Vervelend dat dat dan pas na 4,5 minuut werd omgeroepenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, mijn show had 5 minuten vertraging
mijn programma doet datquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat hangt af van het programma waarmee je uitzendt, denk ik. Ik werk met Mixxx en dat heeft wel de optie om shows op te nemen. Nog nooit gedaan, trouwens. Zou mooi zijn als shows op de website konden worden teruggeluisterd.
Toen kon het pas, ik had geen toegang tot mijn eigen show. Iets met het verkeerde wachtwoord. Een keer of 8quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend dat dat dan pas na 4,5 minuut werd omgeroepen
Wordt nu afgespeeld : Linkin Park - By Myselfquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
Je mp3-tags lijken het nu ook niet te doen, Knokkels...
Je bent me net voor...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:37 schreef knokkels het volgende:
Speaking of which, zal ik er enigen deuntjes ingooien dan maar?
quote:
Mooiquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wordt nu afgespeeld : Linkin Park - By Myself
Ja, maar om 20.30 uur wil ik TV kijken...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels fluit onschuldig![]()
Er is nog een bijna maagdelijk rooster
Van het vorige nummer vond ik het ook niet erg boeiend om te weten wie of wat het was, ik vond 't nogal muzakquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MooiNet stond er nog dat nummer van Sandra Reemer...
quote:Programma van vandaag
18:41 - 20:45 DJ Knokkels - Crazier Than A Coconut With Papercuts
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:55 schreef CindieY het volgende:
Dank je KnokkelsSoms heb je zo'n bak herrie gewoon even nodig
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van het vorige nummer vond ik het ook niet erg boeiend om te weten wie of wat het was, ik vond 't nogal muzak
Het lijkt muzak, maar er zit wel diepgang achter heurquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van het vorige nummer vond ik het ook niet erg boeiend om te weten wie of wat het was, ik vond 't nogal muzak
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Je noemt "Frontier Psychiatrist" muzak?! Meesterwerkje is het... helemaal met samples in elkaar geknutseld...
Als je aan het afwassen bent en dus niet actief luistert, dan klinkt het nogal als muzak. Maar ik zal 't eens opzoekenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het lijkt muzak, maar er zit wel diepgang achter heur![]()
quote:According to group members, "Frontier Psychiatrist" was not planned beforehand by the group and in his words, "happened from us just messing around."[2] Group members Robbie Chater and Darren Seltmann were driving figures in the production of the album's songs, spending months scouring Melbourne's "old record stores for old records" and spending hours sampling music from the records they found to create the songs on the album.[3] The duo primarily worked with a Yamaha Promix 01 and Akai S2000 samplers.[4][5] Dexter Fabay, turntablist and keyboardist for the band, brainstormed the idea for "Frontier Psychiatrist", and his scratching abilities are heard prominently on the song.[2][6]
Dat doe ik dan altijd volgaarnequote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Als je aan het afwassen bent en dus niet actief luistert, dan klinkt het nogal als muzak. Maar ik zal 't eens opzoeken
Zeker doenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Als je aan het afwassen bent en dus niet actief luistert, dan klinkt het nogal als muzak. Maar ik zal 't eens opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |