abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 december 2017 @ 12:12:54 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175446620
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, Bansheeboy problematiseert adhv dit topic ieder contact tussen man en vrouw.
Nee, BSB snapt ook nog steeds niet dat het topic nergens over gaat, dat het een RickRoll is, dat het fake news is, en begint daarom weer over zijn BS stokpaardje.
BSB is op alle fronten een prima afkorting.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175446642
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, BSB snapt ook nog steeds niet dat het topic nergens over gaat, dat het een RickRoll is, dat het fake news is, en begint daarom weer over zijn BS stokpaardje.
BSB is op alle fronten een prima afkorting.
Ja, goed, maar ik reageerde op BSB dus. Wat-ie daar schrijft is kul wmb.
I´m back.
  zaterdag 2 december 2017 @ 12:15:22 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175446673
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, maar ik reageerde op BSB dus. Wat-ie daar schrijft is kul wmb.
Ja, maar hij denkt zijn gelijk te halen op basis van het "artikel" in de OP, of hij denkt dat het artikel in de OP zijn gelijk bewijst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175446708
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar hij denkt zijn gelijk te halen op basis van het "artikel" in de OP, of hij denkt dat het artikel in de OP zijn gelijk bewijst.
Ja, daarom zeg ik ook gefundenes Fressen dus, want het lijkt in zijn ogen erop te duiden dat de strikte scheiding der seksen zoals gepropageerd door de voorgangers in zijn geloof een rationele basis heeft.
I´m back.
pi_175446709
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:24 schreef DeParo het volgende:
'Ik wil in het bijzonder mijn excuses aanbieden aan iedereen die ik ooit een ongewenste omhelzing heb gegeven of op een andere manier heb benaderd die zij als grensoverschrijdend hebben ervaren', schrijft Oerlemans.
Kan die charlatan niet beter in het bijzonder zijn excuses aan zijn vrouw maken? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175446729
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Kan die charlatan niet beter in het bijzonder zijn excuses aan zijn vrouw maken? 8)7
En voor al die kutprogramma's niet te vergeten.
I´m back.
  zaterdag 2 december 2017 @ 12:35:49 #132
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175447073
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, daar heb ik openingspost helemaal niet voor nodig. De recente berichtgeving inzake #metoo is ruimschoots voldoende. Man en vrouw zijn nou eenmaal aangetrokken tot elkaar. Een man zal een aantrekkelijke vrouw per definitie akoestisch willen benaderen. Dat een man zich inhoudt valt te prijzen, maar hij zal er zijn best voor moeten doen. De een meer dan de ander. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 2 december 2017 @ 12:41:48 #133
22565 asco
Los in deze tent
pi_175447214
Ik hoop echt dat er een tegenbeweging komt van dat hele @metoo-gebeuren.
En dan doel ik op mannen die vrouwen aan de schandpaal nagelen die zich bewezen omhoog geneukt hebben. En dat zijn er in dat wereldje geheid meer dan dat er "misbruikt" zijn.
Nou mannen, wie begint? ^O^
  zaterdag 2 december 2017 @ 12:59:59 #134
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175447555
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:41 schreef asco het volgende:
Ik hoop echt dat er een tegenbeweging komt van dat hele @metoo-gebeuren.
En dan doel ik op mannen die vrouwen aan de schandpaal nagelen die zich bewezen omhoog geneukt hebben. En dat zijn er in dat wereldje geheid meer dan dat er "misbruikt" zijn.
Nou mannen, wie begint? ^O^
Je wilt vrouwen aan de schandpaal nagelen voor vrijwillige en wederzijdse seks omdat je te dom bent een link te openen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 2 december 2017 @ 13:01:45 #135
22565 asco
Los in deze tent
pi_175447589
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je wilt vrouwen aan de schandpaal nagelen voor vrijwillige en wederzijdse seks omdat je te dom bent een link te openen?
Nou eens kijken of ze daar allemaal zo blij mee zouden zijn dan. :')
  zaterdag 2 december 2017 @ 13:02:24 #136
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_175447603
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeikwijven achteraf. Geef het gewoon aan op het moment zelf dat je er niet van gediend bent.
precies
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 2 december 2017 @ 13:03:46 #137
22565 asco
Los in deze tent
pi_175447623
"Een hand op een bovenbeen"
God-verdomme zeg! _O- _O-
pi_175447632
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, daar heb ik openingspost helemaal niet voor nodig. De recente berichtgeving inzake #metoo is ruimschoots voldoende. Man en vrouw zijn nou eenmaal aangetrokken tot elkaar. Een man zal een aantrekkelijke vrouw per definitie akoestisch willen benaderen. Dat een man zich inhoudt valt te prijzen, maar hij zal er zijn best voor moeten doen. De een meer dan de ander. :{

:{²
De een meer dan de ander, daar ligt het aan hè. De een heeft wel een opvoeding gekregen en de ander niet.
I´m back.
pi_175447646
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:03 schreef asco het volgende:
"Een hand op een bovenbeen"
God-verdomme zeg! _O- _O-
Zijn kolenschoppen bij hem hè.
I´m back.
  zaterdag 2 december 2017 @ 13:06:49 #140
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175447691
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:01 schreef asco het volgende:

[..]

Nou eens kijken of ze daar allemaal zo blij mee zouden zijn dan. :')
Open de link in de openingspost eens...

Vind het aan alle kanten een rare reactie van je. En omdat je dus gelijk trapt in onzin zonder ook maar 1 moment verder te kijken. Maar ook omdat je vrouwen wil raken om wat een enkeling doet. En dan ook nog eens op iets vrijwilligs en wederzijds, waar dus geen slachtoffers bij komen kijken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 2 december 2017 @ 13:08:58 #141
22565 asco
Los in deze tent
pi_175447735
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Open de link in de openingspost eens...

Vind het aan alle kanten een rare reactie van je. En omdat je dus gelijk trapt in onzin zonder ook maar 1 moment verder te kijken. Maar ook omdat je vrouwen wil raken om wat een enkeling doet. En dan ook nog eens op iets vrijwilligs en wederzijds, waar dus geen slachtoffers bij komen kijken.
Nou, dat mag jij vinden. :*
  zaterdag 2 december 2017 @ 13:12:04 #142
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175447780
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:08 schreef asco het volgende:

[..]

Nou, dat mag jij vinden. :*
En nogsteeds heb je het niet door of wel soms? Open nou gewoon even de link in de openingspost, dan weet je tenminste ook dat dit nep is.

Een nep bericht dus, door een man in de wereld geschopt. Wil je nu ineens mannen aan de schandpaal gaan timmeren die heel andere dingen zonder enig slachtoffer maken hebben gedaan?
  zaterdag 2 december 2017 @ 13:14:50 #143
22565 asco
Los in deze tent
pi_175447831
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En nogsteeds heb je het niet door of wel soms? Open nou gewoon even de link in de openingspost, dan weet je tenminste ook dat dit nep is.
Nee, interesseert me niet, blijf ff gewoon dom in deze. :9
pi_175447978
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het ligt natuurlijk ook aan een fake news media die smult van dit soort nieuws, want dat scoort en dat levert weer centjes op. De waarheid is dan volkomen ondergeschikt. Weerwoord bestaat in deze niet of nauwelijks.

En dan hebben we ook nog al die makke schaapjes die hersenloos en zonder eigen mening de #metoo hype na apen. Ineens is iedereen seksueel misbruikt en straks kun je als man voor een viezerik worden uitgemaakt als je iemand al een hand geeft.

De hele #metoo hype geeft al aan hoe gedenigreerd we als samenleving aan het afbrokkelen zijn. Hoe dommer onze samenleving wordt met het ieder opeenvolgend jaar. Hoe beroepszeikers hun hoogtijdagen vieren en hoe de media zich rijkt harkt met nep nieuws.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het ligt natuurlijk ook aan een fake news media die smult van dit soort nieuws, want dat scoort en dat levert weer centjes op. De waarheid is dan volkomen ondergeschikt. Weerwoord bestaat in deze niet of nauwelijks.

En dan hebben we ook nog al die makke schaapjes die hersenloos en zonder eigen mening de #metoo hype na apen. Ineens is iedereen seksueel misbruikt en straks kun je als man voor een viezerik worden uitgemaakt als je iemand al een hand geeft.

De hele #metoo hype geeft al aan hoe gedenigreerd we als samenleving aan het afbrokkelen zijn. Hoe dommer onze samenleving wordt met het ieder opeenvolgend jaar. Hoe beroepszeikers hun hoogtijdagen vieren en hoe de media zich rijkt harkt met nep nieuws.
Het is wat tever gegaan denk ik. Dat doet de werkelijke zaak geen goed.
pi_175448093
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Een nep bericht dus, door een man in de wereld geschopt. Wil je nu ineens mannen aan de schandpaal gaan timmeren die heel andere dingen zonder enig slachtoffer maken hebben gedaan?
Het maakt niet uit. Het gaaat over de hele hype.
pi_175448104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het maakt niet uit. Het gaat over de hele hype.
pi_175448192
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

[..]

Het is wat tever gegaan denk ik. Dat doet de werkelijke zaak geen goed.
Vroeger werd je zonder veroordeling al op de brandstapel gegooid als je buurman suggereerde dat je een heks was. Daar kwam geen proces bij te pas.

Nu kan iedereen ongegeneerd de ander beschuldigen van seksuele intimidatie en een hijgende fake news media trekt zonder proces al een oordeel.

Kortom, we gaan weer terug naar de middeleeuwen. Lang leve de vooruitgang, maar niet serieus.
pi_175448293
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Vroeger werd je zonder veroordeling al op de brandstapel gegooid als je buurman suggereerde dat je een heks was. Daar kwam geen proces bij te pas.

Nu kan iedereen ongegeneerd de ander beschuldigen van seksuele intimidatie en een hijgende fake news media trekt zonder proces al een oordeel.

Kortom, we gaan weer terug naar de middeleeuwen. Lang leve de vooruitgang, maar niet serieus.
Ja. En vallen werkelijke gevallen buiten de boot.
pi_175449189
Reinout Oerlemans met zijn blote billengezicht.
  zaterdag 2 december 2017 @ 14:45:58 #150
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175449742
Hand op het been en omhelzingen. Man man man, leg je eigen gebrek aan assertiviteit niet bij deze man neer. Bah. Aasgieren.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')