Oeh, lekker! Ik lust wel stamppotquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:03 schreef CindieY het volgende:
Ik wil helemaal geen muziek zonder diepgang
Pas op, want ik ben met een zware stamppotpan gewapend
Dit nummer is gewoon beter dan het origineelquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:03 schreef livelink het volgende:
Je scoort punten bij mijn kinderen nu, Knokkels
Jawel hequote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het originele nummer gaat er met sprongen op vooruit...
Er was eindelijk weer koolraap in de supermarkt, daar had ik al een maand zin inquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, lekker! Ik lust wel stamppot
Oeh yummyquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er was eindelijk weer koolraap in de supermarkt, daar had ik al een maand zin in
En dan nog zo drummenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
The drummer from Def Leppard's only got one arm
Hoe oud zijn je kids?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:04 schreef livelink het volgende:
Dit kost me weer een uurtje opvoeding om dit weer recht te breien
Echt geen idee wanneer ik dat voor het laatst gegeten heb. Maar wel lekker. Heb ook wel weer zin in boerenkool, hutspot, andijvie stamppot, zuurkool schotel etc.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er was eindelijk weer koolraap in de supermarkt, daar had ik al een maand zin in
13 en 15, maar de 13-jarige is in doen en laten een stuk jonger.quote:
Dan moet je hem zo laten afwassen, heb ik nog wel een nummer overquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
13 en 15, maar de 13-jarige is in doen en laten een stuk jonger.
Het is het weer er wel weer voor. Nou eet ik ook gerust een flinke boerenkoolschotel als het omfgwtfbbq weer isquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt geen idee wanneer ik dat voor het laatst gegeten heb. Maar wel lekker. Heb ook wel weer zin in boerenkool, hutspot, andijvie stamppot, zuurkool schotel etc.
Meestal vinden ze het niet zo leuk als ik R49 luister, maar tot nog toe hebben ze nog weinig kritiekquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan moet je hem zo laten afwassen, heb ik nog wel een nummer over
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Meestal vinden ze het niet zo leuk als ik R49 luister, maar tot nog toe hebben ze nog weinig kritiek
Misschien moeten wij als DJ's dan muziek gaan draaien die ze wél leuk vinden?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Meestal vinden ze het niet zo leuk als ik R49 luister, maar tot nog toe hebben ze nog weinig kritiek
Lesje afdrogen. Hoe het niet moetquote:
Blijkbaar doe ik dat onbewust alquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moeten wij als DJ's dan muziek gaan draaien die ze wél leuk vinden?
Nee hoor, nergens voor nodig. Zij draaien ook geen muziek die ik leuk vindquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doet 3FM maarquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |