Er zijn inderdaad technisch veel betere coins.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:13 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dan kan BTC volgens mij wel afgeschreven worden, ik heb nou niet het idee dat het technisch beter is dan de andere coins.
Zoiets was te verwachten, Bitcoin Cash maakt me bang.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:16 schreef dimmak het volgende:
twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:31:59Meet Paul Wasensteiner. Paul loves BCash. Paul is executive director for the Bitcoin Cash fund. Paul also probably… https://t.co/bTofzuBTol reageer retweet
twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:33:26Meet Gaby Wasensteiner. Gaby probably loves Paul. But she also definitely loves BCash. Gaby happens to work for CNB… https://t.co/1adYxuJBJS reageer retweet
Daarom dus die Bcash propaganda op CNBC.twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:37:00Paul loves to talk about Bitcoin, BCash and cars. His wife works for CNBC and as marketing manager has control over… https://t.co/p3mfULgZPE reageer retweet
quote:Op woensdag 20 december 2017 10:16 schreef dimmak het volgende:
twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:31:59Meet Paul Wasensteiner. Paul loves BCash. Paul is executive director for the Bitcoin Cash fund. Paul also probably… https://t.co/bTofzuBTol reageer retweet
twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:33:26Meet Gaby Wasensteiner. Gaby probably loves Paul. But she also definitely loves BCash. Gaby happens to work for CNB… https://t.co/1adYxuJBJS reageer retweet
Daarom dus die Bcash propaganda op CNBC.twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:37:00Paul loves to talk about Bitcoin, BCash and cars. His wife works for CNBC and as marketing manager has control over… https://t.co/p3mfULgZPE reageer retweet
Daarom geen BTC gebruiken voor verplaatsen naar exchanges maar ETHquote:Op woensdag 20 december 2017 10:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Duurt elke volgende deposit weer zo lang dan? Of is dit eenmalig omdat het de eerste keer betreft?
Volgens mij was die withdrawal fee trouwens 0,001 BTC, toch al 8 euro ongeveer. Best veel op de minimale bedragen waar de gemiddelde beginner mee werkt.
Had ik niet verwacht van deze dogecoin clone.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:23 schreef Komakie het volgende:
Als ik kijk naar de afgelopen 24 uur sta ik wat in de min, maar als ik kijk naar de laatste 2 uur trekt het alweer lekker aan.
En Verge blijft maar klimmen en klimmen. Dit is echt niet meer normaal. Kun je niet meer een pump noemen.
Wat gebeurt er eigenlijk wanneer je niet die enhanced verification doet?quote:Op woensdag 20 december 2017 09:54 schreef dimmak het volgende:
Volgens mij komt mijn verificatie niet goed door bij Bittrex. Heb al 2x de hele zaak verzonden, maar geen bericht gekregen en als ik kijk moet ik weer opnieuw beginnen.
Tja, zo gaan die dingen. Ik heb 30% verkocht op 499. Ik ga schijten en hij staat op 520. Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je eigenlijk nooit op ATH verkoopt.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:27 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van deze dogecoin clone.
Zo zie je maar weer wat een beetje media aandacht met de prijs kan doen. Heb het grootste deel rond 250-350 sat eruit gegooid. Als je in de toekomst kon kijken..
Nee daarom, winst pakken is goed. Al helemaal als iets 1000% stijgt in een weekquote:Op woensdag 20 december 2017 10:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Tja, zo gaan die dingen. Ik heb 30% verkocht op 499. Ik ga schijten en hij staat op 520. Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je eigenlijk nooit op ATH verkoopt.
De mensen achter Bcash spelen gewoon een smerig spel. Ik ben absoluut niet tegen Bcash. Net zoals ik eerder al zei, de beste (BTC of BCH) komt zelf bovendrijven. Daar heb je geen onwetenden voor de verwarren.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef TimKuik het volgende:
Iedereen loopt te haten op de hoge fees maar toch is het BCash team corrupt...
Ik repost dit even van gister:
Het issue is dat er door het vele shillen (van BTC en BCH aan beide kanten) je verplicht word om een kant te kiezen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor Bitcoin, voor blockchain en vind deze nieuwe technologieën echt fantastisch (ben er al sinds 2012 mee bezig) maar ik zie Bitcoin al jaren verloederen door gebrek aan vooruitgang met het schalen. Er zijn al sinds 2015 gesprekken om Bitcoin te laten schalen en er voor te zorgen dat we vooruit kunnen gaan maar in plaats daarvan komt het core team met technologieën die sommige niet willen (Segwit).
Nu was er een overeenkomst om beide kanten bij elkaar te laten komen om Segwit en 2MB blocks te realiseren. Dit is overeengekomen in een overeenkomst tussen alle miners maar dit is vervolgens keihard gesaboteerd door het Core team (NO2X). Achterlatend een Bitcoin vorm die sommigen (waaronder ik) niet wouden.
Als Segwit2x was doorgegaan hadden we mogelijk met z'n allen door één deur gekunt. Ik mag jullie allemaal en hou graag een open volwassen discussie. Echter blijft het Slowchat dus er zal af en toe een MOON geroepen worden waar je het niet mee eens bent, helaas.
En met alle nieuwe ontwikkelingen: Vroeger hadden we CU2,toen Hyves en nu Facebook. Maar zelfs Facebook zal ooit eindigen als ze geen vernieuwing meer brengen (hoe lang word er al Lightning beloofd?).
Of BCH de nieuwe top crypto is, denk het niet. Maar het zal wel kunnen worden gebruikt waar Bitcoin ooit voor gemaakt is. Bitcoin hoeft van mij niet super geavanceerde segwit-lightning transacties te hebben. Enkel waar het voor gemaakt is, waarde van A naar B brengen over een distributed database called Blockchain. Al die super fancy andere dingen hebben we Ethereum en andere technologieën voor en die zijn in hun eigen gebied super goed.
Het nadeel van beide Bitcoin kanten is incompetentie. Roger Ver heeft een te grote bek en Luke Jr is een religieuse complot gekkie die in de platte aarde geloofd. Toch moest ik mijn kant kiezen dus heb ik (naar mijn eigen idee) voor de lesser of 2 evils gekozen.
Bedankt voor het lezen
Als je vertrouwen hebt in een coin: verspreid instappen.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef sniel123 het volgende:
Verge op ATH, daar ga ik niet meer in stappen
Ach ja, zolang we die coins er lekker gratis bij krijgenquote:Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef TimKuik het volgende:
Het issue is dat er door het vele shillen (van BTC en BCH aan beide kanten) je verplicht word om een kant te kiezen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor Bitcoin, voor blockchain en vind deze nieuwe technologieën echt fantastisch (ben er al sinds 2012 mee bezig) maar ik zie Bitcoin al jaren verloederen door gebrek aan vooruitgang met het schalen. Er zijn al sinds 2015 gesprekken om Bitcoin te laten schalen en er voor te zorgen dat we vooruit kunnen gaan maar in plaats daarvan komt het core team met technologieën die sommige niet willen (Segwit).
Nu was er een overeenkomst om beide kanten bij elkaar te laten komen om Segwit en 2MB blocks te realiseren. Dit is overeengekomen in een overeenkomst tussen alle miners maar dit is vervolgens keihard gesaboteerd door het Core team (NO2X). Achterlatend een Bitcoin vorm die sommigen (waaronder ik) niet wouden.
Als Segwit2x was doorgegaan hadden we mogelijk met z'n allen door één deur gekunt. Ik mag jullie allemaal en hou graag een open volwassen discussie. Echter blijft het Slowchat dus er zal af en toe een MOON geroepen worden waar je het niet mee eens bent, helaas.
En met alle nieuwe ontwikkelingen: Vroeger hadden we CU2,toen Hyves en nu Facebook. Maar zelfs Facebook zal ooit eindigen als ze geen vernieuwing meer brengen (hoe lang word er al Lightning beloofd?).
Of BCH de nieuwe top crypto is, denk het niet. Maar het zal wel kunnen worden gebruikt waar Bitcoin ooit voor gemaakt is. Bitcoin hoeft van mij niet super geavanceerde segwit-lightning transacties te hebben. Enkel waar het voor gemaakt is, waarde van A naar B brengen over een distributed database called Blockchain. Al die super fancy andere dingen hebben we Ethereum en andere technologieën voor en die zijn in hun eigen gebied super goed.
Het nadeel van beide Bitcoin kanten is incompetentie. Roger Ver heeft een te grote bek en Luke Jr is een religieuse complot gekkie die in de platte aarde geloofd. Toch moest ik mijn kant kiezen dus heb ik (naar mijn eigen idee) voor de lesser of 2 evils gekozen.
Bedankt voor het lezen
Ik snap oprecht niet dat jij niet snapt dat dit idd het geval is voor veel mensen. Allebei. Het één sluit het ander hier namelijk niet uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef TimKuik het volgende:
De lagere fees en lagere transactie tijd kunnen we al realiseren als iedereen voor segwit transacties kies. Ook exchanges moeten zsm over.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:40 schreef Apekoek het volgende:
BTC is het digitale goud, daar zullen fees en snelheden minder belangrijk gaan blijken. Als je het maar kan overzetten. Alle andere technologien zoals Ethereum of andere altcoins gaan doen waar zogenaamd BCH voor is gekomen. BCH is nep maar gaat goed door het neppe gehype.
twitter:ToneVays twitterde op woensdag 20-12-2017 om 00:11:19Here is a really good post form @hackernoon as to why everyone should be using #SegWit ready wallets like… https://t.co/xZ0lmXrZFt reageer retweet
Ik heb ze staan op Gatehub.netquote:Op woensdag 20 december 2017 10:35 schreef jpjedi het volgende:
Iemand tip voor een Ripple wallet? Ik zit bij Jaxx maar die hebben ze net weer niet. Ik heb ook geen android voor coinomi :’)
quote:Super Bitcoin: Blok 498.888 verwacht rond 15 december
Bitcoin Uranium: december 2017
Bitcoin Lightning: Blok 499.999
Bitcoin God: 25 december (Kerstmis)
Bitcoin Cash Plus: Blok 501.407 rond 2 januari
Bitcoin Silver: december
Prima, maar enkele punten:quote:Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef TimKuik het volgende:
Bedankt voor het lezen
Bitcoin Godquote:Op woensdag 20 december 2017 10:55 schreef Roellie80 het volgende:
Iemand wat meer info over onderstaande forks, welke echanges ze supporten?
[..]
Ik gebruik ook gatehub.net.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:35 schreef jpjedi het volgende:
Iemand tip voor een Ripple wallet? Ik zit bij Jaxx maar die hebben ze net weer niet. Ik heb ook geen android voor coinomi :’)
Ach, maar 770% nu. Valt allemaal wel mee...quote:Op woensdag 20 december 2017 10:35 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Nee daarom, winst pakken is goed. Al helemaal als iets 1000% stijgt in een week
Binance meestal wel.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:55 schreef Roellie80 het volgende:
Iemand wat meer info over onderstaande forks, welke echanges ze supporten?
[..]
Idem.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:58 schreef Potatobrain het volgende:
Crash? Mijn portfolio staat op een all time high dankzij XVG en Ark. 🚀
Andere coins die ik heb zoals Pivx lijken zich ook prima staande te houden. Na een enorme stijging afgelopen tijd maakt die paar procent daling ook niet meer uit.
Dit dusquote:Op woensdag 20 december 2017 11:08 schreef EggsTC het volgende:
Gelukkig heb ik helemaal geen btc, en hoef ik me dus ook niet druk te maken over dat gezeik met die forks. Beter klapt het gewoon in elkaar, gaat het dood, en nemen ze een serieuzere coin om tegen te traden op de exchanges.
Lekker gedaan.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:12 schreef Maikuuul het volgende:
Wordt een warme kerst zo. Portfolio komt tegen de half ton aan
https://www.forbes.com/si(...)-it-growing-so-fast/
-Er zaten geen developers in de achterkamer waar B2X werd afgesprokenquote:Op woensdag 20 december 2017 10:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Prima, maar enkele punten:
-Er zaten geen developers in de achterkamer waar B2X werd afgesproken, het waren alleen miners en corporaties. Dat developers belangrijk zijn laat zich zien door het feit dat B2X zo volkomen slecht geprogammeerd was dat het systeem crashde 2 blocks voor de fork en het tot op heden niet is gefixed.
-Met 200 tx per block in de laatste 7 dagen zou Bitcoin ook goedkoop en snel zijn. Er is geen enkele manier om het volproppen van blocks tegen te houden als deze bij bitcoin ook naar 2 MB gaat -- je maakt gewoon een script die elke seconde 100 transacties naar een andere eigen address maakt voor 0 of bijna geen fee. Echter ben ik niet per se tegen een block verhoging, zeker op de korte termijn zal het helpen... Maar het is geen langdurige oplossing - daarom zie je ook alle andere blockchains manieren zoeken op via side-chains dingen sneller te laten verlopen. Ja, ook op /r/btc komen steeds meer posts over side-chains (maar dan anders verwoord omdat het een vies woord is).
-Ik zie de Core devs niet als corrupt: het zijn er te veel van te veel verschillende instituties en ze hebben de beste academische spelers (bijv MIT's team) - die minder snel geneigd zijn zich over te geven aan corporaties, daar wordt je immers geen academicus voor (weet ik uit eigen ervaring). Ik begrijp dat de AXA/Bilderberg memes bestaan maar veel waarde geef ik daar niet aan. Wel zijn ze erg conservatief, maar IMO is dat eerder goed dan slecht --- miljardencoin en je ziet hoe het gaat als het te snel gaat - dan breken dingen (s2x/eth contracts).
-De "18 months" is een meme en LN is dichterbij dan ooit. Je kan het nu zelf binnen 30 seconden uittesten op het testnet, het is er ook al op het mainnet.
-BCH stijgt lekker deze week, dat klopt. Maar hoeveel hiervan is manipulatie (zie timing Roger Ver AMA / BTC difficulty change / Price pump en een dag later coinbase nieuws. De vorige " flippening " zat je ook zo te glunderen, maar de weken erna toen het weer naar 0.08 ging liet je je maar weinig zien.
-----Manuipulatie gebeurt vaker zeg je. Dat klopt, maar manupulatie door de developers (ik schaar Roger daar nu even onder) is relatief zeldzaam. Alleen bij IOTA zag je nog zoiets ("ik kan niet zeggen wat Q is maar als het komt dan gaat de prijs exploderen!!!"). Zakken vullen en iets geven over hoe het spelletje gespeeld wordt zijn twee apparte zaken - echter zie ik ook dat je blij wordt van de "politieke" overwinning, hoe het ook gewonnen wordt. Dat vindt ik maar een vreemd iets, net zoals fans van sporters die winnen door valsspelen. "Vals spelen in crypto" zie ik je al typen, maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?
Ik bezit ook BCH als hedge (en daardoor sta ik nu ATH - ook mede dankzij Waves) maar root voor BTC omdat ik niet geloof dat BCH de strijd tegen andere cryptos kan winnen met iets wat elke andere crypto (ook BTC) kan doen: blocksize verhogen.
-
Wow heerlijk gozer, geniet ervan! Ben jaloers! Heb ook Vergjes gekocht op zelfde moment als jij, maar dan om te spreiden aangezien je het nooit van te voren kan weten. Maar dit was een master zet van je, had ik maar hetzelfde gedaan ipv te veel te spreidenquote:Op woensdag 20 december 2017 11:12 schreef Maikuuul het volgende:
Wordt een warme kerst zo. Portfolio komt tegen de half ton aan
https://www.forbes.com/si(...)-it-growing-so-fast/
OH NU HEB JE PAS ECHT WINST DUSquote:Op woensdag 20 december 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:
ETH stijgt tov Bitcoin, maar niet tov $$$. Wat is dit voor hekserij?
Dalen allebei maar eth daalt minderquote:Op woensdag 20 december 2017 11:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
OH NU HEB JE PAS ECHT WINST DUS: D:D:D:D:Ddd
Had nog een sell order op BCH staan die ik was vergeten.....had me 500 dollar gescheeld als ik ze had gehouden..quote:Op woensdag 20 december 2017 11:27 schreef BaasJ04 het volgende:
Haha, zo hebben we allemaal verhalen toch! Ik heb 1 dag voor de XVG rocket 3k stuks verkocht. Achteraf gezien peteroliedom, maar achteraf is altijd makkelijk.
Gelukkig heb ik wel BTC en cash ik als ie 5 ton staat.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:08 schreef EggsTC het volgende:
Gelukkig heb ik helemaal geen btc, en hoef ik me dus ook niet druk te maken over dat gezeik met die forks. Beter klapt het gewoon in elkaar, gaat het dood, en nemen ze een serieuzere coin om tegen te traden op de exchanges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |