trxquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:31 schreef Sala-adin het volgende:
Dat TRX is dat echt wat? heb iets van 450 ripples en denk dat ik dat om ga zetten naar TRX. doen of gewoon de ripples holden?
Altijd blindelings adviezen volgen op Fok!, wij rulen de exchangesquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:31 schreef Sala-adin het volgende:
Dat TRX is dat echt wat? heb iets van 450 ripples en denk dat ik dat om ga zetten naar TRX. doen of gewoon de ripples holden?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja want elk muntje begint met 1 miljard trade volume. Ze zijn pas sinds een weekje op de exchange verkrijgbaar. Binnenkort op meerdere exchanges aanwezig (je ziet ook al op de website dat ze enorm actief bezig zijn om gelist te worden). Eenmaal elders gelist = moon.
Dat het pas later vrijgegeven is kom je later mee, kneusjequote:Op zaterdag 23 december 2017 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]. Echt een kneusje ben jij.
Pas sinds 1 november gelist op cryptopia. Echter waren dat alleen de coins die gemined waren (dus niet bijster veel). Sinds afgelopen week zijn de coins gekocht tijdens de ico gereleased, dus pas sinds afgelopen week is veel handel pas mogelijk.
allemaal shitcoins en vooral electroneum, een mobiel kan niet fucking minen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef xminator het volgende:
Daarom buy: stratis, electroneum, xtrabytes, phore en verium.
5 btc per keer dacht ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
is er een maximum wat je per dag kan uitbetalen via bitonic?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
allemaal shitcoins en vooral electroneum, een mobiel kan niet fucking minen.
oow oke.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 btc per keer dacht ik
maar ik weet niet of je dat vaker kunt doen
lijkt mij wel
Zal allemaal wel, maar toch al dikke winst behaald na het meedoen met de ICO met 50% bonus.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
allemaal shitcoins en vooral electroneum, een mobiel kan niet fucking minen.
De dag dat je 5 btc per dag uit kan laten keren ben je wel goed bezig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 btc per keer dacht ik
maar ik weet niet of je dat vaker kunt doen
lijkt mij wel
nog niet voor mij weggelegd.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De dag dat je 5 btc per dag uit kan laten keren ben je wel goed bezig.
Ik denk voor heel weinig mensen hier. Al zullen ze er wel zijn. Maar dat zijn vast geen mensen die dat iedere dag een maand lang kunnen doenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nog niet voor mij weggelegd.
Precies, waarom noem jij andere coins shitcoins dan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken is alles een shitcoin. Geen enkele coin rechtvaardigt het prijs wat ze nu hebben. Ik zit erin om snel zoveel mogelijk geld te maken. Dan moet je in zulke muntjes stappen.
Alsof verge het waard is, een zogenaamd privacy coin wat volledig traceable is.
Ik noem een coin een shitcoin op het moment dat ze niet meer de potentie hebben om echt iets waard te worden. Dat is waves.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Precies, waarom noem jij andere coins shitcoins dan?
Wel leuk dat je eindelijk ook wat anders bijdraagt dan geschreeuw over Waves.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik noem een coin een shitcoin op het moment dat ze niet meer de potentie hebben om echt iets waard te worden. Dat is waves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |