No Bids op 8499.quote:Op woensdag 20 december 2017 03:29 schreef vigen98 het volgende:
Oh wtf, 9000 voor Bitcoin CashDaar kan je dus 3x je geld mee maken. Je moet alleen wel gestoord zijn om dat te halen
Oei, dat kan nog eens een beste black swan worden.quote:Op woensdag 20 december 2017 03:33 schreef Mand het volgende:
"Rumour going round petition being created for SEC to investigate @coinbase for price manipulation and insider trading regarding @bitcoincash $bcc $bch."
Nou, laat gaan laat gaan.
Flitse voorbij op Twitter. Heel spannend is het nog niet, want iedereen kan in de VS wat aankaarten bij SEC. Het zou dus mooi zijn als zich nu een groep doet vormen, en het een beetje professioneel aanpakken.quote:Op woensdag 20 december 2017 03:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Oei, dat kan nog eens een beste black swan worden.
Link?
Even in de toekomst kijkenquote:Op woensdag 20 december 2017 05:46 schreef ErikHolten het volgende:
Ik hoop dat BTC even gaat crashen en dan kan ik eindelijk kopen
Gaat het nog verder zakken of moeten we nou echt wachten tot januari?
quote:Op woensdag 20 december 2017 06:14 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Even in de toekomst kijken [ afbeelding ][ afbeelding ]
Coffeecoins schijnt wel de nieuwe BTC te worden.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:28 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik nam vandaag een paar uurtjes vrij van de crypto stress/spanning, kijk ik rond 3 uur weer eens naar de stand van zaken, bijna alles in de min. Ik dacht die crash komt iets eerder dan me lief is. Gelijk 80 % omgezet naar euro's. Wacht nu wel even af op wat komen gaat, rommel nog wel wat verder met een kleiner bedrag.
Iemand nog koop tips? Alle hot items die genoemd werden hebben al hun piek gehad, althans zo lijkt het.
Ik weet niet wat er in de tussentijd is gebeurd maar ik zit er met de alts niet heel warmpjes bij :’(quote:Op woensdag 20 december 2017 07:03 schreef dimmak het volgende:
Toch houden de alts het wel lekker vol.
Ik sta nog rond hetzelfde punt als 24u geleden. Dus dan doen ze het wat mij betreft nog prima.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:32 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in de tussentijd is gebeurd maar ik zit er met de alts niet heel warmpjes bij :’(
Het mag ook wel een keer na 2> weken alleen maar stijging
Aah dat is nog helemaal vers, al te koop? Zie nog geen beweging namelijk. Thx voor de tip zal even onderzoeken.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:30 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Coffeecoins schijnt wel de nieuwe BTC te worden.
quote:Op woensdag 20 december 2017 07:37 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Aah dat is nog helemaal vers, al te koop? Zie nog geen beweging namelijk. Thx voor de tip zal even onderzoeken.
Voor het weekend weer op 19k.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:49 schreef onlogisch het volgende:
Hey een daling.![]()
Die hebben we heel lang niet meer gezien. Benieuwd of dit een beetje standhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |