Ja je bedoelt aflossen?quote:Op woensdag 20 december 2017 12:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Studieschuld is aftrekbaar in box 3. Als je gaat betalen kun je dat dus beter in december doen als je een flink portfolio in crypto hebt.
Helemaal afbetalen.quote:
Zelfde verhaaltje maar dan met BTCquote:Op woensdag 20 december 2017 12:22 schreef ColeJ het volgende:
Ik wil een deel van mijn Waves cashen (ook al is het volgende maand Wavesmaand). Hoe doe ik dit het snelst? Ik zat zelf te denken aan:
Wavesclient:
Waves --> ETH
ETH sturen naar Kraken
Kraken:
ETH --> EUR
Withdrawal
Andere/betere suggesties?
Nee. Ik koop niet op ATH of spikes. Don't chase candles.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:17 schreef descon het volgende:
[..]
Klap je er toch ff wat speelgeld in ?
Ik zou je ETH doorsturen naar GDAX, daar krijg je meestal meer voor je ETH dan Kraken, en betaal je geen transactiekosten als maker van een order.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:22 schreef ColeJ het volgende:
Ik wil een deel van mijn Waves cashen (ook al is het volgende maand Wavesmaand). Hoe doe ik dit het snelst? Ik zat zelf te denken aan:
Wavesclient:
Waves --> ETH
ETH sturen naar Kraken
Kraken:
ETH --> EUR
Withdrawal
Andere/betere suggesties?
Mja, heb geen account op Gdax, en al helemaal niet verified. Op Kraken welquote:Op woensdag 20 december 2017 12:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik zou je ETH doorsturen naar GDAX, daar krijg je meestal meer voor je ETH dan Kraken, en betaal je geen transactiekosten als maker van een order.
Mee gedaan met de ICO en staan op MEW.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:28 schreef dimmak het volgende:
Waar kopen jullie AE op? En waar slaan jullie die op?
Present en wat ik weet nog een forumlid wel. Er zit een goed team achter waar ik wel vertrouwen in heb. Jammer genoeg gebeurt er nu (publiekelijk) niet veel.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:21 schreef poebz het volgende:
Hoor niemand hier over Nexus. Zit iemand daar in? Gaat ook lekker de laatste tijd
Wat was de prijs van de ICO eigenlijk?quote:Op woensdag 20 december 2017 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mee gedaan met de ICO en staan op MEW.
Je kreeg er 800 voor 1 eth ergens in April geloof ikquote:Op woensdag 20 december 2017 12:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat was de prijs van de ICO eigenlijk?
Nog prima in te stappen nu dus.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kreeg er 800 voor 1 eth ergens in April geloof ik
Liqui en MeW.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:28 schreef dimmak het volgende:
Waar kopen jullie AE op? En waar slaan jullie die op?
Ja leuk project en volgend jaar letterlijk moon met de satellietenquote:Op woensdag 20 december 2017 12:30 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Present en wat ik weet nog een forumlid wel. Er zit een goed team achter waar ik wel vertrouwen in heb. Jammer genoeg gebeurt er nu (publiekelijk) niet veel.
quote:Op woensdag 20 december 2017 12:21 schreef poebz het volgende:
Hoor niemand hier over Nexus. Zit iemand daar in? Gaat ook lekker de laatste tijd
Ik hoop eigenlijk nog op een klein dipje om er voor de laatste keer wat ETH in te klappenquote:Op woensdag 20 december 2017 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Aeternity trein raket staat pas gepland te vertrekken Q2 2018, dus ja
quote:Op woensdag 20 december 2017 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Aeternity trein raket staat pas gepland te vertrekken Q2 2018, dus ja
quote:Op woensdag 20 december 2017 12:10 schreef D. het volgende:
Ok, ben een watje, maar mijn Verge was inmiddel x20, dus kon het niet aanzien en er een paar verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |