dat klinkt goed!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat maar gewoon lekker kibbeling halen ofzo
Doe 's niet?quote:
Oeh paper cuts suckquote:
Beter onhandig dan onthand.quote:Voor de duidelijkheid. Ik ben nogal onhandig
Join the club. Dat ben ik ookquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met papier. Per ongeluk.
Voor de duidelijkheid. Ik ben nogal onhandig
Ze heeft erom gevraagd, niet gebedeldquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie was dat hier ook weer die om die Freek-Vonk-dingen zat te bedelen?
Was dat Diaan?
Detailsquote:
Overal tegenaan lopen doe ik ook. Vooral mijn eigen bureauquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Join the club. Dat ben ik ookAlhoewel ik mezelf niet erg snel snijd. Ik ben meer van het overal tegenaan lopen, dingen laten vallen, vergeten dat pannen heet zijn, etc etc
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Join the club. Dat ben ik ookAlhoewel ik mezelf niet erg snel snijd. Ik ben meer van het overal tegenaan lopen, dingen laten vallen, vergeten dat pannen heet zijn, etc etc
Wisten jullie dat het scheenbeen het meest geschikte voorwerp is om meubels te vinden in een donkere kamer?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:32 schreef zorro28 het volgende:
Overal tegenaan lopen doe ik ook. Vooral mijn eigen bureau
Laat me raden, dat ding staat al jaren op dezelfde plek?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Overal tegenaan lopen doe ik ook. Vooral mijn eigen bureau
Doe dan ook iets aan je voeten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat me raden, dat ding staat al jaren op dezelfde plek?
Ik sta regelmatig al hupsend mezelf te vervloeken omdat ik m'n tenen ergens tegenaan heb gestoten. En op m'n benen zitten regelmatig (onverklaarbare) blauwe plekken. Je zou denken dat ik m'n eigen huis nu toch wel eens ken na bijna 4 jaar, maar nee
Jupquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat me raden, dat ding staat al jaren op dezelfde plek?
Ik sta regelmatig al hupsend mezelf te vervloeken omdat ik m'n tenen ergens tegenaan heb gestoten. En op m'n benen zitten regelmatig (onverklaarbare) blauwe plekken. Je zou denken dat ik m'n eigen huis nu toch wel eens ken na bijna 4 jaar, maar nee
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:38 schreef Melting het volgende:
En dan nu..... richting cursus.
Nog even spammen voor morgen:
19.00 - 21.00: Opera metal
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:38 schreef Melting het volgende:
Gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jup
Het erge is dat ik het soms niet eens merk en dan net als jij ineens een onverklaarbare blauwe plek tegen kom. Maar altijd goed op te weten dan ik niet de enige ben
Opera metal, leukquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:38 schreef Melting het volgende:
heel herkenbaar, bovenbeen en punt van een bureau...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jup
Het erge is dat ik het soms niet eens merk en dan net als jij ineens een onverklaarbare blauwe plek tegen kom. Maar altijd goed op te weten dan ik niet de enige ben
Dan wordt het wel extra gezellig.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En die dingen ZIJN al zo klein om in te rijden!
En zo ontstaan er nieuwe R49-relatiesquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En zo ontstaan er nieuwe R49-relaties
U heeft ervaring?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En zo ontstaan er nieuwe R49-relaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |