Helaas niet, ben inmiddels wel klaar met dit gejammer en gemekker.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef maily het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf ..... #metoo.
sterktequote:Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef maily het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf ..... #metoo.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef Baconbus het volgende:
Gadverdamme Arnie.
Heeft ie minstens 95 miljoen en een lekker wijf als Danielle thuis zitten. Alsnog is het niet genoeg.
Jij lijkt de dynamiek niet te snappen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeikwijven achteraf. Geef het gewoon aan op het moment zelf dat je er niet van gediend bent.
Deze man heeft geld en hij staat symbool voor de blanke mannelijke macht.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
En waarom is dit nu wel weer nieuws en die Francisco van Jole niet?
En jij snapt blijkbaar niet hoe het menselijk brein werkt.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij lijkt de dynamiek niet te snappen.
Wie denk je goochemerd?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wie? TS, Reinout, iemand die reageert in dit topic?
Man, steek iets meer tijd en moeite in je reactie. Het is hier geen kleuterklas.quote:
Dat zijn jouw woordenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Man, steek iets meer tijd en moeite in je reactie. Het is hier geen kleuterklas.
Zijn er genoeg die per media veroordeeld zijn zonder ook maar een stap in de rechtzaal te zetten, je imago is weg en je carrière dus ook. Handige manier om iemand incognito om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:44 schreef BasEnAad het volgende:
Een vrouw kan wat rondbeschuldigen en een man is de rest van zijn leven een viezerik.
Heb je het nieuwsbericht wel gelezen?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:44 schreef BasEnAad het volgende:
Een vrouw kan wat rondbeschuldigen en een man is de rest van zijn leven een viezerik.
Dat gebeurt ook niet, hij treedt zelf terug. Even een tijdje uit de media blijven, hopen dat al dat gedoe weer overwaait en dan weer aan de slag zal het plan wel zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:43 schreef RM-rf het volgende:
Maar wat zijn die beschuldigingen dan precies?
Omhelzingen of vastpakken is nu niet echt sexueel misbruik.
Daarover kun je iemand niet op inactief zetten of ontslaan, ook geen vervolging of civiele rechtzaak lijk je me daarop kunnen aanspannen en ik betwijfel zelf of zo'n beschuldiging an sich voor een krant genoeg is voor een artikel..
Wat je even vergeet is dat herinneringen vervagen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het nieuwsbericht wel gelezen?
juist dat doet me afvragen waarom die stap, zes maanden verlof is toch een behoorlijke tijd ...quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet, hij treedt zelf terug. Even een tijdje uit de media blijven, hopen dat al dat gedoe weer overwaait en dan weer aan de slag zal het plan wel zijn.
Nou oke, dan is het feit dat hij dit zelf ook inziet en even verlof neemt ineens niet relevant meer. Groetjes.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat je even vergeet is dat herinneringen vervagen.
https://nos.nl/artikel/22(...)et-als-computer.html
Ja, mijn opmerking is iets algemener dan het nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het nieuwsbericht wel gelezen?
Goed om te weten, laat ik het in de discussie over het nieuwsbericht alleen wel even links liggenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, mijn opmerking is iets algemener dan het nieuwsbericht.
Je vind het niet vreemd dat opeens al deze verhalen naar buiten komen? Mensen praten elkaar ook maar wat aan soms. Dat iemand verlof neemt wil niet zeggen dat hij schuldig is of schuld bekent.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou oke, dan is het feit dat hij dit zelf ook inziet en even verlof neemt ineens niet relevant meer. Groetjes.
Het is natuurlijk ook niet zo dat ie aan de lopende band vrouwen op de casting couch dwong natuurlijk, 'lange omhelzingen' is wat makkelijker toegeven dus ik snap wel dat ie deze weg kiest, in tegenstelling tot een Spacey
Elke vrouw wordt saai naar verloop van tijd.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef Baconbus het volgende:
Heeft ie minstens 95 miljoen en een lekker wijf als Danielle thuis zitten. Alsnog is het niet genoeg.
Hij heeft toch gewoon bekend en het is zijn eigen beslissing om op verlof te gaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:24 schreef Hathor het volgende:
Tsja dat ga je krijgen nu met dat #metoo gedoe, een omhelzing of een kusje op de wang kan nu al als grensoverschrijdend gedrag worden gezien, de vertrutting heeft een toppunt bereikt. Een vent als Cesar Millan kan rustig uitkijken, want die omhelst aan het eind van elke aflevering ook altijd de mensen wiens hond hij een beetje handelbaar heeft gemaakt. Je kan tegenwoordig maar het beste, net als moslims, een vrouw gewoon negeren, niet eens een hand meer geven. dan hebben ze later ook geen stok om mee te slaan.
ik denk ook helemaal niet dat mannen nu zomaar veroordeeld worden als ze een vrouw gewoon gezellig omhelzen, of een keertje een kus op de wang geven.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon bekend en het is zijn eigen beslissing om op verlof te gaan.
Hij valt nu juist niet aan, maar verdwijnt eventjes 6 maanden uit zicht, en hoopt misschien dat daarna de storm weer is gaan liggen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:30 schreef Klummie het volgende:
Die ziet de bui al hangen en denkt de aanval is de beste verdediging.
Maar was dat ook echt nodig? een omhelzing of een kusje? Wtf man.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon bekend en het is zijn eigen beslissing om op verlof te gaan.
Lijkt me dat dit topic dus ook gesloten mag worden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:37 schreef Wuwwa het volgende:
-Edit:
Misschien handig als jullie de officiële Volkskrant-bron nog een keer checken.
Prima poets #feeknieuws
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:37 schreef Wuwwa het volgende:
-Edit:
Prima poets #feeknieuws
Iemand met 80+ miljoen op de bank die TS aanklaagt voor smaad en laster.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:43 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Het wachten is op de reactie van Oerlemans, die gaat TS eens even flink aanklagen
Wie?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:37 schreef Wuwwa het volgende:
Jr werkt met downies die klagen niet zo snel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef LurkJeRot het volgende:
John de Mol sr/jr nog niet de pineut? Ik hou het niet meer zo bij.
Dit leest toch als de speld, of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:24 schreef DeParo het volgende:
Reinout Oerlemans met verlof na aantijgingen van grensoverschrijdend gedrag
[..]
https://www.volkskrant.nl/binnenland/Reinout-Oerlemans-met-verlof-na-aantijgingen-van-grensoverschrijdend-gedrag~a4540645/
En ze vallen allemaal een voor een en stuk voor stuk.
Dat verklaart wel waarom een artikel "uit de Volkskrant" er nog staat terwijl er 2 mods en een FA in het topic gepost hebben.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:37 schreef Wuwwa het volgende:
-Edit:
Prima poets #feeknieuws
Je bedoelt: bij bosjes trappen de users in het fakenews van TS?quote:
Het was ook wel gewoon een goeiequote:Op zaterdag 2 december 2017 07:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt: bij bosjes trappen de users in het fakenews van TS?
Follow the money link.
En je kan nee zeggen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 07:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Omhelzingen en simpele aanrakingen, okay op het bovenbeen kun je wat van zeggen maar sjonge jonge.
Soms vergeten we wel eens, zo lijkt het, dat er nou eenmaal een bepaalde dynamiek is tussen mannen en vrouwen en dat het zich op een bepaalde manier uit.. al zo'n 4 miljoen jaar lang, als het niet langer is.
Zelfs de links in OP’s checken we niet meer.quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:15 schreef DeParo het volgende:
Langzaam maar zeker checken we niks meer
Of de eerste letters van elke zin in die geciteerde postquote:Op zaterdag 2 december 2017 08:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs de links in OP’s checken we niet meer.
Helaas doen de stagiaires van Privé, Story en Weekend dat waarschijnlijk ook niet, zou me niets verbazend als daar binnenkort iets "Uit betrouwbare bron" over Reinout staat.quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs de links in OP’s checken we niet meer.
DDVR nog wat ?quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:24 schreef Slaro het volgende:
[..]
Of de eerste letters van elke zin in die geciteerde post.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:24 schreef Slaro het volgende:
Of de eerste letters van elke zin in die geciteerde post.
Wordt dat dan smaad?quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:26 schreef Leandra het volgende:
Helaas doen de stagiaires van Privé, Story en Weekend dat waarschijnlijk ook niet, zou me niets verbazend als daar binnenkort iets "Uit betrouwbare bron" over Reinout staat.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:41 schreef butz0rs het volgende:
We zijn geen vreemden voor liefde Je kent de regels en ik ook
Ik ga jou nooit op geven Nooit zal je teleurstellen
Jort, bedoel je?quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:56 schreef Pedroso het volgende:
Ik verwacht dat de volgende die aan de beurt zal zijn Peter Kelder zal zijn. Die heb ik nooit vertrouwd met zijn grijpgrage handjes.
Nee, Peter.quote:
😂quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:26 schreef Hallojo het volgende:
Bij wie mag ik mijn hand op het bovenbeen leggen om ook 6 maanden vakantie te krijgen?
Oh, wacht van GTST? Ja, als ik daar de laatste kwart eeuw 1 aflevering half van meegekregen heb is dat veel...quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Peter.
En meneer Harmsen kneep Katja ook in het donker. Roos stond erbij en keek erna.
Over de doden niets dan goeds, maar die Roos speelde onder een hoedje met Arnie. En zo kom je toch weer op het feit dat Kane een kutband is.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:02 schreef Ryan3 het volgende:
Oh, wacht van GTST? Ja, als ik daar de laatste kwart eeuw 1 aflevering half van meegekregen heb is dat veel...
Nu spreek je bewust in een jargon dat ik niet snap hè, snaak.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds, maar die Roos speelde onder een hoedje met Arnie. En zo kom je toch weer op het feit dat Kane een kutband is.
Arnie is Reinout. Roos is was Guusje. Die was getrouwd met Voorhoofd van Kane.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:07 schreef Ryan3 het volgende:
Nu spreek je bewust in een jargon dat ik niet snap hè, snaak.
Die is toch al dood?quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Arnie is Reinout. Roos is was Guusje. Die was getrouwd met Voorhoofd van Kane.
Klaar als een klontje.
quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:06 schreef Copycat het volgende:
Over de doden niets dan goeds, maar die Roos ...
Okee, ik ben bijgepraat.quote:
Nee. Zegt me zo niks. Is-ie ook dood?quote:
Dat is een beetje lange man, ongeveer net zo oud als ik en is een soort hoofdfiguur in de serie, dacht ik. Beetje een zakenman-achtig type.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Zegt me zo niks. Is-ie ook dood?
Het ligt natuurlijk ook aan een fake news media die smult van dit soort nieuws, want dat scoort en dat levert weer centjes op. De waarheid is dan volkomen ondergeschikt. Weerwoord bestaat in deze niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:44 schreef BasEnAad het volgende:
De ironie.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:
Het ligt natuurlijk ook aan een fake news media die smult van dit soort nieuws, want dat scoort en dat levert weer centjes op. De waarheid is dan volkomen ondergeschikt. Weerwoord bestaat in deze niet of nauwelijks.
En dan hebben we ook nog al die makke schaapjes die hersenloos en zonder eigen mening de #metoo hype na apen. Ineens is iedereen seksueel misbruikt en straks kun je als man voor een viezerik worden uitgemaakt als je iemand al een hand geeft.
De hele #metoo hype geeft al aan hoe gedenigreerd we als samenleving aan het afbrokkelen zijn. Hoe dommer onze samenleving wordt met het ieder opeenvolgend jaar. Hoe beroepszeikers hun hoogtijdagen vieren en hoe de media zich rijkt harkt met nep nieuws.
Het is weinig wol.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk ook aan een fake news media die smult van dit soort nieuws, want dat scoort en dat levert weer centjes op. De waarheid is dan volkomen ondergeschikt. Weerwoord bestaat in deze niet of nauwelijks.
En dan hebben we ook nog al die makke schaapjes die hersenloos en zonder eigen mening de #metoo hype na apen. Ineens is iedereen seksueel misbruikt en straks kun je als man voor een viezerik worden uitgemaakt als je iemand al een hand geeft.
De hele #metoo hype geeft al aan hoe gedenigreerd we als samenleving aan het afbrokkelen zijn. Hoe dommer onze samenleving wordt met het ieder opeenvolgend jaar. Hoe beroepszeikers hun hoogtijdagen vieren en hoe de media zich rijkt harkt met nep nieuws.
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:26 schreef Hallojo het volgende:
Bij wie mag ik mijn hand op het bovenbeen leggen om ook 6 maanden vakantie te krijgen?
Exact, want als een machtige man het doet hebben ze er nog baat bij gehad ook.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeikwijven achteraf. Geef het gewoon aan op het moment zelf dat je er niet van gediend bent.
Die is te machtig. Maar vast en zeker.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef LurkJeRot het volgende:
John de Mol sr/jr nog niet de pineut? Ik hou het niet meer zo bij.
Het is voornamelijk gelul in de ruimte wat geen hout snijdt maar ik moet zeggen het leest wel lekker weg. Zou ik iets mee doen.quote:
Pure strategie. Op deze manier denkt hij de minste schade te verkrijgen op de langere termijn. Als de wind gaat liggen komt hij weer in beeld met zijn blije arrogante face.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pure strategie. Op deze manier denkt hij de minste schade te verkrijgen op de langere termijn. Als de wind gaat liggen komt hij weer in beeld met zijn blije arrogante face.²
Waarom spreek je in "kwatrijnen"? Wil je extra legend overkomen of zo??quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:15 schreef DeParo het volgende:
Rare wending in het leven van Reinout Oerlemans.
Ik kan er niet helemaal bij.
Chemie heeft hij wel met zijn kijkers toen hij nog Arnie was in GTST.
Kennelijk moeten we maar aannemen dat dit minder was bij zijn medespelers.
Ruzies in Nederland worden in Nederland uitgevochten in de media.
Online denken we ons volledig te kunnen informeren en zonder rem te mogen spuien.
Langzaam worden we een senstatiemaatschappij.
Langzaam maar zeker checken we niks meer van elkaar en volgen we alleen de roddels.
Eigenlijk is het niet eens zo zeer dit nieuws dat me verbaast.
Datgene wat me nog het meest pijn doet is het onvermogen om redelijk te zijn in 2017.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarom joh, man en vrouw in een ruimte alleen. Gaat ALTIJD fout. De vrouw bepaalt (later) of het een probleem was of niet. Daarom, nooit alleen met een girl. De driften des mensen zijn gevaarlijk.²
Mwaoh, je overdrijft hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarom joh, man en vrouw in een ruimte alleen. Gaat ALTIJD fout. De vrouw bepaalt (later) of het een probleem was of niet. Daarom, nooit alleen met een girl. De driften des mensen zijn gevaarlijk.²
Nou ja, als je een heel verhaal baseert op een Rick Roll dan moet het wel een sterk verhaal zijn natuurlijk.quote:
Deze begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als je een heel verhaal baseert op een Rick Roll dan moet het wel een sterk verhaal zijn natuurlijk.
Okay, waar gaat dit topic over?quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet.
In ieder geval is het problematiseren van ieder contact tussen man en vrouw, zoals nu een beetje gebeurt, natuurlijk wel gefundenes Fressen voor een user als Bansheeboy.
Misschien even de link in de OP openen.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien even de link in de OP openen.
Nou ja, Bansheeboy problematiseert adhv dit topic ieder contact tussen man en vrouw.quote:
Nee, BSB snapt ook nog steeds niet dat het topic nergens over gaat, dat het een RickRoll is, dat het fake news is, en begint daarom weer over zijn BS stokpaardje.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, Bansheeboy problematiseert adhv dit topic ieder contact tussen man en vrouw.
Ja, goed, maar ik reageerde op BSB dus. Wat-ie daar schrijft is kul wmb.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, BSB snapt ook nog steeds niet dat het topic nergens over gaat, dat het een RickRoll is, dat het fake news is, en begint daarom weer over zijn BS stokpaardje.
BSB is op alle fronten een prima afkorting.
Ja, maar hij denkt zijn gelijk te halen op basis van het "artikel" in de OP, of hij denkt dat het artikel in de OP zijn gelijk bewijst.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, goed, maar ik reageerde op BSB dus. Wat-ie daar schrijft is kul wmb.
Ja, daarom zeg ik ook gefundenes Fressen dus, want het lijkt in zijn ogen erop te duiden dat de strikte scheiding der seksen zoals gepropageerd door de voorgangers in zijn geloof een rationele basis heeft.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar hij denkt zijn gelijk te halen op basis van het "artikel" in de OP, of hij denkt dat het artikel in de OP zijn gelijk bewijst.
Kan die charlatan niet beter in het bijzonder zijn excuses aan zijn vrouw maken?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:24 schreef DeParo het volgende:
'Ik wil in het bijzonder mijn excuses aanbieden aan iedereen die ik ooit een ongewenste omhelzing heb gegeven of op een andere manier heb benaderd die zij als grensoverschrijdend hebben ervaren', schrijft Oerlemans.
En voor al die kutprogramma's niet te vergeten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kan die charlatan niet beter in het bijzonder zijn excuses aan zijn vrouw maken?
Nou, daar heb ik openingspost helemaal niet voor nodig. De recente berichtgeving inzake #metoo is ruimschoots voldoende. Man en vrouw zijn nou eenmaal aangetrokken tot elkaar. Een man zal een aantrekkelijke vrouw per definitie akoestisch willen benaderen. Dat een man zich inhoudt valt te prijzen, maar hij zal er zijn best voor moeten doen. De een meer dan de ander.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar hij denkt zijn gelijk te halen op basis van het "artikel" in de OP, of hij denkt dat het artikel in de OP zijn gelijk bewijst.
Je wilt vrouwen aan de schandpaal nagelen voor vrijwillige en wederzijdse seks omdat je te dom bent een link te openen?quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:41 schreef asco het volgende:
Ik hoop echt dat er een tegenbeweging komt van dat hele @metoo-gebeuren.
En dan doel ik op mannen die vrouwen aan de schandpaal nagelen die zich bewezen omhoog geneukt hebben. En dat zijn er in dat wereldje geheid meer dan dat er "misbruikt" zijn.
Nou mannen, wie begint?
Nou eens kijken of ze daar allemaal zo blij mee zouden zijn dan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Je wilt vrouwen aan de schandpaal nagelen voor vrijwillige en wederzijdse seks omdat je te dom bent een link te openen?
preciesquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
De een meer dan de ander, daar ligt het aan hè. De een heeft wel een opvoeding gekregen en de ander niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik openingspost helemaal niet voor nodig. De recente berichtgeving inzake #metoo is ruimschoots voldoende. Man en vrouw zijn nou eenmaal aangetrokken tot elkaar. Een man zal een aantrekkelijke vrouw per definitie akoestisch willen benaderen. Dat een man zich inhoudt valt te prijzen, maar hij zal er zijn best voor moeten doen. De een meer dan de ander.²
Zijn kolenschoppen bij hem hè.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:03 schreef asco het volgende:
"Een hand op een bovenbeen"
God-verdomme zeg!![]()
Open de link in de openingspost eens...quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:01 schreef asco het volgende:
[..]
Nou eens kijken of ze daar allemaal zo blij mee zouden zijn dan.
Nou, dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Open de link in de openingspost eens...
Vind het aan alle kanten een rare reactie van je. En omdat je dus gelijk trapt in onzin zonder ook maar 1 moment verder te kijken. Maar ook omdat je vrouwen wil raken om wat een enkeling doet. En dan ook nog eens op iets vrijwilligs en wederzijds, waar dus geen slachtoffers bij komen kijken.
En nogsteeds heb je het niet door of wel soms? Open nou gewoon even de link in de openingspost, dan weet je tenminste ook dat dit nep is.quote:
Nee, interesseert me niet, blijf ff gewoon dom in deze.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En nogsteeds heb je het niet door of wel soms? Open nou gewoon even de link in de openingspost, dan weet je tenminste ook dat dit nep is.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het is wat tever gegaan denk ik. Dat doet de werkelijke zaak geen goed.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het maakt niet uit. Het gaaat over de hele hype.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En nogsteeds heb je het niet door of wel soms? Open nou gewoon even de link in de openingspost, dan weet je tenminste ook dat dit nep is.
Een nep bericht dus, door een man in de wereld geschopt. Wil je nu ineens mannen aan de schandpaal gaan timmeren die heel andere dingen zonder enig slachtoffer maken hebben gedaan?
quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het maakt niet uit. Het gaat over de hele hype.
Vroeger werd je zonder veroordeling al op de brandstapel gegooid als je buurman suggereerde dat je een heks was. Daar kwam geen proces bij te pas.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
[..]
Het is wat tever gegaan denk ik. Dat doet de werkelijke zaak geen goed.
Ja. En vallen werkelijke gevallen buiten de boot.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Vroeger werd je zonder veroordeling al op de brandstapel gegooid als je buurman suggereerde dat je een heks was. Daar kwam geen proces bij te pas.
Nu kan iedereen ongegeneerd de ander beschuldigen van seksuele intimidatie en een hijgende fake news media trekt zonder proces al een oordeel.
Kortom, we gaan weer terug naar de middeleeuwen. Lang leve de vooruitgang, maar niet serieus.
Check de link in de OP.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:45 schreef Andromache het volgende:
Hand op het been en omhelzingen. Man man man, leg je eigen gebrek aan assertiviteit niet bij deze man neer. Bah. Aasgieren.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:44 schreef Cockwhale het volgende:
Omhelzingen, kusjes en een hand op de been. Are you kidding me? Straks wordt een schouderklopje en een hand ook tot grensoverschrijdend uitgeroepen.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
Je haalt Reinout Oerlemans gewoon door het slijk met je nepnieuws.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:24 schreef DeParo het volgende:
Reinout Oerlemans met verlof na aantijgingen van grensoverschrijdend gedrag
[..]
https://www.volkskrant.nl/binnenland/Reinout-Oerlemans-met-verlof-na-aantijgingen-van-grensoverschrijdend-gedrag~a4540645/
En ze vallen allemaal een voor een en stuk voor stuk.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
De vraag is eerder waarom nepnieuws dat zich niet eens vermomd als echt nieuws door zoveel hier als zoete koek wordt geslikt.quote:
Soms is dat lastig.dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Omdat mensen gewoon de titel en de OP lezen. Niet iedereen klikt de link.quote:Op zondag 3 december 2017 00:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De vraag is eerder waarom nepnieuws dat zich niet eens vermomd als echt nieuws door zoveel hier als zoete koek wordt geslikt.
En omdat deze nonsens nog steeds in NWS staat.quote:Op zondag 3 december 2017 01:04 schreef mootie het volgende:
Omdat mensen gewoon de titel en de OP lezen. Niet iedereen klikt de link.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Well, is dit even een portie ongemakkelijk. nep.
Dat krijg je ervan als je andermans ellende op commerciële wijze probeert uit te buiten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En vallen werkelijke gevallen buiten de boot.
De donorshowquote:Op zondag 3 december 2017 08:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je andermans ellende op commerciële wijze probeert uit te buiten.
De euthanasieshow laat zich na de donorshow niet lang op zich wachten.
Wie wint de hoofdprijs? Een gratis en snelle euthanasie? De kijker mag bepalen. Deelname kost 40 eurocen t.
Bassie en Adriaan.quote:Op zondag 3 december 2017 00:27 schreef WammesWaggel het volgende:
De volgenden die gaan vallen met een reputatie van opdringerig gedrag:
Matthijs van Nieuwkerk
Gert (K3 en Samson)
Een voorman van een zieltogend forum. Volgens mij is Trouw as we speak bezig met een verhaal.quote:
Doet er niet toe.quote:
Jij trapte erin, net zoals je hier in trapte. Denk daar eens over na...quote:Op zondag 3 december 2017 09:16 schreef Elzies het volgende:
[..]
Doet er niet toe.
Iedereen trapte erin.
Iedereen zag het als gewenning.
Net zoals het commercieel uitbuiten van mongolen, psychiatrische patiënten en dan nu de vermoedelijke slachtoffers van seksueel misbruik. Zonder weerwoord, zonder proces voor de vermoedelijke dader. Die wordt door de verderfelijke fake news media al bij voorbaat veroordeeld. Want schandalen en beschuldigingen brengen immers geld in het laadje. Ongeacht wat voor ellende dit met zich meebrengt voor de betrokkenen.
Dit scenario was een paar decennia geleden nog voer voor science fiction literatuur. Nu is het een Stephen Kings: the Running Man werkelijkheid geworden waarin we leven. De serie Black Mirror geeft in een aantal afleveringen een vergelijkbare kritische kijk op dit gegeven, daar waar we als samenleving naartoe gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |