Ik heb geen smart #ForeverAlonequote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen smart #ForeverAlone
Helaas hoor ik alleen de eerste 20 minuten, want donderdagavondquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:38 schreef Melting het volgende:
En dan nu..... richting cursus.
Nog even spammen voor morgen:
19.00 - 21.00: Opera metal
En je komt er nogal radioactief uit ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Noord Korea hebben ze al proefvluchten.
Alleen het landen gaat nog een beetje kut
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen smart #ForeverAlone
Arme jongens tochquote:
Dat hangt af van het programma waarmee je uitzendt, denk ik. Ik werk met Mixxx en dat heeft wel de optie om shows op te nemen. Nog nooit gedaan, trouwens. Zou mooi zijn als shows op de website konden worden teruggeluisterd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:18 schreef CindieY het volgende:
Zijn er mogelijkheden om de shows op te nemen? Bij met name themashows zou ik dat wel interessant vinden, dan kun je die luisteren op het moment dat het je uitkomt
De moeite waard om te testen, denk ik. Het zal alleen wel ruimte kosten om die shows te bewaren en online te plaatsen, maar daar ben ik verder niet zo in thuis. Misschien heeft iemand eens zin om daarover na te denken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat hangt af van het programma waarmee je uitzendt, denk ik. Ik werk met Mixxx en dat heeft wel de optie om shows op te nemen. Nog nooit gedaan, trouwens. Zou mooi zijn als shows op de website konden worden teruggeluisterd.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh paper cuts suck
[..]
Beter onhandig dan onthand.
Maar als je onthand zou zijn, zou je jezelf ook niet zo snel snijden.
Dilemma
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:18 schreef CindieY het volgende:
Zijn er mogelijkheden om de shows op te nemen? Bij met name themashows zou ik dat wel interessant vinden, dan kun je die luisteren op het moment dat het je uitkomt
Ah, dat album heb ik wel weer eens zin in om te luisteren. Standje burenruziequote:
Ik heb wel weer eens zin om Linkin Park te draaienquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, dat album heb ik wel weer eens zin in om te luisteren. Standje burenruzie
Altijd leukquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:37 schreef knokkels het volgende:
Speaking of which, zal ik er enigen deuntjes ingooien dan maar?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd leukTailfox wil vanavond ook een show doen, maar dat is pas om 21:30 uur, geloof ik
Voor jou doe ik allesquote:
Dan tune ik inquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor jou doe ik alles![]()
Within reason natuurlijk.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor jou doe ik alles![]()
Within reason natuurlijk.
Ja, mijn show had 5 minuten vertragingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |