Waarom kom jij steeds terug Klaas? Je had beloofd dat je weg zou blijven.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben er nog steeds niet aan begonnen
maar ik vraag me af als je in deze handel zit dat je dan wel kan slapen aangezien dit 24 uur per dag doorgaat....
Dit lijkt me een vermoeiende bezigheid....
Neen, slapen zit er voor ons niet in. Lijntjes snuiven en liters energydrank zijn noodzakelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben er nog steeds niet aan begonnen
maar ik vraag me af als je in deze handel zit dat je dan wel kan slapen aangezien dit 24 uur per dag doorgaat....
Dit lijkt me een vermoeiende bezigheid....
lijntjes pep dan, al mn geld in crypto gestoptquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Neen, slapen zit er voor ons niet in. Lijntjes snuiven en liters energydrank zijn noodzakelijk.
Ik denk dat verge wel een potentie heeft om naar 5 dollar te gaanquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef MGeraads het volgende:
Pfff Verge, dump of normale correctie? 60 dollar verdampt of het niets is (is het voor de meeste ook niet denk ik)
Nu sla je de spijker wel op de kop.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat verge wel een potentie heeft om naar 5 dollar te gaan
waarop dat gebaseerd is? gewoon omdat ik dat denk
'het prijs' 'coin wat'quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken is alles een shitcoin. Geen enkele coin rechtvaardigt het prijs wat ze nu hebben. Ik zit erin om snel zoveel mogelijk geld te maken. Dan moet je in zulke muntjes stappen.
Alsof verge het waard is, een zogenaamd privacy coin wat volledig traceable is.
Normale correctie. Hoop ik 😜quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef MGeraads het volgende:
Pfff Verge, dump of normale correctie? 60 dollar verdampt of het niets is (is het voor de meeste ook niet denk ik)
Dan heb je het net gekocht zeker?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef MGeraads het volgende:
Zou mooi zijn. Gister kocht ik er 2250 op 768 sat. Bij 950 vond ik de winst wel aardig. Was zuur wakker worden vanochtend, maar gelukkig heb ik er nog 1200 op andere exchange. Ipv die 2250 verge heb ik long term power ledger gekocht.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat verge wel een potentie heeft om naar 5 dollar te gaan
waarop dat gebaseerd is? gewoon omdat ik dat denk
Ik ben rond 18:30 uur uit DigiBytes gestapt met 3,8% winst. Straks alles in XRP pompen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:24 schreef alilami het volgende:
Heb duizenden DigiBytes gekocht. Momenteel 27 euro verlies. Vanavond wordt duidelijk of het slim of dom was om 50 minuten na McAfee's tweet mee te doen aan zijn pump and dump.
PIVX staat op McAfee's lijstje om gepumpt te worden. Heb hem ergens op YT PIVX zien prijzen, maar ik ga het niet kopen.
Gekocht op 450 sat. Nog steeds ruim in de plus uiteraard, maar ik vraag me steeds af wat het goede moment is om er wat mee te doen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:09 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dan heb je het net gekocht zeker?
De prijs schommelt gewoon wat heen en weer.
Ik zou dat vooral steeds blijven herhalen op een openbaar forum..quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Word ik wakker om 6 uur in de ochtend, vind ik meer dan een ton in mijn portomonnee.
Das toch niet normaal meer?
Een paar ton al. Allemaal met verge?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Word ik wakker om 6 uur in de ochtend, vind ik meer dan een ton in mijn portomonnee.
Vanmiddag toch op hoogste punt (tot nu toe) de inleg in Verge eruit gehaald. De rest is free moneyssssquote:
Alsof ik ooit in Nederland ga wonenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:15 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik zou dat vooral steeds blijven herhalen op een openbaar forum..
Hier ook. Heb Er nog 5.000.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vanmiddag toch op hoogste punt (tot nu toe) de inleg in Verge eruit gehaald. De rest is free moneyssss
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Er staan een naam, geboortedatum, studierichting, foto's en woonplaats in je profiel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik ooit in Nederland ga wonen
Onee was eruit op 1589 sat. Zie dat ie nog wat meer door is gestegen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hier ook. Heb Er nog 5.000.
0.40 USD ga ik eruit. Circa 1500¤ winst.
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik ooit in Nederland ga wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |