Waarom kom jij steeds terug Klaas? Je had beloofd dat je weg zou blijven.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben er nog steeds niet aan begonnen
maar ik vraag me af als je in deze handel zit dat je dan wel kan slapen aangezien dit 24 uur per dag doorgaat....
Dit lijkt me een vermoeiende bezigheid....
Neen, slapen zit er voor ons niet in. Lijntjes snuiven en liters energydrank zijn noodzakelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
maar ik vraag me af als je in deze handel zit dat je dan wel kan slapen aangezien dit 24 uur per dag doorgaat....
lijntjes pep dan, al mn geld in crypto gestoptquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Neen, slapen zit er voor ons niet in. Lijntjes snuiven en liters energydrank zijn noodzakelijk.
Ik denk dat verge wel een potentie heeft om naar 5 dollar te gaanquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef MGeraads het volgende:
Pfff Verge, dump of normale correctie? 60 dollar verdampt of het niets is (is het voor de meeste ook niet denk ik)
Nu sla je de spijker wel op de kop.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat verge wel een potentie heeft om naar 5 dollar te gaan
waarop dat gebaseerd is? gewoon omdat ik dat denk
'het prijs' 'coin wat'quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken is alles een shitcoin. Geen enkele coin rechtvaardigt het prijs wat ze nu hebben. Ik zit erin om snel zoveel mogelijk geld te maken. Dan moet je in zulke muntjes stappen.
Alsof verge het waard is, een zogenaamd privacy coin wat volledig traceable is.
Normale correctie. Hoop ik 😜quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef MGeraads het volgende:
Pfff Verge, dump of normale correctie? 60 dollar verdampt of het niets is (is het voor de meeste ook niet denk ik)
Dan heb je het net gekocht zeker?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef MGeraads het volgende:
Zou mooi zijn. Gister kocht ik er 2250 op 768 sat. Bij 950 vond ik de winst wel aardig. Was zuur wakker worden vanochtend, maar gelukkig heb ik er nog 1200 op andere exchange. Ipv die 2250 verge heb ik long term power ledger gekocht.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben rond 18:30 uur uit DigiBytes gestapt met 3,8% winst. Straks alles in XRP pompen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:24 schreef alilami het volgende:
Heb duizenden DigiBytes gekocht. Momenteel 27 euro verlies. Vanavond wordt duidelijk of het slim of dom was om 50 minuten na McAfee's tweet mee te doen aan zijn pump and dump.
PIVX staat op McAfee's lijstje om gepumpt te worden. Heb hem ergens op YT PIVX zien prijzen, maar ik ga het niet kopen.
Gekocht op 450 sat. Nog steeds ruim in de plus uiteraard, maar ik vraag me steeds af wat het goede moment is om er wat mee te doen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:09 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dan heb je het net gekocht zeker?
De prijs schommelt gewoon wat heen en weer.
Ik zou dat vooral steeds blijven herhalen op een openbaar forum..quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Word ik wakker om 6 uur in de ochtend, vind ik meer dan een ton in mijn portomonnee.
Das toch niet normaal meer?
Een paar ton al. Allemaal met verge?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Word ik wakker om 6 uur in de ochtend, vind ik meer dan een ton in mijn portomonnee.
Vanmiddag toch op hoogste punt (tot nu toe) de inleg in Verge eruit gehaald. De rest is free moneyssssquote:
Alsof ik ooit in Nederland ga wonenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:15 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik zou dat vooral steeds blijven herhalen op een openbaar forum..
Hier ook. Heb Er nog 5.000.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vanmiddag toch op hoogste punt (tot nu toe) de inleg in Verge eruit gehaald. De rest is free moneyssss
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Er staan een naam, geboortedatum, studierichting, foto's en woonplaats in je profiel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik ooit in Nederland ga wonen
Onee was eruit op 1589 sat. Zie dat ie nog wat meer door is gestegen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hier ook. Heb Er nog 5.000.
0.40 USD ga ik eruit. Circa 1500¤ winst.
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik ooit in Nederland ga wonen
Voornamelijk in hostelsquote:
binance, kraken en nog veel meerquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef Basxt het volgende:
Weet iemand een prima site om XRP te kopen? Beetje "onbekend" voor de buitenstaande landen zoals BTCdirect en niet litebit waarbij alles altijd uitverkocht is.
ik zeg het vooral omdat de omzetten bij deze coin relatief hoog isquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:10 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Gister kocht ik er 2250 op 768 sat. Bij 950 vond ik de winst wel aardig. Was zuur wakker worden vanochtend, maar gelukkig heb ik er nog 1200 op andere exchange. Ipv die 2250 verge heb ik long term power ledger gekocht.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zeg het vooral omdat de omzetten bij deze coin relatief hoog is
prijs heel laag, totale dagomzet heel hoog
vandaag gewoon op de zevende plek kwa omzet, 978175040.00 euro...dat is giga in verhouding tot de prijs.....
bedankt voor je postquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zeg het vooral omdat de omzetten bij deze coin relatief hoog is
prijs heel laag, totale dagomzet heel hoog
vandaag gewoon op de zevende plek kwa omzet, 978175040.00 euro...dat is giga in verhouding tot de prijs.....
krakenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef Basxt het volgende:
Weet iemand een prima site om XRP te kopen? Beetje "onbekend" voor de buitenstaande landen zoals BTCdirect en niet litebit waarbij alles altijd uitverkocht is.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja jij niet?quote:Op zondag 24 december 2017 00:14 schreef Predator38 het volgende:
wat denk je nou zelf....eeuwig naar de moon ????
[..]
Jij geeft je muil ook gewoon een douw he, alles wat eruit komt is echt totale onzin.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij geeft je muil ook gewoon een douw he, alles wat eruit komt is echt totale onzin.![]()
Eh... quote even een paar posts, dan praten we verder.quote:Op zondag 24 december 2017 00:22 schreef Predator38 het volgende:
bij jullie is "alles naar de moon" lekker gefundeerd ook
[..]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Eh... quote even een paar posts, dan praten we verder.
Ik rook alleen een pakje Marlboro meer per dag.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Nou voorlopig kom je met alleen lukrake uitspraken, zonder te vertellen waar het over gaat. Dus you tell me?quote:Op zondag 24 december 2017 00:24 schreef Predator38 het volgende:
ben je nou zo achterlijk of doe je alleen zo ?
[..]
Gister kwam hij ook al verkondigen dat klaas gelijk had en alles, dus ik vermoed dat ze elkaar kennenquote:Op zondag 24 december 2017 00:26 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Nog zo'n figuur.. na xminator, klaasweetalles hebben we nu predator. Sc wordt steeds beter
quote:Op zondag 24 december 2017 00:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gister kwam hij ook al verkondigen dat klaas gelijk had en alles, dus ik vermoed dat ze elkaar kennenIRL
Klaas zal een jaartje of 14 zijn, en dit is zijn vader, van 38.... ofzo.
quote:Op zondag 24 december 2017 00:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gister kwam hij ook al verkondigen dat klaas gelijk had en alles, dus ik vermoed dat ze elkaar kennenIRL
Klaas zal een jaartje of 14 zijn, en dit is zijn vader, van 38.... ofzo.
Genieten dit toch.quote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef Greys het volgende:
Mods, kwak die obvious trolls er gewoon uit. Niet elk topic op FOK hoeft verkloot door kleuters.
En tot die tijd: negeer ze gewoon. Iedereen hier hapt en reageert ook maar. Dan ook niet piepen dat ze door blijven gaan en terug blijven komen.
Daarom klaas pa.quote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef Predator38 het volgende:
hey je hebt mijn leeftijd WEL goed !!!
maargoed we gaan het zien....alles naar de moon
ik gun het jullie !!!
[..]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Genieten dit toch.
[..]
Daarom klaas pa.
twitter:AbraxTrader twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 23:25:43@centra_card $CTR first transaction made by an user!! Wow!! #Binance #Ripple $XRP https://t.co/uPt8imFBxU reageer retweet
Ja, ze zijn een maand of 3 telaat, TenX had dit al even voor elkaar.quote:Op zondag 24 december 2017 00:35 schreef alilami het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AbraxTrader twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 23:25:43@centra_card $CTR first transaction made by an user!! Wow!! #Binance #Ripple $XRP https://t.co/uPt8imFBxU reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een maand of 3 telaat, TenX had dit al even voor elkaar.
Ben benieuwd hoever ripple gaat komen, met al die nieuwe opstomende mensen, kan dat nog best een eind zijn
Waarom is dat bizar? Je moet nog steeds bijna alles kopen met BTC..quote:Op zondag 24 december 2017 01:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bizar dat de rest ook meteen als makke lammetjes meedaalt..
En bots...quote:Op zondag 24 december 2017 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is dat bizar? Je moet nog steeds bijna alles kopen met BTC..
Als je verlies maakt in deze cryptomarkt doe je het volgens mij gewoon expres..quote:Op zondag 24 december 2017 01:12 schreef xminator het volgende:
Quote van iemand op tweakers
'Ik ben nu toch weer uitgestapt want de prijs doet niet wat ik wil en op deze manier moet ik weer de hele nacht wakker blijven. ik stop ermee wat een verlies ik kan er niet meer tegen.'
Lach maar lekker, ik heb hetzelfdequote:Op zondag 24 december 2017 01:12 schreef xminator het volgende:
Quote van iemand op tweakers
'Ik ben nu toch weer uitgestapt want de prijs doet niet wat ik wil en op deze manier moet ik weer de hele nacht wakker blijven. ik stop ermee wat een verlies ik kan er niet meer tegen.'
Kopen bij Bitonic en de belachelijke fees werpen je direct al 10% terug. Dus nehquote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je verlies maakt in deze cryptomarkt doe je het volgens mij gewoon expres..
maar jij kan dat ook, als je maar 8 uur per maand werktquote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lach maar lekker, ik heb hetzelfde
Ik weiger alleen om m'n verlies te nemen.
quote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
200k per maand, zou ik het niet voor doen.quote:Op zondag 24 december 2017 01:19 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Ze willen mijn limiet niet ophogen.
Geef mij je account dan regel ik het wel voor jequote:Op zondag 24 december 2017 01:19 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Ze willen mijn limiet niet ophogen.
Krakenquote:Op zondag 24 december 2017 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
200k per maand, zou ik het niet voor doen.
Waar is dit?
Je blijft toch echt zelf terug gaan naar Bitonic. Blijf er eens weg dan als het allemaal zo kut is. Alhoewel ik ze echt top vindquote:Op zondag 24 december 2017 01:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kopen bij Bitonic en de belachelijke fees werpen je direct al 10% terug. Dus neh
Levert dat wat op ja?quote:Op zondag 24 december 2017 01:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Kraken![]()
Heb geen 200K hoor. Ik sluis alles door via dit account. Bankrekening > Kraken > GDAX > Bankrekening en weer opnieuw.
Gemiddeld ongeveer 5%. Vrijwel risicoloos. Alleen deze maand is Coinbase/GDAX erg traag met uitbetalen.quote:
Nice. Leg eens uit wat je doet. Mag ook in dm als je het niet openbaar wil maken.quote:Op zondag 24 december 2017 01:30 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gemiddeld ongeveer 5%. Vrijwel risicoloos. Alleen deze maand is Coinbase/GDAX erg traag met uitbetalen.
quote:The mainstream media in the Netherlands are so far behind on crypto's, that i don't even watch any of it anymore. Saw so called 'experts' from the current banks/financial systems at Pauw/DWDD/Late Night etc. these are a bunch of idiots..
Zeker, zal ik morgen even doen. Maar het is best simpel.quote:Op zondag 24 december 2017 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice. Leg eens uit wat je doet. Mag ook in dm als je het niet openbaar wil maken.![]()
Tsjah, je moet niet met meer geld erin gaan dan je kunt verliezen. Als alles 0 euro waard wordt, boeit het mij ook niet. Zou het alleen jammer vinden.quote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dat boeit echt niemandquote:Op zondag 24 december 2017 01:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, je moet niet met meer geld erin gaan dan je kunt verliezen. Als alles 0 euro waard wordt, boeit het mij ook niet. Zou het alleen jammer vinden.
Er zal ooit een grote crash komen. Dan zal ik met een bak popcorn zitten.
wie?quote:
Quote hopelijk?quote:Op zondag 24 december 2017 01:48 schreef xminator het volgende:
Op advies van mijn omgeving en na veel gelezen op tweakers en onderzoek gedaan te hebben heb ik geinvesteerd in de Bitcoins. Na veel lezen en onderzoek kwam ik tot de conclusie dat de bitcoin al het betalingsverkeer over gaat nemen en dat daarom de prijs alleen maar omhoog kon gaan. Na een lange tijd was de verificatie gelukt en heb ik al mijn spaargeld overgemaakt naar Kraken. Toen het op Kraken stond heb ik alles omgezet naar Bitcoin, voor 16.000 euro per stuk.
Vannacht ging de prijs keihard naar beneden en ben ik de hele nacht op moeten blijven. Ik heb toen alles verkocht voor 9500 euro per bitcoin want er leek geen einde aan te komen. Het doet mij echt heel veel pijn want ik ben nu 3 jaar full time werken aan spaargeld kwijt. Daarom wil ik iedereen waarschuwen nooit in cryptocoins te gaan.
Ik ga in 2018 weer bij mijn ouders wonen zodat ik zoveel mogelijk weer kan sparen.
Ik hoop oprecht dat je dit niet serieus meent. Speltip 8: zet niet meer in dat je kunt missen.quote:Op zondag 24 december 2017 01:48 schreef xminator het volgende:
Op advies van mijn omgeving en na veel gelezen op tweakers en onderzoek gedaan te hebben heb ik geinvesteerd in de Bitcoins. Na veel lezen en onderzoek kwam ik tot de conclusie dat de bitcoin al het betalingsverkeer over gaat nemen en dat daarom de prijs alleen maar omhoog kon gaan. Na een lange tijd was de verificatie gelukt en heb ik al mijn spaargeld overgemaakt naar Kraken. Toen het op Kraken stond heb ik alles omgezet naar Bitcoin, voor 16.000 euro per stuk.
Vannacht ging de prijs keihard naar beneden en ben ik de hele nacht op moeten blijven. Ik heb toen alles verkocht voor 9500 euro per bitcoin want er leek geen einde aan te komen. Het doet mij echt heel veel pijn want ik ben nu 3 jaar full time werken aan spaargeld kwijt. Daarom wil ik iedereen waarschuwen nooit in cryptocoins te gaan.
Ik ga in 2018 weer bij mijn ouders wonen zodat ik zoveel mogelijk weer kan sparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |