1-1-18 werd altijd gezegd, dat het vanavond opeens er was kwam redelijk onverwacht.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:43 schreef kthxbye het volgende:
Maar, even he, het was toch al bekend dat Bitcoin Crash op Coinbase kwam? Of in ieder geval, dat ze de Bitcoin Crash gingen verspreiden onder users?
daar is nu mn potje speelgeld te klein en het risico te groot voor...quote:Op woensdag 20 december 2017 02:15 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je moet juist meeprofiteren met Roger.
Probeer te ontdekken wat de grote jongens doen, en zwem met ze mee.
nou ja crashquote:Op woensdag 20 december 2017 02:56 schreef cb2013 het volgende:
Nu maken de nieuwkomers ook een crash mee.
Wow dat is wel heel fout. Smerig zegquote:Op woensdag 20 december 2017 02:58 schreef Greys het volgende:
Kijk deze tweetwauw.
CNBC is ook niet omgekocht door Roger ofzo. En de prijs van bch in dat screenshot. Manmanman.
https://twitter.com/CNBCFastMoney/status/943291821035319297
wat is zn geschat vermogen... iets van $400miljoen als ik t goed begreep?!?!?!quote:Op woensdag 20 december 2017 02:58 schreef Greys het volgende:
Kijk deze tweetwauw.
CNBC is ook niet omgekocht door Roger ofzo. En de prijs van bch in dat screenshot. Manmanman.
Ik gebruik ‘m niet vaak, maar dit is echt eenquote:Op woensdag 20 december 2017 02:58 schreef Greys het volgende:
Kijk deze tweetwauw.
De gevestigde orde denkt hiermee verdeeldheid te zaaien en bitcoin een kopje kleiner te maken. Dat Roger dat niet ziet of niet wil zien is zijn tekortkoming. Hij hoeft CNBC hiervoor niet om te kopen.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:58 schreef Greys het volgende:
Kijk deze tweetwauw.
"Dat Roger dat niet ziet"?quote:Op woensdag 20 december 2017 03:08 schreef up7 het volgende:
[..]
De gevestigde orde denkt hiermee verdeeldheid te zaaien en bitcoin een kopje kleiner te maken. Dat Roger dat niet ziet of niet wil zien is zijn tekortkoming. Hij hoeft CNBC hiervoor niet om te kopen.
twitter:rogerkver twitterde op vrijdag 15-12-2017 om 16:15:37The philosophy of Bitcoin Core vs Bitcoin Cash. https://t.co/Sq0niedhOO reageer retweet
Wat? Bitcoin 9000?quote:Op woensdag 20 december 2017 03:25 schreef kthxbye het volgende:
$9000 op GDAX
Die spread met andere exchanges
Als het iemand lukt om dit te arben, wow..
No Bids op 8499.quote:Op woensdag 20 december 2017 03:29 schreef vigen98 het volgende:
Oh wtf, 9000 voor Bitcoin CashDaar kan je dus 3x je geld mee maken. Je moet alleen wel gestoord zijn om dat te halen
Oei, dat kan nog eens een beste black swan worden.quote:Op woensdag 20 december 2017 03:33 schreef Mand het volgende:
"Rumour going round petition being created for SEC to investigate @coinbase for price manipulation and insider trading regarding @bitcoincash $bcc $bch."
Nou, laat gaan laat gaan.
Flitse voorbij op Twitter. Heel spannend is het nog niet, want iedereen kan in de VS wat aankaarten bij SEC. Het zou dus mooi zijn als zich nu een groep doet vormen, en het een beetje professioneel aanpakken.quote:Op woensdag 20 december 2017 03:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Oei, dat kan nog eens een beste black swan worden.
Link?
Even in de toekomst kijkenquote:Op woensdag 20 december 2017 05:46 schreef ErikHolten het volgende:
Ik hoop dat BTC even gaat crashen en dan kan ik eindelijk kopen
Gaat het nog verder zakken of moeten we nou echt wachten tot januari?
quote:Op woensdag 20 december 2017 06:14 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Even in de toekomst kijken [ afbeelding ][ afbeelding ]
Coffeecoins schijnt wel de nieuwe BTC te worden.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:28 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik nam vandaag een paar uurtjes vrij van de crypto stress/spanning, kijk ik rond 3 uur weer eens naar de stand van zaken, bijna alles in de min. Ik dacht die crash komt iets eerder dan me lief is. Gelijk 80 % omgezet naar euro's. Wacht nu wel even af op wat komen gaat, rommel nog wel wat verder met een kleiner bedrag.
Iemand nog koop tips? Alle hot items die genoemd werden hebben al hun piek gehad, althans zo lijkt het.
Ik weet niet wat er in de tussentijd is gebeurd maar ik zit er met de alts niet heel warmpjes bij :’(quote:Op woensdag 20 december 2017 07:03 schreef dimmak het volgende:
Toch houden de alts het wel lekker vol.
Ik sta nog rond hetzelfde punt als 24u geleden. Dus dan doen ze het wat mij betreft nog prima.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:32 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in de tussentijd is gebeurd maar ik zit er met de alts niet heel warmpjes bij :’(
Het mag ook wel een keer na 2> weken alleen maar stijging
Aah dat is nog helemaal vers, al te koop? Zie nog geen beweging namelijk. Thx voor de tip zal even onderzoeken.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:30 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Coffeecoins schijnt wel de nieuwe BTC te worden.
quote:Op woensdag 20 december 2017 07:37 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Aah dat is nog helemaal vers, al te koop? Zie nog geen beweging namelijk. Thx voor de tip zal even onderzoeken.
Voor het weekend weer op 19k.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:49 schreef onlogisch het volgende:
Hey een daling.![]()
Die hebben we heel lang niet meer gezien. Benieuwd of dit een beetje standhoudt.
Ik hoop het niet. Ik hoop eigenlijk op een mokerharde crash en dat een hoop shitprojecten een snelle dood sterven.quote:
Stalen ballen om niet in paniek te raken. Gewoon rustig blijven zitten.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:51 schreef Sosa het volgende:
30K minder dan gisteren![]()
Maar wel gestegen in btc waarde dus vind het prima
Goedemorgenquote:
Ik wil deze discussie niet weer aanslingeren hoor maar het is een kwestie van tijd voor de BTC / andre coins koppeling verdwijnt. Dan wil ik je nog wel eens horenquote:Op woensdag 20 december 2017 07:51 schreef Sosa het volgende:
30K minder dan gisteren
Maar wel gestegen in btc waarde dus vind het prima
via welk platform zet je om Naar Euro? Litebit pakt zelf een stevige 8 a 10% koerswinst bij verkoop.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:28 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik nam vandaag een paar uurtjes vrij van de crypto stress/spanning, kijk ik rond 3 uur weer eens naar de stand van zaken, bijna alles in de min. Ik dacht die crash komt iets eerder dan me lief is. Gelijk 80 % omgezet naar euro's. Wacht nu wel even af op wat komen gaat, rommel nog wel wat verder met een kleiner bedrag.
Iemand nog koop tips? Alle hot items die genoemd werden hebben al hun piek gehad, althans zo lijkt het.
Mooi is dat. Karma voor het hypen van een anouncementquote:Op woensdag 20 december 2017 08:15 schreef dimmak het volgende:
Die EMC2 flop van gister niet meegekregen. Haha zoals ik al verwachte echt een drama geworden dus.
Ik weet het zo snel nog niet. Denk dat btc altijd de store of value voor de alts blijft.. of bchquote:Op woensdag 20 december 2017 08:13 schreef Afwazig het volgende:
Die Bcash scam neemt nu toch wel epische proporties aan hoor. Bizar dat zoiets kan
https://www.reddit.com/r/(...)hey_brian_armstrong/
[..]
Ik wil deze discussie niet weer aanslingeren hoor maar het is een kwestie van tijd voor de BTC / andre coins koppeling verdwijnt. Dan wil ik je nog wel eens horen
Over 5 jaar is BTC niet meer leading.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:24 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik weet het zo snel nog niet. Denk dat btc altijd de store of value voor de alts blijft.. of bch
Ik voornamelijk via Kraken, maar Bitonic kan ook.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:15 schreef Skv het volgende:
[..]
via welk platform zet je om Naar Euro? Litebit pakt zelf een stevige 8 a 10% koerswinst bij verkoop.
ok. En waarom denk je dat? Denk je dat eth die rol overneemt ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 5 jaar is BTC niet meer leading.
Sowieso BTC, maar welke van de tig forks heeft tegen die tijd heeft de BTC ticker overgenomen?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
ok. En waarom denk je dat? Denk je dat eth die rol overneemt ofzo?
Ik denk dat het over 5 jaar nogsteeds btc is overigens.
Maar die price manipulation is toch ook bij alle andere coins?quote:
Ethquote:Op woensdag 20 december 2017 08:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
Toch denk ik op 20k deels te verkopen wat ik nog heb.... Lastig!quote:Op woensdag 20 december 2017 08:24 schreef RickoKun het volgende:
volgens mij is de daling wel klaar (geen enkele reden om dat aan te nemen maar grafieken)
Als je het snel genoeg kan verplaatsen wel.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:37 schreef xaban06 het volgende:
TRX/BTC
Binance: $0.39 (240 sat)
Liqui: $0.34 (208 sat)
Dat is een flink verschil, gratis geld?
Nee, dat werkt niet.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:37 schreef xaban06 het volgende:
TRX/BTC
Binance: $0.39 (240 sat)
Liqui: $0.34 (208 sat)
Dat is een flink verschil, gratis geld?
BTC is traag, maar je kan het ook overmaken in andere crypto, wat wel veel sneller overgeplaatst is, toch?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet.
A) je bent niet de enige die hier naar zit te kijken
B) het is te traag, waardoor, zodra je het ziet, je al telaat bent.
Met instant inter-exchange uitwisselen van coins zou het werken, of met een extreme lucky hit kan je t laten werken. Maar 99 van de 100 keer werkt dit niet, heb het geprobeerd.
Blockfolio aardig int rood jaMooi man, eindelijk de correctie waar we op zaten te wachten, nu kijken wat er over blijft.
Panic sell gespot.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:28 schreef InsomniaCoins het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 20 december 2017 08:36 schreef betyar het volgende:
Zouden alibaba en Amazon met Ripple in zee gaan?
Wat vaak resulteert in verkopen om later duurder in te stappenquote:Op woensdag 20 december 2017 08:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
In een dalende markt is het slim om te verkopen om later goedkoop in te stappen, toch
knife catcher gespot. succes!quote:Op woensdag 20 december 2017 08:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
In een dalende markt is het slim om te verkopen om later goedkoop in te stappen, toch
Ethereum is iets heel anders dan BTC. Ik denk dat er een betere betalingsmunt zal zijn dan BTC. Eentje die een miljoen transacties per seconde aan kan of iets dergelijks.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2017 08:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen idee, dan wordt 2018 ripple Aeternity jaar.
[..]
Geen idee, dan wordt 2018 ripple jaar.
In juni was dat 38%quote:Op woensdag 20 december 2017 09:01 schreef Skv het volgende:
Btc heeft nog maar 46 procent van de totale marktcapaciteit in handen.
Elke crypto is vrij traag als ik dat tussen exchanges heen en weer stuur.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
BTC is traag, maar je kan het ook overmaken in andere crypto, wat wel veel sneller overgeplaatst is, toch?
Het Waves NG protocol zou veel transacties moeten realiseren. Echter denk ik dat waves te veel toeters en bellen heeft om enkel als waarde transfer te gebruiken.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ethereum is iets heel anders dan BTC. Ik denk dat er een betere betalingsmunt zal zijn dan BTC. Eentje die een miljoen transacties per seconde aan kan of iets dergelijks.
Daarom hodl en nooit kloten, dan maar even er niet naar kijken en laten gaanquote:Op woensdag 20 december 2017 09:02 schreef MGeraads het volgende:
Pf wat een nacht, besloot de helft van mijn XVG te verkopen en die in TRX te stoppen, maar TRX kelderde zo hard dat ik besloot hier weer met verlies uit te stappen. Gelukkig een goede sell en vervolgens buy order op XVG en ben qua hoeveelheid satoshi weer terug bij af. Op hele portefuile tocj ff 40 procent gedaald door dit gekloot.
[..]
Geen idee, dan wordt 2018 ripple jaar.
Niet op deze schaal en met alle bijkomende andere trucs zoals bch wallets op een site aanprijzen als Bitcoin wallets en exchanges die ineens jouw coin spontáán zonder aankondiging toevoegen middenin je pump. Maar dat weet je zelf ook wel. Roger is one of a kind.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar die price manipulation is toch ook bij alle andere coins?
Daar heb je helemaal gelijk. Merk alleen dat day traden een leukere bezigheid is. Met mijn kleine portfolio is dit de kans om snel wat op te bouwen ( of af te breken)quote:Op woensdag 20 december 2017 09:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daarom hodl en nooit kloten, dan maar even er niet naar kijken en laten gaan
quote:Op woensdag 20 december 2017 09:16 schreef JupilerXL het volgende:
Denken jullie dat raiblocks een goede investering is? Ik heb er nu een aantal omdat ik ergens las dat dit een veelbelovende is voor 2018 maar heb verder geen idee eigenlijk
Kijk eens naar het project, oordeel dan zelf.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:16 schreef JupilerXL het volgende:
Denken jullie dat raiblocks een goede investering is? Ik heb er nu een aantal omdat ik ergens las dat dit een veelbelovende is voor 2018 maar heb verder geen idee eigenlijk
Ja.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:16 schreef JupilerXL het volgende:
Het werkt erg mooi, heb er een beetje mee lopen kloten, je hebt binnen 10 seconden coins van de ene naar de andere wallet overgezet en de transacties zijn super klein.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:16 schreef JupilerXL het volgende:
Waar te verkrijgen? Ik vind kleine exchanges altijd een beetje luguber, stop ze dan liever in een wallet.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het werkt erg mooi, heb er een beetje mee lopen kloten, je hebt binnen 10 seconden coins van de ene naar de andere wallet overgezet en de transacties zijn super klein.
Of het echt iets gaat worden hangt van de adoptie af. Ik heb er in ieder geval een berg omdat ik de tech erg mooi vind. Op dit moment nog maar op 3 kleine exchanges verkrijgbaar en toch al in de top 100 crypto's.
De community erachter is ook erg actief bezig het op meerdere exchanges te krijgen. Zou ze liever op een meer vertrouwde exchange hebben staan namelijkquote:Op woensdag 20 december 2017 09:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het werkt erg mooi, heb er een beetje mee lopen kloten, je hebt binnen 10 seconden coins van de ene naar de andere wallet overgezet en de transacties zijn super klein.
Of het echt iets gaat worden hangt van de adoptie af. Ik heb er in ieder geval een berg omdat ik de tech erg mooi vind. Op dit moment nog maar op 3 kleine exchanges verkrijgbaar en toch al in de top 100 crypto's.
Bitgrail.com is de enige die ik heb gebruikt. Die andere 2 hebben geen super reputatie.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar te verkrijgen? Ik vind kleine exchanges altijd een beetje luguber, stop ze dan liever in een wallet.
Ik heb ze ook Bitgrail staan.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:21 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Bitgrail.com is de enige die ik heb gebruikt. Die andere 2 hebben geen super reputatie.
De kans dat je heel veel afbreekt is levens groot. Zeker met wat panic sells en fomo aankopen.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:15 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk. Merk alleen dat day traden een leukere bezigheid is. Met mijn kleine portfolio is dit de kans om snel wat op te bouwen ( of af te breken)
Misschien inderdaad even tijdje niet kijken ipv snachts halsoverkop beslissingen nemen.
Zet je koop en verkoop-limieten en zorg dat een notificatie krijgt als er een order gebeurd, anders wordt je helemaal gek van het 80x per dag de koers checken.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:15 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk. Merk alleen dat day traden een leukere bezigheid is. Met mijn kleine portfolio is dit de kans om snel wat op te bouwen ( of af te breken)
Misschien inderdaad even tijdje niet kijken ipv snachts halsoverkop beslissingen nemen.
Ja.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:27 schreef Greys het volgende:
Charlie Lee verkocht al z'n Litecoin?
https://twitter.com/SatoshiLite/status/943383615466979328
Dit ja. Het is verraderlijk om bij een stijgende markt te denken dat je het trucje door hebt omdat je elke trade gemakkelijk winst maakt. Maar zodra de boel begint te zakken blijf je met de meest vage coins zitten. Je wil dan niet met verlies verkopen maar tegelijkertijd heb je ook te weinig vertrouwen in de coins (die je puur kocht voor speculatie, niet omdat je er vertrouwen in had) om relaxt te kunnen holden.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De kans dat je heel veel afbreekt is levens groot. Zeker met wat panic sells en fomo aankopen.
Been there done that.
Fee van 15 centquote:Op woensdag 20 december 2017 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
Tering die lui bij coinbase. Wil je beginnen met crypto currency en dan heb je na 5 dagen eindelijk een beetje voor ogen welke sites/software je hiervoor wilt gaan gebruiken. Ik dus aanmelden bij die site; naam e.d. ingevoerd, telefoon verificatie. So far so good. Op het eind moet ik een banktransfer maken. Staat er doodleuk dat dit tot 5 werkdagen kan duren
![]()
Sjezus christus te paard nog aan toe zeg. Anno 2017, we werken met digitaal geld en dan gaat het met een snelheid dat ik het met paard en wagen nog sneller had kunnen brengen. Ongelofelijk. Is dit alleen met coinbase zo of moet je voor elke site waar je aanmeldt zo lang wachten met alles?
edit: en dan zie ik ook nog dat ze een behoorlijke fee rekenen op het moment dat je je geld weer weghaalt bij coinbase. Nice.
Hadden ze maar Ripple als back-end.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
Tering die lui bij coinbase. Wil je beginnen met crypto currency en dan heb je na 5 dagen eindelijk een beetje voor ogen welke sites/software je hiervoor wilt gaan gebruiken. Ik dus aanmelden bij die site; naam e.d. ingevoerd, telefoon verificatie. So far so good. Op het eind moet ik een banktransfer maken. Staat er doodleuk dat dit tot 5 werkdagen kan duren
![]()
Sjezus christus te paard nog aan toe zeg. Anno 2017, we werken met digitaal geld en dan gaat het met een snelheid dat ik het met paard en wagen nog sneller had kunnen brengen. Ongelofelijk. Is dit alleen met coinbase zo of moet je voor elke site waar je aanmeldt zo lang wachten met alles?
edit: en dan zie ik ook nog dat ze een behoorlijke fee rekenen op het moment dat je je geld weer weghaalt bij coinbase. Nice.
Verificaties duurt bij elke exchange vrij lang. Komt omdat iedereen zich nu wil aanmelden. Bij mij ging er enkele maanden geleden ook een paar dagen overheen voordat het geverificeerd was.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
![]()
Verificatie. Ben al drie dagen bezig.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat is daar mee? werkt gewoon hier
Idem.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:54 schreef dimmak het volgende:
Volgens mij komt mijn verificatie niet goed door bij Bittrex. Heb al 2x de hele zaak verzonden, maar geen bericht gekregen en als ik kijk moet ik weer opnieuw beginnen.
Ligt niet aan Bittrex maar aan de fees.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:55 schreef V. het volgende:
[..]
Verificatie. Ben al drie dagen bezig.
En BTC van mijn Mycelium naar Bittrex nam op de kop af 22 uur in beslag.
Ter vgl: aankoop op Bitonic naar Mycelium < 1 minuut.
Zeer goed nieuws voor alle long time Waves hodlers hier, tot nu toe zijn alle Binance Competities moon gegaanquote:Op woensdag 20 december 2017 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Een "wie koopt de meeste weefs op binance" competitie
https://support.binance.c(...)0-Waves-To-Giveaway-
Als het werkt zal het volume weer goed gaan toenemen
5 dagen wachten is nog niks, bij veel exchanges moet je weken tot maanden wachten voordat je echt kunt beginnen... exchanges als coinbase hebben momenteel zo'n 100.000 nieuwe registraties per dag....quote:Op woensdag 20 december 2017 09:51 schreef nickhguitar het volgende:
![]()
Even een dipje om per 2 januari weer te stijgen.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:01 schreef Faazz het volgende:
Beter komt die crash, minder belasting betalen!
Torenhoge fee's dan maarquote:Op woensdag 20 december 2017 09:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zeer goed nieuws voor alle long time Waves hodlers hier, tot nu toe zijn alle Binance Competities moon gegaan
[..]
5 dagen wachten is nog niks, bij veel exchanges moet je weken tot maanden wachten voordat je echt kunt beginnen... exchanges als coinbase hebben momenteel zo'n 100.000 nieuwe registraties per dag....
Tsja dan moet dat wel kunnen. Er staat voor mij nu een aanzienlijk bedrag op Bittrex wat ik er niet af kan halen. Mijn verificatie ging steeds fout waardoor het handmatig bekeken moet worden “Too many failed uploads”. En daar zit je dan, 22 dagen al met een open ticket.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:01 schreef Majkool het volgende:
Dit gaat weer een keer zo hard fout... Ik raad je in ieder geval alles wat je sowieso houdt te hodlen op cold storage
Had ik gedaan. Ik kreeg drie keuzes, en koos voor 30 minuten...quote:Op woensdag 20 december 2017 09:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ligt niet aan Bittrex maar aan de fees.
Bitonic stuurt wel een hoge fee, gegroepeerd, dus vandaar.
Je kunt zelf je fee hoger maken als je wil, dan gaat het wel snel
Duurt elke volgende deposit weer zo lang dan? Of is dit eenmalig omdat het de eerste keer betreft?quote:Op woensdag 20 december 2017 09:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Fee van 15 cent![]()
Is trouwens bij alles zo, komt door de drukte. Ik wacht al een week of verificatie bij bitstamp
Dat is nou écht een licht bizarre redenering.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:01 schreef Faazz het volgende:
Beter komt die crash, minder belasting betalen!
Dan kan BTC volgens mij wel afgeschreven worden, ik heb nou niet het idee dat het technisch beter is dan de andere coins. Ze moeten het vooral hebben van de naamsbekendheid en steiging en het feit dat men er daardoor het meeste vertrouwen in heeft.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Op lange termijn denk ik dat die bcash aanvallen voor de gehele markt goed is. De afstand tussen bcoin en de rest word dan niet te groot.
Dat zegt op een dag als vandaag niks aangezien die fees ieder uur zo ongeveer stijgenquote:Op woensdag 20 december 2017 10:11 schreef V. het volgende:
[..]
Had ik gedaan. Ik kreeg drie keuzes, en koos voor 30 minuten...
Heb het toch maar gedaan.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik heb nog niet naar mijn portfolio durven kijken. Toch maar eens even proberen...
twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:31:59Meet Paul Wasensteiner. Paul loves BCash. Paul is executive director for the Bitcoin Cash fund. Paul also probably… https://t.co/bTofzuBTol reageer retweet
twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:33:26Meet Gaby Wasensteiner. Gaby probably loves Paul. But she also definitely loves BCash. Gaby happens to work for CNB… https://t.co/1adYxuJBJS reageer retweet
Daarom dus die Bcash propaganda op CNBC.twitter:WhalePanda twitterde op woensdag 20-12-2017 om 09:37:00Paul loves to talk about Bitcoin, BCash and cars. His wife works for CNBC and as marketing manager has control over… https://t.co/p3mfULgZPE reageer retweet
Er zijn inderdaad technisch veel betere coins.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:13 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dan kan BTC volgens mij wel afgeschreven worden, ik heb nou niet het idee dat het technisch beter is dan de andere coins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |