quote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lach maar lekker, ik heb hetzelfde
Ik weiger alleen om m'n verlies te nemen.
200k per maand, zou ik het niet voor doen.quote:Op zondag 24 december 2017 01:19 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Ze willen mijn limiet niet ophogen.
Geef mij je account dan regel ik het wel voor jequote:Op zondag 24 december 2017 01:19 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Ze willen mijn limiet niet ophogen.
Krakenquote:Op zondag 24 december 2017 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
200k per maand, zou ik het niet voor doen.
Waar is dit?
Je blijft toch echt zelf terug gaan naar Bitonic. Blijf er eens weg dan als het allemaal zo kut is. Alhoewel ik ze echt top vindquote:Op zondag 24 december 2017 01:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kopen bij Bitonic en de belachelijke fees werpen je direct al 10% terug. Dus neh
Levert dat wat op ja?quote:Op zondag 24 december 2017 01:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Kraken![]()
Heb geen 200K hoor. Ik sluis alles door via dit account. Bankrekening > Kraken > GDAX > Bankrekening en weer opnieuw.
Gemiddeld ongeveer 5%. Vrijwel risicoloos. Alleen deze maand is Coinbase/GDAX erg traag met uitbetalen.quote:
Nice. Leg eens uit wat je doet. Mag ook in dm als je het niet openbaar wil maken.quote:Op zondag 24 december 2017 01:30 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gemiddeld ongeveer 5%. Vrijwel risicoloos. Alleen deze maand is Coinbase/GDAX erg traag met uitbetalen.
quote:The mainstream media in the Netherlands are so far behind on crypto's, that i don't even watch any of it anymore. Saw so called 'experts' from the current banks/financial systems at Pauw/DWDD/Late Night etc. these are a bunch of idiots..
Zeker, zal ik morgen even doen. Maar het is best simpel.quote:Op zondag 24 december 2017 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice. Leg eens uit wat je doet. Mag ook in dm als je het niet openbaar wil maken.![]()
Tsjah, je moet niet met meer geld erin gaan dan je kunt verliezen. Als alles 0 euro waard wordt, boeit het mij ook niet. Zou het alleen jammer vinden.quote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lach maar lekker, ik heb hetzelfde
Ik weiger alleen om m'n verlies te nemen.
dat boeit echt niemandquote:Op zondag 24 december 2017 01:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, je moet niet met meer geld erin gaan dan je kunt verliezen. Als alles 0 euro waard wordt, boeit het mij ook niet. Zou het alleen jammer vinden.
Er zal ooit een grote crash komen. Dan zal ik met een bak popcorn zitten.
wie?quote:
Quote hopelijk?quote:Op zondag 24 december 2017 01:48 schreef xminator het volgende:
Op advies van mijn omgeving en na veel gelezen op tweakers en onderzoek gedaan te hebben heb ik geinvesteerd in de Bitcoins. Na veel lezen en onderzoek kwam ik tot de conclusie dat de bitcoin al het betalingsverkeer over gaat nemen en dat daarom de prijs alleen maar omhoog kon gaan. Na een lange tijd was de verificatie gelukt en heb ik al mijn spaargeld overgemaakt naar Kraken. Toen het op Kraken stond heb ik alles omgezet naar Bitcoin, voor 16.000 euro per stuk.
Vannacht ging de prijs keihard naar beneden en ben ik de hele nacht op moeten blijven. Ik heb toen alles verkocht voor 9500 euro per bitcoin want er leek geen einde aan te komen. Het doet mij echt heel veel pijn want ik ben nu 3 jaar full time werken aan spaargeld kwijt. Daarom wil ik iedereen waarschuwen nooit in cryptocoins te gaan.
Ik ga in 2018 weer bij mijn ouders wonen zodat ik zoveel mogelijk weer kan sparen.
Ik hoop oprecht dat je dit niet serieus meent. Speltip 8: zet niet meer in dat je kunt missen.quote:Op zondag 24 december 2017 01:48 schreef xminator het volgende:
Op advies van mijn omgeving en na veel gelezen op tweakers en onderzoek gedaan te hebben heb ik geinvesteerd in de Bitcoins. Na veel lezen en onderzoek kwam ik tot de conclusie dat de bitcoin al het betalingsverkeer over gaat nemen en dat daarom de prijs alleen maar omhoog kon gaan. Na een lange tijd was de verificatie gelukt en heb ik al mijn spaargeld overgemaakt naar Kraken. Toen het op Kraken stond heb ik alles omgezet naar Bitcoin, voor 16.000 euro per stuk.
Vannacht ging de prijs keihard naar beneden en ben ik de hele nacht op moeten blijven. Ik heb toen alles verkocht voor 9500 euro per bitcoin want er leek geen einde aan te komen. Het doet mij echt heel veel pijn want ik ben nu 3 jaar full time werken aan spaargeld kwijt. Daarom wil ik iedereen waarschuwen nooit in cryptocoins te gaan.
Ik ga in 2018 weer bij mijn ouders wonen zodat ik zoveel mogelijk weer kan sparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |