Fee van 15 centquote:Op woensdag 20 december 2017 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
Tering die lui bij coinbase. Wil je beginnen met crypto currency en dan heb je na 5 dagen eindelijk een beetje voor ogen welke sites/software je hiervoor wilt gaan gebruiken. Ik dus aanmelden bij die site; naam e.d. ingevoerd, telefoon verificatie. So far so good. Op het eind moet ik een banktransfer maken. Staat er doodleuk dat dit tot 5 werkdagen kan duren
![]()
Sjezus christus te paard nog aan toe zeg. Anno 2017, we werken met digitaal geld en dan gaat het met een snelheid dat ik het met paard en wagen nog sneller had kunnen brengen. Ongelofelijk. Is dit alleen met coinbase zo of moet je voor elke site waar je aanmeldt zo lang wachten met alles?
edit: en dan zie ik ook nog dat ze een behoorlijke fee rekenen op het moment dat je je geld weer weghaalt bij coinbase. Nice.
Hadden ze maar Ripple als back-end.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
Tering die lui bij coinbase. Wil je beginnen met crypto currency en dan heb je na 5 dagen eindelijk een beetje voor ogen welke sites/software je hiervoor wilt gaan gebruiken. Ik dus aanmelden bij die site; naam e.d. ingevoerd, telefoon verificatie. So far so good. Op het eind moet ik een banktransfer maken. Staat er doodleuk dat dit tot 5 werkdagen kan duren
![]()
Sjezus christus te paard nog aan toe zeg. Anno 2017, we werken met digitaal geld en dan gaat het met een snelheid dat ik het met paard en wagen nog sneller had kunnen brengen. Ongelofelijk. Is dit alleen met coinbase zo of moet je voor elke site waar je aanmeldt zo lang wachten met alles?
edit: en dan zie ik ook nog dat ze een behoorlijke fee rekenen op het moment dat je je geld weer weghaalt bij coinbase. Nice.
Verificaties duurt bij elke exchange vrij lang. Komt omdat iedereen zich nu wil aanmelden. Bij mij ging er enkele maanden geleden ook een paar dagen overheen voordat het geverificeerd was.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
![]()
Verificatie. Ben al drie dagen bezig.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat is daar mee? werkt gewoon hier
Idem.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:54 schreef dimmak het volgende:
Volgens mij komt mijn verificatie niet goed door bij Bittrex. Heb al 2x de hele zaak verzonden, maar geen bericht gekregen en als ik kijk moet ik weer opnieuw beginnen.
Ligt niet aan Bittrex maar aan de fees.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:55 schreef V. het volgende:
[..]
Verificatie. Ben al drie dagen bezig.
En BTC van mijn Mycelium naar Bittrex nam op de kop af 22 uur in beslag.
Ter vgl: aankoop op Bitonic naar Mycelium < 1 minuut.
Zeer goed nieuws voor alle long time Waves hodlers hier, tot nu toe zijn alle Binance Competities moon gegaanquote:Op woensdag 20 december 2017 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Een "wie koopt de meeste weefs op binance" competitie
https://support.binance.c(...)0-Waves-To-Giveaway-
Als het werkt zal het volume weer goed gaan toenemen
5 dagen wachten is nog niks, bij veel exchanges moet je weken tot maanden wachten voordat je echt kunt beginnen... exchanges als coinbase hebben momenteel zo'n 100.000 nieuwe registraties per dag....quote:Op woensdag 20 december 2017 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
![]()
Even een dipje om per 2 januari weer te stijgen.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:01 schreef Faazz het volgende:
Beter komt die crash, minder belasting betalen!
Torenhoge fee's dan maarquote:Op woensdag 20 december 2017 09:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zeer goed nieuws voor alle long time Waves hodlers hier, tot nu toe zijn alle Binance Competities moon gegaan
[..]
5 dagen wachten is nog niks, bij veel exchanges moet je weken tot maanden wachten voordat je echt kunt beginnen... exchanges als coinbase hebben momenteel zo'n 100.000 nieuwe registraties per dag....
Tsja dan moet dat wel kunnen. Er staat voor mij nu een aanzienlijk bedrag op Bittrex wat ik er niet af kan halen. Mijn verificatie ging steeds fout waardoor het handmatig bekeken moet worden “Too many failed uploads”. En daar zit je dan, 22 dagen al met een open ticket.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:01 schreef Majkool het volgende:
Dit gaat weer een keer zo hard fout... Ik raad je in ieder geval alles wat je sowieso houdt te hodlen op cold storage
Had ik gedaan. Ik kreeg drie keuzes, en koos voor 30 minuten...quote:Op woensdag 20 december 2017 09:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ligt niet aan Bittrex maar aan de fees.
Bitonic stuurt wel een hoge fee, gegroepeerd, dus vandaar.
Je kunt zelf je fee hoger maken als je wil, dan gaat het wel snel
Duurt elke volgende deposit weer zo lang dan? Of is dit eenmalig omdat het de eerste keer betreft?quote:Op woensdag 20 december 2017 09:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Fee van 15 cent![]()
Is trouwens bij alles zo, komt door de drukte. Ik wacht al een week of verificatie bij bitstamp
Dat is nou écht een licht bizarre redenering.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:01 schreef Faazz het volgende:
Beter komt die crash, minder belasting betalen!
Dan kan BTC volgens mij wel afgeschreven worden, ik heb nou niet het idee dat het technisch beter is dan de andere coins. Ze moeten het vooral hebben van de naamsbekendheid en steiging en het feit dat men er daardoor het meeste vertrouwen in heeft.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Op lange termijn denk ik dat die bcash aanvallen voor de gehele markt goed is. De afstand tussen bcoin en de rest word dan niet te groot.
Dat zegt op een dag als vandaag niks aangezien die fees ieder uur zo ongeveer stijgenquote:Op woensdag 20 december 2017 10:11 schreef V. het volgende:
[..]
Had ik gedaan. Ik kreeg drie keuzes, en koos voor 30 minuten...
Heb het toch maar gedaan.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik heb nog niet naar mijn portfolio durven kijken. Toch maar eens even proberen...
twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:31:59Meet Paul Wasensteiner. Paul loves BCash. Paul is executive director for the Bitcoin Cash fund. Paul also probably… https://t.co/bTofzuBTol reageer retweet
twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:33:26Meet Gaby Wasensteiner. Gaby probably loves Paul. But she also definitely loves BCash. Gaby happens to work for CNB… https://t.co/1adYxuJBJS reageer retweet
Daarom dus die Bcash propaganda op CNBC.twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:37:00Paul loves to talk about Bitcoin, BCash and cars. His wife works for CNBC and as marketing manager has control over… https://t.co/p3mfULgZPE reageer retweet
Er zijn inderdaad technisch veel betere coins.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:13 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dan kan BTC volgens mij wel afgeschreven worden, ik heb nou niet het idee dat het technisch beter is dan de andere coins.
Zoiets was te verwachten, Bitcoin Cash maakt me bang.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:16 schreef dimmak het volgende:
twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:31:59Meet Paul Wasensteiner. Paul loves BCash. Paul is executive director for the Bitcoin Cash fund. Paul also probably… https://t.co/bTofzuBTol reageer retweet
twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:33:26Meet Gaby Wasensteiner. Gaby probably loves Paul. But she also definitely loves BCash. Gaby happens to work for CNB… https://t.co/1adYxuJBJS reageer retweet
Daarom dus die Bcash propaganda op CNBC.twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:37:00Paul loves to talk about Bitcoin, BCash and cars. His wife works for CNBC and as marketing manager has control over… https://t.co/p3mfULgZPE reageer retweet
quote:Op woensdag 20 december 2017 10:16 schreef dimmak het volgende:
Daarom geen BTC gebruiken voor verplaatsen naar exchanges maar ETHquote:Op woensdag 20 december 2017 10:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Duurt elke volgende deposit weer zo lang dan? Of is dit eenmalig omdat het de eerste keer betreft?
Volgens mij was die withdrawal fee trouwens 0,001 BTC, toch al 8 euro ongeveer. Best veel op de minimale bedragen waar de gemiddelde beginner mee werkt.
Had ik niet verwacht van deze dogecoin clone.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:23 schreef Komakie het volgende:
Als ik kijk naar de afgelopen 24 uur sta ik wat in de min, maar als ik kijk naar de laatste 2 uur trekt het alweer lekker aan.
En Verge blijft maar klimmen en klimmen. Dit is echt niet meer normaal. Kun je niet meer een pump noemen.
Wat gebeurt er eigenlijk wanneer je niet die enhanced verification doet?quote:Op woensdag 20 december 2017 09:54 schreef dimmak het volgende:
Volgens mij komt mijn verificatie niet goed door bij Bittrex. Heb al 2x de hele zaak verzonden, maar geen bericht gekregen en als ik kijk moet ik weer opnieuw beginnen.
Tja, zo gaan die dingen. Ik heb 30% verkocht op 499. Ik ga schijten en hij staat op 520. Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je eigenlijk nooit op ATH verkoopt.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:27 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van deze dogecoin clone.
Zo zie je maar weer wat een beetje media aandacht met de prijs kan doen. Heb het grootste deel rond 250-350 sat eruit gegooid. Als je in de toekomst kon kijken..
Nee daarom, winst pakken is goed. Al helemaal als iets 1000% stijgt in een weekquote:Op woensdag 20 december 2017 10:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Tja, zo gaan die dingen. Ik heb 30% verkocht op 499. Ik ga schijten en hij staat op 520. Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je eigenlijk nooit op ATH verkoopt.
De mensen achter Bcash spelen gewoon een smerig spel. Ik ben absoluut niet tegen Bcash. Net zoals ik eerder al zei, de beste (BTC of BCH) komt zelf bovendrijven. Daar heb je geen onwetenden voor de verwarren.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef TimKuik het volgende:
Iedereen loopt te haten op de hoge fees maar toch is het BCash team corrupt...
Ik repost dit even van gister:
Het issue is dat er door het vele shillen (van BTC en BCH aan beide kanten) je verplicht word om een kant te kiezen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor Bitcoin, voor blockchain en vind deze nieuwe technologieën echt fantastisch (ben er al sinds 2012 mee bezig) maar ik zie Bitcoin al jaren verloederen door gebrek aan vooruitgang met het schalen. Er zijn al sinds 2015 gesprekken om Bitcoin te laten schalen en er voor te zorgen dat we vooruit kunnen gaan maar in plaats daarvan komt het core team met technologieën die sommige niet willen (Segwit).
Nu was er een overeenkomst om beide kanten bij elkaar te laten komen om Segwit en 2MB blocks te realiseren. Dit is overeengekomen in een overeenkomst tussen alle miners maar dit is vervolgens keihard gesaboteerd door het Core team (NO2X). Achterlatend een Bitcoin vorm die sommigen (waaronder ik) niet wouden.
Als Segwit2x was doorgegaan hadden we mogelijk met z'n allen door één deur gekunt. Ik mag jullie allemaal en hou graag een open volwassen discussie. Echter blijft het Slowchat dus er zal af en toe een MOON geroepen worden waar je het niet mee eens bent, helaas.
En met alle nieuwe ontwikkelingen: Vroeger hadden we CU2,toen Hyves en nu Facebook. Maar zelfs Facebook zal ooit eindigen als ze geen vernieuwing meer brengen (hoe lang word er al Lightning beloofd?).
Of BCH de nieuwe top crypto is, denk het niet. Maar het zal wel kunnen worden gebruikt waar Bitcoin ooit voor gemaakt is. Bitcoin hoeft van mij niet super geavanceerde segwit-lightning transacties te hebben. Enkel waar het voor gemaakt is, waarde van A naar B brengen over een distributed database called Blockchain. Al die super fancy andere dingen hebben we Ethereum en andere technologieën voor en die zijn in hun eigen gebied super goed.
Het nadeel van beide Bitcoin kanten is incompetentie. Roger Ver heeft een te grote bek en Luke Jr is een religieuse complot gekkie die in de platte aarde geloofd. Toch moest ik mijn kant kiezen dus heb ik (naar mijn eigen idee) voor de lesser of 2 evils gekozen.
Bedankt voor het lezen
Als je vertrouwen hebt in een coin: verspreid instappen.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef sniel123 het volgende:
Verge op ATH, daar ga ik niet meer in stappen
Ach ja, zolang we die coins er lekker gratis bij krijgenquote:Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef TimKuik het volgende:
Het issue is dat er door het vele shillen (van BTC en BCH aan beide kanten) je verplicht word om een kant te kiezen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor Bitcoin, voor blockchain en vind deze nieuwe technologieën echt fantastisch (ben er al sinds 2012 mee bezig) maar ik zie Bitcoin al jaren verloederen door gebrek aan vooruitgang met het schalen. Er zijn al sinds 2015 gesprekken om Bitcoin te laten schalen en er voor te zorgen dat we vooruit kunnen gaan maar in plaats daarvan komt het core team met technologieën die sommige niet willen (Segwit).
Nu was er een overeenkomst om beide kanten bij elkaar te laten komen om Segwit en 2MB blocks te realiseren. Dit is overeengekomen in een overeenkomst tussen alle miners maar dit is vervolgens keihard gesaboteerd door het Core team (NO2X). Achterlatend een Bitcoin vorm die sommigen (waaronder ik) niet wouden.
Als Segwit2x was doorgegaan hadden we mogelijk met z'n allen door één deur gekunt. Ik mag jullie allemaal en hou graag een open volwassen discussie. Echter blijft het Slowchat dus er zal af en toe een MOON geroepen worden waar je het niet mee eens bent, helaas.
En met alle nieuwe ontwikkelingen: Vroeger hadden we CU2,toen Hyves en nu Facebook. Maar zelfs Facebook zal ooit eindigen als ze geen vernieuwing meer brengen (hoe lang word er al Lightning beloofd?).
Of BCH de nieuwe top crypto is, denk het niet. Maar het zal wel kunnen worden gebruikt waar Bitcoin ooit voor gemaakt is. Bitcoin hoeft van mij niet super geavanceerde segwit-lightning transacties te hebben. Enkel waar het voor gemaakt is, waarde van A naar B brengen over een distributed database called Blockchain. Al die super fancy andere dingen hebben we Ethereum en andere technologieën voor en die zijn in hun eigen gebied super goed.
Het nadeel van beide Bitcoin kanten is incompetentie. Roger Ver heeft een te grote bek en Luke Jr is een religieuse complot gekkie die in de platte aarde geloofd. Toch moest ik mijn kant kiezen dus heb ik (naar mijn eigen idee) voor de lesser of 2 evils gekozen.
Bedankt voor het lezen
Ik snap oprecht niet dat jij niet snapt dat dit idd het geval is voor veel mensen. Allebei. Het één sluit het ander hier namelijk niet uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef TimKuik het volgende:
De lagere fees en lagere transactie tijd kunnen we al realiseren als iedereen voor segwit transacties kies. Ook exchanges moeten zsm over.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:40 schreef Apekoek het volgende:
BTC is het digitale goud, daar zullen fees en snelheden minder belangrijk gaan blijken. Als je het maar kan overzetten. Alle andere technologien zoals Ethereum of andere altcoins gaan doen waar zogenaamd BCH voor is gekomen. BCH is nep maar gaat goed door het neppe gehype.
twitter:ToneVays twitterde op woensdag 20-12-2017 om 00:11:19Here is a really good post form @hackernoon as to why everyone should be using #SegWit ready wallets like… https://t.co/xZ0lmXrZFt reageer retweet
Ik heb ze staan op Gatehub.netquote:Op woensdag 20 december 2017 10:35 schreef jpjedi het volgende:
Iemand tip voor een Ripple wallet? Ik zit bij Jaxx maar die hebben ze net weer niet. Ik heb ook geen android voor coinomi :’)
quote:Super Bitcoin: Blok 498.888 verwacht rond 15 december
Bitcoin Uranium: december 2017
Bitcoin Lightning: Blok 499.999
Bitcoin God: 25 december (Kerstmis)
Bitcoin Cash Plus: Blok 501.407 rond 2 januari
Bitcoin Silver: december
Prima, maar enkele punten:quote:Op woensdag 20 december 2017 10:30 schreef TimKuik het volgende:
Bedankt voor het lezen
Bitcoin Godquote:Op woensdag 20 december 2017 10:55 schreef Roellie80 het volgende:
Iemand wat meer info over onderstaande forks, welke echanges ze supporten?
[..]
Ik gebruik ook gatehub.net.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:35 schreef jpjedi het volgende:
Iemand tip voor een Ripple wallet? Ik zit bij Jaxx maar die hebben ze net weer niet. Ik heb ook geen android voor coinomi :’)
Ach, maar 770% nu. Valt allemaal wel mee...quote:Op woensdag 20 december 2017 10:35 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Nee daarom, winst pakken is goed. Al helemaal als iets 1000% stijgt in een week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |