Ik hoop het niet. Ik hoop eigenlijk op een mokerharde crash en dat een hoop shitprojecten een snelle dood sterven.quote:
Stalen ballen om niet in paniek te raken. Gewoon rustig blijven zitten.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:51 schreef Sosa het volgende:
30K minder dan gisteren![]()
Maar wel gestegen in btc waarde dus vind het prima
Goedemorgenquote:
Ik wil deze discussie niet weer aanslingeren hoor maar het is een kwestie van tijd voor de BTC / andre coins koppeling verdwijnt. Dan wil ik je nog wel eens horenquote:Op woensdag 20 december 2017 07:51 schreef Sosa het volgende:
30K minder dan gisteren
Maar wel gestegen in btc waarde dus vind het prima
via welk platform zet je om Naar Euro? Litebit pakt zelf een stevige 8 a 10% koerswinst bij verkoop.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:28 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik nam vandaag een paar uurtjes vrij van de crypto stress/spanning, kijk ik rond 3 uur weer eens naar de stand van zaken, bijna alles in de min. Ik dacht die crash komt iets eerder dan me lief is. Gelijk 80 % omgezet naar euro's. Wacht nu wel even af op wat komen gaat, rommel nog wel wat verder met een kleiner bedrag.
Iemand nog koop tips? Alle hot items die genoemd werden hebben al hun piek gehad, althans zo lijkt het.
Mooi is dat. Karma voor het hypen van een anouncementquote:Op woensdag 20 december 2017 08:15 schreef dimmak het volgende:
Die EMC2 flop van gister niet meegekregen. Haha zoals ik al verwachte echt een drama geworden dus.
Ik weet het zo snel nog niet. Denk dat btc altijd de store of value voor de alts blijft.. of bchquote:Op woensdag 20 december 2017 08:13 schreef Afwazig het volgende:
Die Bcash scam neemt nu toch wel epische proporties aan hoor. Bizar dat zoiets kan
https://www.reddit.com/r/(...)hey_brian_armstrong/
[..]
Ik wil deze discussie niet weer aanslingeren hoor maar het is een kwestie van tijd voor de BTC / andre coins koppeling verdwijnt. Dan wil ik je nog wel eens horen
Over 5 jaar is BTC niet meer leading.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:24 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik weet het zo snel nog niet. Denk dat btc altijd de store of value voor de alts blijft.. of bch
Ik voornamelijk via Kraken, maar Bitonic kan ook.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:15 schreef Skv het volgende:
[..]
via welk platform zet je om Naar Euro? Litebit pakt zelf een stevige 8 a 10% koerswinst bij verkoop.
ok. En waarom denk je dat? Denk je dat eth die rol overneemt ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 5 jaar is BTC niet meer leading.
Sowieso BTC, maar welke van de tig forks heeft tegen die tijd heeft de BTC ticker overgenomen?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
ok. En waarom denk je dat? Denk je dat eth die rol overneemt ofzo?
Ik denk dat het over 5 jaar nogsteeds btc is overigens.
Maar die price manipulation is toch ook bij alle andere coins?quote:
Ethquote:Op woensdag 20 december 2017 08:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
Toch denk ik op 20k deels te verkopen wat ik nog heb.... Lastig!quote:Op woensdag 20 december 2017 08:24 schreef RickoKun het volgende:
volgens mij is de daling wel klaar (geen enkele reden om dat aan te nemen maar grafieken)
Als je het snel genoeg kan verplaatsen wel.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:37 schreef xaban06 het volgende:
TRX/BTC
Binance: $0.39 (240 sat)
Liqui: $0.34 (208 sat)
Dat is een flink verschil, gratis geld?
Nee, dat werkt niet.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:37 schreef xaban06 het volgende:
TRX/BTC
Binance: $0.39 (240 sat)
Liqui: $0.34 (208 sat)
Dat is een flink verschil, gratis geld?
BTC is traag, maar je kan het ook overmaken in andere crypto, wat wel veel sneller overgeplaatst is, toch?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet.
A) je bent niet de enige die hier naar zit te kijken
B) het is te traag, waardoor, zodra je het ziet, je al telaat bent.
Met instant inter-exchange uitwisselen van coins zou het werken, of met een extreme lucky hit kan je t laten werken. Maar 99 van de 100 keer werkt dit niet, heb het geprobeerd.
Blockfolio aardig int rood jaMooi man, eindelijk de correctie waar we op zaten te wachten, nu kijken wat er over blijft.
Panic sell gespot.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:28 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik nam vandaag een paar uurtjes vrij van de crypto stress/spanning, kijk ik rond 3 uur weer eens naar de stand van zaken, bijna alles in de min. Ik dacht die crash komt iets eerder dan me lief is. Gelijk 80 % omgezet naar euro's. Wacht nu wel even af op wat komen gaat, rommel nog wel wat verder met een kleiner bedrag.
Iemand nog koop tips? Alle hot items die genoemd werden hebben al hun piek gehad, althans zo lijkt het.
Waarom niet?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:36 schreef betyar het volgende:
Zouden alibaba en Amazon met Ripple in zee gaan?
Wat vaak resulteert in verkopen om later duurder in te stappenquote:Op woensdag 20 december 2017 08:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
In een dalende markt is het slim om te verkopen om later goedkoop in te stappen, toch
knife catcher gespot. succes!quote:Op woensdag 20 december 2017 08:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
In een dalende markt is het slim om te verkopen om later goedkoop in te stappen, toch
Ethereum is iets heel anders dan BTC. Ik denk dat er een betere betalingsmunt zal zijn dan BTC. Eentje die een miljoen transacties per seconde aan kan of iets dergelijks.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2017 08:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen idee, dan wordt 2018 ripple Aeternity jaar.
[..]
Geen idee, dan wordt 2018 ripple jaar.
In juni was dat 38%quote:Op woensdag 20 december 2017 09:01 schreef Skv het volgende:
Btc heeft nog maar 46 procent van de totale marktcapaciteit in handen.
Elke crypto is vrij traag als ik dat tussen exchanges heen en weer stuur.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
BTC is traag, maar je kan het ook overmaken in andere crypto, wat wel veel sneller overgeplaatst is, toch?
Het Waves NG protocol zou veel transacties moeten realiseren. Echter denk ik dat waves te veel toeters en bellen heeft om enkel als waarde transfer te gebruiken.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ethereum is iets heel anders dan BTC. Ik denk dat er een betere betalingsmunt zal zijn dan BTC. Eentje die een miljoen transacties per seconde aan kan of iets dergelijks.
Daarom hodl en nooit kloten, dan maar even er niet naar kijken en laten gaanquote:Op woensdag 20 december 2017 09:02 schreef MGeraads het volgende:
Pf wat een nacht, besloot de helft van mijn XVG te verkopen en die in TRX te stoppen, maar TRX kelderde zo hard dat ik besloot hier weer met verlies uit te stappen. Gelukkig een goede sell en vervolgens buy order op XVG en ben qua hoeveelheid satoshi weer terug bij af. Op hele portefuile tocj ff 40 procent gedaald door dit gekloot.
[..]
Geen idee, dan wordt 2018 ripple jaar.
Niet op deze schaal en met alle bijkomende andere trucs zoals bch wallets op een site aanprijzen als Bitcoin wallets en exchanges die ineens jouw coin spontáán zonder aankondiging toevoegen middenin je pump. Maar dat weet je zelf ook wel. Roger is one of a kind.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar die price manipulation is toch ook bij alle andere coins?
Daar heb je helemaal gelijk. Merk alleen dat day traden een leukere bezigheid is. Met mijn kleine portfolio is dit de kans om snel wat op te bouwen ( of af te breken)quote:Op woensdag 20 december 2017 09:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daarom hodl en nooit kloten, dan maar even er niet naar kijken en laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |