SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Wat leuk!!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:32 schreef just me het volgende:
Zo maar overdag naar de film met mijn golfclubje
Gaat idd over koningin Victori
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:56 schreef tailfox het volgende:
Ik ga vanavond om half 10 draaien als dat mag
Ik ben heel benieuwd maar het er wel zin in, lang geleden dat ik in de bioscoop heb geweest, ik zal eens in een van mijn beroemde laatjes duiken, volgens mij heb ik nog een bioscoopbon !quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Als alles goed gaat gaan wij vanavond ook naar die film. Volgende week zou beter uitkomen, maar dan draait hij wat later op de avond en da's niet zo heel handig.
Heb ooit de film Her Majesty Mrs Brown gezien, ook met Judi Dench als Victoria, die was erg goed
quote:
geeeeen idee.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen
Wellicht handig om even te testen op een rustig moment, bijvoorbeeld overdag.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
geeeeen idee.
Maar voordat ik mezelf op rooster zet wil ik eerst testen(want nieuw huis)
ik heb vandaag wel even tijd. :pquote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht handig om even te testen op een rustig moment, bijvoorbeeld overdag.
zal wel roestig zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Succes alvast. Ik hoop je show vanavond mee te kunnen pakken; is te lang geleden alweer
wij gaan een keer per jaar, met de kaartjes van Kruidvat, dan kost het ¤10 voor twee personen. En als we daarmee naar het filmhuis gaan dan zitten er koffie/thee vooraf en een drankje achteraf bij inbegrepen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd maar het er wel zin in, lang geleden dat ik in de bioscoop heb geweest, ik zal eens in een van mijn beroemde laatjes duiken, volgens mij heb ik nog een bioscoopbon !
[..]Elf
Als je on air wilt testen, heb ik vanmiddag na 3 uur wel tijd om even met je mee te luisteren.quote:
fijn dagje zeg.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je on air wilt testen, heb ik vanmiddag na 3 uur wel tijd om even met je mee te luisteren.
Vandaag half dagje werkenIk begin zo om 10 uur en om 14 uur ga ik ook weer naar huis.
Jij weet ook alles te vinden!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij gaan een keer per jaar, met de kaartjes van Kruidvat, dan kost het ¤10 voor twee personen. En als we daarmee naar het filmhuis gaan dan zitten er koffie/thee vooraf en een drankje achteraf bij inbegrepen.
henk had die kaartjes ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij gaan een keer per jaar, met de kaartjes van Kruidvat, dan kost het ¤10 voor twee personen. En als we daarmee naar het filmhuis gaan dan zitten er koffie/thee vooraf en een drankje achteraf bij inbegrepen.
ze zijn niet geldig bij Pathequote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
henk had die kaartjes ook.
Bij de Pathé moest er nog even 10 euro aan toeslag bij.
dolby toeslagen ofzo.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat voor toeslagen waren dat? Want zo wordt het alsnog duur
6 euro voor een medium popcorn is normaal tochquote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Waardeloos zeg. Ik koop nooit consumpties in de bioscoop. Nu ga ik ook nauwelijks, vroeger ging ik nog wel eens met vriendinnen naar een Ladies night.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
6 euro voor een medium popcorn is normaal toch
Geen idee. Ik eet nooit popcorn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
6 euro voor een medium popcorn is normaal toch
Sterker nog... ik lust geen popcorn. Ik neem dan vaak zakje chips of M&M's. Het is wel belachelijk duur altijd bij de bioscoop. Stom is dat.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ik eet nooit popcorn.
Ik neem bijna altijd alleen drinken.
Geen popcorn lusten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterker nog... ik lust geen popcorn. Ik neem dan vaak zakje chips of M&M's. Het is wel belachelijk duur altijd bij de bioscoop. Stom is dat.
dat is hier ook zo. Via de kassa naar de zalen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen popcorn lusten.Eet je wel mais op je pizza?
En moet je eens naar Pathe Arena gaan. Daar is het zo ingedeeld dat je verplicht door het hele vreetfestijn moet lopen voordat je naar de zaal kan. En tis ook achterlijk duur. Maar ja, de mensen zijn massaal zo dom om het te kopen, dus komen ze er mee weg.
* OscarMopperkont koopt vaak alleen drinken in bios. Rest smokkelt hij wel mee.
aangezien de kaartjes ook te duur zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind 6 euro voor een bak popcorn echt absurd duur. Dat je wat meer betaalt voor versnaperingen in de bioscoop is begrijpelijk, maar er zijn grenzen...
Mwoa, valt wel mee, toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
aangezien de kaartjes ook te duur zijn.
quote:
hoe? zelfs met studenten korting is het te duur voor woordenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Naar wat voor bios ga je dan?
Ik betaal ¤ 6,50 voor een kaartje.
hier ¤10,50 zonder allerlei toeslagen. Bij het filmhuis ¤12,50 en daar zit dan koffie/thee vooraf en drankje achteraf bijquote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Brabant, achtergesteld gebiedquote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Filmhuis draait wel gave dingen, maar altijd op tijden dat ik niet kanquote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier ¤10,50 zonder allerlei toeslagen. Bij het filmhuis ¤12,50 en daar zit dan koffie/thee vooraf en drankje achteraf bij
aan de andere kant... een avondje in de kroeg is vele malen duurder dan naar de bios.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe? zelfs met studenten korting is het te duur voor woorden
Mwah die ervaring heb ik nooit maar ik tik dan ook max 3 biertjes weg in de kroeg zélfquote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
aan de andere kant... een avondje in de kroeg is vele malen duurder dan naar de bios.
jupquote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
aan de andere kant... een avondje in de kroeg is vele malen duurder dan naar de bios.
Nou...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jazeker, mais vind ik lekker!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En moet je eens naar Pathe Arena gaan. Daar is het zo ingedeeld dat je verplicht door het hele vreetfestijn moet lopen voordat je naar de zaal kan. En tis ook achterlijk duur. Maar ja, de mensen zijn massaal zo dom om het te kopen, dus komen ze er mee weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3D gaan we liever niet naar toe en nemen sws dan eigen bril mee.Make love, not war ☮
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou...ik was de laatste keer bios voor 2 man bijna 50 euro kwijt. 2 kaartjes, medium popcorn en 2 beugels pp, want lange film.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
Tarieven:Idem hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3D gaan we liever niet naar toe en nemen sws dan eigen bril mee.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
Tarieven:3D krijg ik hoofdpijn vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3D gaan we liever niet naar toe en nemen sws dan eigen bril mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
was je nu die "vriendin" kwijt of je sleutels of je fluitje
Ik vind 3D vaak wel tof om te zien, maar het kan ook ENORM afleiden van het verhaal zelf.quote:
Soms voegt het wel wat toe, soms heb ik zoiets van wtf why?quote:
Water op een bedje van gemalen koffiebonen zeker?quote:
beter dan koffie of thee...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja? Dat vind ik eigenlijk nooit!!
Nee dan prefereer ik toch wel thee.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
beter dan koffie of thee...
Sinds kort ben k verslaafd aan Jersey Melk. Was ik vroeger al. En nu is het weer terugquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja? Dat vind ik eigenlijk nooit!!
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Water op een bedje van gemalen koffiebonen zeker?
Nog nooit van gehoord. Maar ik lust sws geen melk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sinds kort ben k verslaafd aan Jersey Melk. Was ik vroeger al. En nu is het weer terug![]()
En koffie, boatloads![]()
En water. Vooral in Heerlen en omgeving.. Natuurlijke bron
De standaard melk (en dan heb ik het over gepasteuriseerde volle melk heeft een vetpercentage van rond de 3, 3,5%. Sommige mensen met een lactoseintolerantie kunnen dat niet verwerken. Dat komt door een bepaald enzym. Jerseymelk heeft een vetpercentage van 6-6.5%quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar ik lust sws geen melk.
Ik vind water met een smaakje trouwens wel lekker: Spa Munt oid.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ah, ik snap nu waarom just me een speciaal dagje heeft met de golfbuddies.
Het is National (VS dus) Golf Lover's Day!
Verder hebben we vandaag de Taco Day, Vodka Day, Ship in a Bottle Day, Improve your Office Day, Walk to School Day, Werelddierendag en uiteraard de verjaardag van de directeur van de lagere school waar ik mijn eerste jaren heb versleten. Feli, Jo!
De laatste twee zijn mooi aan elkaar gelinkt, want ik zat op de Sint Franciscusschool. Vandaag is de naamdag van Franciscus, die tijdens zijn leven in de 13e eeuw al voorstander was van scharrelvlees. Vandaar dat zijn naamdag Werelddierendag geworden is.
Lekker stukjes kip in de Taco.
Als je wordt overreden door een melktruck en je overlijdt, ben je dan lactose-intolerant?</thought of the day>quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:22 schreef knokkels het volgende:
Sommige mensen met een lactoseintolerantie kunnen dat niet verwerken.
Nieuwe single is best okquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
SHO / Di-rect heeft spijt van bandnaam
De naam is het probleem niet, jongens...
Echt? Nou, dat werd dan hoog tijd.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je wordt overreden door een melktruck en je overlijdt, ben je dan lactose-intolerant?</thought of the day>
ze kunnen het dus welquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt? Nou, dat werd dan hoog tijd.
Je weet waar popcorn van gemaakt is?quote:
Ja, verplicht erdoorheen lopen. Stel dat je nou een zak snoep en of wat drinken hebt in je jaszakquote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
uhh...... hmmm... uhmmmmm... het ligt op het puntje van mijn tong.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je weet waar popcorn van gemaakt is?
M&M'squote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 piek voor een bak popcorn is wel bizar ja.
Sowieso ben ik team M&Ms
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oud maar goudquote:
En het klopt ook écht zo ongelooflijkquote:
De "prima, ik verbind je wel door met mijn supervisor die je precies hetzelfde gaat zeggen" zin heb ik talloze keren echt gebruiktquote:
prima bandje geworden nadat Marcel kwam en Tim ging.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
SHO / Di-rect heeft spijt van bandnaam
De naam is het probleem niet, jongens...
pssst...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:51 schreef just me het volgende:
[..]fijn dat je er weer bent Oscar
![]()
film was bijzonder!
![]()
Je bent wel eerlijk geweest. Je bent dingen gaan doen. Irrelevante dingen voor de klant maar soitquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De "prima, ik verbind je wel door met mijn supervisor die je precies hetzelfde gaat zeggen" zin heb ik talloze keren echt gebruikt
En op de in een veel te hoge toon door de klant uitgebraakte zin "I"M GONNA HAVE YOU FIRED!" heb ik afgedaan met "Okay, have fun with that! *click*".
En vele andere zinnen in die video heb ik uitgevoerd, maar niet tegen de klant gezegd.
"Ik zet u even in de wacht, dan zoek ik even wat dingen uit" *ga koffie halen*
Tevens is het vandaag Cannstatter Volksfest (Duitsland), Midherfstfestival (Zhongqiu Jie) (China), Chuseok (oogstfeest)(Zuid-Korea), Begin van de kinderboekenweek, Onafhankelijkheidsdag (Lesotho) en Dag van Vrede en Verzoening (Mozambique).quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ah, ik snap nu waarom just me een speciaal dagje heeft met de golfbuddies.
Het is National (VS dus) Golf Lover's Day!
Verder hebben we vandaag de Taco Day, Vodka Day, Ship in a Bottle Day, Improve your Office Day, Walk to School Day, Werelddierendag en uiteraard de verjaardag van de directeur van de lagere school waar ik mijn eerste jaren heb versleten. Feli, Jo!
De laatste twee zijn mooi aan elkaar gelinkt, want ik zat op de Sint Franciscusschool. Vandaag is de naamdag van Franciscus, die tijdens zijn leven in de 13e eeuw al voorstander was van scharrelvlees. Vandaar dat zijn naamdag Werelddierendag geworden is.
Lekker stukjes kip in de Taco.
Ik draaide het altijd wel zo dat het nooit mijn schuld was, ook al was het wel mijn schuld. Kennis van bedrijfsprotocollen en IT FTWquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:58 schreef knokkels het volgende:
Je bent wel eerlijk geweest. Je bent dingen gaan doen. Irrelevante dingen voor de klant maar soit
Je vergeet het begin van de Spacecake.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:00 schreef Melting het volgende:
Tevens is het vandaag Cannstatter Volksfest (Duitsland), Midherfstfestival (Zhongqiu Jie) (China), Chuseok (oogstfeest)(Zuid-Korea), Begin van de kinderboekenweek, Onafhankelijkheidsdag (Lesotho) en Dag van Vrede en Verzoening (Mozambique).
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
pssst...
https://nationaldaycalend(...)overs-day-october-4/
Mijn manager had mij vrijaf gegeven voor 2 weken. Vervolgens heeft dezelfde manager mij ingeroosterd in het laatste weekend van mijn vakantie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik draaide het altijd wel zo dat het nooit mijn schuld was, ook al was het wel mijn schuld. Kennis van bedrijfsprotocollen en IT FTW![]()
Spacecake? *poit*quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je vergeet het begin van de Spacecake.
Uhh.. Spacewake.
Uhhh.. Space week (4-10 oktober)
(bovenstaande in het kader van Dyslexia Awareness Month)
Da's best dom van die manager.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn manager had mij vrijaf gegeven voor 2 weken. Vervolgens heeft dezelfde manager mij ingeroosterd in het laatste weekend van mijn vakantie.
En dat doorgegeven via de bedrijfsmail. Moest ik bij de oppermanager komen, die begon te schreeuwen dat heel Nederland en Vlaams België geen support hebben kunnen krijgen door mijn schuld.
*laat mailtje zien over vakantie. Ik werd hartelijk bedankt en de manager.... Got his ass handed to him
Hey, hebben wij dezelfde manager gehad?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb in meerdere teams gewerkt die de teamleader en manager gewoon negeerden. Het enige waarbij wij ze nodig hadden, was het inroosteren van de shifts en de vakantie-aanvragen. Verder: laat maar lullen. Gewoon Ja zeggen en dan gewoon doen wat wél werkt.
Ik denk dat het overal zo is...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:12 schreef knokkels het volgende:
Hey, hebben wij dezelfde manager gehad?
Klopt. Ik ben blij dat ik nooit aan dat incestueuze wereldje heb meegedaan. Ik deed gewoon wat ik moest doen en kwam er ook meestal voor uit dat ik het werk zwaar kut vond, maar dat ik simpel werk wilde doen om wat geld te verdienen. Dat werd niet overal op prijs gesteld.quote:Dat zijn die CSA's die goed kunnen inlikken
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat het overal zo is...
[..]
Klopt. Ik ben blij dat ik nooit aan dat incestueuze wereldje heb meegedaan. Ik deed gewoon wat ik moest doen en kwam er ook meestal voor uit dat ik het werk zwaar kut vond, maar dat ik simpel werk wilde doen om wat geld te verdienen. Dat werd niet overal op prijs gesteld.
Bij één bedrijf merkwaardigerwijze wel: een oranje vliegtuigtoko in Engeland. Ik werkte daar in 2002-2003 en heb als eerste ooit van die CS een Make A Difference Award gekregen. Toch mooi GBP 100 aan cd-bonnen binnengesleept
Wel leuke extraatjes daar: elke vrijdag bbq met veel vlees en bier.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel leuke extraatjes daar: elke vrijdag bbq met veel vlees en bier.
En een enkeltje boeken voor tussen de GBP -2,5 en GBP 10, op alle mogelijke vluchten van easyjet.
Ja, ik heb een keer een vlucht geboekt voor GBP -2,5. Ik kreeg geld op mijn creditcard gestort![]()
Kon maar 2 per keerquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:28 schreef knokkels het volgende:
Dat is wel goed verdienen trouwens. Elke keer een vlucht nemen van GBP -2,50
Zeker.... maar zo heb ik er nog wel meer. O.a. tomatensaus/tomatensoep, maar ik lust geen tomaten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
ik lust zelfs geen tomatensoepquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker.... maar zo heb ik er nog wel meer. O.a. tomatensaus/tomatensoep, maar ik lust geen tomaten.
Wel de saus?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lust zelfs geen tomatensoep
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, maar tomatensoep is brrrrr, vies, en rauwe tomaten ook
Je kunt er wel vreselijk goed van slapen ..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deden mijn ouders en mijn broer vroeger ook altijd. Verschrikkelijk!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Tomatensoep en -saus is prima te doen. Rauwe tomaten zijn alleen lekker in kleine stukjes in salades.
Mijn moeder deed (en doet kennelijk nog) plakjes rauwe tomaat op brood. *rrrrrilllll*
in Noord Korea hebben ze al proefvluchten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:29 schreef ToT het volgende:
Ach en binnenkort kun je voor de prijs van een normale lijnvlucht overal met een raket naar toe vliegen!![]()
![]()
![]()
http://frontpage.fok.nl/w(...)euwe-bfr-busted.html
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Noord Korea hebben ze al proefvluchten.
Alleen het landen gaat nog een beetje kut
popcorn is echt vies, en mais is heerlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
goed idee, ik moet nog lunchen, boterhammen met kaas en tomaatquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Deden mijn ouders en mijn broer vroeger ook altijd. Verschrikkelijk!
Heerlijk..... met peper!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Tomatensoep en -saus is prima te doen. Rauwe tomaten zijn alleen lekker in kleine stukjes in salades.
Mijn moeder deed (en doet kennelijk nog) plakjes rauwe tomaat op brood. *rrrrrilllll*
Ik heb er over getwijfeld net, maar ik ben toch maar voor een broodje haring gegaanquote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat maar gewoon lekker kibbeling halen ofzo
De visboer in mijn dorp is minder lekker (en gieriger) dan de visboer in Zwolle. Die mis ik wel. Gewoon knappe portie kibbeling voor een betere prijs met een betere smaak.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb er over getwijfeld net, maar ik ben toch maar voor een broodje haring gegaan
Ligt er ook aan naar welke visboer je gaat natuurlijk, daar zijn er toch wel meer van in Zwollequote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De visboer in mijn dorp is minder lekker (en gieriger) dan de visboer in Zwolle. Die mis ik wel. Gewoon knappe portie kibbeling voor een betere prijs met een betere smaak.
Maar goed, dan maar naar Zandvoort ofzo voor een portie. Ben toch vrij vandaag.
True, maar goed, degene die dus in Stadshagen zit.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt er ook aan naar welke visboer je gaat natuurlijk, daar zijn er toch wel meer van in Zwolle
Wel in fraaie Z-vorm?quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt goed!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat maar gewoon lekker kibbeling halen ofzo
Doe 's niet?quote:
Oeh paper cuts suckquote:
Beter onhandig dan onthand.quote:Voor de duidelijkheid. Ik ben nogal onhandig
Join the club. Dat ben ik ookquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met papier. Per ongeluk.
Voor de duidelijkheid. Ik ben nogal onhandig
Ze heeft erom gevraagd, niet gebedeldquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie was dat hier ook weer die om die Freek-Vonk-dingen zat te bedelen?
Was dat Diaan?
Detailsquote:
Overal tegenaan lopen doe ik ook. Vooral mijn eigen bureauquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Join the club. Dat ben ik ookAlhoewel ik mezelf niet erg snel snijd. Ik ben meer van het overal tegenaan lopen, dingen laten vallen, vergeten dat pannen heet zijn, etc etc
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Join the club. Dat ben ik ookAlhoewel ik mezelf niet erg snel snijd. Ik ben meer van het overal tegenaan lopen, dingen laten vallen, vergeten dat pannen heet zijn, etc etc
Wisten jullie dat het scheenbeen het meest geschikte voorwerp is om meubels te vinden in een donkere kamer?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:32 schreef zorro28 het volgende:
Overal tegenaan lopen doe ik ook. Vooral mijn eigen bureau
Laat me raden, dat ding staat al jaren op dezelfde plek?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Overal tegenaan lopen doe ik ook. Vooral mijn eigen bureau
Doe dan ook iets aan je voeten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat me raden, dat ding staat al jaren op dezelfde plek?
Ik sta regelmatig al hupsend mezelf te vervloeken omdat ik m'n tenen ergens tegenaan heb gestoten. En op m'n benen zitten regelmatig (onverklaarbare) blauwe plekken. Je zou denken dat ik m'n eigen huis nu toch wel eens ken na bijna 4 jaar, maar nee
Jupquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat me raden, dat ding staat al jaren op dezelfde plek?
Ik sta regelmatig al hupsend mezelf te vervloeken omdat ik m'n tenen ergens tegenaan heb gestoten. En op m'n benen zitten regelmatig (onverklaarbare) blauwe plekken. Je zou denken dat ik m'n eigen huis nu toch wel eens ken na bijna 4 jaar, maar nee
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:38 schreef Melting het volgende:
En dan nu..... richting cursus.
Nog even spammen voor morgen:
19.00 - 21.00: Opera metal
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:38 schreef Melting het volgende:
Gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jup
Het erge is dat ik het soms niet eens merk en dan net als jij ineens een onverklaarbare blauwe plek tegen kom. Maar altijd goed op te weten dan ik niet de enige ben
Opera metal, leukquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:38 schreef Melting het volgende:
heel herkenbaar, bovenbeen en punt van een bureau...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jup
Het erge is dat ik het soms niet eens merk en dan net als jij ineens een onverklaarbare blauwe plek tegen kom. Maar altijd goed op te weten dan ik niet de enige ben
Dan wordt het wel extra gezellig.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En die dingen ZIJN al zo klein om in te rijden!
En zo ontstaan er nieuwe R49-relatiesquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En zo ontstaan er nieuwe R49-relaties
U heeft ervaring?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En zo ontstaan er nieuwe R49-relaties
Ik heb geen smart #ForeverAlonequote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen smart #ForeverAlone
Helaas hoor ik alleen de eerste 20 minuten, want donderdagavondquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:38 schreef Melting het volgende:
En je komt er nogal radioactief uit ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Noord Korea hebben ze al proefvluchten.
Alleen het landen gaat nog een beetje kut
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen smart #ForeverAlone
Arme jongens tochquote:
Dat hangt af van het programma waarmee je uitzendt, denk ik. Ik werk met Mixxx en dat heeft wel de optie om shows op te nemen. Nog nooit gedaan, trouwens. Zou mooi zijn als shows op de website konden worden teruggeluisterd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:18 schreef CindieY het volgende:
Zijn er mogelijkheden om de shows op te nemen? Bij met name themashows zou ik dat wel interessant vinden, dan kun je die luisteren op het moment dat het je uitkomt
De moeite waard om te testen, denk ik. Het zal alleen wel ruimte kosten om die shows te bewaren en online te plaatsen, maar daar ben ik verder niet zo in thuis. Misschien heeft iemand eens zin om daarover na te denken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat hangt af van het programma waarmee je uitzendt, denk ik. Ik werk met Mixxx en dat heeft wel de optie om shows op te nemen. Nog nooit gedaan, trouwens. Zou mooi zijn als shows op de website konden worden teruggeluisterd.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh paper cuts suck
[..]
Beter onhandig dan onthand.
Maar als je onthand zou zijn, zou je jezelf ook niet zo snel snijden.
Dilemma
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:18 schreef CindieY het volgende:
Zijn er mogelijkheden om de shows op te nemen? Bij met name themashows zou ik dat wel interessant vinden, dan kun je die luisteren op het moment dat het je uitkomt
Ah, dat album heb ik wel weer eens zin in om te luisteren. Standje burenruziequote:
Ik heb wel weer eens zin om Linkin Park te draaienquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, dat album heb ik wel weer eens zin in om te luisteren. Standje burenruzie
Altijd leukquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:37 schreef knokkels het volgende:
Speaking of which, zal ik er enigen deuntjes ingooien dan maar?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd leukTailfox wil vanavond ook een show doen, maar dat is pas om 21:30 uur, geloof ik
Voor jou doe ik allesquote:
Dan tune ik inquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor jou doe ik alles![]()
Within reason natuurlijk.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor jou doe ik alles![]()
Within reason natuurlijk.
Ja, mijn show had 5 minuten vertragingquote:
Vervelend dat dat dan pas na 4,5 minuut werd omgeroepenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, mijn show had 5 minuten vertraging
mijn programma doet datquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat hangt af van het programma waarmee je uitzendt, denk ik. Ik werk met Mixxx en dat heeft wel de optie om shows op te nemen. Nog nooit gedaan, trouwens. Zou mooi zijn als shows op de website konden worden teruggeluisterd.
Toen kon het pas, ik had geen toegang tot mijn eigen show. Iets met het verkeerde wachtwoord. Een keer of 8quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend dat dat dan pas na 4,5 minuut werd omgeroepen
Wordt nu afgespeeld : Linkin Park - By Myselfquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
Je mp3-tags lijken het nu ook niet te doen, Knokkels...
Je bent me net voor...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:37 schreef knokkels het volgende:
Speaking of which, zal ik er enigen deuntjes ingooien dan maar?
quote:
Mooiquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wordt nu afgespeeld : Linkin Park - By Myself
Ja, maar om 20.30 uur wil ik TV kijken...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels fluit onschuldig![]()
Er is nog een bijna maagdelijk rooster
Van het vorige nummer vond ik het ook niet erg boeiend om te weten wie of wat het was, ik vond 't nogal muzakquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MooiNet stond er nog dat nummer van Sandra Reemer...
quote:Programma van vandaag
18:41 - 20:45 DJ Knokkels - Crazier Than A Coconut With Papercuts
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:55 schreef CindieY het volgende:
Dank je KnokkelsSoms heb je zo'n bak herrie gewoon even nodig
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van het vorige nummer vond ik het ook niet erg boeiend om te weten wie of wat het was, ik vond 't nogal muzak
Het lijkt muzak, maar er zit wel diepgang achter heurquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van het vorige nummer vond ik het ook niet erg boeiend om te weten wie of wat het was, ik vond 't nogal muzak
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Je noemt "Frontier Psychiatrist" muzak?! Meesterwerkje is het... helemaal met samples in elkaar geknutseld...
Als je aan het afwassen bent en dus niet actief luistert, dan klinkt het nogal als muzak. Maar ik zal 't eens opzoekenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het lijkt muzak, maar er zit wel diepgang achter heur![]()
quote:According to group members, "Frontier Psychiatrist" was not planned beforehand by the group and in his words, "happened from us just messing around."[2] Group members Robbie Chater and Darren Seltmann were driving figures in the production of the album's songs, spending months scouring Melbourne's "old record stores for old records" and spending hours sampling music from the records they found to create the songs on the album.[3] The duo primarily worked with a Yamaha Promix 01 and Akai S2000 samplers.[4][5] Dexter Fabay, turntablist and keyboardist for the band, brainstormed the idea for "Frontier Psychiatrist", and his scratching abilities are heard prominently on the song.[2][6]
Dat doe ik dan altijd volgaarnequote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Als je aan het afwassen bent en dus niet actief luistert, dan klinkt het nogal als muzak. Maar ik zal 't eens opzoeken
Zeker doenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Als je aan het afwassen bent en dus niet actief luistert, dan klinkt het nogal als muzak. Maar ik zal 't eens opzoeken
Oeh, lekker! Ik lust wel stamppotquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:03 schreef CindieY het volgende:
Ik wil helemaal geen muziek zonder diepgang
Pas op, want ik ben met een zware stamppotpan gewapend
Dit nummer is gewoon beter dan het origineelquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:03 schreef livelink het volgende:
Je scoort punten bij mijn kinderen nu, Knokkels
Jawel hequote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het originele nummer gaat er met sprongen op vooruit...
Er was eindelijk weer koolraap in de supermarkt, daar had ik al een maand zin inquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, lekker! Ik lust wel stamppot
Oeh yummyquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er was eindelijk weer koolraap in de supermarkt, daar had ik al een maand zin in
En dan nog zo drummenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
The drummer from Def Leppard's only got one arm
Hoe oud zijn je kids?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef livelink het volgende:
Dit kost me weer een uurtje opvoeding om dit weer recht te breien
Echt geen idee wanneer ik dat voor het laatst gegeten heb. Maar wel lekker. Heb ook wel weer zin in boerenkool, hutspot, andijvie stamppot, zuurkool schotel etc.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er was eindelijk weer koolraap in de supermarkt, daar had ik al een maand zin in
13 en 15, maar de 13-jarige is in doen en laten een stuk jonger.quote:
Dan moet je hem zo laten afwassen, heb ik nog wel een nummer overquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
13 en 15, maar de 13-jarige is in doen en laten een stuk jonger.
Het is het weer er wel weer voor. Nou eet ik ook gerust een flinke boerenkoolschotel als het omfgwtfbbq weer isquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt geen idee wanneer ik dat voor het laatst gegeten heb. Maar wel lekker. Heb ook wel weer zin in boerenkool, hutspot, andijvie stamppot, zuurkool schotel etc.
Meestal vinden ze het niet zo leuk als ik R49 luister, maar tot nog toe hebben ze nog weinig kritiekquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan moet je hem zo laten afwassen, heb ik nog wel een nummer over
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Meestal vinden ze het niet zo leuk als ik R49 luister, maar tot nog toe hebben ze nog weinig kritiek
Misschien moeten wij als DJ's dan muziek gaan draaien die ze wél leuk vinden?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Meestal vinden ze het niet zo leuk als ik R49 luister, maar tot nog toe hebben ze nog weinig kritiek
Lesje afdrogen. Hoe het niet moetquote:
Blijkbaar doe ik dat onbewust alquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moeten wij als DJ's dan muziek gaan draaien die ze wél leuk vinden?
Nee hoor, nergens voor nodig. Zij draaien ook geen muziek die ik leuk vindquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doet 3FM maarquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanavond wel, ja. Je hebt ook wel eens shows gehad die ze verschrikkelijk vonden.quote:
Draait 3FM leuke muziek dan? Sinds wanneer is dat aan de gang?quote:
Uhohquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanavond wel, ja. Je hebt ook wel eens shows gehad die ze verschrikkelijk vonden.
Als je het geluid uit zet wel jaquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Draait 3FM leuke muziek dan? Sinds wanneer is dat aan de gang?
Nee, leuke muziek die "zij" leuk vinden. Dat "zij" nou niet zo'n verfijnde smaak hebben als wij, daar kunnen we niks aan doen. Slechts betreuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Draait 3FM leuke muziek dan? Sinds wanneer is dat aan de gang?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:23 schreef knokkels het volgende:
whehehehe mijn werkoverleg van jaren geleden stond in de queue![]()
Die heb ik er maar uitgehaald
De jeugd is verlorenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:24 schreef livelink het volgende:
538 is het radiostation voor de jeugd kan ik jullie zeggen.
Livelink moet het maar gewoon op muzikale opvoeding gooien danquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, leuke muziek die "zij" leuk vinden. Dat "zij" nou niet zo'n verfijnde smaak hebben als wij, daar kunnen we niks aan doen. Slechts betreuren.
Dat zijn 538 en 3FM wel vakerquote:
Mja, als je van de nummer 1 plek, afdaalt naar plek 13 geloof ik inmiddels.... dan zou je toch denken dat er daar iemand in moet grijpen... maar nee, NPO opperhoofd wil Radio 2 afschaffenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:30 schreef CindieY het volgende:
Ik ben jarenlang 3FM-luisteraar geweest, denk echt van m'n 13de tot een jaar of 4 geleden. Ik probeer het nog wel eens aan te zetten, maar ik vind er geen klap meer aan.
Ik zat vanmiddag nog Radio 2 te luisteren, maar dat wordt een beetje het nieuwe 3FM zoquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, als je van de nummer 1 plek, afdaalt naar plek 13 geloof ik inmiddels.... dan zou je toch denken dat er daar iemand in moet grijpen... maar nee, NPO opperhoofd wil Radio 2 afschaffen
Uhm. Die persoon snapt het concept logica niet echt?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, als je van de nummer 1 plek, afdaalt naar plek 13 geloof ik inmiddels.... dan zou je toch denken dat er daar iemand in moet grijpen... maar nee, NPO opperhoofd wil Radio 2 afschaffen
Ik doe niet aan muzikale opvoeding. Ik wilde vroeger zelf ook niet muzikaal opgevoed worden. Wijsheid komt met de jaren, hoop ik. Zij proberen mij wel op te voeden en af en toe offer ik me op en luister ik een half uurtje/uurtje mee met hun muziek en probeer er nog wat positiefs over te zeggen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Livelink moet het maar gewoon op muzikale opvoeding gooien dan
Ja, niet zo vreemd met al die ex-3FM DJ'squote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog Radio 2 te luisteren, maar dat wordt een beetje het nieuwe 3FM zo
Dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe niet aan muzikale opvoeding. Ik wilde vroeger zelf ook niet muzikaal opgevoed worden. Wijsheid komt met de jaren, hoop ik. Zij proberen mij wel op te voeden en af en toe offer ik me op en luister ik een half uurtje/uurtje mee met hun muziek en probeer er nog wat positiefs over te zeggen.
En de rest van de tijd roep ik naar hen dat ze hun koptelefoon moeten gebruiken en zij roepen dat net zo hard naar mij.
Dat geldt voor bijna de hele NPO.... mogen ze van mij compleet opdoeken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhm. Die persoon snapt het concept logica niet echt?
Dan denk ik dat Radio2 minder winstgevend is gebleken dan ingecalculeerd en ze moeten toch eenreden hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna de hele NPO.... mogen ze van mij compleet opdoeken.
Jij bent de baas, toch? Dus zij gaan maar lekker ergens anders zitten als de muziek hun niet aanstaatquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe niet aan muzikale opvoeding. Ik wilde vroeger zelf ook niet muzikaal opgevoed worden. Wijsheid komt met de jaren, hoop ik. Zij proberen mij wel op te voeden en af en toe offer ik me op en luister ik een half uurtje/uurtje mee met hun muziek en probeer er nog wat positiefs over te zeggen.
En de rest van de tijd roep ik naar hen dat ze hun koptelefoon moeten gebruiken en zij roepen dat net zo hard naar mij.
Waar luisteren ze dan naar? kleine lillekerd, en dat soort?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hehehehequote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
De oudste inderdaad vooral naar dat soort muziek. De jongste luistert nog naar van alles. Meestal muziek die in games wordt gebruikt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar luisteren ze dan naar? kleine lillekerd, en dat soort?
Bij ons op kantoor staan redelijk wat radio's aan, maar lang niet in elk blok. Er zijn ook mensen die met oortjes in zitten en hun eigen playlist beluisteren. Spotify, neem ik aan.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:38 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe lang radio überhaupt nog een leven heeft. Overdag op kantoor zal er best radio geluisterd worden, maar daar buiten? Zal wel een en al Spotify en Youtube enzo zijn.
Je oudste is verloren. Ik zou zeggen, stuur hem het leger in. Misschien wordt het dan alsnog een man.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
De oudste inderdaad vooral naar dat soort muziek. De jongste luistert nog naar van alles. Meestal muziek die in games wordt gebruikt.
Vrienden uit Amerika zijn door de Amerikaanse tegenhanger van BUMA/SENA een beetje gedwongen om op te doeken. Zonder goede motivatie de kosten keihard ophogen zonder alternatief.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:38 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe lang radio überhaupt nog een leven heeft. Overdag op kantoor zal er best radio geluisterd worden, maar daar buiten? Zal wel een en al Spotify en Youtube enzo zijn.
Welnee joh. Rond die leeftijd heb ik ook zo'n periode gehad dat ik niet al te beste muziek luisterdequote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je oudste is verloren. Ik zou zeggen, stuur hem het leger in. Misschien wordt het dan alsnog een man.
?? Die snap ik niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vrienden uit Amerika zijn door de Amerikaanse tegenhanger van BUMA/SENA een beetje gedwongen om op te doeken. Zonder goede motivatie de kosten keihard ophogen zonder alternatief.
Ja, en ziehier het resultaat. Een man ben je niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welnee joh. Rond die leeftijd heb ik ook zo'n periode gehad dat ik niet al te beste muziek luisterde
ach ja, een operatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, en ziehier het resultaat. Een man ben je niet.
Ja, flauw.
Die snap ik dan weer niet. Wat heeft vrouw/man zijn ermee te makenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, en ziehier het resultaat. Een man ben je niet.
Ja, flauw.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet. Wat heeft vrouw/man zijn ermee te maken
Niks, maar dat was het punt ook nietquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet. Wat heeft vrouw/man zijn ermee te maken
Als je dat dan gewoon weg gelaten hadquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks, maar dat was het punt ook niet
Zit je nu alweer in je mysterieuze fase, Oscar?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks, maar dat was het punt ook niet
Het wordt als een malle gepromoot...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Schijnt dat DAB+ toch wel behoorlijk aan het groeien is.
Ik wil wel een promo-model van DAB+ hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt als een malle gepromoot...
Moet je gaan meedoen aan kwisjes op Radio 2quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil wel een promo-model van DAB+ hoor
Die reclames zijn echt tenenkrommend. Mensen als dom volk wegzettenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt als een malle gepromoot...
Ze proberen het op allerlei manieren. Dit is al de tweede campagne, met duidelijk een andere insteek dan de eerste (let's get digital)...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die reclames zijn echt tenenkrommend. Mensen als dom volk wegzetten
Uhm, ik gok dat dat "wat" duur isquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jammer, we konden tot 14 augustus inschrijven voor DAB+ frequentie
Ja, die waren ook slechtquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze proberen het op allerlei manieren. Dit is al de tweede campagne, met duidelijk een andere insteek dan de eerste (let's get digital)...
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet je gaan meedoen aan kwisjes op Radio 2
15.000 euro bankgarantie moest je deponerenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhm, ik gok dat dat "wat" duur is
SPOILER: zit even te klooien met Gimp en Imgur om te kijken hoe dat werktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
ouchquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
15.000 euro bankgarantie moest je deponeren
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:00 schreef Rafeiro het volgende:
Wat is dat? Een elegantparkiet?SPOILER: zit even te klooien met Gimp en Imgur om te kijken hoe dat werktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh tof. Ik won toen een keer per ongeluk een veronica shirt en de top 100 op cd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen grapje hoor. Ze geven de hele week van die ontvangers weg
Een Catharina.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dat? Een elegantparkiet?
Radio 10 ookquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen grapje hoor. Ze geven de hele week van die ontvangers weg
Oké... wel vaag eens van die naam gehoord, lang geleden. Even de elegantparkiet opgezocht; gaat qua kleur wat meer richting mosgroen.quote:
Deze is al iets beter, nu nog direct de goede sectie van de foto pakken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké... wel vaag eens van die naam gehoord, lang geleden. Even de elegantparkiet opgezocht; gaat qua kleur wat meer richting mosgroen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Deze is al iets beter, nu nog direct de goede sectie van de foto pakken.
Geen zin om te bewerken nu.Aww tof, die oogjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
ze zijn er wel druk meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |