Helaas niet, ben inmiddels wel klaar met dit gejammer en gemekker.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef maily het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf ..... #metoo.
sterktequote:Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef maily het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf ..... #metoo.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef Baconbus het volgende:
Gadverdamme Arnie.
Heeft ie minstens 95 miljoen en een lekker wijf als Danielle thuis zitten. Alsnog is het niet genoeg.
Jij lijkt de dynamiek niet te snappen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeikwijven achteraf. Geef het gewoon aan op het moment zelf dat je er niet van gediend bent.
Deze man heeft geld en hij staat symbool voor de blanke mannelijke macht.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
En waarom is dit nu wel weer nieuws en die Francisco van Jole niet?
En jij snapt blijkbaar niet hoe het menselijk brein werkt.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij lijkt de dynamiek niet te snappen.
Wie denk je goochemerd?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wie? TS, Reinout, iemand die reageert in dit topic?
Man, steek iets meer tijd en moeite in je reactie. Het is hier geen kleuterklas.quote:
Dat zijn jouw woordenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Man, steek iets meer tijd en moeite in je reactie. Het is hier geen kleuterklas.
Zijn er genoeg die per media veroordeeld zijn zonder ook maar een stap in de rechtzaal te zetten, je imago is weg en je carrière dus ook. Handige manier om iemand incognito om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:44 schreef BasEnAad het volgende:
Een vrouw kan wat rondbeschuldigen en een man is de rest van zijn leven een viezerik.
Heb je het nieuwsbericht wel gelezen?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:44 schreef BasEnAad het volgende:
Een vrouw kan wat rondbeschuldigen en een man is de rest van zijn leven een viezerik.
Dat gebeurt ook niet, hij treedt zelf terug. Even een tijdje uit de media blijven, hopen dat al dat gedoe weer overwaait en dan weer aan de slag zal het plan wel zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:43 schreef RM-rf het volgende:
Maar wat zijn die beschuldigingen dan precies?
Omhelzingen of vastpakken is nu niet echt sexueel misbruik.
Daarover kun je iemand niet op inactief zetten of ontslaan, ook geen vervolging of civiele rechtzaak lijk je me daarop kunnen aanspannen en ik betwijfel zelf of zo'n beschuldiging an sich voor een krant genoeg is voor een artikel..
Wat je even vergeet is dat herinneringen vervagen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het nieuwsbericht wel gelezen?
juist dat doet me afvragen waarom die stap, zes maanden verlof is toch een behoorlijke tijd ...quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet, hij treedt zelf terug. Even een tijdje uit de media blijven, hopen dat al dat gedoe weer overwaait en dan weer aan de slag zal het plan wel zijn.
Nou oke, dan is het feit dat hij dit zelf ook inziet en even verlof neemt ineens niet relevant meer. Groetjes.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat je even vergeet is dat herinneringen vervagen.
https://nos.nl/artikel/22(...)et-als-computer.html
Ja, mijn opmerking is iets algemener dan het nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het nieuwsbericht wel gelezen?
Goed om te weten, laat ik het in de discussie over het nieuwsbericht alleen wel even links liggenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, mijn opmerking is iets algemener dan het nieuwsbericht.
Je vind het niet vreemd dat opeens al deze verhalen naar buiten komen? Mensen praten elkaar ook maar wat aan soms. Dat iemand verlof neemt wil niet zeggen dat hij schuldig is of schuld bekent.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou oke, dan is het feit dat hij dit zelf ook inziet en even verlof neemt ineens niet relevant meer. Groetjes.
Het is natuurlijk ook niet zo dat ie aan de lopende band vrouwen op de casting couch dwong natuurlijk, 'lange omhelzingen' is wat makkelijker toegeven dus ik snap wel dat ie deze weg kiest, in tegenstelling tot een Spacey
Elke vrouw wordt saai naar verloop van tijd.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef Baconbus het volgende:
Heeft ie minstens 95 miljoen en een lekker wijf als Danielle thuis zitten. Alsnog is het niet genoeg.
Hij heeft toch gewoon bekend en het is zijn eigen beslissing om op verlof te gaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:24 schreef Hathor het volgende:
Tsja dat ga je krijgen nu met dat #metoo gedoe, een omhelzing of een kusje op de wang kan nu al als grensoverschrijdend gedrag worden gezien, de vertrutting heeft een toppunt bereikt. Een vent als Cesar Millan kan rustig uitkijken, want die omhelst aan het eind van elke aflevering ook altijd de mensen wiens hond hij een beetje handelbaar heeft gemaakt. Je kan tegenwoordig maar het beste, net als moslims, een vrouw gewoon negeren, niet eens een hand meer geven. dan hebben ze later ook geen stok om mee te slaan.
ik denk ook helemaal niet dat mannen nu zomaar veroordeeld worden als ze een vrouw gewoon gezellig omhelzen, of een keertje een kus op de wang geven.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon bekend en het is zijn eigen beslissing om op verlof te gaan.
Hij valt nu juist niet aan, maar verdwijnt eventjes 6 maanden uit zicht, en hoopt misschien dat daarna de storm weer is gaan liggen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:30 schreef Klummie het volgende:
Die ziet de bui al hangen en denkt de aanval is de beste verdediging.
Maar was dat ook echt nodig? een omhelzing of een kusje? Wtf man.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon bekend en het is zijn eigen beslissing om op verlof te gaan.
Lijkt me dat dit topic dus ook gesloten mag worden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:37 schreef Wuwwa het volgende:
-Edit:
Misschien handig als jullie de officiële Volkskrant-bron nog een keer checken.
Prima poets #feeknieuws
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:37 schreef Wuwwa het volgende:
-Edit:
Misschien handig als jullie de officiële Volkskrant-bron nog een keer checken.
Prima poets #feeknieuws
Iemand met 80+ miljoen op de bank die TS aanklaagt voor smaad en laster.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:43 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Het wachten is op de reactie van Oerlemans, die gaat TS eens even flink aanklagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |