quote:Op zondag 24 december 2017 00:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gister kwam hij ook al verkondigen dat klaas gelijk had en alles, dus ik vermoed dat ze elkaar kennenIRL
Klaas zal een jaartje of 14 zijn, en dit is zijn vader, van 38.... ofzo.
quote:Op zondag 24 december 2017 00:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gister kwam hij ook al verkondigen dat klaas gelijk had en alles, dus ik vermoed dat ze elkaar kennenIRL
Klaas zal een jaartje of 14 zijn, en dit is zijn vader, van 38.... ofzo.
Genieten dit toch.quote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef Greys het volgende:
Mods, kwak die obvious trolls er gewoon uit. Niet elk topic op FOK hoeft verkloot door kleuters.
En tot die tijd: negeer ze gewoon. Iedereen hier hapt en reageert ook maar. Dan ook niet piepen dat ze door blijven gaan en terug blijven komen.
Daarom klaas pa.quote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef Predator38 het volgende:
hey je hebt mijn leeftijd WEL goed !!!
maargoed we gaan het zien....alles naar de moon
ik gun het jullie !!!
[..]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Genieten dit toch.
[..]
Daarom klaas pa.
twitter:AbraxTrader twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 23:25:43@centra_card $CTR first transaction made by an user!! Wow!! #Binance #Ripple $XRP https://t.co/uPt8imFBxU reageer retweet
Ja, ze zijn een maand of 3 telaat, TenX had dit al even voor elkaar.quote:Op zondag 24 december 2017 00:35 schreef alilami het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AbraxTrader twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 23:25:43@centra_card $CTR first transaction made by an user!! Wow!! #Binance #Ripple $XRP https://t.co/uPt8imFBxU reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een maand of 3 telaat, TenX had dit al even voor elkaar.
Ben benieuwd hoever ripple gaat komen, met al die nieuwe opstomende mensen, kan dat nog best een eind zijn
Waarom is dat bizar? Je moet nog steeds bijna alles kopen met BTC..quote:Op zondag 24 december 2017 01:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bizar dat de rest ook meteen als makke lammetjes meedaalt..
En bots...quote:Op zondag 24 december 2017 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is dat bizar? Je moet nog steeds bijna alles kopen met BTC..
Als je verlies maakt in deze cryptomarkt doe je het volgens mij gewoon expres..quote:Op zondag 24 december 2017 01:12 schreef xminator het volgende:
Quote van iemand op tweakers
'Ik ben nu toch weer uitgestapt want de prijs doet niet wat ik wil en op deze manier moet ik weer de hele nacht wakker blijven. ik stop ermee wat een verlies ik kan er niet meer tegen.'
Lach maar lekker, ik heb hetzelfdequote:Op zondag 24 december 2017 01:12 schreef xminator het volgende:
Quote van iemand op tweakers
'Ik ben nu toch weer uitgestapt want de prijs doet niet wat ik wil en op deze manier moet ik weer de hele nacht wakker blijven. ik stop ermee wat een verlies ik kan er niet meer tegen.'
Kopen bij Bitonic en de belachelijke fees werpen je direct al 10% terug. Dus nehquote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je verlies maakt in deze cryptomarkt doe je het volgens mij gewoon expres..
maar jij kan dat ook, als je maar 8 uur per maand werktquote:Op zondag 24 december 2017 01:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lach maar lekker, ik heb hetzelfde
Ik weiger alleen om m'n verlies te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |