Zeker.... maar zo heb ik er nog wel meer. O.a. tomatensaus/tomatensoep, maar ik lust geen tomaten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je weet waar popcorn van gemaakt is?
ik lust zelfs geen tomatensoepquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker.... maar zo heb ik er nog wel meer. O.a. tomatensaus/tomatensoep, maar ik lust geen tomaten.
Wel de saus?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lust zelfs geen tomatensoep
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, maar tomatensoep is brrrrr, vies, en rauwe tomaten ook
Je kunt er wel vreselijk goed van slapen ..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deden mijn ouders en mijn broer vroeger ook altijd. Verschrikkelijk!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Tomatensoep en -saus is prima te doen. Rauwe tomaten zijn alleen lekker in kleine stukjes in salades.
Mijn moeder deed (en doet kennelijk nog) plakjes rauwe tomaat op brood. *rrrrrilllll*
in Noord Korea hebben ze al proefvluchten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:29 schreef ToT het volgende:
Ach en binnenkort kun je voor de prijs van een normale lijnvlucht overal met een raket naar toe vliegen!![]()
![]()
![]()
http://frontpage.fok.nl/w(...)euwe-bfr-busted.html
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Noord Korea hebben ze al proefvluchten.
Alleen het landen gaat nog een beetje kut
popcorn is echt vies, en mais is heerlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je weet waar popcorn van gemaakt is?
goed idee, ik moet nog lunchen, boterhammen met kaas en tomaatquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Deden mijn ouders en mijn broer vroeger ook altijd. Verschrikkelijk!
Heerlijk..... met peper!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Tomatensoep en -saus is prima te doen. Rauwe tomaten zijn alleen lekker in kleine stukjes in salades.
Mijn moeder deed (en doet kennelijk nog) plakjes rauwe tomaat op brood. *rrrrrilllll*
Ik heb er over getwijfeld net, maar ik ben toch maar voor een broodje haring gegaanquote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat maar gewoon lekker kibbeling halen ofzo
De visboer in mijn dorp is minder lekker (en gieriger) dan de visboer in Zwolle. Die mis ik wel. Gewoon knappe portie kibbeling voor een betere prijs met een betere smaak.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb er over getwijfeld net, maar ik ben toch maar voor een broodje haring gegaan
Ligt er ook aan naar welke visboer je gaat natuurlijk, daar zijn er toch wel meer van in Zwollequote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De visboer in mijn dorp is minder lekker (en gieriger) dan de visboer in Zwolle. Die mis ik wel. Gewoon knappe portie kibbeling voor een betere prijs met een betere smaak.
Maar goed, dan maar naar Zandvoort ofzo voor een portie. Ben toch vrij vandaag.
True, maar goed, degene die dus in Stadshagen zit.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt er ook aan naar welke visboer je gaat natuurlijk, daar zijn er toch wel meer van in Zwolle
Wel in fraaie Z-vorm?quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt goed!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat maar gewoon lekker kibbeling halen ofzo
Doe 's niet?quote:
Oeh paper cuts suckquote:
Beter onhandig dan onthand.quote:Voor de duidelijkheid. Ik ben nogal onhandig
Join the club. Dat ben ik ookquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met papier. Per ongeluk.
Voor de duidelijkheid. Ik ben nogal onhandig
Ze heeft erom gevraagd, niet gebedeldquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie was dat hier ook weer die om die Freek-Vonk-dingen zat te bedelen?
Was dat Diaan?
Detailsquote:
Overal tegenaan lopen doe ik ook. Vooral mijn eigen bureauquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Join the club. Dat ben ik ookAlhoewel ik mezelf niet erg snel snijd. Ik ben meer van het overal tegenaan lopen, dingen laten vallen, vergeten dat pannen heet zijn, etc etc
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Join the club. Dat ben ik ookAlhoewel ik mezelf niet erg snel snijd. Ik ben meer van het overal tegenaan lopen, dingen laten vallen, vergeten dat pannen heet zijn, etc etc
Wisten jullie dat het scheenbeen het meest geschikte voorwerp is om meubels te vinden in een donkere kamer?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:32 schreef zorro28 het volgende:
Overal tegenaan lopen doe ik ook. Vooral mijn eigen bureau
Laat me raden, dat ding staat al jaren op dezelfde plek?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Overal tegenaan lopen doe ik ook. Vooral mijn eigen bureau
Doe dan ook iets aan je voeten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat me raden, dat ding staat al jaren op dezelfde plek?
Ik sta regelmatig al hupsend mezelf te vervloeken omdat ik m'n tenen ergens tegenaan heb gestoten. En op m'n benen zitten regelmatig (onverklaarbare) blauwe plekken. Je zou denken dat ik m'n eigen huis nu toch wel eens ken na bijna 4 jaar, maar nee
Jupquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat me raden, dat ding staat al jaren op dezelfde plek?
Ik sta regelmatig al hupsend mezelf te vervloeken omdat ik m'n tenen ergens tegenaan heb gestoten. En op m'n benen zitten regelmatig (onverklaarbare) blauwe plekken. Je zou denken dat ik m'n eigen huis nu toch wel eens ken na bijna 4 jaar, maar nee
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:38 schreef Melting het volgende:
En dan nu..... richting cursus.
Nog even spammen voor morgen:
19.00 - 21.00: Opera metal
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:38 schreef Melting het volgende:
Gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jup
Het erge is dat ik het soms niet eens merk en dan net als jij ineens een onverklaarbare blauwe plek tegen kom. Maar altijd goed op te weten dan ik niet de enige ben
Opera metal, leukquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:38 schreef Melting het volgende:
heel herkenbaar, bovenbeen en punt van een bureau...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jup
Het erge is dat ik het soms niet eens merk en dan net als jij ineens een onverklaarbare blauwe plek tegen kom. Maar altijd goed op te weten dan ik niet de enige ben
Dan wordt het wel extra gezellig.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En die dingen ZIJN al zo klein om in te rijden!
En zo ontstaan er nieuwe R49-relatiesquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En zo ontstaan er nieuwe R49-relaties
U heeft ervaring?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En zo ontstaan er nieuwe R49-relaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |