Vanavond wel, ja. Je hebt ook wel eens shows gehad die ze verschrikkelijk vonden.quote:
Draait 3FM leuke muziek dan? Sinds wanneer is dat aan de gang?quote:
Uhohquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanavond wel, ja. Je hebt ook wel eens shows gehad die ze verschrikkelijk vonden.
Als je het geluid uit zet wel jaquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Draait 3FM leuke muziek dan? Sinds wanneer is dat aan de gang?
Nee, leuke muziek die "zij" leuk vinden. Dat "zij" nou niet zo'n verfijnde smaak hebben als wij, daar kunnen we niks aan doen. Slechts betreuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Draait 3FM leuke muziek dan? Sinds wanneer is dat aan de gang?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:23 schreef knokkels het volgende:
whehehehe mijn werkoverleg van jaren geleden stond in de queue![]()
Die heb ik er maar uitgehaald
De jeugd is verlorenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:24 schreef livelink het volgende:
538 is het radiostation voor de jeugd kan ik jullie zeggen.
Livelink moet het maar gewoon op muzikale opvoeding gooien danquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, leuke muziek die "zij" leuk vinden. Dat "zij" nou niet zo'n verfijnde smaak hebben als wij, daar kunnen we niks aan doen. Slechts betreuren.
Dat zijn 538 en 3FM wel vakerquote:
Mja, als je van de nummer 1 plek, afdaalt naar plek 13 geloof ik inmiddels.... dan zou je toch denken dat er daar iemand in moet grijpen... maar nee, NPO opperhoofd wil Radio 2 afschaffenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:30 schreef CindieY het volgende:
Ik ben jarenlang 3FM-luisteraar geweest, denk echt van m'n 13de tot een jaar of 4 geleden. Ik probeer het nog wel eens aan te zetten, maar ik vind er geen klap meer aan.
Ik zat vanmiddag nog Radio 2 te luisteren, maar dat wordt een beetje het nieuwe 3FM zoquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, als je van de nummer 1 plek, afdaalt naar plek 13 geloof ik inmiddels.... dan zou je toch denken dat er daar iemand in moet grijpen... maar nee, NPO opperhoofd wil Radio 2 afschaffen
Uhm. Die persoon snapt het concept logica niet echt?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, als je van de nummer 1 plek, afdaalt naar plek 13 geloof ik inmiddels.... dan zou je toch denken dat er daar iemand in moet grijpen... maar nee, NPO opperhoofd wil Radio 2 afschaffen
Ik doe niet aan muzikale opvoeding. Ik wilde vroeger zelf ook niet muzikaal opgevoed worden. Wijsheid komt met de jaren, hoop ik. Zij proberen mij wel op te voeden en af en toe offer ik me op en luister ik een half uurtje/uurtje mee met hun muziek en probeer er nog wat positiefs over te zeggen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Livelink moet het maar gewoon op muzikale opvoeding gooien dan
Ja, niet zo vreemd met al die ex-3FM DJ'squote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog Radio 2 te luisteren, maar dat wordt een beetje het nieuwe 3FM zo
Dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe niet aan muzikale opvoeding. Ik wilde vroeger zelf ook niet muzikaal opgevoed worden. Wijsheid komt met de jaren, hoop ik. Zij proberen mij wel op te voeden en af en toe offer ik me op en luister ik een half uurtje/uurtje mee met hun muziek en probeer er nog wat positiefs over te zeggen.
En de rest van de tijd roep ik naar hen dat ze hun koptelefoon moeten gebruiken en zij roepen dat net zo hard naar mij.
Dat geldt voor bijna de hele NPO.... mogen ze van mij compleet opdoeken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhm. Die persoon snapt het concept logica niet echt?
Dan denk ik dat Radio2 minder winstgevend is gebleken dan ingecalculeerd en ze moeten toch eenreden hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna de hele NPO.... mogen ze van mij compleet opdoeken.
Jij bent de baas, toch? Dus zij gaan maar lekker ergens anders zitten als de muziek hun niet aanstaatquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe niet aan muzikale opvoeding. Ik wilde vroeger zelf ook niet muzikaal opgevoed worden. Wijsheid komt met de jaren, hoop ik. Zij proberen mij wel op te voeden en af en toe offer ik me op en luister ik een half uurtje/uurtje mee met hun muziek en probeer er nog wat positiefs over te zeggen.
En de rest van de tijd roep ik naar hen dat ze hun koptelefoon moeten gebruiken en zij roepen dat net zo hard naar mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |