Zei men ook over bitcoinquote:Op zondag 24 december 2017 09:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat mes kan elk moment vallen.
Jij hebt totaal geen meerwaarde aan dit forum.quote:Op zondag 24 december 2017 09:55 schreef XDo het volgende:
Dat gare verge. Ik kan niet verklaren hoe deze coin zonder meerwaarde al zo lang zo snel blijft stijgen. Ik heb ze wel gehad maar paar maanden geleden al weggedaan, blijkbaar totaal verkeerd ingeschat.
Sowquote:Op zondag 24 december 2017 10:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen meerwaarde aan dit forum.
Niet echt de kerstgedachte dit 😥quote:Op zondag 24 december 2017 10:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen meerwaarde aan dit forum.
waarom heb je dan geen stop loss order geplaats....quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:10 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Gister kocht ik er 2250 op 768 sat. Bij 950 vond ik de winst wel aardig. Was zuur wakker worden vanochtend, maar gelukkig heb ik er nog 1200 op andere exchange. Ipv die 2250 verge heb ik long term power ledger gekocht.
Ik ging juist slapen met een sell order op 950 sat. Dat punt werd om 23.30 bereikt. In mijn beleving kon ik m daarna wel weer oppikken bij 700 ofzoquote:Op zondag 24 december 2017 10:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom heb je dan geen stop loss order geplaats....
of een trolling order
hmzquote:Op zondag 24 december 2017 10:23 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ik ging juist slapen met een sell order op 950 sat. Dat punt werd om 23.30 bereikt. In mijn beleving kon ik m daarna wel weer oppikken bij 700 ofzo
Dan moet je ze gewoon vertellen dat er op youtube echt veel filmpjes zijn waar het allemaal heel duidelijk uitgelegd wordt.quote:Op zondag 24 december 2017 10:26 schreef mtchel112 het volgende:
Hebben jullie ook de ergernis dat jan en alleman in jouw omgeving ook wilt meedoen en dat jij ze maar moet helpen? Dat ze nog te lui zijn om er een halfuurtje in te stoppen zodat ze snappen hoe ze coins moeten kopen en wat een wallet is?
Ik begrijp niets van die coins die uit het niets omhoog vliegen. Constant het gevoel de trein te missen...quote:Op zondag 24 december 2017 09:51 schreef onlogisch het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/salus/
Wat?
dat heb ik dus ook...quote:Op zondag 24 december 2017 10:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van die coins die uit het niets omhoog vliegen. Constant het gevoel de trein te missen...
Gewoon doorverwijzen naar Litebitquote:Op zondag 24 december 2017 10:26 schreef mtchel112 het volgende:
Hebben jullie ook de ergernis dat jan en alleman in jouw omgeving ook wilt meedoen en dat jij ze maar moet helpen? Dat ze nog te lui zijn om er een halfuurtje in te stoppen zodat ze snappen hoe ze coins moeten kopen en wat een wallet is?
Jah, maar ik ga geen andere mensen helpen, risoco dat de boel inkakt is veel te groot en dan heb ik het uiteraard gedaan.quote:Op zondag 24 december 2017 10:26 schreef mtchel112 het volgende:
dus btc gaat nog wel ff door met stijgen.quote:Op zondag 24 december 2017 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Harry Mens denkt dat de Bitcoin nog veel verder naar beneden gaat jongens.
PANIEK
quote:Op zondag 24 december 2017 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
PANIEK
Ja kocht op 768 en staat nu op 1900. Op 2250 verge is dat bijna 400 dollar die ik mis gelopen ben. Kon in 1 dag mijn bittrex wallet verdubbelen...maarja achteraf kijk je altijd een koe in zn reet. Als we alles allemaal van tevoren wisten.quote:Op zondag 24 december 2017 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hmz
ik ga altijd voor een stoploss of trollng order en neem een bepaalde winst en wat daarna komt is afwachten en meegenomen.... je had heb een grote slag gisteren gemist. In principe wijzig ik me stoploss of trolling order iedere keer weer als het blijft stijgen.
Dat. Ik zeg ook tegen niemand dat ik erin zit.quote:Op zondag 24 december 2017 10:29 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jah, maar ik ga geen andere mensen helpen, risoco dat de boel inkakt is veel te groot en dan heb ik het uiteraard gedaan.
Harry Mensquote:Op zondag 24 december 2017 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
PANIEK
Zo had ik een collega die (nadat ik net een week erin verdiepte) zei: hier heb je 300 euro, ik zie de winst wel verschijnen.quote:Op zondag 24 december 2017 10:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat. Ik zeg ook tegen niemand dat ik erin zit.
denk t ook. beetje horizontaal bewegenquote:Op zondag 24 december 2017 10:34 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ben benieuwd wat vandaag met zich mee gaat brengen. Misschien eens een rustig dagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |