Nee. Zegt me zo niks. Is-ie ook dood?quote:
Dat is een beetje lange man, ongeveer net zo oud als ik en is een soort hoofdfiguur in de serie, dacht ik. Beetje een zakenman-achtig type.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Zegt me zo niks. Is-ie ook dood?
Het ligt natuurlijk ook aan een fake news media die smult van dit soort nieuws, want dat scoort en dat levert weer centjes op. De waarheid is dan volkomen ondergeschikt. Weerwoord bestaat in deze niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:44 schreef BasEnAad het volgende:
Een vrouw kan wat rondbeschuldigen en een man is de rest van zijn leven een viezerik.
De ironie.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:
Het ligt natuurlijk ook aan een fake news media die smult van dit soort nieuws, want dat scoort en dat levert weer centjes op. De waarheid is dan volkomen ondergeschikt. Weerwoord bestaat in deze niet of nauwelijks.
En dan hebben we ook nog al die makke schaapjes die hersenloos en zonder eigen mening de #metoo hype na apen. Ineens is iedereen seksueel misbruikt en straks kun je als man voor een viezerik worden uitgemaakt als je iemand al een hand geeft.
De hele #metoo hype geeft al aan hoe gedenigreerd we als samenleving aan het afbrokkelen zijn. Hoe dommer onze samenleving wordt met het ieder opeenvolgend jaar. Hoe beroepszeikers hun hoogtijdagen vieren en hoe de media zich rijkt harkt met nep nieuws.
Het is weinig wol.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk ook aan een fake news media die smult van dit soort nieuws, want dat scoort en dat levert weer centjes op. De waarheid is dan volkomen ondergeschikt. Weerwoord bestaat in deze niet of nauwelijks.
En dan hebben we ook nog al die makke schaapjes die hersenloos en zonder eigen mening de #metoo hype na apen. Ineens is iedereen seksueel misbruikt en straks kun je als man voor een viezerik worden uitgemaakt als je iemand al een hand geeft.
De hele #metoo hype geeft al aan hoe gedenigreerd we als samenleving aan het afbrokkelen zijn. Hoe dommer onze samenleving wordt met het ieder opeenvolgend jaar. Hoe beroepszeikers hun hoogtijdagen vieren en hoe de media zich rijkt harkt met nep nieuws.
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:26 schreef Hallojo het volgende:
Bij wie mag ik mijn hand op het bovenbeen leggen om ook 6 maanden vakantie te krijgen?
Exact, want als een machtige man het doet hebben ze er nog baat bij gehad ook.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeikwijven achteraf. Geef het gewoon aan op het moment zelf dat je er niet van gediend bent.
Die is te machtig. Maar vast en zeker.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef LurkJeRot het volgende:
John de Mol sr/jr nog niet de pineut? Ik hou het niet meer zo bij.
Het is voornamelijk gelul in de ruimte wat geen hout snijdt maar ik moet zeggen het leest wel lekker weg. Zou ik iets mee doen.quote:
Pure strategie. Op deze manier denkt hij de minste schade te verkrijgen op de langere termijn. Als de wind gaat liggen komt hij weer in beeld met zijn blije arrogante face.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon bekend en het is zijn eigen beslissing om op verlof te gaan.
Wie?quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pure strategie. Op deze manier denkt hij de minste schade te verkrijgen op de langere termijn. Als de wind gaat liggen komt hij weer in beeld met zijn blije arrogante face.²
Waarom spreek je in "kwatrijnen"? Wil je extra legend overkomen of zo??quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:15 schreef DeParo het volgende:
Rare wending in het leven van Reinout Oerlemans.
Ik kan er niet helemaal bij.
Chemie heeft hij wel met zijn kijkers toen hij nog Arnie was in GTST.
Kennelijk moeten we maar aannemen dat dit minder was bij zijn medespelers.
Ruzies in Nederland worden in Nederland uitgevochten in de media.
Online denken we ons volledig te kunnen informeren en zonder rem te mogen spuien.
Langzaam worden we een senstatiemaatschappij.
Langzaam maar zeker checken we niks meer van elkaar en volgen we alleen de roddels.
Eigenlijk is het niet eens zo zeer dit nieuws dat me verbaast.
Datgene wat me nog het meest pijn doet is het onvermogen om redelijk te zijn in 2017.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarom joh, man en vrouw in een ruimte alleen. Gaat ALTIJD fout. De vrouw bepaalt (later) of het een probleem was of niet. Daarom, nooit alleen met een girl. De driften des mensen zijn gevaarlijk.²
Mwaoh, je overdrijft hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarom joh, man en vrouw in een ruimte alleen. Gaat ALTIJD fout. De vrouw bepaalt (later) of het een probleem was of niet. Daarom, nooit alleen met een girl. De driften des mensen zijn gevaarlijk.²
Nou ja, als je een heel verhaal baseert op een Rick Roll dan moet het wel een sterk verhaal zijn natuurlijk.quote:
Deze begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als je een heel verhaal baseert op een Rick Roll dan moet het wel een sterk verhaal zijn natuurlijk.
Okay, waar gaat dit topic over?quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet.
In ieder geval is het problematiseren van ieder contact tussen man en vrouw, zoals nu een beetje gebeurt, natuurlijk wel gefundenes Fressen voor een user als Bansheeboy.
Misschien even de link in de OP openen.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien even de link in de OP openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |