Verge die richting de 2200sat gaatquote:Op zondag 24 december 2017 10:34 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ben benieuwd wat vandaag met zich mee gaat brengen. Misschien eens een rustig dagje
Doe eens normaal joh noob. Totaal geen toegevoegde waarde aan dit topic.quote:
Verge is een soort kwade retard die zijn krachten niet kent en op lange termijn weer zakt, Ripple is lange termijn en is nog lang niet klaar.quote:Op zondag 24 december 2017 10:37 schreef Blistering het volgende:
De overstap van XVG naar TRX was niet heel verstandig zo te zien![]()
Man man man..
quote:Op zondag 24 december 2017 10:37 schreef Blistering het volgende:
De overstap van XVG naar TRX was niet heel verstandig zo te zien![]()
Man man man..
TRX is TRON. Een muntje die Chinezen wel leuk vinden blijkbaar.quote:Op zondag 24 december 2017 10:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Verge is een soort kwade retard die zijn krachten niet kent en op lange termijn weer zakt, Ripple is lange termijn en is nog lang niet klaar.
Ik wacht nog even met die xvgquote:Op zondag 24 december 2017 10:31 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ja kocht op 768 en staat nu op 1900. Op 2250 verge is dat bijna 400 dollar die ik mis gelopen ben. Kon in 1 dag mijn bittrex wallet verdubbelen...maarja achteraf kijk je altijd een koe in zn reet. Als we alles allemaal van tevoren wisten.
Oh djeez, katertjequote:Op zondag 24 december 2017 10:41 schreef betyar het volgende:
[..]
TRX is TRON. Een muntje die Chinezen wel leuk vinden blijkbaar.
Gewoon alles hodlen.quote:Op zondag 24 december 2017 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met die xvg
Het verstandigste is als je vertrouwen in een bepaalde munt heb en je koopt er bijvoorbeeld 1000 dat je aan 500 gewoon met je vingers afblijft. En dat je met die andere 500 handelt. Die 500 waar je met je poten van afblijft gaat je op lange termijn het meeste geld opleveren.
Na vandaag krijgen we toch weer meer daglicht?quote:Op zondag 24 december 2017 10:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee ik zie het ook allemaal somber in dus
Het plan was ooit om een masternode te hebben dus heb er toen wat bijgekocht tot 10.000 PIVX.quote:Op zondag 24 december 2017 08:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Run je een master node of stel je je coins beschikbaar voor staken?
Ervaring met de Linux wallet?
zou best kunnen...er waren de laatste dagen wat stukjes over die munt op google bijvoorbeeld en dan kan het een korte termijn hype zijnquote:Op zondag 24 december 2017 10:44 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, zie die munt ook zo weer instorten als een kaartenhuis.
Dit is een gelijmd kaartenhuisje.quote:Op zondag 24 december 2017 10:44 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, zie die munt ook zo weer instorten als een kaartenhuis.
Net de Linux wallet geinstalleerd, had mijn PIVX op een exchange, even kijken of staken iets wilt opleverenquote:Op zondag 24 december 2017 10:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het plan was ooit om een masternode te hebben dus heb er toen wat bijgekocht tot 10.000 PIVX.
Maar ben eerst gaan staken en uiteindelijk maakt het voor de opbrengsten niets uit dus maar zo gelaten.
quote:Op zondag 24 december 2017 00:34 schreef Predator38 het volgende:
hey je hebt mijn leeftijd WEL goed !!!
maargoed we gaan het zien....alles naar de moon
ik gun het jullie !!!
p.s ik ken klaas niet
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |