Waar luisteren ze dan naar? kleine lillekerd, en dat soort?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe niet aan muzikale opvoeding. Ik wilde vroeger zelf ook niet muzikaal opgevoed worden. Wijsheid komt met de jaren, hoop ik. Zij proberen mij wel op te voeden en af en toe offer ik me op en luister ik een half uurtje/uurtje mee met hun muziek en probeer er nog wat positiefs over te zeggen.
En de rest van de tijd roep ik naar hen dat ze hun koptelefoon moeten gebruiken en zij roepen dat net zo hard naar mij.
Hehehehequote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe niet aan muzikale opvoeding. Ik wilde vroeger zelf ook niet muzikaal opgevoed worden. Wijsheid komt met de jaren, hoop ik. Zij proberen mij wel op te voeden en af en toe offer ik me op en luister ik een half uurtje/uurtje mee met hun muziek en probeer er nog wat positiefs over te zeggen.
En de rest van de tijd roep ik naar hen dat ze hun koptelefoon moeten gebruiken en zij roepen dat net zo hard naar mij.
De oudste inderdaad vooral naar dat soort muziek. De jongste luistert nog naar van alles. Meestal muziek die in games wordt gebruikt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar luisteren ze dan naar? kleine lillekerd, en dat soort?
Bij ons op kantoor staan redelijk wat radio's aan, maar lang niet in elk blok. Er zijn ook mensen die met oortjes in zitten en hun eigen playlist beluisteren. Spotify, neem ik aan.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:38 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe lang radio überhaupt nog een leven heeft. Overdag op kantoor zal er best radio geluisterd worden, maar daar buiten? Zal wel een en al Spotify en Youtube enzo zijn.
Je oudste is verloren. Ik zou zeggen, stuur hem het leger in. Misschien wordt het dan alsnog een man.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
De oudste inderdaad vooral naar dat soort muziek. De jongste luistert nog naar van alles. Meestal muziek die in games wordt gebruikt.
Vrienden uit Amerika zijn door de Amerikaanse tegenhanger van BUMA/SENA een beetje gedwongen om op te doeken. Zonder goede motivatie de kosten keihard ophogen zonder alternatief.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:38 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe lang radio überhaupt nog een leven heeft. Overdag op kantoor zal er best radio geluisterd worden, maar daar buiten? Zal wel een en al Spotify en Youtube enzo zijn.
Welnee joh. Rond die leeftijd heb ik ook zo'n periode gehad dat ik niet al te beste muziek luisterdequote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je oudste is verloren. Ik zou zeggen, stuur hem het leger in. Misschien wordt het dan alsnog een man.
?? Die snap ik niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vrienden uit Amerika zijn door de Amerikaanse tegenhanger van BUMA/SENA een beetje gedwongen om op te doeken. Zonder goede motivatie de kosten keihard ophogen zonder alternatief.
Ja, en ziehier het resultaat. Een man ben je niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welnee joh. Rond die leeftijd heb ik ook zo'n periode gehad dat ik niet al te beste muziek luisterde
ach ja, een operatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, en ziehier het resultaat. Een man ben je niet.
Ja, flauw.
Die snap ik dan weer niet. Wat heeft vrouw/man zijn ermee te makenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, en ziehier het resultaat. Een man ben je niet.
Ja, flauw.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet. Wat heeft vrouw/man zijn ermee te maken
Niks, maar dat was het punt ook nietquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet. Wat heeft vrouw/man zijn ermee te maken
Als je dat dan gewoon weg gelaten hadquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks, maar dat was het punt ook niet
Zit je nu alweer in je mysterieuze fase, Oscar?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks, maar dat was het punt ook niet
Het wordt als een malle gepromoot...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Schijnt dat DAB+ toch wel behoorlijk aan het groeien is.
Ik wil wel een promo-model van DAB+ hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt als een malle gepromoot...
Moet je gaan meedoen aan kwisjes op Radio 2quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil wel een promo-model van DAB+ hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |