Famke gooit 1 van de hardste tracks van Europa op dit momentquote:Op donderdag 30 november 2017 20:27 schreef Der_Peemann het volgende:
Nederhop(rommel) is een apart topic voor, laat dit voor de ekte muziek bestaan!
Die discussie laat ik lekker voor Dr Peeman, maaruh “hardste track van Europa”?quote:Op vrijdag 1 december 2017 01:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Famke gooit 1 van de hardste tracks van Europa op dit moment
dus leg jij maar liever uit waarom dit niet "ekt" zou zijn...
diepquote:Op donderdag 30 november 2017 17:51 schreef riazop het volgende:
Voor de hardste teksten
[ afbeelding ]
Ze heeft gewoon my litle pony en goku in d'r clip zitten.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:51 schreef riazop het volgende:
Voor de hardste teksten
[ afbeelding ]
de kijkdichtheid is 1 van de criteriaquote:Op vrijdag 1 december 2017 03:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Baseer je dit op het aantal kliks binnen een bepaalde tijd? Of hanteer je andere criteria?
Ja, echt schokkend hoor... Die kleertjes en die anorexialook maken het af, ze rapt alsof ze zit te poepen. Tja, ieder het zijne. Maar even zonder dollen, dit valt gewoon niet serieus te nemen... En views? Wat zegt dat? Commercialiteit is niet mijn ding in Hip Hop, dus...quote:Op vrijdag 1 december 2017 01:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Famke gooit 1 van de hardste tracks van Europa op dit moment
dus leg jij maar liever uit waarom dit niet "ekt" zou zijn...
Ja zo verandert het nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:53 schreef Atmosphere72 het volgende:
Wou net gaan stemmen bij dat top2000 gebeuren zie ik dat Biggie en Nas en nog wel meer dope hip-hop er niet eens tussen staan.Laat ook maar weer
Elk jaar dezelfde crap in die lijst.
Die gast heeft twee leuke tracks, eentje op soundbombing en de andere weet ik ff niet. Zat pas bij iemand in de auto die de hele tijd Eminem draaide. Ik snap niet dat mensen naar de schele stem kunnnen luisteren.quote:Op woensdag 6 december 2017 12:51 schreef Der_Peemann het volgende:
Even over Eminem's nieuwe album, dude heeft ALLEEN wacke features. Of gooit Ed Sheeraps er mad bars uit of een ongelofelijk dope ass hook? Haha, Conway, Benny, Slaughtahouse en Westside Gunn op zijn label... Dan verwacht je wel wat meer! Die dudes die achter hem stonden bij de welbekende Cypher waren de gasten die er op hadden gemoeten en ervoor hadden moeten zorgen dat Em niet weer een geheel kutalbum zou maken. Ik ben mijn interesse in de beste man nu wel helemaal kwijt. Wat een idioot!
vetquote:
Pop album inderdaad.quote:Op woensdag 6 december 2017 12:51 schreef Der_Peemann het volgende:
Even over Eminem's nieuwe album, dude heeft ALLEEN wacke features. Of gooit Ed Sheeraps er mad bars uit of een ongelofelijk dope ass hook? Haha, Conway, Benny, Slaughtahouse en Westside Gunn op zijn label... Dan verwacht je wel wat meer! Die dudes die achter hem stonden bij de welbekende Cypher waren de gasten die er op hadden gemoeten en ervoor hadden moeten zorgen dat Em niet weer een geheel kutalbum zou maken. Ik ben mijn interesse in de beste man nu wel helemaal kwijt. Wat een idioot!
Klopt zonde van deze legendequote:Op woensdag 6 december 2017 12:51 schreef Der_Peemann het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |