alleen maar omhoog kon gaan. Na een lange tijd was de verificatie gelukt en heb ik al mijn spaargeld overgemaakt naar Kraken. Toen het op Kraken stond heb ik alles omgezet naar Bitcoin, voor 16.000 euro per stuk.
Vannacht ging de prijs keihard naar beneden en ben ik de hele nacht op moeten blijven. Ik heb toen alles verkocht voor 9500 euro per bitcoin want er leek geen einde aan te komen. Het doet mij echt heel veel pijn want ik ben nu 3 jaar full time werken aan spaargeld kwijt. Daarom wil ik iedereen waarschuwen nooit in cryptocoins te gaan.
Ik ga in 2018 weer bij mijn ouders wonen zodat ik zoveel mogelijk weer kan sparen.
Doet mij denken aan die gast op fok die in een paar dagen al zijn spaargeld met turbo's er doorheen heeft gejast.quote:
Kom maar op! Vandaag flink power ledger ingeslagen, zover als mijn portefeuille rijkt.quote:Op zondag 24 december 2017 01:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Daarom gewoon investeren in crypto's met realworld use cases. Zoals modum, powerledger etc
2018 gaat booming worden voor dit soort coins.
Watquote:Op zondag 24 december 2017 01:48 schreef xminator het volgende:
Ben ook benieuwd naar je strategie.quote:Op zondag 24 december 2017 01:30 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gemiddeld ongeveer 5%. Vrijwel risicoloos. Alleen deze maand is Coinbase/GDAX erg traag met uitbetalen.
Bear market vriend, verkopen en een uur lager voor minder weer inkopenquote:Op zondag 24 december 2017 01:56 schreef vigen98 het volgende:
Wat een idioot ook, wie verkoopt het terwijl het crashtPanic sellers x100000
Ik mag hopen dat het een quote is van Tweakers en niet van xminator zelf is. Dat gun ik hem niet toe
quote:Op zondag 24 december 2017 02:04 schreef vigen98 het volgende:
Maar sowieso ook al is het nep, wie de fuck investeert nou 30k in BitcoinDoe het dan in een altcoin.
Verrader. Ik had het gelijk in Universa gedaan.quote:Op zondag 24 december 2017 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik verplicht alles in één coin moest stoppen werd het bitcorn
Triest inderdaad. Want eigenlijk wordt er geen nieuw kapitaal gemaakt. Al onze winst zijn iemands anders verloren geldquote:Op zondag 24 december 2017 02:06 schreef TwenteFC het volgende:
Achja die types heb je ook nodig naast nieuw geld pakken we daar onze winsten op
Ja, ik heb dat vaker met ICO'tjes gehad.quote:Op zondag 24 december 2017 02:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Verrader. Ik had het gelijk in Universa gedaan.
Nee, nog erger: 30K verloren.quote:Op zondag 24 december 2017 02:04 schreef vigen98 het volgende:
Maar sowieso ook al is het nep, wie de fuck investeert nou 30k in BitcoinDoe het dan in een altcoin.
quote:Op zondag 24 december 2017 02:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Triest inderdaad. Want eigenlijk wordt er geen nieuw kapitaal gemaakt. Al onze winst zijn iemands anders verloren geld
MobileGoquote:Op zondag 24 december 2017 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat vaker met ICO'tjes gehad.
Zag nog een leuke terug: waves in MobileGO gestopt.
gvd dat doet pijn hoor als je dat terug ziet
Dus ik mag nu max 10% in ICO'tjes stoppen van mijn portfolio. Beetje zelfbescherming.
Wat dacht je van Tokenpay?quote:Op zondag 24 december 2017 02:14 schreef Maikuuul het volgende:
Om het risico te spreiden wil ik morgen 5k in altcoins stoppen. Ben zelf aan het denken aan Ripple, Iota
Kan gebeuren hé. Beetje leergeld.quote:Op zondag 24 december 2017 02:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
MobileGoDaar zat Magnet nog over te praten zo'n 6 maanden terug volgens mij, heb whitepaper gelezen en vond het kant en klare bullshit
Dat jij daarin investeerde damn
5$ voor een ico vind ik erg veel... maar de dev van Verge zit in het team. Dus wellicht heeft het wel potentie. Gokje wagen kan opzich welquote:Op zondag 24 december 2017 02:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Tokenpay?50% bonus btw
5.50 zonder bonus. Ik heb de 100% bonus kunnen pakken dus het kostte 2,75 voor mijquote:Op zondag 24 december 2017 02:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
5$ voor een ico vind ik erg veel... maar de dev van Verge zit in het team. Dus wellicht heeft het wel potentie. Gokje wagen kan opzich wel
Oeff...quote:Op zondag 24 december 2017 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan gebeuren hé. Beetje leergeld.
Mijn eerste paar ETH (toen een 10tje per stuk) ook verneukt door het verkeerd op een USB (!!) op te slaan.
Daarom lijken hardware wallets mij dus naar. Ik ben sowieso mongool dat ik er niet mee om kan gaan of zo en iets verkeerd doequote:Op zondag 24 december 2017 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan gebeuren hé. Beetje leergeld.
Mijn eerste paar ETH (toen een 10tje per stuk) ook verneukt door het verkeerd op een USB (!!) op te slaan.
Gewoon paper wallet of gewoon een wallet op je pc en print meerdere malen je private seed uitquote:Op zondag 24 december 2017 02:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Daarom lijken hardware wallets mij dus naar. Ik ben sowieso mongool dat ik er niet mee om kan gaan of zo en iets verkeerd doe
oh neequote:Op zondag 24 december 2017 02:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Daarom lijken hardware wallets mij dus naar. Ik ben sowieso mongool dat ik er niet mee om kan gaan of zo en iets verkeerd doe
Ben altijd benieuwd naar hoe je dat dan doet met day traden. Je kan niet even snel 0.5 btc er af halen en in powr stoppen ofzo.quote:Op zondag 24 december 2017 02:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nee
hardware wallets zijn genot
trezortje
de seed op twee plekken (niet op een pc) bewaren
dan kan er weinig meer mis gaan
tenzij beide plekken waar ik ze bewaar ineens per ongeluk tegelijk in de fik vliegen
Maar dan ben je wel echt puur aan het holden, vind je dat soms niet vervelend? Omdat je dan wil traden ofzoquote:Op zondag 24 december 2017 02:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nee
hardware wallets zijn genot
trezortje
de seed op twee plekken (niet op een pc) bewaren
dan kan er weinig meer mis gaan
tenzij beide plekken waar ik ze bewaar ineens per ongeluk tegelijk in de fik vliegen
daytraden doe ik niet veel nee, dat is niks voor mij heb ik gemerktquote:Op zondag 24 december 2017 02:43 schreef supermercado het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd naar hoe je dat dan doet met day traden. Je kan niet even snel 0.5 btc er af halen en in powr stoppen ofzo.
Daarom laat ik lekker mijn btc (tjes) op bittrex staan.
Zolang die server niet gehackt word en ik netjes mijn 2fa er op heb staan is er niet zoveel aan de hand.
ik kan zonder seed ook gewoon met mijn trezor bij mijn bitcoin, eth e.d.quote:Op zondag 24 december 2017 02:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel echt puur aan het holden, vind je dat soms niet vervelend? Omdat je dan wil traden ofzo
Of werkt dat allemaal heel soepel ofzo
goed topicquote:Op zondag 24 december 2017 02:02 schreef MissionPhailed het volgende:
Oh, het is idd iemand op tweakers: https://gathering.tweaker(...)ge/53665287#53665287
quote:Heb straks in een soort van verstandsverbijstering all mijn ripples verkocht op 0,65
Vervolgens toch maar weer gekocht op 0,75![]()
Vervolgens weer verkocht op 0,80.
Wou weer inkopen op 0,77.
Krijg ik mijn order er op kraken niet door.....overkomt jullie dit veel?
Alternatief?
Hier ook hoorquote:Op zondag 24 december 2017 03:05 schreef vigen98 het volgende:
Tweakers is echt niet te lezenMijn God wat zitten daar veel noobs zeg
Heb 52.000 MGO (flink bijgekocht op ¤0,42 en iets lager) en heb er nog steeds vertrouwen in.quote:Op zondag 24 december 2017 02:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
MobileGoDaar zat Magnet nog over te praten zo'n 6 maanden terug volgens mij, heb whitepaper gelezen en vond het kant en klare bullshit
Dat jij daarin investeerde damn
Run je een master node of stel je je coins beschikbaar voor staken?quote:Op zondag 24 december 2017 07:31 schreef MaGNeT het volgende:
PIVX blijft ook maar gaan...
Nog een keer x2 en ik heb een maandinkomen van het staken....
Ja joh? Dan doe ik dat even met m’n complete spaarrekening, hoef ik een maand niet meer te werkenquote:Op zondag 24 december 2017 01:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Kraken![]()
Heb geen 200K hoor. Ik sluis alles door via dit account. Bankrekening > Kraken > GDAX > Bankrekening en weer opnieuw.
Het niveau lijkt hier in tegenstelling tot wat je zou verwachten, toch wel iets hoger te liggen. Misschien kom je met de google vraag 'hoe wordt ik rijk met bitcoins' bij tweakers uit.quote:
en zonder trezor kan je ook gewoon bij je btc. Prima gadget, die hardware wallets, maar op geen punt veiliger dan een paper wallet.quote:Op zondag 24 december 2017 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
daytraden doe ik niet veel nee, dat is niks voor mij heb ik gemerkt
heb er wel prima winsten mee behaald maar ik kan dat mentaal niet aan
[..]
ik kan zonder seed ook gewoon met mijn trezor bij mijn bitcoin, eth e.d.
Was het niet dezelfde die zei dat ie als ie nu 95% casht 17k overhoudt en dus idd 30k verloren heeft?quote:Op zondag 24 december 2017 02:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een of andere troll op Tweakers. Claimt ¤30.000 te hebben verloren.
er zijn hier ook een aantal mensen die constant claimen dat ze ontelbaar aantal coins hebben (waves etc.) noem geen namen.quote:Op zondag 24 december 2017 02:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een of andere troll op Tweakers. Claimt ¤30.000 te hebben verloren.
Ik heb ook honderduizendtriljoenmiljoen coins.quote:Op zondag 24 december 2017 09:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
er zijn hier ook een aantal mensen die constant claimen dat ze ontelbaar aantal coins hebben (waves etc.) noem geen namen.
:’)quote:Op zondag 24 december 2017 09:51 schreef onlogisch het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/salus/
Wat?
Dat mes kan elk moment vallen.quote:Op zondag 24 december 2017 09:55 schreef XDo het volgende:
Dat gare verge. Ik kan niet verklaren hoe deze coin zonder meerwaarde al zo lang zo snel blijft stijgen. Ik heb ze wel gehad maar paar maanden geleden al weggedaan, blijkbaar totaal verkeerd ingeschat.
Zei men ook over bitcoinquote:Op zondag 24 december 2017 09:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat mes kan elk moment vallen.
Jij hebt totaal geen meerwaarde aan dit forum.quote:Op zondag 24 december 2017 09:55 schreef XDo het volgende:
Dat gare verge. Ik kan niet verklaren hoe deze coin zonder meerwaarde al zo lang zo snel blijft stijgen. Ik heb ze wel gehad maar paar maanden geleden al weggedaan, blijkbaar totaal verkeerd ingeschat.
Sowquote:Op zondag 24 december 2017 10:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen meerwaarde aan dit forum.
Niet echt de kerstgedachte dit 😥quote:Op zondag 24 december 2017 10:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen meerwaarde aan dit forum.
waarom heb je dan geen stop loss order geplaats....quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:10 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Gister kocht ik er 2250 op 768 sat. Bij 950 vond ik de winst wel aardig. Was zuur wakker worden vanochtend, maar gelukkig heb ik er nog 1200 op andere exchange. Ipv die 2250 verge heb ik long term power ledger gekocht.
Ik ging juist slapen met een sell order op 950 sat. Dat punt werd om 23.30 bereikt. In mijn beleving kon ik m daarna wel weer oppikken bij 700 ofzoquote:Op zondag 24 december 2017 10:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom heb je dan geen stop loss order geplaats....
of een trolling order
hmzquote:Op zondag 24 december 2017 10:23 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ik ging juist slapen met een sell order op 950 sat. Dat punt werd om 23.30 bereikt. In mijn beleving kon ik m daarna wel weer oppikken bij 700 ofzo
Dan moet je ze gewoon vertellen dat er op youtube echt veel filmpjes zijn waar het allemaal heel duidelijk uitgelegd wordt.quote:Op zondag 24 december 2017 10:26 schreef mtchel112 het volgende:
Hebben jullie ook de ergernis dat jan en alleman in jouw omgeving ook wilt meedoen en dat jij ze maar moet helpen? Dat ze nog te lui zijn om er een halfuurtje in te stoppen zodat ze snappen hoe ze coins moeten kopen en wat een wallet is?
Ik begrijp niets van die coins die uit het niets omhoog vliegen. Constant het gevoel de trein te missen...quote:Op zondag 24 december 2017 09:51 schreef onlogisch het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/salus/
Wat?
dat heb ik dus ook...quote:Op zondag 24 december 2017 10:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van die coins die uit het niets omhoog vliegen. Constant het gevoel de trein te missen...
Gewoon doorverwijzen naar Litebitquote:Op zondag 24 december 2017 10:26 schreef mtchel112 het volgende:
Hebben jullie ook de ergernis dat jan en alleman in jouw omgeving ook wilt meedoen en dat jij ze maar moet helpen? Dat ze nog te lui zijn om er een halfuurtje in te stoppen zodat ze snappen hoe ze coins moeten kopen en wat een wallet is?
Jah, maar ik ga geen andere mensen helpen, risoco dat de boel inkakt is veel te groot en dan heb ik het uiteraard gedaan.quote:Op zondag 24 december 2017 10:26 schreef mtchel112 het volgende:
dus btc gaat nog wel ff door met stijgen.quote:Op zondag 24 december 2017 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Harry Mens denkt dat de Bitcoin nog veel verder naar beneden gaat jongens.
PANIEK
quote:Op zondag 24 december 2017 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
PANIEK
Ja kocht op 768 en staat nu op 1900. Op 2250 verge is dat bijna 400 dollar die ik mis gelopen ben. Kon in 1 dag mijn bittrex wallet verdubbelen...maarja achteraf kijk je altijd een koe in zn reet. Als we alles allemaal van tevoren wisten.quote:Op zondag 24 december 2017 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hmz
ik ga altijd voor een stoploss of trollng order en neem een bepaalde winst en wat daarna komt is afwachten en meegenomen.... je had heb een grote slag gisteren gemist. In principe wijzig ik me stoploss of trolling order iedere keer weer als het blijft stijgen.
Dat. Ik zeg ook tegen niemand dat ik erin zit.quote:Op zondag 24 december 2017 10:29 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jah, maar ik ga geen andere mensen helpen, risoco dat de boel inkakt is veel te groot en dan heb ik het uiteraard gedaan.
Harry Mensquote:Op zondag 24 december 2017 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
PANIEK
Zo had ik een collega die (nadat ik net een week erin verdiepte) zei: hier heb je 300 euro, ik zie de winst wel verschijnen.quote:Op zondag 24 december 2017 10:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat. Ik zeg ook tegen niemand dat ik erin zit.
denk t ook. beetje horizontaal bewegenquote:Op zondag 24 december 2017 10:34 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ben benieuwd wat vandaag met zich mee gaat brengen. Misschien eens een rustig dagje
Verge die richting de 2200sat gaatquote:Op zondag 24 december 2017 10:34 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ben benieuwd wat vandaag met zich mee gaat brengen. Misschien eens een rustig dagje
Doe eens normaal joh noob. Totaal geen toegevoegde waarde aan dit topic.quote:
Verge is een soort kwade retard die zijn krachten niet kent en op lange termijn weer zakt, Ripple is lange termijn en is nog lang niet klaar.quote:Op zondag 24 december 2017 10:37 schreef Blistering het volgende:
De overstap van XVG naar TRX was niet heel verstandig zo te zien![]()
Man man man..
quote:Op zondag 24 december 2017 10:37 schreef Blistering het volgende:
De overstap van XVG naar TRX was niet heel verstandig zo te zien![]()
Man man man..
TRX is TRON. Een muntje die Chinezen wel leuk vinden blijkbaar.quote:Op zondag 24 december 2017 10:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Verge is een soort kwade retard die zijn krachten niet kent en op lange termijn weer zakt, Ripple is lange termijn en is nog lang niet klaar.
Ik wacht nog even met die xvgquote:Op zondag 24 december 2017 10:31 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ja kocht op 768 en staat nu op 1900. Op 2250 verge is dat bijna 400 dollar die ik mis gelopen ben. Kon in 1 dag mijn bittrex wallet verdubbelen...maarja achteraf kijk je altijd een koe in zn reet. Als we alles allemaal van tevoren wisten.
Oh djeez, katertjequote:Op zondag 24 december 2017 10:41 schreef betyar het volgende:
[..]
TRX is TRON. Een muntje die Chinezen wel leuk vinden blijkbaar.
Gewoon alles hodlen.quote:Op zondag 24 december 2017 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met die xvg
Het verstandigste is als je vertrouwen in een bepaalde munt heb en je koopt er bijvoorbeeld 1000 dat je aan 500 gewoon met je vingers afblijft. En dat je met die andere 500 handelt. Die 500 waar je met je poten van afblijft gaat je op lange termijn het meeste geld opleveren.
Na vandaag krijgen we toch weer meer daglicht?quote:Op zondag 24 december 2017 10:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee ik zie het ook allemaal somber in dus
Het plan was ooit om een masternode te hebben dus heb er toen wat bijgekocht tot 10.000 PIVX.quote:Op zondag 24 december 2017 08:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Run je een master node of stel je je coins beschikbaar voor staken?
Ervaring met de Linux wallet?
zou best kunnen...er waren de laatste dagen wat stukjes over die munt op google bijvoorbeeld en dan kan het een korte termijn hype zijnquote:Op zondag 24 december 2017 10:44 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, zie die munt ook zo weer instorten als een kaartenhuis.
Dit is een gelijmd kaartenhuisje.quote:Op zondag 24 december 2017 10:44 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, zie die munt ook zo weer instorten als een kaartenhuis.
Net de Linux wallet geinstalleerd, had mijn PIVX op een exchange, even kijken of staken iets wilt opleverenquote:Op zondag 24 december 2017 10:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het plan was ooit om een masternode te hebben dus heb er toen wat bijgekocht tot 10.000 PIVX.
Maar ben eerst gaan staken en uiteindelijk maakt het voor de opbrengsten niets uit dus maar zo gelaten.
quote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef Predator38 het volgende:
hey je hebt mijn leeftijd WEL goed !!!
maargoed we gaan het zien....alles naar de moon
ik gun het jullie !!!
p.s ik ken klaas niet
[..]
jaquote:Op zondag 24 december 2017 11:05 schreef MGeraads het volgende:
Hoe hoog is de fee om je coins op een wallet te zetten? Of word dit gewoon als een withdrawal gezien met de daarbij behorende fees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |