Kom maar op! Vandaag flink power ledger ingeslagen, zover als mijn portefeuille rijkt.quote:Op zondag 24 december 2017 01:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Daarom gewoon investeren in crypto's met realworld use cases. Zoals modum, powerledger etc
2018 gaat booming worden voor dit soort coins.
Watquote:Op zondag 24 december 2017 01:48 schreef xminator het volgende:
Op advies van mijn omgeving en na veel gelezen op tweakers en onderzoek gedaan te hebben heb ik geinvesteerd in de Bitcoins. Na veel lezen en onderzoek kwam ik tot de conclusie dat de bitcoin al het betalingsverkeer over gaat nemen en dat daarom de prijs alleen maar omhoog kon gaan. Na een lange tijd was de verificatie gelukt en heb ik al mijn spaargeld overgemaakt naar Kraken. Toen het op Kraken stond heb ik alles omgezet naar Bitcoin, voor 16.000 euro per stuk.
Vannacht ging de prijs keihard naar beneden en ben ik de hele nacht op moeten blijven. Ik heb toen alles verkocht voor 9500 euro per bitcoin want er leek geen einde aan te komen. Het doet mij echt heel veel pijn want ik ben nu 3 jaar full time werken aan spaargeld kwijt. Daarom wil ik iedereen waarschuwen nooit in cryptocoins te gaan.
Ik ga in 2018 weer bij mijn ouders wonen zodat ik zoveel mogelijk weer kan sparen.
Ben ook benieuwd naar je strategie.quote:Op zondag 24 december 2017 01:30 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gemiddeld ongeveer 5%. Vrijwel risicoloos. Alleen deze maand is Coinbase/GDAX erg traag met uitbetalen.
Een of andere troll op Tweakers. Claimt ¤30.000 te hebben verloren.quote:
Bear market vriend, verkopen en een uur lager voor minder weer inkopenquote:Op zondag 24 december 2017 01:56 schreef vigen98 het volgende:
Wat een idioot ook, wie verkoopt het terwijl het crashtPanic sellers x100000
Ik mag hopen dat het een quote is van Tweakers en niet van xminator zelf is. Dat gun ik hem niet toe
quote:Op zondag 24 december 2017 02:04 schreef vigen98 het volgende:
Maar sowieso ook al is het nep, wie de fuck investeert nou 30k in BitcoinDoe het dan in een altcoin.
Verrader. Ik had het gelijk in Universa gedaan.quote:Op zondag 24 december 2017 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik verplicht alles in één coin moest stoppen werd het bitcorn
Triest inderdaad. Want eigenlijk wordt er geen nieuw kapitaal gemaakt. Al onze winst zijn iemands anders verloren geldquote:Op zondag 24 december 2017 02:06 schreef TwenteFC het volgende:
Achja die types heb je ook nodig naast nieuw geld pakken we daar onze winsten op
Ja, ik heb dat vaker met ICO'tjes gehad.quote:Op zondag 24 december 2017 02:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Verrader. Ik had het gelijk in Universa gedaan.
Nee, nog erger: 30K verloren.quote:Op zondag 24 december 2017 02:04 schreef vigen98 het volgende:
Maar sowieso ook al is het nep, wie de fuck investeert nou 30k in BitcoinDoe het dan in een altcoin.
quote:Op zondag 24 december 2017 02:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Triest inderdaad. Want eigenlijk wordt er geen nieuw kapitaal gemaakt. Al onze winst zijn iemands anders verloren geld
MobileGoquote:Op zondag 24 december 2017 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat vaker met ICO'tjes gehad.
Zag nog een leuke terug: waves in MobileGO gestopt.
gvd dat doet pijn hoor als je dat terug ziet
Dus ik mag nu max 10% in ICO'tjes stoppen van mijn portfolio. Beetje zelfbescherming.
Wat dacht je van Tokenpay?quote:Op zondag 24 december 2017 02:14 schreef Maikuuul het volgende:
Om het risico te spreiden wil ik morgen 5k in altcoins stoppen. Ben zelf aan het denken aan Ripple, Iota
Kan gebeuren hé. Beetje leergeld.quote:Op zondag 24 december 2017 02:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
MobileGoDaar zat Magnet nog over te praten zo'n 6 maanden terug volgens mij, heb whitepaper gelezen en vond het kant en klare bullshit
Dat jij daarin investeerde damn
5$ voor een ico vind ik erg veel... maar de dev van Verge zit in het team. Dus wellicht heeft het wel potentie. Gokje wagen kan opzich welquote:Op zondag 24 december 2017 02:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Tokenpay?50% bonus btw
5.50 zonder bonus. Ik heb de 100% bonus kunnen pakken dus het kostte 2,75 voor mijquote:Op zondag 24 december 2017 02:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
5$ voor een ico vind ik erg veel... maar de dev van Verge zit in het team. Dus wellicht heeft het wel potentie. Gokje wagen kan opzich wel
Oeff...quote:Op zondag 24 december 2017 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan gebeuren hé. Beetje leergeld.
Mijn eerste paar ETH (toen een 10tje per stuk) ook verneukt door het verkeerd op een USB (!!) op te slaan.
Daarom lijken hardware wallets mij dus naar. Ik ben sowieso mongool dat ik er niet mee om kan gaan of zo en iets verkeerd doequote:Op zondag 24 december 2017 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan gebeuren hé. Beetje leergeld.
Mijn eerste paar ETH (toen een 10tje per stuk) ook verneukt door het verkeerd op een USB (!!) op te slaan.
Gewoon paper wallet of gewoon een wallet op je pc en print meerdere malen je private seed uitquote:Op zondag 24 december 2017 02:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Daarom lijken hardware wallets mij dus naar. Ik ben sowieso mongool dat ik er niet mee om kan gaan of zo en iets verkeerd doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |