Ik hoop het niet. Ik hoop eigenlijk op een mokerharde crash en dat een hoop shitprojecten een snelle dood sterven.quote:
Stalen ballen om niet in paniek te raken. Gewoon rustig blijven zitten.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:51 schreef Sosa het volgende:
30K minder dan gisteren![]()
Maar wel gestegen in btc waarde dus vind het prima
Goedemorgenquote:
Ik wil deze discussie niet weer aanslingeren hoor maar het is een kwestie van tijd voor de BTC / andre coins koppeling verdwijnt. Dan wil ik je nog wel eens horenquote:Op woensdag 20 december 2017 07:51 schreef Sosa het volgende:
30K minder dan gisteren
Maar wel gestegen in btc waarde dus vind het prima
via welk platform zet je om Naar Euro? Litebit pakt zelf een stevige 8 a 10% koerswinst bij verkoop.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:28 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik nam vandaag een paar uurtjes vrij van de crypto stress/spanning, kijk ik rond 3 uur weer eens naar de stand van zaken, bijna alles in de min. Ik dacht die crash komt iets eerder dan me lief is. Gelijk 80 % omgezet naar euro's. Wacht nu wel even af op wat komen gaat, rommel nog wel wat verder met een kleiner bedrag.
Iemand nog koop tips? Alle hot items die genoemd werden hebben al hun piek gehad, althans zo lijkt het.
Mooi is dat. Karma voor het hypen van een anouncementquote:Op woensdag 20 december 2017 08:15 schreef dimmak het volgende:
Die EMC2 flop van gister niet meegekregen. Haha zoals ik al verwachte echt een drama geworden dus.
Ik weet het zo snel nog niet. Denk dat btc altijd de store of value voor de alts blijft.. of bchquote:Op woensdag 20 december 2017 08:13 schreef Afwazig het volgende:
Die Bcash scam neemt nu toch wel epische proporties aan hoor. Bizar dat zoiets kan
https://www.reddit.com/r/(...)hey_brian_armstrong/
[..]
Ik wil deze discussie niet weer aanslingeren hoor maar het is een kwestie van tijd voor de BTC / andre coins koppeling verdwijnt. Dan wil ik je nog wel eens horen
Over 5 jaar is BTC niet meer leading.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:24 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik weet het zo snel nog niet. Denk dat btc altijd de store of value voor de alts blijft.. of bch
Ik voornamelijk via Kraken, maar Bitonic kan ook.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:15 schreef Skv het volgende:
[..]
via welk platform zet je om Naar Euro? Litebit pakt zelf een stevige 8 a 10% koerswinst bij verkoop.
ok. En waarom denk je dat? Denk je dat eth die rol overneemt ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 5 jaar is BTC niet meer leading.
Sowieso BTC, maar welke van de tig forks heeft tegen die tijd heeft de BTC ticker overgenomen?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
ok. En waarom denk je dat? Denk je dat eth die rol overneemt ofzo?
Ik denk dat het over 5 jaar nogsteeds btc is overigens.
Maar die price manipulation is toch ook bij alle andere coins?quote:
Ethquote:Op woensdag 20 december 2017 08:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
ok. En waarom denk je dat? Denk je dat eth die rol overneemt ofzo?
Ik denk dat het over 5 jaar nogsteeds btc is overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |