oh neequote:Op zondag 24 december 2017 02:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Daarom lijken hardware wallets mij dus naar. Ik ben sowieso mongool dat ik er niet mee om kan gaan of zo en iets verkeerd doe
Ben altijd benieuwd naar hoe je dat dan doet met day traden. Je kan niet even snel 0.5 btc er af halen en in powr stoppen ofzo.quote:Op zondag 24 december 2017 02:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nee
hardware wallets zijn genot
trezortje
de seed op twee plekken (niet op een pc) bewaren
dan kan er weinig meer mis gaan
tenzij beide plekken waar ik ze bewaar ineens per ongeluk tegelijk in de fik vliegen
Maar dan ben je wel echt puur aan het holden, vind je dat soms niet vervelend? Omdat je dan wil traden ofzoquote:Op zondag 24 december 2017 02:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nee
hardware wallets zijn genot
trezortje
de seed op twee plekken (niet op een pc) bewaren
dan kan er weinig meer mis gaan
tenzij beide plekken waar ik ze bewaar ineens per ongeluk tegelijk in de fik vliegen
daytraden doe ik niet veel nee, dat is niks voor mij heb ik gemerktquote:Op zondag 24 december 2017 02:43 schreef supermercado het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd naar hoe je dat dan doet met day traden. Je kan niet even snel 0.5 btc er af halen en in powr stoppen ofzo.
Daarom laat ik lekker mijn btc (tjes) op bittrex staan.
Zolang die server niet gehackt word en ik netjes mijn 2fa er op heb staan is er niet zoveel aan de hand.
ik kan zonder seed ook gewoon met mijn trezor bij mijn bitcoin, eth e.d.quote:Op zondag 24 december 2017 02:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel echt puur aan het holden, vind je dat soms niet vervelend? Omdat je dan wil traden ofzo
Of werkt dat allemaal heel soepel ofzo
goed topicquote:Op zondag 24 december 2017 02:02 schreef MissionPhailed het volgende:
Oh, het is idd iemand op tweakers: https://gathering.tweaker(...)ge/53665287#53665287
quote:Heb straks in een soort van verstandsverbijstering all mijn ripples verkocht op 0,65
Vervolgens toch maar weer gekocht op 0,75![]()
Vervolgens weer verkocht op 0,80.
Wou weer inkopen op 0,77.
Krijg ik mijn order er op kraken niet door.....overkomt jullie dit veel?
Alternatief?
Hier ook hoorquote:Op zondag 24 december 2017 03:05 schreef vigen98 het volgende:
Tweakers is echt niet te lezenMijn God wat zitten daar veel noobs zeg
Heb 52.000 MGO (flink bijgekocht op ¤0,42 en iets lager) en heb er nog steeds vertrouwen in.quote:Op zondag 24 december 2017 02:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
MobileGoDaar zat Magnet nog over te praten zo'n 6 maanden terug volgens mij, heb whitepaper gelezen en vond het kant en klare bullshit
Dat jij daarin investeerde damn
Run je een master node of stel je je coins beschikbaar voor staken?quote:Op zondag 24 december 2017 07:31 schreef MaGNeT het volgende:
PIVX blijft ook maar gaan...
Nog een keer x2 en ik heb een maandinkomen van het staken....
Ja joh? Dan doe ik dat even met m’n complete spaarrekening, hoef ik een maand niet meer te werkenquote:Op zondag 24 december 2017 01:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Kraken![]()
Heb geen 200K hoor. Ik sluis alles door via dit account. Bankrekening > Kraken > GDAX > Bankrekening en weer opnieuw.
Het niveau lijkt hier in tegenstelling tot wat je zou verwachten, toch wel iets hoger te liggen. Misschien kom je met de google vraag 'hoe wordt ik rijk met bitcoins' bij tweakers uit.quote:
en zonder trezor kan je ook gewoon bij je btc. Prima gadget, die hardware wallets, maar op geen punt veiliger dan een paper wallet.quote:Op zondag 24 december 2017 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
daytraden doe ik niet veel nee, dat is niks voor mij heb ik gemerkt
heb er wel prima winsten mee behaald maar ik kan dat mentaal niet aan
[..]
ik kan zonder seed ook gewoon met mijn trezor bij mijn bitcoin, eth e.d.
Was het niet dezelfde die zei dat ie als ie nu 95% casht 17k overhoudt en dus idd 30k verloren heeft?quote:Op zondag 24 december 2017 02:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een of andere troll op Tweakers. Claimt ¤30.000 te hebben verloren.
er zijn hier ook een aantal mensen die constant claimen dat ze ontelbaar aantal coins hebben (waves etc.) noem geen namen.quote:Op zondag 24 december 2017 02:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een of andere troll op Tweakers. Claimt ¤30.000 te hebben verloren.
Ik heb ook honderduizendtriljoenmiljoen coins.quote:Op zondag 24 december 2017 09:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
er zijn hier ook een aantal mensen die constant claimen dat ze ontelbaar aantal coins hebben (waves etc.) noem geen namen.
:’)quote:Op zondag 24 december 2017 09:51 schreef onlogisch het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/salus/
Wat?
Dat mes kan elk moment vallen.quote:Op zondag 24 december 2017 09:55 schreef XDo het volgende:
Dat gare verge. Ik kan niet verklaren hoe deze coin zonder meerwaarde al zo lang zo snel blijft stijgen. Ik heb ze wel gehad maar paar maanden geleden al weggedaan, blijkbaar totaal verkeerd ingeschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |