abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175857233

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a

Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175857236
Maar, even he, het was toch al bekend dat Bitcoin Crash op Coinbase kwam? Of in ieder geval, dat ze de Bitcoin Crash gingen verspreiden onder users?
pi_175857239
Maar er is nu ook een hele boel bcash vrijgekomen op coinbase. Benieuwd wat dat met de prijs gaat doen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175857263
Vind het mooi geweest...zie morgen wel hoe de boel er bij staat.

Vandaag 15% ingeleverd op de gehele portfolio.
pi_175857272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 02:43 schreef kthxbye het volgende:
Maar, even he, het was toch al bekend dat Bitcoin Crash op Coinbase kwam? Of in ieder geval, dat ze de Bitcoin Crash gingen verspreiden onder users?
1-1-18 werd altijd gezegd, dat het vanavond opeens er was kwam redelijk onverwacht.
pi_175857304
Nu maken de nieuwkomers ook een crash mee.
pi_175857309
heel verhaal getypt....is t topic alweer dicht... 8)7
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 02:15 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Je moet juist meeprofiteren met Roger. :)
Probeer te ontdekken wat de grote jongens doen, en zwem met ze mee.
daar is nu mn potje speelgeld te klein en het risico te groot voor...
ik haal regelmatig 15-30 waves uit het potje om aan een ico mee te doen...
sommige in de hoop snel X5 gaan en andere waar ik niet naar om kijk voor de long term...
maandelijks wil ik 150 fiat in ico's steken om zo in een half jaar een leuk portfolio'tje op te bouwen...
hopelijk heb ik dan ook meer reserves, ben ik wijzer in het daytraden en kan ik wel meeprofiteren....

heb altijd wel interesse gehad in bedrijfsprofielen en verdienmodellen...
alleen vroegahhhh op school teveel de feest-(wijs)neus uitgehangen...
pi_175857313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 02:56 schreef cb2013 het volgende:
Nu maken de nieuwkomers ook een crash mee.
nou ja crash
Jij bent het zonnetje!!!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 december 2017 @ 02:58:34 #9
163650 Greys
pi_175857315
Kijk deze tweet :X wauw.
CNBC is ook niet omgekocht door Roger ofzo. En de prijs van bch in dat screenshot. Manmanman.

https://twitter.com/CNBCFastMoney/status/943291821035319297
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175857324
En er komt een van deze dagen ook een difficulty change aan voor Bitcoin?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175857326
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 02:58 schreef Greys het volgende:
CNBC is ook niet omgekocht door Roger ofzo. En de prijs van bch in dat screenshot. Manmanman.

Wow dat is wel heel fout. Smerig zeg
pi_175857332
quote:

wat is zn geschat vermogen... iets van $400miljoen als ik t goed begreep?!?!?!
dan kijk je niet op van een miljoen minder of meer aan marketing ...
veel bedrijven spenderen jaarlijks 10-20% van de jaaromzet aan marketing...
pi_175857336
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 02:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nou ja crash
Ja blijft leuk, gewoon hodlen
pi_175857345
quote:

Ik gebruik ‘m niet vaak, maar dit is echt een :r waard.
pi_175857347
Tokenpay heeft al 20 miljoen opgehaald en we hebben nog tot 17 januari _O_
pi_175857348
quote:

De gevestigde orde denkt hiermee verdeeldheid te zaaien en bitcoin een kopje kleiner te maken. Dat Roger dat niet ziet of niet wil zien is zijn tekortkoming. Hij hoeft CNBC hiervoor niet om te kopen.
pi_175857350
iemand toevallig wegwijs met Kredov.com en die me verder wil helpen?
ik wil een link toevoegen en aanmaken maar begrijp er de ballen van....
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 december 2017 @ 03:11:40 #18
163650 Greys
pi_175857360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 03:08 schreef up7 het volgende:

[..]

De gevestigde orde denkt hiermee verdeeldheid te zaaien en bitcoin een kopje kleiner te maken. Dat Roger dat niet ziet of niet wil zien is zijn tekortkoming. Hij hoeft CNBC hiervoor niet om te kopen.
"Dat Roger dat niet ziet"? :D
Really?

Dat wereldwijde 'nieuwsbericht' vandaag overal over z'n mattie van bitcoin.com die alles verkoopt is ook iets dat totaal buiten Roger omgaat zeker? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175857367
rogerkver twitterde op vrijdag 15-12-2017 om 16:15:37 The philosophy of Bitcoin Core vs Bitcoin Cash. https://t.co/Sq0niedhOO reageer retweet

8} 14.gif
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 december 2017 @ 03:19:26 #20
163650 Greys
pi_175857392
Dit.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175857403
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 03:19 schreef Greys het volgende:
Dit.

[ afbeelding ]
en dan drie seconden traden toestaan. De boel X3 pumpen en traden sluiten _O-
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175857418
$9000 op GDAX

Die spread met andere exchanges :o

Als het iemand lukt om dit te arben, wow..
pi_175857427
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 03:25 schreef kthxbye het volgende:
$9000 op GDAX

Die spread met andere exchanges :o

Als het iemand lukt om dit te arben, wow..
Wat? Bitcoin 9000?
pi_175857428
Oh wtf, 9000 voor Bitcoin Cash _O- Daar kan je dus 3x je geld mee maken. Je moet alleen wel gestoord zijn om dat te halen :')

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 03:30:01 ]
pi_175857445
"Rumour going round petition being created for SEC to investigate @coinbase for price manipulation and insider trading regarding @bitcoincash $bcc $bch."

Nou, laat gaan laat gaan.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_175857449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 03:29 schreef vigen98 het volgende:
Oh wtf, 9000 voor Bitcoin Cash _O- Daar kan je dus 3x je geld mee maken. Je moet alleen wel gestoord zijn om dat te halen :')
No Bids op 8499.
pi_175857456
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 03:33 schreef Mand het volgende:
"Rumour going round petition being created for SEC to investigate @coinbase for price manipulation and insider trading regarding @bitcoincash $bcc $bch."

Nou, laat gaan laat gaan.
Oei, dat kan nog eens een beste black swan worden.

Link?
pi_175857477
Regulering incoming ;-)
pi_175857479
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 03:44 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Oei, dat kan nog eens een beste black swan worden.

Link?
Flitse voorbij op Twitter. Heel spannend is het nog niet, want iedereen kan in de VS wat aankaarten bij SEC. Het zou dus mooi zijn als zich nu een groep doet vormen, en het een beetje professioneel aanpakken.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  woensdag 20 december 2017 @ 05:46:45 #31
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175857565
Ik hoop dat BTC even gaat crashen en dan kan ik eindelijk kopen :P
Gaat het nog verder zakken of moeten we nou echt wachten tot januari?
pi_175857635
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 05:46 schreef ErikHolten het volgende:
Ik hoop dat BTC even gaat crashen en dan kan ik eindelijk kopen :P
Gaat het nog verder zakken of moeten we nou echt wachten tot januari?
Even in de toekomst kijken

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 06:15:09 ]
  woensdag 20 december 2017 @ 07:03:39 #33
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175857760
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 06:14 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Even in de toekomst kijken [ afbeelding ][ afbeelding ]
pi_175857762
Toch houden de alts het wel lekker vol.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175857783
Wow ark :D
pi_175857904
Ik nam vandaag een paar uurtjes vrij van de crypto stress/spanning, kijk ik rond 3 uur weer eens naar de stand van zaken, bijna alles in de min. Ik dacht die crash komt iets eerder dan me lief is. Gelijk 80 % omgezet naar euro's. Wacht nu wel even af op wat komen gaat, rommel nog wel wat verder met een kleiner bedrag.

Iemand nog koop tips? Alle hot items die genoemd werden hebben al hun piek gehad, althans zo lijkt het.
pi_175857923
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:28 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik nam vandaag een paar uurtjes vrij van de crypto stress/spanning, kijk ik rond 3 uur weer eens naar de stand van zaken, bijna alles in de min. Ik dacht die crash komt iets eerder dan me lief is. Gelijk 80 % omgezet naar euro's. Wacht nu wel even af op wat komen gaat, rommel nog wel wat verder met een kleiner bedrag.

Iemand nog koop tips? Alle hot items die genoemd werden hebben al hun piek gehad, althans zo lijkt het.
Coffeecoins schijnt wel de nieuwe BTC te worden.
pi_175857934
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:03 schreef dimmak het volgende:
Toch houden de alts het wel lekker vol.
Ik weet niet wat er in de tussentijd is gebeurd maar ik zit er met de alts niet heel warmpjes bij :’(
Het mag ook wel een keer na 2> weken alleen maar stijging
pi_175857961
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:32 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er in de tussentijd is gebeurd maar ik zit er met de alts niet heel warmpjes bij :’(
Het mag ook wel een keer na 2> weken alleen maar stijging
Ik sta nog rond hetzelfde punt als 24u geleden. Dus dan doen ze het wat mij betreft nog prima. :)
pi_175857975
In BTC trekt het eindelijk weer een keertje bij.
pi_175857984
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:30 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Coffeecoins schijnt wel de nieuwe BTC te worden.
Aah dat is nog helemaal vers, al te koop? Zie nog geen beweging namelijk. Thx voor de tip zal even onderzoeken.
  woensdag 20 december 2017 @ 07:39:29 #42
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175858003
-16% over hele portefeuille, lekker wakker worden
  woensdag 20 december 2017 @ 07:43:27 #43
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_175858032
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:37 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Aah dat is nog helemaal vers, al te koop? Zie nog geen beweging namelijk. Thx voor de tip zal even onderzoeken.
:')
pi_175858033
Bitcoin shitcoin.
pi_175858035
Roger Ver :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 20 december 2017 @ 07:45:34 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_175858048
Kom op, ff wat meer droppen plOx
pi_175858054
Alles crasht. Portfolio al met 30% gedaald. Benieuwd hoe deze ontwikkelingen verder gaat.
Love is in the air!
pi_175858060
Ok, nu gaat het wel hard. :D
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 07:49:25 #49
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175858081
Hey een daling. :D

Die hebben we heel lang niet meer gezien. Benieuwd of dit een beetje standhoudt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175858094
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:49 schreef onlogisch het volgende:
Hey een daling. :D

Die hebben we heel lang niet meer gezien. Benieuwd of dit een beetje standhoudt.
Voor het weekend weer op 19k.
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 07:50:56 #51
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175858104
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Voor het weekend weer op 19k.
Ik hoop het niet. Ik hoop eigenlijk op een mokerharde crash en dat een hoop shitprojecten een snelle dood sterven.
4045
onlogisch
  woensdag 20 december 2017 @ 07:51:27 #52
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175858114
30K minder dan gisteren :P
Maar wel gestegen in btc waarde dus vind het prima
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175858179
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:51 schreef Sosa het volgende:
30K minder dan gisteren :P
Stalen ballen om niet in paniek te raken. Gewoon rustig blijven zitten.
Love is in the air!
pi_175858243
Stil hier... :D
  woensdag 20 december 2017 @ 08:10:40 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175858258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:08 schreef InsomniaCoins het volgende:
Stil hier... :D
Goedemorgen :D Ik had even wat bij te lezen toen ik wakker werd _O- Ik dacht dat het EMC2 flopevent van gisteren de topper van de dag was maar nee hoor

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175858264
Niks aan de hand mensen. Zometeen gewoon bijkopen en positie versterken.
pi_175858273
Wagerrr is het groene lichtpuntje in een donkerrode portfolio.
  woensdag 20 december 2017 @ 08:13:23 #58
131603 Afwazig
Serious business
pi_175858285
Die Bcash scam neemt nu toch wel epische proporties aan hoor. Bizar dat zoiets kan :D

https://www.reddit.com/r/(...)hey_brian_armstrong/

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:51 schreef Sosa het volgende:
30K minder dan gisteren
Ik wil deze discussie niet weer aanslingeren hoor maar het is een kwestie van tijd voor de BTC / andre coins koppeling verdwijnt. Dan wil ik je nog wel eens horen :P
  woensdag 20 december 2017 @ 08:13:47 #59
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_175858286
Ik hou het even in de gaten. Misschien is het ergste voorbij maar ik hoop het niet :@
pi_175858300
Die EMC2 flop van gister niet meegekregen. Haha zoals ik al verwachte echt een drama geworden dus. _O-
  woensdag 20 december 2017 @ 08:15:26 #61
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175858301
Wtf denkt bitcoin wel niet. :(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175858302
quote:

via welk platform zet je om Naar Euro? Litebit pakt zelf een stevige 8 a 10% koerswinst bij verkoop.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 20 december 2017 @ 08:16:38 #63
131603 Afwazig
Serious business
pi_175858312
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:15 schreef dimmak het volgende:
Die EMC2 flop van gister niet meegekregen. Haha zoals ik al verwachte echt een drama geworden dus. _O-
Mooi is dat. Karma voor het hypen van een anouncement :D.
  woensdag 20 december 2017 @ 08:24:16 #64
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175858377
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:13 schreef Afwazig het volgende:

Die Bcash scam neemt nu toch wel epische proporties aan hoor. Bizar dat zoiets kan :D

https://www.reddit.com/r/(...)hey_brian_armstrong/

[..]

Ik wil deze discussie niet weer aanslingeren hoor maar het is een kwestie van tijd voor de BTC / andre coins koppeling verdwijnt. Dan wil ik je nog wel eens horen :P
Ik weet het zo snel nog niet. Denk dat btc altijd de store of value voor de alts blijft.. of bch :P
  woensdag 20 december 2017 @ 08:24:26 #65
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_175858379
volgens mij is de daling wel klaar (geen enkele reden om dat aan te nemen maar grafieken :'))
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 08:24:58 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175858383
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:24 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ik weet het zo snel nog niet. Denk dat btc altijd de store of value voor de alts blijft.. of bch :P
Over 5 jaar is BTC niet meer leading.
4045
onlogisch
pi_175858391
Hey, gratis btc cash gekregen op coinbase.
pi_175858395
Donderdag 21 december 20:30, de grote cryptoshow op rtlz.nl :D :')
pi_175858403
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:15 schreef Skv het volgende:

[..]

via welk platform zet je om Naar Euro? Litebit pakt zelf een stevige 8 a 10% koerswinst bij verkoop.
Ik voornamelijk via Kraken, maar Bitonic kan ook.
  woensdag 20 december 2017 @ 08:29:34 #70
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175858409
quote:
6s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Over 5 jaar is BTC niet meer leading.
ok. En waarom denk je dat? Denk je dat eth die rol overneemt ofzo?

Ik denk dat het over 5 jaar nogsteeds btc is overigens.
  woensdag 20 december 2017 @ 08:31:31 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175858424
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:29 schreef Sosa het volgende:

[..]

Sowieso BTC, maar welke van de tig forks heeft tegen die tijd heeft de BTC ticker overgenomen? :P
  woensdag 20 december 2017 @ 08:31:53 #72
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175858428
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 03:19 schreef Greys het volgende:
Dit.

[ afbeelding ]
Maar die price manipulation is toch ook bij alle andere coins? :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 20 december 2017 @ 08:32:07 #73
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175858430
quote:

[..]

Eth :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 20 december 2017 @ 08:35:57 #74
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175858461
Een "wie koopt de meeste weefs op binance" competitie

https://support.binance.c(...)0-Waves-To-Giveaway-

Als het werkt zal het volume weer goed gaan toenemen :)
  woensdag 20 december 2017 @ 08:36:06 #75
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175858464
Zouden alibaba en Amazon met Ripple in zee gaan?
pi_175858473
TRX/BTC

Binance: $0.39 (240 sat)
Liqui: $0.34 (208 sat)

Dat is een flink verschil, gratis geld?
  woensdag 20 december 2017 @ 08:38:20 #77
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175858479
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:24 schreef RickoKun het volgende:
volgens mij is de daling wel klaar (geen enkele reden om dat aan te nemen maar grafieken :'))
Toch denk ik op 20k deels te verkopen wat ik nog heb.... Lastig!
  woensdag 20 december 2017 @ 08:39:47 #78
236839 TimKuik
pi_175858489
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:37 schreef xaban06 het volgende:
TRX/BTC

Als je het snel genoeg kan verplaatsen wel.
pi_175858504
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:37 schreef xaban06 het volgende:
TRX/BTC

Nee, dat werkt niet.

A) je bent niet de enige die hier naar zit te kijken
B) het is te traag, waardoor, zodra je het ziet, je al telaat bent.

Met instant inter-exchange uitwisselen van coins zou het werken, of met een extreme lucky hit kan je t laten werken. Maar 99 van de 100 keer werkt dit niet, heb het geprobeerd.

Blockfolio aardig int rood ja :) Mooi man, eindelijk de correctie waar we op zaten te wachten, nu kijken wat er over blijft.
Lambo of Rekt
pi_175858521
HODL + Ark
pi_175858534
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, dat werkt niet.

A) je bent niet de enige die hier naar zit te kijken
B) het is te traag, waardoor, zodra je het ziet, je al telaat bent.

Met instant inter-exchange uitwisselen van coins zou het werken, of met een extreme lucky hit kan je t laten werken. Maar 99 van de 100 keer werkt dit niet, heb het geprobeerd.

Blockfolio aardig int rood ja :) Mooi man, eindelijk de correctie waar we op zaten te wachten, nu kijken wat er over blijft.
BTC is traag, maar je kan het ook overmaken in andere crypto, wat wel veel sneller overgeplaatst is, toch? :)
pi_175858549
quote:

Panic sell gespot.
pi_175858560
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:36 schreef betyar het volgende:
Zouden alibaba en Amazon met Ripple in zee gaan?
Waarom niet?
pi_175858575
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:46 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Panic sell gespot.
In een dalende markt is het slim om te verkopen om later goedkoop in te stappen, toch :P
pi_175858582
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

In een dalende markt is het slim om te verkopen om later goedkoop in te stappen, toch :P
Wat vaak resulteert in verkopen om later duurder in te stappen
pi_175858627
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

knife catcher gespot. succes!
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 08:54:06 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175858628
quote:

[..]

Ethereum is iets heel anders dan BTC. Ik denk dat er een betere betalingsmunt zal zijn dan BTC. Eentje die een miljoen transacties per seconde aan kan of iets dergelijks.
4045
onlogisch
  woensdag 20 december 2017 @ 08:54:40 #88
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175858634
quote:
5s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:48 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Waarom niet?
Geen idee, dan wordt 2018 ripple jaar.
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 08:55:11 #89
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175858638
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:54 schreef betyar het volgende:

[..]

Geen idee, dan wordt 2018 ripple Aeternity jaar.
4045
onlogisch
pi_175858652
quote:

[..]

*O* XRP *O*

Als banken meedoen, dan valt er geld te verdienen 8-)
pi_175858684
Btc heeft nog maar 46 procent van de totale marktcapaciteit in handen.
pi_175858706
Pf wat een nacht, besloot de helft van mijn XVG te verkopen en die in TRX te stoppen, maar TRX kelderde zo hard dat ik besloot hier weer met verlies uit te stappen. Gelukkig een goede sell en vervolgens buy order op XVG en ben qua hoeveelheid satoshi weer terug bij af. Op hele portefuile tocj ff 40 procent gedaald door dit gekloot.
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 09:02:47 #93
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175858707
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:01 schreef Skv het volgende:
Btc heeft nog maar 46 procent van de totale marktcapaciteit in handen.
In juni was dat 38%
4045
onlogisch
pi_175858719
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

BTC is traag, maar je kan het ook overmaken in andere crypto, wat wel veel sneller overgeplaatst is, toch? :)
Elke crypto is vrij traag als ik dat tussen exchanges heen en weer stuur.

Edit; degenen die ik geprobeerd heb dan, ik heb ze niet alle 1300 geprobeerd.
Lambo of Rekt
  woensdag 20 december 2017 @ 09:05:10 #95
131603 Afwazig
Serious business
pi_175858728
Van mij mag het nog wel wat harder corrigeren. Trap ik er nog wat fiat in over een weekje.

LETS GO :P
  woensdag 20 december 2017 @ 09:06:22 #96
236839 TimKuik
pi_175858742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ethereum is iets heel anders dan BTC. Ik denk dat er een betere betalingsmunt zal zijn dan BTC. Eentje die een miljoen transacties per seconde aan kan of iets dergelijks.
Het Waves NG protocol zou veel transacties moeten realiseren. Echter denk ik dat waves te veel toeters en bellen heeft om enkel als waarde transfer te gebruiken.

Raiblocks heeft een transactiegrootte van enkele bytes en 0 fees. Misschien gaat dat iets worden.
pi_175858783
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:02 schreef MGeraads het volgende:
Pf wat een nacht, besloot de helft van mijn XVG te verkopen en die in TRX te stoppen, maar TRX kelderde zo hard dat ik besloot hier weer met verlies uit te stappen. Gelukkig een goede sell en vervolgens buy order op XVG en ben qua hoeveelheid satoshi weer terug bij af. Op hele portefuile tocj ff 40 procent gedaald door dit gekloot.
Daarom hodl en nooit kloten, dan maar even er niet naar kijken en laten gaan
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 09:11:40 #98
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175858789
quote:

[..]

_O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 december 2017 @ 09:12:57 #99
163650 Greys
pi_175858800
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:31 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Maar die price manipulation is toch ook bij alle andere coins? :')
Niet op deze schaal en met alle bijkomende andere trucs zoals bch wallets op een site aanprijzen als Bitcoin wallets en exchanges die ineens jouw coin spontáán zonder aankondiging toevoegen middenin je pump. Maar dat weet je zelf ook wel. Roger is one of a kind. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175858841
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:10 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Daarom hodl en nooit kloten, dan maar even er niet naar kijken en laten gaan
Daar heb je helemaal gelijk. Merk alleen dat day traden een leukere bezigheid is. Met mijn kleine portfolio is dit de kans om snel wat op te bouwen ( of af te breken)
Misschien inderdaad even tijdje niet kijken ipv snachts halsoverkop beslissingen nemen.
pi_175858850
Denken jullie dat raiblocks een goede investering is? Ik heb er nu een aantal omdat ik ergens las dat dit een veelbelovende is voor 2018 maar heb verder geen idee eigenlijk :P
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 09:17:41 #102
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175858874
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:16 schreef JupilerXL het volgende:
Denken jullie dat raiblocks een goede investering is? Ik heb er nu een aantal omdat ik ergens las dat dit een veelbelovende is voor 2018 maar heb verder geen idee eigenlijk :P
:').
4045
onlogisch
pi_175858875
quote:
Kijk eens naar het project, oordeel dan zelf.
pi_175858879
Coinbase :')
pi_175858892
quote:
Ja.
  woensdag 20 december 2017 @ 09:19:24 #106
236839 TimKuik
pi_175858900
quote:
Het werkt erg mooi, heb er een beetje mee lopen kloten, je hebt binnen 10 seconden coins van de ene naar de andere wallet overgezet en de transacties zijn super klein.

Of het echt iets gaat worden hangt van de adoptie af. Ik heb er in ieder geval een berg omdat ik de tech erg mooi vind. Op dit moment nog maar op 3 kleine exchanges verkrijgbaar en toch al in de top 100 crypto's.
pi_175858918
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:19 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Het werkt erg mooi, heb er een beetje mee lopen kloten, je hebt binnen 10 seconden coins van de ene naar de andere wallet overgezet en de transacties zijn super klein.

Of het echt iets gaat worden hangt van de adoptie af. Ik heb er in ieder geval een berg omdat ik de tech erg mooi vind. Op dit moment nog maar op 3 kleine exchanges verkrijgbaar en toch al in de top 100 crypto's.
Waar te verkrijgen? Ik vind kleine exchanges altijd een beetje luguber, stop ze dan liever in een wallet.
pi_175858939
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:19 schreef TimKuik het volgende:

[..]

De community erachter is ook erg actief bezig het op meerdere exchanges te krijgen. Zou ze liever op een meer vertrouwde exchange hebben staan namelijk :P
  woensdag 20 december 2017 @ 09:21:47 #109
236839 TimKuik
pi_175858941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:20 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Waar te verkrijgen? Ik vind kleine exchanges altijd een beetje luguber, stop ze dan liever in een wallet.
Bitgrail.com is de enige die ik heb gebruikt. Die andere 2 hebben geen super reputatie.
pi_175858946
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:21 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Bitgrail.com is de enige die ik heb gebruikt. Die andere 2 hebben geen super reputatie.
Ik heb ze ook Bitgrail staan.
  woensdag 20 december 2017 @ 09:24:42 #111
236839 TimKuik
pi_175858984
Voor Raiblocks is er overigens al een scam wallet gevonden.

Gebruik enkel de wallets op de officiele site: https://raiblocks.net/
pi_175858990
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:15 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk. Merk alleen dat day traden een leukere bezigheid is. Met mijn kleine portfolio is dit de kans om snel wat op te bouwen ( of af te breken)
Misschien inderdaad even tijdje niet kijken ipv snachts halsoverkop beslissingen nemen.
De kans dat je heel veel afbreekt is levens groot. Zeker met wat panic sells en fomo aankopen.

Been there done that.
٩๏̯͡๏)۶
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 december 2017 @ 09:27:23 #113
163650 Greys
pi_175859018
Charlie Lee verkocht al z'n Litecoin? Wat een gedoe overal :')

https://twitter.com/SatoshiLite/status/943383615466979328
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175859035
Valt allemaal wel mee.
  woensdag 20 december 2017 @ 09:29:37 #115
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175859065
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:15 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Zet je koop en verkoop-limieten en zorg dat een notificatie krijgt als er een order gebeurd, anders wordt je helemaal gek van het 80x per dag de koers checken.
pi_175859075
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:27 schreef Greys het volgende:
Charlie Lee verkocht al z'n Litecoin?

https://twitter.com/SatoshiLite/status/943383615466979328
Ja.

Verwacht nu ook wel een AD-artikel “Oprichter van Litecoin heeft al z’n coins verkocht!!!111” :o
pi_175859113
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:25 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

De kans dat je heel veel afbreekt is levens groot. Zeker met wat panic sells en fomo aankopen.

Been there done that.
Dit ja. Het is verraderlijk om bij een stijgende markt te denken dat je het trucje door hebt omdat je elke trade gemakkelijk winst maakt. Maar zodra de boel begint te zakken blijf je met de meest vage coins zitten. Je wil dan niet met verlies verkopen maar tegelijkertijd heb je ook te weinig vertrouwen in de coins (die je puur kocht voor speculatie, niet omdat je er vertrouwen in had) om relaxt te kunnen holden.
pi_175859164
Zie WTC ff vliegen! Heb ze al een paar weken en eindelijk komt er wat beweging in richting de maan...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175859217
Ben benieuwd of die Raiblocks nog flink gaat dippen voordat hij naar een andere exchange komt.
pi_175859318
Weet iemand of je ergens kan uitrekenen hoeveel uur/dagen het duurt voordat mijn Bitcoin transactie er door is?

De fee is te laag voor dit moment, 424.168 sat/B

Ik heb deze site gevonden https://bitcoinfees.earn.com/ maar dan had het ergens vannacht bevestigd moeten zijn.

https://bitcoinfees.earn.com/
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 20 december 2017 @ 09:51:19 #121
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_175859459
My GOD... Bittrex... -O- -O- -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_175859463
Tering die lui bij coinbase :'). Wil je beginnen met crypto currency en dan heb je na 5 dagen eindelijk een beetje voor ogen welke sites/software je hiervoor wilt gaan gebruiken. Ik dus aanmelden bij die site; naam e.d. ingevoerd, telefoon verificatie. So far so good. Op het eind moet ik een banktransfer maken. Staat er doodleuk dat dit tot 5 werkdagen kan duren :')

Sjezus christus te paard nog aan toe zeg. Anno 2017, we werken met digitaal geld en dan gaat het met een snelheid dat ik het met paard en wagen nog sneller had kunnen brengen. Ongelofelijk. Is dit alleen met coinbase zo of moet je voor elke site waar je aanmeldt zo lang wachten met alles?

edit: en dan zie ik ook nog dat ze een behoorlijke fee rekenen op het moment dat je je geld weer weghaalt bij coinbase. Nice.
pi_175859489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:51 schreef V. het volgende:
My GOD... Bittrex... -O- -O- -O-
Wat is daar mee? werkt gewoon hier
٩๏̯͡๏)۶
pi_175859492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
Tering die lui bij coinbase :'). Wil je beginnen met crypto currency en dan heb je na 5 dagen eindelijk een beetje voor ogen welke sites/software je hiervoor wilt gaan gebruiken. Ik dus aanmelden bij die site; naam e.d. ingevoerd, telefoon verificatie. So far so good. Op het eind moet ik een banktransfer maken. Staat er doodleuk dat dit tot 5 werkdagen kan duren :')

Sjezus christus te paard nog aan toe zeg. Anno 2017, we werken met digitaal geld en dan gaat het met een snelheid dat ik het met paard en wagen nog sneller had kunnen brengen. Ongelofelijk. Is dit alleen met coinbase zo of moet je voor elke site waar je aanmeldt zo lang wachten met alles?

edit: en dan zie ik ook nog dat ze een behoorlijke fee rekenen op het moment dat je je geld weer weghaalt bij coinbase. Nice.
Fee van 15 cent :')

Is trouwens bij alles zo, komt door de drukte. Ik wacht al een week of verificatie bij bitstamp
pi_175859513
quote:

Hadden ze maar Ripple als back-end.
pi_175859519
quote:

Verificaties duurt bij elke exchange vrij lang. Komt omdat iedereen zich nu wil aanmelden. Bij mij ging er enkele maanden geleden ook een paar dagen overheen voordat het geverificeerd was. :)
pi_175859521
Volgens mij komt mijn verificatie niet goed door bij Bittrex. Heb al 2x de hele zaak verzonden, maar geen bericht gekregen en als ik kijk moet ik weer opnieuw beginnen. ;(
  woensdag 20 december 2017 @ 09:55:25 #128
136 V.
pi_175859542
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:53 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat is daar mee? werkt gewoon hier
Verificatie. Ben al drie dagen bezig.

En BTC van mijn Mycelium naar Bittrex nam op de kop af 22 uur in beslag.

Ter vgl: aankoop op Bitonic naar Mycelium < 1 minuut.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 december 2017 @ 09:55:53 #129
136 V.
pi_175859554
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:54 schreef dimmak het volgende:
Volgens mij komt mijn verificatie niet goed door bij Bittrex. Heb al 2x de hele zaak verzonden, maar geen bericht gekregen en als ik kijk moet ik weer opnieuw beginnen. ;(
Idem.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_175859580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:55 schreef V. het volgende:

[..]

Verificatie. Ben al drie dagen bezig.

En BTC van mijn Mycelium naar Bittrex nam op de kop af 22 uur in beslag.

Ter vgl: aankoop op Bitonic naar Mycelium < 1 minuut.
Ligt niet aan Bittrex maar aan de fees.

Bitonic stuurt wel een hoge fee, gegroepeerd, dus vandaar.

Je kunt zelf je fee hoger maken als je wil, dan gaat het wel snel
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 20 december 2017 @ 09:59:19 #131
132191 -jos-
Money=Power
pi_175859599
quote:
3s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Een "wie koopt de meeste weefs op binance" competitie

https://support.binance.c(...)0-Waves-To-Giveaway-

Als het werkt zal het volume weer goed gaan toenemen :)
Zeer goed nieuws voor alle long time Waves hodlers hier, tot nu toe zijn alle Binance Competities moon gegaan :)
quote:

5 dagen wachten is nog niks, bij veel exchanges moet je weken tot maanden wachten voordat je echt kunt beginnen... exchanges als coinbase hebben momenteel zo'n 100.000 nieuwe registraties per dag....
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_175859621
Dit gaat weer een keer zo hard fout... Ik raad je in ieder geval alles wat je sowieso houdt te hodlen op cold storage :)
pi_175859622
XVG sell incoming.
pi_175859624
Beter komt die crash, minder belasting betalen!
  woensdag 20 december 2017 @ 10:02:18 #135
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175859640
Ik heb nog niet naar mijn portfolio durven kijken. Toch maar eens even proberen...
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175859655
M'n Blockfolio gaat ook lekker met m'n CRED telkens.
Eén CRED volgens de app nu $638,54 waard _O-
pi_175859661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:01 schreef Faazz het volgende:
Even een dipje om per 2 januari weer te stijgen.
pi_175859673
Ja, die peildatum is 1 januari, maar dan pak je op 1 januari de laagste koers natuurlijk. Hoe doen jullie dat, hele dag naar je blockfolio staren? :D
Lambo of Rekt
  woensdag 20 december 2017 @ 10:04:41 #139
418426 UtopiaVolger
pi_175859675
Okey gekeken. Snelle conclusie: Bitcoin cash red mijn dag + ik kan goedkoop wat alts die ik aanbid bij kopen.
Utopia
pi_175859695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:59 schreef -jos- het volgende:

[..]

Zeer goed nieuws voor alle long time Waves hodlers hier, tot nu toe zijn alle Binance Competities moon gegaan :)

[..]

5 dagen wachten is nog niks, bij veel exchanges moet je weken tot maanden wachten voordat je echt kunt beginnen... exchanges als coinbase hebben momenteel zo'n 100.000 nieuwe registraties per dag....
Torenhoge fee's dan maar
pi_175859702
Op lange termijn denk ik dat die bcash aanvallen voor de gehele markt goed is. De afstand tussen bcoin en de rest word dan niet te groot.
pi_175859780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:01 schreef Majkool het volgende:
Dit gaat weer een keer zo hard fout... Ik raad je in ieder geval alles wat je sowieso houdt te hodlen op cold storage :)
Tsja dan moet dat wel kunnen. Er staat voor mij nu een aanzienlijk bedrag op Bittrex wat ik er niet af kan halen. Mijn verificatie ging steeds fout waardoor het handmatig bekeken moet worden “Too many failed uploads”. En daar zit je dan, 22 dagen al met een open ticket.
  woensdag 20 december 2017 @ 10:11:32 #143
136 V.
pi_175859782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:58 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ligt niet aan Bittrex maar aan de fees.

Bitonic stuurt wel een hoge fee, gegroepeerd, dus vandaar.

Je kunt zelf je fee hoger maken als je wil, dan gaat het wel snel
Had ik gedaan. Ik kreeg drie keuzes, en koos voor 30 minuten... -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_175859793
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:53 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Fee van 15 cent :')

Is trouwens bij alles zo, komt door de drukte. Ik wacht al een week of verificatie bij bitstamp
Duurt elke volgende deposit weer zo lang dan? Of is dit eenmalig omdat het de eerste keer betreft?

Volgens mij was die withdrawal fee trouwens 0,001 BTC, toch al 8 euro ongeveer. Best veel op de minimale bedragen waar de gemiddelde beginner mee werkt.
  woensdag 20 december 2017 @ 10:12:31 #145
136 V.
pi_175859797
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:01 schreef Faazz het volgende:
Dat is nou écht een licht bizarre redenering.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 december 2017 @ 10:13:41 #146
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175859812
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Op lange termijn denk ik dat die bcash aanvallen voor de gehele markt goed is. De afstand tussen bcoin en de rest word dan niet te groot.
Dan kan BTC volgens mij wel afgeschreven worden, ik heb nou niet het idee dat het technisch beter is dan de andere coins. Ze moeten het vooral hebben van de naamsbekendheid en steiging en het feit dat men er daardoor het meeste vertrouwen in heeft.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_175859823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:11 schreef V. het volgende:

[..]

Had ik gedaan. Ik kreeg drie keuzes, en koos voor 30 minuten... -O-
Dat zegt op een dag als vandaag niks aangezien die fees ieder uur zo ongeveer stijgen
٩๏̯͡๏)۶
pi_175859828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik heb nog niet naar mijn portfolio durven kijken. Toch maar eens even proberen...
Heb het toch maar gedaan.

:'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175859836
Wil er iemand lightning transacties testen? Werkt goed moet ik zeggen.

https://www.reddit.com/r/(...)t_bitcoin_lightning/
pi_175859865
WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:31:59 Meet Paul Wasensteiner. Paul loves BCash. Paul is executive director for the Bitcoin Cash fund. Paul also probably… https://t.co/bTofzuBTol reageer retweet
WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:33:26 Meet Gaby Wasensteiner. Gaby probably loves Paul. But she also definitely loves BCash. Gaby happens to work for CNB… https://t.co/1adYxuJBJS reageer retweet
WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:37:00 Paul loves to talk about Bitcoin, BCash and cars. His wife works for CNBC and as marketing manager has control over… https://t.co/p3mfULgZPE reageer retweet
Daarom dus die Bcash propaganda op CNBC.
  woensdag 20 december 2017 @ 10:16:32 #151
136 V.
pi_175859866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:13 schreef t-8one het volgende:

[..]

Dan kan BTC volgens mij wel afgeschreven worden, ik heb nou niet het idee dat het technisch beter is dan de andere coins.
Er zijn inderdaad technisch veel betere coins.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 december 2017 @ 10:19:15 #152
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175859904
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:16 schreef dimmak het volgende:
WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:31:59 Meet Paul Wasensteiner. Paul loves BCash. Paul is executive director for the Bitcoin Cash fund. Paul also probably… https://t.co/bTofzuBTol reageer retweet
WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:33:26 Meet Gaby Wasensteiner. Gaby probably loves Paul. But she also definitely loves BCash. Gaby happens to work for CNB… https://t.co/1adYxuJBJS reageer retweet
WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:37:00 Paul loves to talk about Bitcoin, BCash and cars. His wife works for CNBC and as marketing manager has control over… https://t.co/p3mfULgZPE reageer retweet
Zoiets was te verwachten, Bitcoin Cash maakt me bang.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_175859932
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:16 schreef dimmak het volgende:
:r
  woensdag 20 december 2017 @ 10:23:49 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175859962
Als ik kijk naar de afgelopen 24 uur sta ik wat in de min, maar als ik kijk naar de laatste 2 uur trekt het alweer lekker aan.

En Verge blijft maar klimmen en klimmen. Dit is echt niet meer normaal. Kun je niet meer een pump noemen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 december 2017 @ 10:24:10 #155
163650 Greys
pi_175859969
Tsja. Kijken jullie er echt nog van op van de bcash fratsen? Echt álles daaraan is manipulatie. Maar kennelijk werkt het en gaan ze over lijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175860019
Walgelijk clubje. Ga gewoon door met Bcash en de beste komt zelf wel boven drijven. Maar dit hele spel is gewoon walgelijk.
pi_175860036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Duurt elke volgende deposit weer zo lang dan? Of is dit eenmalig omdat het de eerste keer betreft?

Volgens mij was die withdrawal fee trouwens 0,001 BTC, toch al 8 euro ongeveer. Best veel op de minimale bedragen waar de gemiddelde beginner mee werkt.
Daarom geen BTC gebruiken voor verplaatsen naar exchanges maar ETH
pi_175860040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:23 schreef Komakie het volgende:
Als ik kijk naar de afgelopen 24 uur sta ik wat in de min, maar als ik kijk naar de laatste 2 uur trekt het alweer lekker aan.

En Verge blijft maar klimmen en klimmen. Dit is echt niet meer normaal. Kun je niet meer een pump noemen.
Had ik niet verwacht van deze dogecoin clone.

Zo zie je maar weer wat een beetje media aandacht met de prijs kan doen. Heb het grootste deel rond 250-350 sat eruit gegooid. Als je in de toekomst kon kijken..
pi_175860077
Verge op ATH, daar ga ik niet meer in stappen :'(
pi_175860082
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:54 schreef dimmak het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk wanneer je niet die enhanced verification doet?
  woensdag 20 december 2017 @ 10:30:43 #161
236839 TimKuik
pi_175860083
Iedereen loopt te haten op de hoge fees maar toch is het BCash team corrupt...

Ik repost dit even van gister:

Het issue is dat er door het vele shillen (van BTC en BCH aan beide kanten) je verplicht word om een kant te kiezen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor Bitcoin, voor blockchain en vind deze nieuwe technologieën echt fantastisch (ben er al sinds 2012 mee bezig) maar ik zie Bitcoin al jaren verloederen door gebrek aan vooruitgang met het schalen. Er zijn al sinds 2015 gesprekken om Bitcoin te laten schalen en er voor te zorgen dat we vooruit kunnen gaan maar in plaats daarvan komt het core team met technologieën die sommige niet willen (Segwit).

Nu was er een overeenkomst om beide kanten bij elkaar te laten komen om Segwit en 2MB blocks te realiseren. Dit is overeengekomen in een overeenkomst tussen alle miners maar dit is vervolgens keihard gesaboteerd door het Core team (NO2X). Achterlatend een Bitcoin vorm die sommigen (waaronder ik) niet wouden.

Als Segwit2x was doorgegaan hadden we mogelijk met z'n allen door één deur gekunt. Ik mag jullie allemaal en hou graag een open volwassen discussie. Echter blijft het Slowchat dus er zal af en toe een MOON geroepen worden waar je het niet mee eens bent, helaas.

En met alle nieuwe ontwikkelingen: Vroeger hadden we CU2,toen Hyves en nu Facebook. Maar zelfs Facebook zal ooit eindigen als ze geen vernieuwing meer brengen (hoe lang word er al Lightning beloofd?).

Of BCH de nieuwe top crypto is, denk het niet. Maar het zal wel kunnen worden gebruikt waar Bitcoin ooit voor gemaakt is. Bitcoin hoeft van mij niet super geavanceerde segwit-lightning transacties te hebben. Enkel waar het voor gemaakt is, waarde van A naar B brengen over een distributed database called Blockchain. Al die super fancy andere dingen hebben we Ethereum en andere technologieën voor en die zijn in hun eigen gebied super goed.

Het nadeel van beide Bitcoin kanten is incompetentie. Roger Ver heeft een te grote bek en Luke Jr is een religieuse complot gekkie die in de platte aarde geloofd. Toch moest ik mijn kant kiezen dus heb ik (naar mijn eigen idee) voor de lesser of 2 evils gekozen.

Bedankt voor het lezen :)
pi_175860103
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:27 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Had ik niet verwacht van deze dogecoin clone.

Zo zie je maar weer wat een beetje media aandacht met de prijs kan doen. Heb het grootste deel rond 250-350 sat eruit gegooid. Als je in de toekomst kon kijken..
Tja, zo gaan die dingen. Ik heb 30% verkocht op 499. Ik ga schijten en hij staat op 520. Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je eigenlijk nooit op ATH verkoopt.
pi_175860183
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:32 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Tja, zo gaan die dingen. Ik heb 30% verkocht op 499. Ik ga schijten en hij staat op 520. Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je eigenlijk nooit op ATH verkoopt.
Nee daarom, winst pakken is goed. Al helemaal als iets 1000% stijgt in een week
pi_175860186
Iemand tip voor een Ripple wallet? Ik zit bij Jaxx maar die hebben ze net weer niet. Ik heb ook geen android voor coinomi :’)
pi_175860199
Pfff de Verge trein laat ik lekker aan me voorbij gaan. Inkopen is onmogelijk zo snel stijgt 'ie :') Fuck die FOMO.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175860221
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef TimKuik het volgende:

Het issue is dat er door het vele shillen (van BTC en BCH aan beide kanten) je verplicht word om een kant te kiezen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor Bitcoin, voor blockchain en vind deze nieuwe technologieën echt fantastisch (ben er al sinds 2012 mee bezig) maar ik zie Bitcoin al jaren verloederen door gebrek aan vooruitgang met het schalen. Er zijn al sinds 2015 gesprekken om Bitcoin te laten schalen en er voor te zorgen dat we vooruit kunnen gaan maar in plaats daarvan komt het core team met technologieën die sommige niet willen (Segwit).

Nu was er een overeenkomst om beide kanten bij elkaar te laten komen om Segwit en 2MB blocks te realiseren. Dit is overeengekomen in een overeenkomst tussen alle miners maar dit is vervolgens keihard gesaboteerd door het Core team (NO2X). Achterlatend een Bitcoin vorm die sommigen (waaronder ik) niet wouden.

Als Segwit2x was doorgegaan hadden we mogelijk met z'n allen door één deur gekunt. Ik mag jullie allemaal en hou graag een open volwassen discussie. Echter blijft het Slowchat dus er zal af en toe een MOON geroepen worden waar je het niet mee eens bent, helaas.

En met alle nieuwe ontwikkelingen: Vroeger hadden we CU2,toen Hyves en nu Facebook. Maar zelfs Facebook zal ooit eindigen als ze geen vernieuwing meer brengen (hoe lang word er al Lightning beloofd?).

Of BCH de nieuwe top crypto is, denk het niet. Maar het zal wel kunnen worden gebruikt waar Bitcoin ooit voor gemaakt is. Bitcoin hoeft van mij niet super geavanceerde segwit-lightning transacties te hebben. Enkel waar het voor gemaakt is, waarde van A naar B brengen over een distributed database called Blockchain. Al die super fancy andere dingen hebben we Ethereum en andere technologieën voor en die zijn in hun eigen gebied super goed.

Het nadeel van beide Bitcoin kanten is incompetentie. Roger Ver heeft een te grote bek en Luke Jr is een religieuse complot gekkie die in de platte aarde geloofd. Toch moest ik mijn kant kiezen dus heb ik (naar mijn eigen idee) voor de lesser of 2 evils gekozen.

De mensen achter Bcash spelen gewoon een smerig spel. Ik ben absoluut niet tegen Bcash. Net zoals ik eerder al zei, de beste (BTC of BCH) komt zelf bovendrijven. Daar heb je geen onwetenden voor de verwarren.
pi_175860263
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef sniel123 het volgende:
Verge op ATH, daar ga ik niet meer in stappen :'(
Als je vertrouwen hebt in een coin: verspreid instappen.
pi_175860279
BTC is het digitale goud, daar zullen fees en snelheden minder belangrijk gaan blijken. Als je het maar kan overzetten. Alle andere technologien zoals Ethereum of andere altcoins gaan doen waar zogenaamd BCH voor is gekomen. BCH is nep maar gaat goed door het neppe gehype.
pi_175860289
quote:

Ach ja, zolang we die coins er lekker gratis bij krijgen w/
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 december 2017 @ 10:41:45 #170
163650 Greys
pi_175860300
quote:
Ik snap oprecht niet dat jij niet snapt dat dit idd het geval is voor veel mensen. Allebei. Het één sluit het ander hier namelijk niet uit.

Want ik ben het persoonlijk voor een groot deel gewoon eens met de rest van je goede post vol waarheid en redelijkheid. :)

Máár.. dan komt BCH vanzelf meer en meer bovendrijven als wat meer werkbaar en is al die vuige manipulatie met Bitcoin.com en pumps en ineens uit de lucht vallende exchangetoevoegingen en mediamanipulatie en marktmanipulatie verkeerde wallets en middelvingers helemaal niet nodig. En ik snap niet dat Roger dat zelf ook niet ziet. Zorg gewoon dat je product beter is.

En ja, alle coins hebben wel een vorm van manipulatie en soms pumps etc maar wees eerlijk, Roger takes it to a next (scam)level.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175860307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:40 schreef Apekoek het volgende:
BTC is het digitale goud, daar zullen fees en snelheden minder belangrijk gaan blijken. Als je het maar kan overzetten. Alle andere technologien zoals Ethereum of andere altcoins gaan doen waar zogenaamd BCH voor is gekomen. BCH is nep maar gaat goed door het neppe gehype.
De lagere fees en lagere transactie tijd kunnen we al realiseren als iedereen voor segwit transacties kies. Ook exchanges moeten zsm over.

ToneVays twitterde op woensdag 20-12-2017 om 00:11:19 Here is a really good post form @hackernoon as to why everyone should be using #SegWit ready wallets like… https://t.co/xZ0lmXrZFt reageer retweet
pi_175860403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:35 schreef jpjedi het volgende:
Iemand tip voor een Ripple wallet? Ik zit bij Jaxx maar die hebben ze net weer niet. Ik heb ook geen android voor coinomi :’)
Ik heb ze staan op Gatehub.net
  woensdag 20 december 2017 @ 10:49:10 #173
418426 UtopiaVolger
pi_175860455
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:14 schreef Blistering het volgende:

[..]

Heb het toch maar gedaan.

:'(
Merry Christmas. _O-
Utopia
pi_175860564
XVG heeft vannacht mijn portefeuille gelukkig op niveau gehouden.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_175860574
Is er hier nog iemand met pending transactions op de tangle van IOTA? Heeft die de nieuwe IOTA Ledger ook al geprobeerd?
pi_175860608
Iemand wat meer info over onderstaande forks, welke echanges ze supporten?
quote:
Super Bitcoin: Blok 498.888 verwacht rond 15 december
Bitcoin Uranium: december 2017
Bitcoin Lightning: Blok 499.999
Bitcoin God: 25 december (Kerstmis)
Bitcoin Cash Plus: Blok 501.407 rond 2 januari
Bitcoin Silver: december
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2017 @ 10:56:04 #177
230491 Zith
pls tip
pi_175860615
quote:

Prima, maar enkele punten:

-Er zaten geen developers in de achterkamer waar B2X werd afgesproken, het waren alleen miners en corporaties. Dat developers belangrijk zijn laat zich zien door het feit dat B2X zo volkomen slecht geprogammeerd was dat het systeem crashde 2 blocks voor de fork en het tot op heden niet is gefixed.

-Met 200 tx per block in de laatste 7 dagen zou Bitcoin ook goedkoop en snel zijn. Er is geen enkele manier om het volproppen van blocks tegen te houden als deze bij bitcoin ook naar 2 MB gaat -- je maakt gewoon een script die elke seconde 100 transacties naar een andere eigen address maakt voor 0 of bijna geen fee. Echter ben ik niet per se tegen een block verhoging, zeker op de korte termijn zal het helpen... Maar het is geen langdurige oplossing - daarom zie je ook alle andere blockchains manieren zoeken op via side-chains dingen sneller te laten verlopen. Ja, ook op /r/btc komen steeds meer posts over side-chains (maar dan anders verwoord omdat het een vies woord is).

-Ik zie de Core devs niet als corrupt: het zijn er te veel van te veel verschillende instituties en ze hebben de beste academische spelers (bijv MIT's team) - die minder snel geneigd zijn zich over te geven aan corporaties, daar wordt je immers geen academicus voor (weet ik uit eigen ervaring). Ik begrijp dat de AXA/Bilderberg memes bestaan maar veel waarde geef ik daar niet aan. Wel zijn ze erg conservatief, maar IMO is dat eerder goed dan slecht --- miljardencoin en je ziet hoe het gaat als het te snel gaat - dan breken dingen (s2x/eth contracts).

-De "18 months" is een meme en LN is dichterbij dan ooit. Je kan het nu zelf binnen 30 seconden uittesten op het testnet, het is er ook al op het mainnet.

-BCH stijgt lekker deze week, dat klopt. Maar hoeveel hiervan is manipulatie (zie timing Roger Ver AMA / BTC difficulty change / Price pump en een dag later coinbase nieuws. De vorige " flippening " zat je ook zo te glunderen, maar de weken erna toen het weer naar 0.08 ging liet je je maar weinig zien.
-----Manuipulatie gebeurt vaker zeg je. Dat klopt, maar manupulatie door de developers (ik schaar Roger daar nu even onder) is relatief zeldzaam. Alleen bij IOTA zag je nog zoiets ("ik kan niet zeggen wat Q is maar als het komt dan gaat de prijs exploderen!!!"). Zakken vullen en iets geven over hoe het spelletje gespeeld wordt zijn twee apparte zaken - echter zie ik ook dat je blij wordt van de "politieke" overwinning, hoe het ook gewonnen wordt. Dat vindt ik maar een vreemd iets, net zoals fans van sporters die winnen door valsspelen. "Vals spelen in crypto :') " zie ik je al typen, maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?

Ik bezit ook BCH als hedge (en daardoor sta ik nu ATH - ook mede dankzij Waves) maar root voor BTC omdat ik niet geloof dat BCH de strijd tegen andere cryptos kan winnen met iets wat elke andere crypto (ook BTC) kan doen: blocksize verhogen.
-

[ Bericht 3% gewijzigd door Zith op 20-12-2017 11:02:23 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175860623
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:55 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Bitcoin God :D :D :D
  woensdag 20 december 2017 @ 10:56:54 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175860632
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:35 schreef jpjedi het volgende:
Ik gebruik ook gatehub.net.
Staat tot nu toe maar een beetje daar niets te doen, maar staat er prima :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 20 december 2017 @ 10:57:35 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175860652
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:35 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Nee daarom, winst pakken is goed. Al helemaal als iets 1000% stijgt in een week
Ach, maar 770% nu. Valt allemaal wel mee...

pi_175860653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:55 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Binance meestal wel.
pi_175860660
Crash? Mijn portfolio staat op een all time high dankzij XVG en Ark. 🚀

Andere coins die ik heb zoals Pivx lijken zich ook prima staande te houden. Na een enorme stijging afgelopen tijd maakt die paar procent daling ook niet meer uit.
pi_175860684
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:58 schreef Potatobrain het volgende:
Crash? Mijn portfolio staat op een all time high dankzij XVG en Ark. 🚀

Andere coins die ik heb zoals Pivx lijken zich ook prima staande te houden. Na een enorme stijging afgelopen tijd maakt die paar procent daling ook niet meer uit.
Idem.
Portfolio is vannacht met 15% gestegen met dank aan BCH en ETH.
pi_175860899
Gelukkig heb ik helemaal geen btc, en hoef ik me dus ook niet druk te maken over dat gezeik met die forks. Beter klapt het gewoon in elkaar, gaat het dood, en nemen ze een serieuzere coin om tegen te traden op de exchanges.
Lambo of Rekt
  woensdag 20 december 2017 @ 11:12:19 #185
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_175860975
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:08 schreef EggsTC het volgende:
Gelukkig heb ik helemaal geen btc, en hoef ik me dus ook niet druk te maken over dat gezeik met die forks. Beter klapt het gewoon in elkaar, gaat het dood, en nemen ze een serieuzere coin om tegen te traden op de exchanges.
Dit dus _O_
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  woensdag 20 december 2017 @ 11:12:21 #186
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175860977
Wordt een warme kerst zo. Portfolio komt tegen de half ton aan :D

https://www.forbes.com/si(...)-it-growing-so-fast/
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175860979
Zoow...schade viel mee vanochtend...van - 15% gisteravond nu naar - 5% vergeleken met het ATH van gistermiddag.

Paar buy orders die ik laag had ingezet en doorgevoerd zijn en nu weer in de plus staan :7

Was weer een mooi achtbaan ritje gisteravond :+
pi_175860989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:12 schreef Maikuuul het volgende:

Lekker gedaan. :)
pi_175861104
Ik wil een deel van mijn Waves cashen (ook al is het volgende maand Wavesmaand). Hoe doe ik dit het snelst? Ik zat zelf te denken aan:

Wavesclient:
Waves --> ETH

ETH sturen naar Kraken

Kraken:
ETH --> EUR

Withdrawal

Andere/betere suggesties?
  woensdag 20 december 2017 @ 11:19:51 #190
236839 TimKuik
pi_175861166
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Prima, maar enkele punten:

-Er zaten geen developers in de achterkamer waar B2X werd afgesproken, het waren alleen miners en corporaties. Dat developers belangrijk zijn laat zich zien door het feit dat B2X zo volkomen slecht geprogammeerd was dat het systeem crashde 2 blocks voor de fork en het tot op heden niet is gefixed.

-Met 200 tx per block in de laatste 7 dagen zou Bitcoin ook goedkoop en snel zijn. Er is geen enkele manier om het volproppen van blocks tegen te houden als deze bij bitcoin ook naar 2 MB gaat -- je maakt gewoon een script die elke seconde 100 transacties naar een andere eigen address maakt voor 0 of bijna geen fee. Echter ben ik niet per se tegen een block verhoging, zeker op de korte termijn zal het helpen... Maar het is geen langdurige oplossing - daarom zie je ook alle andere blockchains manieren zoeken op via side-chains dingen sneller te laten verlopen. Ja, ook op /r/btc komen steeds meer posts over side-chains (maar dan anders verwoord omdat het een vies woord is).

-Ik zie de Core devs niet als corrupt: het zijn er te veel van te veel verschillende instituties en ze hebben de beste academische spelers (bijv MIT's team) - die minder snel geneigd zijn zich over te geven aan corporaties, daar wordt je immers geen academicus voor (weet ik uit eigen ervaring). Ik begrijp dat de AXA/Bilderberg memes bestaan maar veel waarde geef ik daar niet aan. Wel zijn ze erg conservatief, maar IMO is dat eerder goed dan slecht --- miljardencoin en je ziet hoe het gaat als het te snel gaat - dan breken dingen (s2x/eth contracts).

-De "18 months" is een meme en LN is dichterbij dan ooit. Je kan het nu zelf binnen 30 seconden uittesten op het testnet, het is er ook al op het mainnet.

-BCH stijgt lekker deze week, dat klopt. Maar hoeveel hiervan is manipulatie (zie timing Roger Ver AMA / BTC difficulty change / Price pump en een dag later coinbase nieuws. De vorige " flippening " zat je ook zo te glunderen, maar de weken erna toen het weer naar 0.08 ging liet je je maar weinig zien.
-----Manuipulatie gebeurt vaker zeg je. Dat klopt, maar manupulatie door de developers (ik schaar Roger daar nu even onder) is relatief zeldzaam. Alleen bij IOTA zag je nog zoiets ("ik kan niet zeggen wat Q is maar als het komt dan gaat de prijs exploderen!!!"). Zakken vullen en iets geven over hoe het spelletje gespeeld wordt zijn twee apparte zaken - echter zie ik ook dat je blij wordt van de "politieke" overwinning, hoe het ook gewonnen wordt. Dat vindt ik maar een vreemd iets, net zoals fans van sporters die winnen door valsspelen. "Vals spelen in crypto :') " zie ik je al typen, maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?

Ik bezit ook BCH als hedge (en daardoor sta ik nu ATH - ook mede dankzij Waves) maar root voor BTC omdat ik niet geloof dat BCH de strijd tegen andere cryptos kan winnen met iets wat elke andere crypto (ook BTC) kan doen: blocksize verhogen.
-
-Er zaten geen developers in de achterkamer waar B2X werd afgesproken
Miners moeten consensus vinden. Als niemand Bitcoin mined is het niets waard. De waarde van BTC/BCH hangt af van de kosten dat het kost om een coin uit te rekenen. Bitcoin Core heeft ook gewoon een corporatie achter zich (Blockstream, onderdeel van DCG, waarbij één van de eigenaren in de Board of directors van de Federal Reserve zit).

- Met 200 tx per block in de laatste 7 dagen zou Bitcoin ook goedkoop en snel zijn.
Correct. Helaas is dat al een jaar niet meer het geval, zie mijn bericht over schalen. TX's met bijna geen fee's worden door de nodes gebounced. Een succesvolle spam aanval zou bergen geld kosten. Als dit zo makkelijk was, waarom is het BCash netwerk niet vol gespammed?

- Ik zie de Core devs niet als corrupt
Bedenk je dat de enige developer die op dit moment iets levert Luke Jr. is. De standaard wallet is tegenwoordig Bitcoin Knots en niet meer Bitcoin Core (zie bitcoin.org). Doe even wat onderzoek over deze vogel en je ziet meteen dat hij niet helemaal 100 is en belachelijke plannen heeft om Bitcoin kreupel te houden (300kb blocks bijvoorbeeld).

-De "18 months" LN meme
Weet ik niet genoeg over. Echter weet ik dat LN al erg lang op de agenda staat en er online mooie voorbeelden te zien zijn, echter staat er niks over implementatie op de roadmap.

-BCH stijgt lekker deze week, dat klopt. Maar hoeveel hiervan is manipulatie
Manipulatie door Devs gebeurt aan alle kanten. Kijk Ripple, NEO en Dash bijvoorbeeld. Het nadeel is dat het bij BCH vaak nadelig uitpakt voor BTC waardoor mensen hier zuurder op reageren. Bij de rest is dat niet zo.

Ik bezit ook BCH als hedge
Slim. Ik heb zelf ook BTC.
pi_175861182
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:12 schreef Maikuuul het volgende:

Wow heerlijk gozer, geniet ervan! Ben jaloers! Heb ook Vergjes gekocht op zelfde moment als jij, maar dan om te spreiden aangezien je het nooit van te voren kan weten. Maar dit was een master zet van je, had ik maar hetzelfde gedaan ipv te veel te spreiden :D
  woensdag 20 december 2017 @ 11:23:39 #192
236839 TimKuik
pi_175861252
Als ik mijn Verge van september nog had had ik nu 1407.67% winst _O-

Veel te vroeg verkocht met iets van 30% winst _O-
  woensdag 20 december 2017 @ 11:27:49 #193
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_175861357
Haha, zo hebben we allemaal verhalen toch! Ik heb 1 dag voor de XVG rocket 3k stuks verkocht. Achteraf gezien peteroliedom, maar achteraf is altijd makkelijk.
  woensdag 20 december 2017 @ 11:30:41 #194
131603 Afwazig
Serious business
pi_175861433
Je kan zien dat de markt nog in de kinderschoenen staat aan het feit dat coins als Doge, Verge en BTC forks zo hoog staan op CMC. :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 11:31:29 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175861452
ETH stijgt tov Bitcoin, maar niet tov $$$. Wat is dit voor hekserij?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 december 2017 @ 11:32:17 #196
131603 Afwazig
Serious business
pi_175861474
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:
ETH stijgt tov Bitcoin, maar niet tov $$$. Wat is dit voor hekserij?
OH NU HEB JE PAS ECHT WINST DUS :D: D:D:D:D:Ddd

pi_175861485
Ik wil graag wat Waves verkopen, hoe zouden jullie dit doen?

In de Wavesclient Ethers kopen en deze versturen naar Kraken? Vervolgens withdrawal.

Suggesties?
  woensdag 20 december 2017 @ 11:33:20 #198
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_175861502
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

OH NU HEB JE PAS ECHT WINST DUS :D: D:D:D:D:Ddd

Dalen allebei maar eth daalt minder ;)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_175861582
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:27 schreef BaasJ04 het volgende:
Haha, zo hebben we allemaal verhalen toch! Ik heb 1 dag voor de XVG rocket 3k stuks verkocht. Achteraf gezien peteroliedom, maar achteraf is altijd makkelijk.
Had nog een sell order op BCH staan die ik was vergeten.....had me 500 dollar gescheeld als ik ze had gehouden..

Part of the game :Y)
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 11:39:20 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175861633
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:08 schreef EggsTC het volgende:
Gelukkig heb ik wel BTC en cash ik als ie 5 ton staat.
4045
onlogisch
pi_175861773
En we gaan weer lekker verder waar we gister gebleven waren. Shoutout naar alle panic sellers.
pi_175861818
quote:

FOMO gespot.
pi_175861862
Ben trots op m'n BL3P account. Blijkbaar ook lastig te krijgen tegenwoordig. 8-)
pi_175861874
Om even bij stil te staan, met die gemiddeld zo'n 100,000 aanmeldingen op exchanges per dag staan er dus ook nog eens duizenden van dit soort mensen in de wachtrij voor verification. De FOMO wordt alleen maar erger, zoals hierboven te zien is. Terwijl ze wachten op hun account zien ze ondertussen alles stijgen. FOMO wordt ondraaglijk :D

Parabolisch komt eraan :)
  woensdag 20 december 2017 @ 11:48:51 #205
131603 Afwazig
Serious business
pi_175861894
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:48 schreef kthxbye het volgende:
Om even bij stil te staan, met die gemiddeld zo'n 100,000 aanmeldingen op exchanges per dag staan er dus ook nog eens duizenden van dit soort mensen in de wachtrij voor verification. De FOMO wordt alleen maar erger, zoals hierboven te zien is.

Kan niet wachten op januari - mei 2018. Hierna cashen en na de zomer weer ergens instappen :D
pi_175861902
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:48 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Kan niet wachten op januari - mei 2018. Hierna cashen en na de zomer weer ergens instappen :D
Succes met het timen van de market :)
pi_175861912
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:48 schreef kthxbye het volgende:
Om even bij stil te staan, met die gemiddeld zo'n 100,000 aanmeldingen op exchanges per dag staan er dus ook nog eens duizenden van dit soort mensen in de wachtrij voor verification. De FOMO wordt alleen maar erger, zoals hierboven te zien is. Terwijl ze wachten op hun account zien ze ondertussen alles stijgen. FOMO wordt ondraaglijk :D

Aha dus op HODL blijven confirmed.
  woensdag 20 december 2017 @ 11:49:51 #208
131603 Afwazig
Serious business
pi_175861916
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Succes met het timen van de market :)
Je hoeft het niet 100% te timen en je moet ook niet je hele portfolio cashen :).
pi_175861932
Om van die misplaatste verontwaardiging nog maar niet te spreken :')
pi_175861947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:49 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je hoeft het niet 100% te timen en je moet ook niet je hele portfolio cashen :).
Allebei true!
pi_175861956
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:26 schreef dimmak het volgende:
Walgelijk clubje. Ga gewoon door met Bcash en de beste komt zelf wel boven drijven. Maar dit hele spel is gewoon walgelijk.
De waarheid is meestal dat niet de beste die boven komt drijven, maar de sluwste.
pi_175861974
Als je de beste techniek hebt maar een waardeloze marketing ben je nog nergens...
pi_175861975
Ik heb gistermiddag rond half 5 wat BTC naar binance gestuurd maar het is nog altijd niet binnen, heb ik het verneukt?
Ga weg
pi_175861976
Damn de Verge raket is gelanceerd :o
pi_175862002
quote:
11s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:52 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb gistermiddag rond half 5 wat BTC naar binance gestuurd maar het is nog altijd niet binnen, heb ik het verneukt?
Zoek je transactie op in de blockexplorer (of post je transactie-id/adres hier) en kijk wat voor fee je hebt gegeven en of ie al bevestigd is.
pi_175862010
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:52 schreef Dpapi het volgende:
Damn de Verge raket is gelanceerd :o
Ja shit _O- ongelofelijk hoe hard dat gaat, en eigenlijk geen idee waarom.
pi_175862014
Riemen vast voor verge
  woensdag 20 december 2017 @ 11:54:58 #218
131603 Afwazig
Serious business
pi_175862025
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:54 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ja shit _O- ongelofelijk hoe hard dat gaat, en eigenlijk geen idee waarom.
Het slaat helemaal nergens op. Deze pump gaat straks heel veel bagholders opleveren :')
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 11:55:20 #219
18653 crew  D.
pi_175862034
Verge :o

Must hodl...must be strong... :D
pi_175862036
Ik heb maar 1 coin. En die is wel gewoon 14% omhoog gegaan afgelopen 24 uur *O* :P (xmr)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_175862043
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:54 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Zoek je transactie op in de blockexplorer (of post je transactie-id/adres hier) en kijk wat voor fee je hebt gegeven en of ie al bevestigd is.
Hij staat op blockchain.info maar hij is nog niet confirmed, wat do?
Ga weg
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2017 @ 11:57:26 #222
230491 Zith
pls tip
pi_175862082
Ik verdien nu met margin funding zo'n 700 USD per week (tegen huidige btc prijs) _O_ :9~
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:19 schreef TimKuik het volgende:

[..]

-Er zaten geen developers in de achterkamer waar B2X werd afgesproken
Miners moeten consensus vinden. Als niemand Bitcoin mined is het niets waard. De waarde van BTC/BCH hangt af van de kosten dat het kost om een coin uit te rekenen. Bitcoin Core heeft ook gewoon een corporatie achter zich (Blockstream, onderdeel van DCG, waarbij één van de eigenaren in de Board of directors van de Federal Reserve zit).

quote:
Bedenk je dat de enige developer die op dit moment iets levert Luke Jr. is. Doe even wat onderzoek over deze vogel en je ziet meteen dat hij niet helemaal 100 is en belachelijke plannen heeft om Bitcoin kreupel te houden (300kb blocks bijvoorbeeld).

Het MIT team heeft meer commits dan de blockstream boys. LukeJr staat op #10, Greg staat op #16. Dat Luke een christenfundi is ben ik met je eens.

https://github.com/bitcoin/bitcoin/graphs/contributors

Als je kijkt naar de issues submissions en pull requests

https://github.com/bitcoin/bitcoin/issues
https://github.com/bitcoin/bitcoin/pulls

Dan zie je daar geen blockstreamboys staan (wat ook logisch is omdat ze daar druk zijn met hun eigen --bitcoin-- product. De reden dat Luke en greg nog zo hoog staan op de ranklijst is omdat ze voor hun blockstream periode veel hebben gecommit.

quote:
De standaard wallet is tegenwoordig Bitcoin Knots en niet meer Bitcoin Core (zie bitcoin.org).
"Bitcoin Knots main bitcoin package" is imo een goed voorbeeld van fake news en hoe mensen die alleen 1 subreddit lezen voor de echokamer kunnen vallen. Het was een post zonder peer review, zonder pull request, maar gelijk hele hordes mensen die geloven dat het waar is...

quote:
(zie bitcoin.org)
https://bitcoin.org/en/choose-your-wallet
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175862086
Ik wil Verge bijkopen maar ik durf niet.

Rupsje nooit genoeg....
pi_175862095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:55 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Hij staat op blockchain.info maar hij is nog niet confirmed, wat do?
Hoeveel fee per byte heb je gegeven?
pi_175862096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:54 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het slaat helemaal nergens op. Deze pump gaat straks heel veel bagholders opleveren :')
Dit inderdaad, het is gewoon een dogecoin clone die over tor kan werken (dit kunnen alle coins als je het goed instelt)

Verder hebben ze nog 0 privacy functies ingebouwd en is die wallet echt :')
Allemaal door een tweet van mcafee
pi_175862125
Jeetje, Maikuul over de halve ton voor het geld van 1 volle tank.
pi_175862140
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:57 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Hoeveel fee per byte heb je gegeven?
Ik heb geen idee, ik kon kiezen tussen low medium en high dus ik heb medium gekozen
Ga weg
  woensdag 20 december 2017 @ 12:00:03 #228
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175862157
Ik ben blij dat Waves nu ook op Binance verhandeld kan worden, kan ik eindelijk afscheid nemen van Bittrex.

Te vaak gedonder mee gehad nu, stop losses die getriggerd werden bij een dump die bij lange na niet mijn stop loss had moeten aantikken, te vaak tactische maintenance van wallets, site overbelast bij BTC rallies, waarschijnlijk geen ondersteuning van alle komende BTCflutforks, steeds meer regeltjes vanuit de Amerikaanse overheid etc.

Byebye Bittrex :W
pi_175862162
quote:
11s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:59 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik kon kiezen tussen low medium en high dus ik heb medium gekozen
Op blockchain.info staat hoeveel fee per byte het is, dat bepaalt zo ongeveer hoe snel je er door komt.
pi_175862168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:58 schreef Apekoek het volgende:
Jeetje, Maikuul over de halve ton voor het geld van 1 volle tank.
En dan op 1 jan een ATH...en daarna dikke crash...dat zijn vervelende belasting aangiftes O~)
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 12:01:46 #231
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175862201
quote:
3s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben blij dat Waves nu ook op Binance verhandeld kan worden, kan ik eindelijk afscheid nemen van Bittrex.

Te vaak gedonder mee gehad nu, stop losses die getriggerd werden bij een dump die bij lange na niet mijn stop loss had moeten aantikken, te vaak tactische maintenance van wallets, site overbelast bij BTC rallies, waarschijnlijk geen ondersteuning van alle komende BTCflutforks, steeds meer regeltjes vanuit de Amerikaanse overheid etc.

Nooit geen last van gehad. Enkel wat tijd kwijt na registratie en een (domme) fout van mij.

Bittrexgoden _O_
4045
onlogisch
pi_175862210
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:00 schreef descon het volgende:

[..]

En dan op 1 jan een ATH...en daarna dikke crash...dat zijn vervelende belasting aangiftes O~)
Daarom ook de belasting uitcashen op 1 januari. :)
  woensdag 20 december 2017 @ 12:03:57 #233
131603 Afwazig
Serious business
pi_175862264
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:02 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Daarom ook de belasting uitcashen op 1 januari. :)
Of een dikke studieschuld laten staan die je af kan trekken :').
pi_175862266
Ben wel benieuwd hoe ik zou reageren in het geval van zo'n dikke moon.

HODL roepen lukt me wel tot 10k...daarna wordt het rap minder :')
  woensdag 20 december 2017 @ 12:04:05 #235
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175862272
Belasting betalen. :')

Niet je crypto weggesluisd hebben naar offshore accounts in de Seychellen. :')

GRAPJE hoor NSA.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 12:04:35 #236
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175862284
Kan je ook je verlies aftrekken :?
4045
onlogisch
pi_175862288
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Of schenken aan mij, scheelt je ook belasting.
pi_175862314
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:00 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Op blockchain.info staat hoeveel fee per byte het is, dat bepaalt zo ongeveer hoe snel je er door komt.
400 sat per byte
:') Iemand heeft die shit voor me uitgerekend en hij zou er bijna doorheen moeten zijn, maar wtf een dag wachten op een transactie
Ga weg
pi_175862316
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:04 schreef onlogisch het volgende:
Ja...een jaar later op de volgende aangifte betaal je minder belasting })
pi_175862317
quote:
Nee want je winst wordt ook niet belast.
Je betaalt alleen over je fictieve vermogensrendement belasting. Dat hebben ze juist fictief gedaan om te voorkomen dat iedereen van alles gaat aftrekken (hihi). :7
pi_175862321
Wat is eigenlijk de exchange met de meeste coins? Is er ook een exchange die (vrijwel) alle coins heeft?

In principe wil je graag kijken op een site waar alle coins verzameld staan (als coincap) om te kijken wat ze doen en dan daarop reageren toch? Probleem is dan alleen dat je maar moet hopen dat de exchange waar jij actief bent ook daadwerkelijk die coins heeft.
pi_175862328
quote:
:N
Enkel als je fulltime cryptohandelaar bent en de Belastingdienst je voor de Inkomstenbelasting als ondernemer aanmerkt. Maar dan worden je winsten ook in box I belast.
  woensdag 20 december 2017 @ 12:06:18 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175862330
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nooit geen last van gehad. Enkel wat tijd kwijt na registratie en een (domme) fout van mij.

Bittrexgoden _O_
Al drie keer gehad dat wanneer ik een conditional sell zet op 15% onder de huidige prijs en dat deze prijs vervolgens 10% zakt, mijn assets voor -15% verkocht werden.

Als je dan ziet dat de sells/buys die prijs nooit bereikt hebben en je dus 5% verlies extra tov mijn order pakt dan is dat behoorlijk vervelend.

Kan een keer gebeuren, maar na drie keer ben ik er klaar mee.
  woensdag 20 december 2017 @ 12:06:48 #244
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175862343
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:32 schreef ColeJ het volgende:
Ik wil graag wat Waves verkopen, hoe zouden jullie dit doen?

In de Wavesclient Ethers kopen en deze versturen naar Kraken? Vervolgens withdrawal.

Suggesties?
Of LTC en naar bl3p
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175862352
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:05 schreef Nikmans het volgende:

[..]

400 sat per byte
:') Iemand heeft die shit voor me uitgerekend en hij zou er bijna doorheen moeten zijn, maar wtf een dag wachten op een transactie
Ooh dat is wel oké, no worries dus.
Ja, Bitcoin is gewoon stuk en werkt niet.

Je kunt trouwens nog je transactie net na het hele uur invoeren bij een accelerator:
https://pool.viabtc.com/tools/txaccelerator/
http://confirmtx.com/

dat kan ook nog wel helpen, maar in principe zou 'ie er met 400 sat/byte wel door moeten komen.
pi_175862391
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:05 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is eigenlijk de exchange met de meeste coins? Is er ook een exchange die (vrijwel) alle coins heeft?

In principe wil je graag kijken op een site waar alle coins verzameld staan (als coincap) om te kijken wat ze doen en dan daarop reageren toch? Probleem is dan alleen dat je maar moet hopen dat de exchange waar jij actief bent ook daadwerkelijk die coins heeft.
Deels waar. Als een exchange alle coins heeft maar het volume is heel laag of de prijs relatief hoog (of juist laag), dan loont het soms wel om de boel naar een andere exchange te sturen en daar om te zetten.
pi_175862397
Als ik Maikuuul was stapte ik nu uit Verge, jammer dan als ie doorstijgt maar volgens mij is zijn inleg nu van 600 euro of zo naar 500k gegaan (hij kocht op 9 sat dacht ik)

Ik zou het wel weten.
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 12:10:02 #248
18653 crew  D.
pi_175862399
Ok, ben een watje, maar mijn Verge was inmiddel x20, dus kon het niet aanzien en er een paar verkocht
pi_175862402
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:07 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ooh dat is wel oké, no worries dus.
Ja, Bitcoin is gewoon stuk en werkt niet.

Je kunt trouwens nog je transactie net na het hele uur invoeren bij een accelerator:
https://pool.viabtc.com/tools/txaccelerator/
http://confirmtx.com/

dat kan ook nog wel helpen, maar in principe zou 'ie er met 400 sat/byte wel door moeten komen.
Thanks mattie
Ik ben hier letterlijk twee weken geleden mee begonnen en na dat bloedbad gisteravond zijn mijn handen toch wat weker geworden, snelcursus holden op deze manier want het valt allemaal alweer mee
Ga weg
  woensdag 20 december 2017 @ 12:10:42 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175862418
quote:
11s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:52 schreef Nikmans het volgende:
Je kan beter LTC sturen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 20 december 2017 @ 12:11:23 #251
131603 Afwazig
Serious business
pi_175862432
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:09 schreef Toto69 het volgende:
Als ik Maikuuul was stapte ik nu uit Verge, jammer dan als ie doorstijgt maar volgens mij is zijn inleg nu van 600 euro of zo naar 500k gegaan (hij kocht op 9 sat dacht ik)

Ik zou het wel weten.
50k niet 500 :P

En ja. Ik was er ook uitgestapt. Als je echt serieus op lange termijn vertrouwen hebt in Verge heb je er geen reet van begrepen.
  woensdag 20 december 2017 @ 12:11:59 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175862438
quote:
3s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:00 schreef Rossdale het volgende:

Wel een matige bounty voor Waves op Binance :')

Wel een fijne exchange verder!
pi_175862439
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:09 schreef Toto69 het volgende:

Ik zou het wel weten.
50k zat 'ie op toch? ook niet onaardig, maar ook weer niet mega-astronomisch.
Maar geen idee wat wijsheid is. Hij kan ook doorknallen naar een halve dollar en dan val je het komende jaar elke avond jankend in slaap.
pi_175862446
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:10 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Thanks mattie
Ik ben hier letterlijk twee weken geleden mee begonnen en na dat bloedbad gisteravond zijn mijn handen toch wat weker geworden, snelcursus holden op deze manier want het valt allemaal alweer mee
Ja holden is toch lastiger dan het klinkt soms _O-
pi_175862456
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:19 schreef TimKuik het volgende:

Bedenk je dat de enige developer die op dit moment iets levert Luke Jr. is. De standaard wallet is tegenwoordig Bitcoin Knots en niet meer Bitcoin Core (zie bitcoin.org). Doe even wat onderzoek over deze vogel en je ziet meteen dat hij niet helemaal 100 is en belachelijke plannen heeft om Bitcoin kreupel te houden (300kb blocks bijvoorbeeld).
Ik heb geen tijd om op alles in te gaan (hopelijk Zith wel), maar even over deze punten:
- Waaruit blijkt dat de standaard wallet Bitcoin Knots is? Als ik naar www.bitcoin.org ga en klik op "Get Started with Bitcoin" en vervolgens "Choose your wallet" heb ik de keuze uit 9 (Desktop) Wallets.
- Of een dev een "rare vogel" is of niet boeit mij niet zolang zijn code maar goed/bruikbaar is.
- Waaruit blijkt dat hij de enige is die iets levert? Aan GitHub te zien is bijv. een John Newbery veel actiever. De stats van afgelopen maand zeggen ook iets anders.
- Dat "300kB-plan" is een eigen leven gaan leiden en was helemaal niet de intentie van zijn (inmiddels achterhaalde) BIP.

quote:
300k is only used for the block size limit should the proposal be activated prior to 2017 April. If it is deemed too small, activation can simply be delayed until the desired limit is reached, retaining the current block size/weight limits until that time (or even an additional softfork used to create a temporary limit at the desired level).
pi_175862475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:05 schreef nickhguitar het volgende:

BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #3 Voor al je kleine en grote vragen
pi_175862477
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:12 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

50k zat 'ie op toch? ook niet onaardig, maar ook weer niet mega-astronomisch.
Maar geen idee wat wijsheid is. Hij kan ook doorknallen naar een halve dollar en dan val je het komende jaar elke avond jankend in slaap.
Helft cashen... rest lekker laten gaan...zou ik rustig van slapen
pi_175862481
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:09 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Deels waar. Als een exchange alle coins heeft maar het volume is heel laag of de prijs relatief hoog (of juist laag), dan loont het soms wel om de boel naar een andere exchange te sturen en daar om te zetten.
Hoe pak jij dit dan aan als ik vragen mag? Ben jij op meerdere exchanges actief, of slechts bij 1 en handel je enkel en alleen met coins die op die specifieke exchange worden aangeboden?

En nog een algemene vraag voor mensen hier; zijn jullie uitsluitend op de exchange actief of hebben jullie ook bepaalde coins in een wallet? Wat is hier uberhaupt het voordeel van? Heb er veel over gelezen/gezien maar ik zie de meerwaarde er niet echt van.
pi_175862484
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:11 schreef Afwazig het volgende:

[..]

50k niet 500 :P

En ja. Ik was er ook uitgestapt. Als je echt serieus op lange termijn vertrouwen hebt in Verge heb je er geen reet van begrepen.
Inderdaad. Maar toch blijft hij stijgen. Goede marketing denk ik.
  woensdag 20 december 2017 @ 12:14:23 #260
131603 Afwazig
Serious business
pi_175862501
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:13 schreef dimmak het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar toch blijft hij stijgen. Goede marketing denk ik.
Gewoon FOMO + een hele shitload aan noobs in de markt.
pi_175862514
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:14 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Gewoon FOMO + een hele shitload aan noobs in de markt.
En hij lijkt zo goedkoop tegen over de bitcoin...
  woensdag 20 december 2017 @ 12:14:56 #262
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175862515
Wel hendig sjiek voor Maikuuul _O_
pi_175862528
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:13 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoe pak jij dit dan aan als ik vragen mag? Ben jij op meerdere exchanges actief, of slechts bij 1 en handel je enkel en alleen met coins die op die specifieke exchange worden aangeboden?

En nog een algemene vraag voor mensen hier; zijn jullie uitsluitend op de exchange actief of hebben jullie ook bepaalde coins in een wallet? Wat is hier uberhaupt het voordeel van? Heb er veel over gelezen/gezien maar ik zie de meerwaarde er niet echt van.
Ik houd het voornamelijk bij één exchange (Bittrex). Toevallig gisteren RaiBlocks gekocht via BitGrail omdat die nergens anders te krijgen is.

Het voordeel van een eigen wallet is dat je het in eigen beheer hebt. Als de exchange omvalt heb je je coins nog, maar je moet wel goed op je wallet kunnen passen natuurlijk. :7
pi_175862534
Man wtf is er idd met dat Verge. Ik begin zelfs FOMO te krijgen :')
  woensdag 20 december 2017 @ 12:16:15 #265
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175862552
Wie trouwens op Binance willen beginnen en mij een kleine fee gunt, per PB kun je een referral link krijgen :)
pi_175862561
Oh ja soz was nog niet wakker
pi_175862564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:15 schreef kthxbye het volgende:
Klap je er toch ff wat speelgeld in ? :P
pi_175862571
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Oh die heb ik ook, kan dat ook? :')
pi_175862606
Ik wil toch maar een gedeelte van mn Verge verkopen nu, want ik kan gewoon niet plaatsen wat er aan de hand is deze week.

Wat is dan het handigst, omzetten naar BTC?
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2017 @ 12:19:41 #270
230491 Zith
pls tip
pi_175862617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:15 schreef kthxbye het volgende:
FOMO gespot
  woensdag 20 december 2017 @ 12:20:32 #271
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175862630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:19 schreef GodBlaiseKufo het volgende:
Ik wil toch maar een gedeelte van mn Verge verkopen nu, want ik kan gewoon niet plaatsen wat er aan de hand is deze week.

AE :Y
pi_175862637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:19 schreef GodBlaiseKufo het volgende:

Dat weet toch niemand?
Zet om naar waar je het naar om wil zetten.
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 12:20:49 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175862639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

AE :Y
AEgoden _O_
4045
onlogisch
  woensdag 20 december 2017 @ 12:21:27 #274
131603 Afwazig
Serious business
pi_175862650
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:17 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Oh die heb ik ook, kan dat ook? :')
Studieschuld is aftrekbaar in box 3. Als je gaat betalen kun je dat dus beter in december doen als je een flink portfolio in crypto hebt.
  woensdag 20 december 2017 @ 12:21:38 #275
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175862654
quote:
6s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

AEgoden _O_
Heb er maar 6k ;( Volgend jaar FOMO't ie hem naar > $20,- en dan heb ik spijt
pi_175862659
Hoor niemand hier over Nexus. Zit iemand daar in? Gaat ook lekker de laatste tijd
pi_175862664
Ik wil een deel van mijn Waves cashen (ook al is het volgende maand Wavesmaand). Hoe doe ik dit het snelst? Ik zat zelf te denken aan:

Wavesclient:
Waves --> ETH

ETH sturen naar Kraken

Kraken:
ETH --> EUR

Withdrawal

pi_175862667
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:21 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Studieschuld is aftrekbaar in box 3. Als je gaat betalen kun je dat dus beter in december doen als je een flink portfolio in crypto hebt.
Ja je bedoelt aflossen?
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 12:22:20 #279
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175862670
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Heb er maar 6k ;(
Meer dan genoeg als AE volgend jaar de $100 aantikt
4045
onlogisch
  woensdag 20 december 2017 @ 12:22:38 #280
131603 Afwazig
Serious business
pi_175862676
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:22 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja je bedoelt aflossen?
Helemaal afbetalen.
  woensdag 20 december 2017 @ 12:23:24 #281
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175862694
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:22 schreef ColeJ het volgende:

Wavesclient:
Waves --> ETH

ETH sturen naar Kraken

Kraken:
ETH --> EUR

Withdrawal

Zelfde verhaaltje maar dan met BTC

edit: Traag en meer fee dus ETH zal wel de betere optie zijn. Soms is fiat withdrawen vanuit ETH duurder, maar op Kraken volgens mij niet.
pi_175862713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:17 schreef descon het volgende:

[..]

Klap je er toch ff wat speelgeld in ? :P
Nee. Ik koop niet op ATH of spikes. Don't chase candles.
pi_175862722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:22 schreef ColeJ het volgende:

Wavesclient:
Waves --> ETH

ETH sturen naar Kraken

Kraken:
ETH --> EUR

Withdrawal

Ik zou je ETH doorsturen naar GDAX, daar krijg je meestal meer voor je ETH dan Kraken, en betaal je geen transactiekosten als maker van een order.
pi_175862730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:19 schreef Zith het volgende:

[..]

FOMO gespot
Niet doorhebben dat 2017 Waves jaar is :') :') :')
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2017 @ 12:25:46 #285
230491 Zith
pls tip
pi_175862740
Zijn er mensen die gebruik maken van cryptolend? Heb een bug gevonden waardoor ik niet de 5% fee hoef te betalen :9~
pi_175862773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:24 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik zou je ETH doorsturen naar GDAX, daar krijg je meestal meer voor je ETH dan Kraken, en betaal je geen transactiekosten als maker van een order.
Mja, heb geen account op Gdax, en al helemaal niet verified. Op Kraken wel :)
pi_175862787
Waar kopen jullie AE op? En waar slaan jullie die op?
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 12:29:07 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175862805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:28 schreef dimmak het volgende:
Mee gedaan met de ICO en staan op MEW.
4045
onlogisch
pi_175862824
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:21 schreef poebz het volgende:
Hoor niemand hier over Nexus. Zit iemand daar in? Gaat ook lekker de laatste tijd
Present en wat ik weet nog een forumlid wel. Er zit een goed team achter waar ik wel vertrouwen in heb. Jammer genoeg gebeurt er nu (publiekelijk) niet veel.
pi_175862825
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mee gedaan met de ICO en staan op MEW.
Wat was de prijs van de ICO eigenlijk?
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 12:31:07 #291
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175862838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:30 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat was de prijs van de ICO eigenlijk?
Je kreeg er 800 voor 1 eth ergens in April geloof ik :)
4045
onlogisch
pi_175862863
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je kreeg er 800 voor 1 eth ergens in April geloof ik :)
Nog prima in te stappen nu dus.
  woensdag 20 december 2017 @ 12:32:24 #293
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175862864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:28 schreef dimmak het volgende:
Liqui en MeW.
pi_175862874
Shit dat Verge
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175862876
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:30 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Present en wat ik weet nog een forumlid wel. Er zit een goed team achter waar ik wel vertrouwen in heb. Jammer genoeg gebeurt er nu (publiekelijk) niet veel.
Ja leuk project en volgend jaar letterlijk moon met de satellieten
  woensdag 20 december 2017 @ 12:33:01 #296
236839 TimKuik
pi_175862878
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:21 schreef poebz het volgende:
^O^ Yessss!
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 12:33:02 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175862879
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nog prima in te stappen nu dus.
De Aeternity trein raket staat pas gepland te vertrekken Q2 2018, dus ja :Y
4045
onlogisch
  woensdag 20 december 2017 @ 12:34:18 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175862903
quote:
6s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk nog op een klein dipje om er voor de laatste keer wat ETH in te klappen ^O^
pi_175862905
quote:
6s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

^O^
pi_175862937
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:10 schreef D. het volgende:
Ok, ben een watje, maar mijn Verge was inmiddel x20, dus kon het niet aanzien en er een paar verkocht
pi_175862980
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')