Wie?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
En waarom is dit nu wel weer nieuws en die Francisco van Jole niet?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:37 schreef Wuwwa het volgende:
Misschien handig als jullie de officiële Volkskrant-bron nog een keer checken.
Jr werkt met downies die klagen niet zo snel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef LurkJeRot het volgende:
John de Mol sr/jr nog niet de pineut? Ik hou het niet meer zo bij.
Dit leest toch als de speld, of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:24 schreef DeParo het volgende:
Reinout Oerlemans met verlof na aantijgingen van grensoverschrijdend gedrag
[..]
https://www.volkskrant.nl/binnenland/Reinout-Oerlemans-met-verlof-na-aantijgingen-van-grensoverschrijdend-gedrag~a4540645/
En ze vallen allemaal een voor een en stuk voor stuk.
Dat verklaart wel waarom een artikel "uit de Volkskrant" er nog staat terwijl er 2 mods en een FA in het topic gepost hebben.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:37 schreef Wuwwa het volgende:
-Edit:
Misschien handig als jullie de officiële Volkskrant-bron nog een keer checken.
Prima poets #feeknieuws
Je bedoelt: bij bosjes trappen de users in het fakenews van TS?quote:
Het was ook wel gewoon een goeiequote:Op zaterdag 2 december 2017 07:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt: bij bosjes trappen de users in het fakenews van TS?
Follow the money link.
En je kan nee zeggen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 07:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Omhelzingen en simpele aanrakingen, okay op het bovenbeen kun je wat van zeggen maar sjonge jonge.
Soms vergeten we wel eens, zo lijkt het, dat er nou eenmaal een bepaalde dynamiek is tussen mannen en vrouwen en dat het zich op een bepaalde manier uit.. al zo'n 4 miljoen jaar lang, als het niet langer is.
Zelfs de links in OP’s checken we niet meer.quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:15 schreef DeParo het volgende:
Langzaam maar zeker checken we niks meer
Of de eerste letters van elke zin in die geciteerde postquote:Op zaterdag 2 december 2017 08:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs de links in OP’s checken we niet meer.
Helaas doen de stagiaires van Privé, Story en Weekend dat waarschijnlijk ook niet, zou me niets verbazend als daar binnenkort iets "Uit betrouwbare bron" over Reinout staat.quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs de links in OP’s checken we niet meer.
DDVR nog wat ?quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:24 schreef Slaro het volgende:
[..]
Of de eerste letters van elke zin in die geciteerde post.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:24 schreef Slaro het volgende:
Of de eerste letters van elke zin in die geciteerde post.
Wordt dat dan smaad?quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:26 schreef Leandra het volgende:
Helaas doen de stagiaires van Privé, Story en Weekend dat waarschijnlijk ook niet, zou me niets verbazend als daar binnenkort iets "Uit betrouwbare bron" over Reinout staat.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:41 schreef butz0rs het volgende:
We zijn geen vreemden voor liefde Je kent de regels en ik ook
Ik ga jou nooit op geven Nooit zal je teleurstellen
Jort, bedoel je?quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:56 schreef Pedroso het volgende:
Ik verwacht dat de volgende die aan de beurt zal zijn Peter Kelder zal zijn. Die heb ik nooit vertrouwd met zijn grijpgrage handjes.
Nee, Peter.quote:
😂quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:26 schreef Hallojo het volgende:
Bij wie mag ik mijn hand op het bovenbeen leggen om ook 6 maanden vakantie te krijgen?
Oh, wacht van GTST? Ja, als ik daar de laatste kwart eeuw 1 aflevering half van meegekregen heb is dat veel...quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Peter.
En meneer Harmsen kneep Katja ook in het donker. Roos stond erbij en keek erna.
Over de doden niets dan goeds, maar die Roos speelde onder een hoedje met Arnie. En zo kom je toch weer op het feit dat Kane een kutband is.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:02 schreef Ryan3 het volgende:
Oh, wacht van GTST? Ja, als ik daar de laatste kwart eeuw 1 aflevering half van meegekregen heb is dat veel...
Nu spreek je bewust in een jargon dat ik niet snap hè, snaak.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds, maar die Roos speelde onder een hoedje met Arnie. En zo kom je toch weer op het feit dat Kane een kutband is.
Arnie is Reinout. Roos is was Guusje. Die was getrouwd met Voorhoofd van Kane.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:07 schreef Ryan3 het volgende:
Nu spreek je bewust in een jargon dat ik niet snap hè, snaak.
Die is toch al dood?quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Arnie is Reinout. Roos is was Guusje. Die was getrouwd met Voorhoofd van Kane.
Klaar als een klontje.
quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:06 schreef Copycat het volgende:
Over de doden niets dan goeds, maar die Roos ...
Okee, ik ben bijgepraat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |