Stel je voor dat Waves straks 8K volgers heeft, gaat het van 15 naar 20 dollarquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Op reddit hebben ze amper 6K volgers. Zelfs electroneum heeft er meer dan 8K.
Januari is Wavesmaand hoorde ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Stel je voor dat Waves straks 8K volgers heeft, gaat het van 15 naar 20 dollar
Verium heeft aparte tech (binarychain) + nog cpu mineable.quote:
ETN heeft een 24H volume van maar 10 miljoen dollar, dat stelt echt niks voor. Zie jij de grotere exchanges straks ETN listen?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Verium heeft aparte tech (binarychain) + nog cpu mineable.
Stratis is goed bezig. Binnenkort 2 ico's op stratis. Actief development en grote community.
Stratis is meer een zekere bet wat zal stijgen maar niet explosief.
Een grotere gok is verium, xtrabytes, electronium en phore. Echter wel grotere kans op meer winst.
Wel een mooi manier van holdenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:14 schreef Zosk het volgende:
Ik ga mijn doorgebrande ssd met 50k verge maar eens opsturen naar een data recovery bedrijf.
Ja want elk muntje begint met 1 miljard trade volume. Ze zijn pas sinds een weekje op de exchange verkrijgbaar. Binnenkort op meerdere exchanges aanwezig (je ziet ook al op de website dat ze enorm actief bezig zijn om gelist te worden). Eenmaal elders gelist = moon.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ETN heeft een 24H volume van maar 10 miljoen dollar, dat stelt echt niks voor. Zie jij de grotere exchanges straks ETN listen?
Jammer dat die nog niet op bittrex staatquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja want elk muntje begint met 1 miljard trade volume. Ze zijn pas sinds een weekje op de exchange verkrijgbaar. Binnenkort op meerdere exchanges aanwezig (je ziet ook al op de website dat ze enorm actief bezig zijn om gelist te worden). Eenmaal elders gelist = moon.
Zou nu nog niet verkopen maar mocht het nog verder stijgen dan wil ik ook niet eerst moeten wachten op zo'n bedrijf.quote:
Pas een week, helemaal niet. Leugenaarquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja want elk muntje begint met 1 miljard trade volume. Ze zijn pas sinds een weekje op de exchange verkrijgbaar. Binnenkort op meerdere exchanges aanwezig (je ziet ook al op de website dat ze enorm actief bezig zijn om gelist te worden). Eenmaal elders gelist = moon.
Omg.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:14 schreef Zosk het volgende:
Ik ga mijn doorgebrande ssd met 50k verge maar eens opsturen naar een data recovery bedrijf.
Haha ja maar over het algemeen kunnen ze bij dat soort schade nog wel de data restoren gelukkig.quote:
Achjoh. Het gaat maar om 13kquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja maar over het algemeen kunnen ze bij dat soort schade nog wel de data restoren gelukkig.
Ik heb 'm ook, doet het al aardigquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Als het niet lukt ben ik maar 160 euro verloren eigenlijk, dit geld heb ik in principe nooit gehad.quote:
Ik denk dat dat soort bedrijven nu gouden tijden belevenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:14 schreef Zosk het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Pas een week, helemaal niet. Leugenaar
Ja ik las laatst ook nog ergens dat dergelijke bedrijven het erg druk hebben momenteel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort bedrijven nu gouden tijden beleven
ripple holden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:31 schreef Sala-adin het volgende:
Dat TRX is dat echt wat? heb iets van 450 ripples en denk dat ik dat om ga zetten naar TRX. doen of gewoon de ripples holden?
twitter:elonmusk twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 04:46:57@NeerajKA Never heard of ithttps://t.co/qTK5ICDxmm reageer retweet
na oud en nieuw sky high, mark my words!quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:51 schreef Predator38 het volgende:
alles holden !!!! alles gaat naar de moon !!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |