Uh, oké..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon mensen op skateboarden onderuit schoppen in burnside. Vind ik ook best een vermakelijke bedoeling.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
En we wilden nog afsluiten met "grapje!!" maar de sletterigheid was al geschied
Lot heeft aan de voorwaarden voldaan en is nu gewoon een volwaardig SC-lid.quote:
Lot heeft deze TT wel verdiend dacht ik zo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:58 schreef vincenzo78 het volgende:
Goede foto in de OP.
Waardeloze TT (ondanks dat Lot een aardige meid is).
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lot heeft deze TT wel verdiend dacht ik zo.
Mensen op WZV zouden je een seksist vinden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil iets zeggen over de tetten van lot maar ik respecteer het nakomen van de regels.
Dus ik hou mn mond maar een keer
Lot heeft net in het vorige topic verteld dat ze een Arische is.quote:
Vasion zou wel een aanwinst zijn voor de FP denk ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lot heeft net in het vorige topic verteld dat ze een Arische is.
Goffedomme Vasion!!! Het minste wat je ff kan doen is het laatste topic ff teruglezen.
Of zat je met lul weer vastgeplakt op FP?
wat bedoel je daar nu weer mee?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bij jou komt hij altijd in de buurt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vasion zou wel een aanwinst zijn voor de FP denk ik.
Ben ik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen op WZV zouden je een seksist vinden.
Is niet jouw schuld. Komt door het ontbreken van je psychosociale fases omdat je niet bent opgegroeid tussen de andere ijsbeertjes met een ijsbeertjesmama.quote:
Woordenspel mevrouw Achterhoekhooi.quote:
Het heeft ook een beetje te maken met jouw zwak gevoel voor humor..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goffedomme als je alles moet gaan uitleggen, is de grap niet meer leuk.
Je weet zeker dat 88 niet voor je IQ staat?
mijn IQ is 70, maar lief dat je mij zo hoog inschatquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Woordenspel mevrouw Achterhoekhooi.
Bij jou
Komt hij altijd (hier zit de kwinkslag)
In de buurt.
Oftewel, zodra hij in jouw nabijheid is, komt hij al...
Goffedomme als je alles moet gaan uitleggen, is de grap niet meer leuk.
Je weet zeker dat 88 niet voor je IQ staat?
Moffen hebben al helemaal geen spreekrecht.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het heeft ook een beetje te maken met jouw zwak gevoel voor humor..
Luisterde jij vroeger ook naar Lacuna Coil?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het heeft ook een beetje te maken met jouw zwak gevoel voor humor..
Dan trek je het gemiddelde hier aardig omhoog.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn IQ is 70, maar lief dat je mij zo hoog inschat
Ik vind het niet zo leuk als je de echte knut, vrede zij met hem, hierin betrekt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Is niet jouw schuld. Komt door het ontbreken van je psychosociale fases omdat je niet bent opgegroeid tussen de andere ijsbeertjes met een ijsbeertjesmama.
Haha, nee.. Dat vond ik echt een aidsband..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Luisterde jij vroeger ook naar Lacuna Coil?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Moffen hebben geen spreekrecht.
Helemaal t.a.v. dit onderwerp.
[ afbeelding ]
Polen meer humor dan brittenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Moffen hebben al helemaal geen spreekrecht.
Helemaal t.a.v. dit onderwerp.
[ afbeelding ]
Ben je een Duitse?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]dus BB en ik moge alleen maar fysiek aanwezig zijn?
Wie verdenk jij van het laagste IQ hier?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan trek je het gemiddelde hier aardig omhoog.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan trek je het gemiddelde hier aardig omhoog.
Heb je een hekel aan mij omdat ik seks voor het huwelijk?quote:
O ik dacht dat jij de echte was.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo leuk als je de echte knut, vrede zij met hem, hierin betrekt.
O dan laat maar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Haha, nee.. Dat vond ik echt een aidsband..
The usual suspects.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie verdenk jij van het laagste IQ hier?
Jullie worden getolereerd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]dus BB en ik moge alleen maar fysiek aanwezig zijn?
Syntixquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen hekelquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan mij omdat ik seks voor het huwelijk?
In my defense ik gebruik geen condooms
Jammer dat je je op de vlakte houdt waar je als normaal user ongetwijfeld met scherpe pennen had geschreven.quote:
Je zou je diep moeten schamen, jij als Feyenoorder!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Oh wacht, je kwam uit het oosten des lands.
Drizztquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is correct amice. Ik heb nu in een zekere vorm een blad voor de mond, wat de kwaliteit van deze SC overigens ten goede komt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je je op de vlakte houdt waar je als normaal user ongetwijfeld met scherpe pennen had geschreven.
Na die extra pics in DM heb ik geen keus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]je blijft nu de hele dag lief voor mij he?
Nou...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is correct amice. Ik heb nu in een zekere vorm een blad voor de mond, wat de kwaliteit van deze SC overigens ten goede komt.
Ga je mee naar een wedstrijd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:13 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb binnenkort weer een uitstapje naar Feyenoordstad. Moet toegeven dat ik Rotterdam best leuk vind.
Je kan niet lager zinken dan users als GGMM en JanCees.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is correct amice. Ik heb nu in een zekere vorm een blad voor de mond, wat de kwaliteit van deze SC overigens ten goede komt.
dacht wel dat je ze kon waarderenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na die extra pics in DM heb ik geen keus.
Feyenoordstad komt pas met de nieuwe kuip. Inclusief achtbaan enzoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:13 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb binnenkort weer een uitstapje naar Feyenoordstad. Moet toegeven dat ik Rotterdam best leuk vind.
Rotterdam is ook een leuke stad..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:13 schreef Lot88 het volgende:
Is kleine zondequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een geen hekel maaaaaar.... was
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Feyenoordstad komt pas met de nieuwe kuip. Inclusief achtbaan enzo
Fijn dat jij de beestjes een naam geeft amice. Dit geeft mij een veilige escape.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan niet lager zinken dan users als GGMM en JanCees.
Moet jij geen ontzet vieren?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.dehoop.org/47022/wat-zegt-de-bijbel-over-drugsquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nice.
Staat er iets in de bijbel over drugsgebruik
Beide topuserts er is erger -> dmquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
suikerspin is best lekker hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Leuk.. Samen met mama een suikerspin halen.. Geniet ervan!
Een typische vrouwquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal. Ik ken zelfs de regels niet
Zeker GGMM is geen topuser. Waarom lik je zo'n kermismongool vreselijk aan zijn lul, man. Nergens voor nodig, spreek je uit vanuit je hart. Niemand verbiedt je hier om een eerlijke mening te hebben. Nu kom je over als een sociale hulpverlener die te bang is om geslagen en mishandeld te worden door zijn cliënten. Het is niet nodig, doe het niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beide topuserts er is erger -> dm
wat komt er daarna dan? Nu zie ik bukakke achtige tafrelen voor mij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jesus!!!!
Wedstrijd is slechts het voorspel daarna komt het pas.
Zolang je maar lang genoeg tussen de regels doorleest, staat alles in de bijbel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nice.
Staat er iets in de bijbel over drugsgebruik
Grootse daden heb ik geleverd op de voorpagina, de FP van nu is mijn erfenis. Hedendaags ben ik met pensioen, terugblikkend op de jaren intensieve arbeid waar de FP van geprofiteerd heeft.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vasion zou wel een aanwinst zijn voor de FP denk ik.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker GGMM is geen topuser. Waarom lik je zo'n kermismongool vreselijk aan zijn lul, man. Nergens voor nodig, spreek je uit vanuit je hart. Niemand verbiedt je hier om een eerlijke mening te hebben. Nu kom je over als een sociale hulpverlener die te bang is om geslagen en mishandeld te worden door zijn cliënten. Het is niet nodig, doe het niet.
Stijn heeft al eerder karaktermoord gepleegd op iemand.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:17 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. Stijn geeft knut even een veeg uit de pan
Ik vind het prima dat iemand idolaat van voetbal is. Maar verwacht van mij niet dat ik er een wijze opmerking over maak. Ik hou wel gewoon mijn mond en doe wel iets anders in die tijd.quote:
Die zijn al lang doodquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ggmm is trol nummer 1. Toch heerlijk hoe hij onervaren forummensjes op de kast kan krijgen
Tevens heeft hij leuke vissen
Je klinkt nu als de ideale vriendin.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat iemand idolaat van voetbal is. Maar verwacht van mij niet dat ik er een wijze opmerking over maak. Ik hou wel gewoon mijn mond en doe wel iets anders in die tijd.
Wedstrijdje kapsalons vreten. Onlo zijn record staat op 3 in een dag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat komt er daarna dan? Nu zie ik bukakke achtige tafrelen voor mij.
Sinds die kermisattractie weg is staan de nieuwe users in de rij. En wat voor usersquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker GGMM is geen topuser. Waarom lik je zo'n kermismongool vreselijk aan zijn lul, man. Nergens voor nodig, spreek je uit vanuit je hart. Niemand verbiedt je hier om een eerlijke mening te hebben. Nu kom je over als een sociale hulpverlener die te bang is om geslagen en mishandeld te worden door zijn cliënten. Het is niet nodig, doe het niet.
Is dat paard toch zo gek nog niet hequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt nu als de ideale vriendin.
Wat zijn de voorwaarden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lot heeft aan de voorwaarden voldaan en is nu gewoon een volwaardig SC-lid.
Stop nu maar weer met je gefap op haar.
Ik voel me nog altijd een smerig varkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wedstrijdje kapsalons vreten. Onlo zijn record staat op 3 in een dag.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wedstrijdje kapsalons vreten. Onlo zijn record staat op 3 in een dag.
Ik had 1 voorwaarde aan mn vriendin en dat was als er wielrennen of veldrijden op tv is hou je je bekquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt nu als de ideale vriendin.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik trollde ggmm kapot, liet hem uit z'n act vallen. Het opkomen van mij over de nieuwe users is wel elk woord van gemeendquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ggmm is trol nummer 1. Toch heerlijk hoe hij onervaren forummensjes op de kast kan krijgen
Tevens heeft hij leuke vissen
Dat mag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef er de voorkeur aan dat ie op mijn bord ligt.
Wie heeft jou dit wijsgemaakt?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Grootse daden heb ik geleverd op de voorpagina, de FP van nu is mijn erfenis. Hedendaags ben ik met pensioen, terugblikkend op de jaren intensieve arbeid waar de FP van geprofiteerd heeft.
Ik mis godverdomme ook altijd alles.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haar tieten laten zien, zie vorig topic.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie is nu druk aan het bladeren door de topicpagina's.
In Japan at ik een keer sushi van (rauw) paard dat was lekker godverdomme johquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef er de voorkeur aan dat ie op mijn bord ligt.
Story of your life.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mis godverdomme ook altijd alles.
En jij zit werkloos thuis.. Die jongen doet tenminste nog iets voor zijn centen..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wie heeft jou dit wijsgemaakt?
En nu sta je koekjes te sorteren op de loopband.
Eigenlijk niet. Maar jullie mogen dat denken hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie is nu druk aan het bladeren door de topicpagina's.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar jullie mogen dat denken hoor.
Momenteel niet. In de toekomst wel weer. Maar ik heb geen vent nodig om mij en mijn paard te vervoeren want ik kan prima zelf met mijn trailer rijdenquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Momenteel niet. In de toekomst wel weer. Maar ik heb geen vent nodig om mij en mijn paard te vervoeren want ik kan prima zelf met mijn trailer rijden
Kan je ook achteruit inparkeren?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Momenteel niet. In de toekomst wel weer. Maar ik heb geen vent nodig om mij en mijn paard te vervoeren want ik kan prima zelf met mijn trailer rijden
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het lot van een inwoner van Twente; overal een stapje te laat.
Mijn enige werk is zodra mijn vrouw thuis komt haar twee keer tot drie keer een beurt geven en koken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En jij zit werkloos thuis.. Die jongen doet tenminste nog iets voor zijn centen..
Soms, ik vind het interessante statistiek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, jij verdiept je ook in de Expected Goals? Doe ik hoor.
Bij jou werkt de vrouw?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mijn enige werk is zodra mijn vrouw thuis komt haar twee keer tot drie keer een beurt geven en koken.
Ik ben de ideale man en ja ik krijg zakgeld.
Details Lot, details.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]Ik heb niet gezegd hoe vaak ik opnieuw moet insteken he
Wat voor werk doet je vrouw?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mijn enige werk is zodra mijn vrouw thuis komt haar twee keer tot drie keer een beurt geven en koken.
Wat ik vreemd vind aan dit hele verhaal is dat je eerst allerlei tips wilde hebben over hoe te verhuizen naar Duitsland en nu laat je je plots omscholen tot leraar wiskunde.. Wat ga je nu eigenlijk doen met je leven?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik hou een bestand bij van vijf competities. Probleem is dat er verschillende modellen zijn die elke kans weer anders meten. Voor de PL/Bundesliga/SerieA/LaLiga kijk ik naar één model maar voor de Eredivisie kijk ik naar twee modellen maar eentje verschilt volgens mij enorm van die andere twee die dichter bij elkaar liggen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Soms, ik vind het interessante statistiek.
Ik ook. Waar kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]Ben ik blij dat ik vlak voor twente woon.
Jij let veels te goed op mij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind aan dit hele verhaal is dat je eerst allerlei tips wilde hebben over hoe te verhuizen naar Duitsland en nu laat je je plots omscholen tot leraar wiskunde.. Wat ga je nu eigenlijk doen met je leven?
Dat is wel interessant. Maar zo ver ga ik niet eigenlijk. Vind het vooral achteraf altijd leuk om te zien dat die Exp.G statistiek altijd veel beter overeen komt met het wedstrijdbeeld dan balbezit/schoten op doel/corners/whatever.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou een bestand bij van vijf competities. Probleem is dat er verschillende modellen zijn die elke kans weer anders meten. Voor de PL/Bundesliga/SerieA/LaLiga kijk ik naar één model maar voor de Eredivisie kijk ik naar twee modellen maar eentje verschilt volgens mij enorm van die andere twee die dichter bij elkaar liggen.
Wat voor werk doet N1ek!?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- heeft niet zoveel zinnings om handen.
Wanneer word jij trainer?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou een bestand bij van vijf competities. Probleem is dat er verschillende modellen zijn die elke kans weer anders meten. Voor de PL/Bundesliga/SerieA/LaLiga kijk ik naar één model maar voor de Eredivisie kijk ik naar twee modellen maar eentje verschilt volgens mij enorm van die andere twee die dichter bij elkaar liggen.
Mooie omgeving wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben geboren in Winterswijk, in die omgeving woon ik ook.
Zo'n goal van Larsson bij Heracles uit voor open doel wordt bij dat model van 11tegen11 niet als een letterlijk 100% kans gezien omdat daar de keeperpositie niet meegerekend wordt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel interessant. Maar zo ver ga ik niet eigenlijk. Vind het vooral achteraf altijd leuk om te zien dat die Exp.G statistiek altijd veel beter overeen komt met het wedstrijdbeeld dan balbezit/schoten op doel/corners/whatever.
Wel fijn, anders droogt de tandpasta uit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- draait tandpastatube dopjes op tandpastatubes.
Ik vroeg me laatst af hoe het kan dat tandpasta met kleurtjes er nooit als 1 gemengde kleur uitkomt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spel je het niet als 'tandpastatubedopje'?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Favoriete stad in Europaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Over twee weken weer in berlijn
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst af hoe het kan dat tandpasta met kleurtjes er nooit als 1 gemengde kleur uitkomt.
Daar hebben ze dat super mooie sportcomplex! Heb ik vroeger veel wedstrijden gereden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu Hardenberg, volgende maand Vroomshoop.
Je weet dat een dorp niks is als je het herinnerd aan een sportcomplexquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Daar hebben ze dat super mooie sportcomplex! Heb ik vroeger veel wedstrijden gereden.
Viel klein beetje tegen. Het eten enzo natuurlijk fantastisch maar de stoelen en tvs in dit vliegtuig waren al tikkeltje verouderd. Heb betere tv gehad in economyquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoe was etihad business. Ik over 2,5 maand Emirates business
Welk vliegtuig. Gebruik die tv nooitquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Viel klein beetje tegen. Het eten enzo natuurlijk fantastisch maar de stoelen en tvs in dit vliegtuig waren al tikkeltje verouderd. Heb betere tv gehad in economy
Ik ben nooit in hardenberg zelf geweest, alleen in het sportpark.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat een dorp niks is als je het herinnerd aan een sportcomplex
Hardenberg bedoel je? Of Vroomshoop?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Daar hebben ze dat super mooie sportcomplex! Heb ik vroeger veel wedstrijden gereden.
Pff moet ik even opzoeken. Was sowieso Boeing.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Welk vliegtuig. Gebruik die tv nooit
Klopt doen die MO maatschappijen sowiesoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff moet ik even opzoeken. Was sowieso Boeing.
Wat wel goed was ook 2e vlucht in economy kreeg je echt bestek en niet van die plastic zooi.
hardenberg ja. Daar heb je de voetbalclub praktisch naast de rijvereniging zitten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hardenberg bedoel je? Of Vroomshoop?
Ik normaal ook niet veel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Welk vliegtuig. Gebruik die tv nooit
matige conditie.quote:
Vliegveld van Abu dhabi was echt slecht trouwens. Meer dan een halfuur taxi en toen niet aan een slurf maar met zo'n trap naar beneden en ook nog met de bus. Toen tyfuseind lopen, bier gedronken voor 15 euro, weer enorm stuk lopen en weer in de bus. Dat kon echt niet. Er is 1 stuk dat ziet er goed uit rest is oude sani.quote:
Zet 'm als avatar, hoef je 'm aan niemand te sturenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Wie wil er straks een pasfoto van mij?
leanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet 'm als avatar, hoef je 'm aan niemand te sturen
Avatars zijn blauw. En ik zit niet bij die blauwen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet 'm als avatar, hoef je 'm aan niemand te sturen
gek zegquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:40 schreef vincenzo78 het volgende:
je UI.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Avatars zijn blauw. En ik zit niet bij die blauwen.
Ik gok dat hij straks stelt dat hij een enorm luie big is en de deur dichtdoen teveel moeite is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik een stappenplan op mag stellen zou 'de deur dicht doen' bovenaan het stappenplan staan
Kan maar zo, ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hardenberg ja. Daar heb je de voetbalclub praktisch naast de rijvereniging zitten.
IK ik IK!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wil jij zostraks een pasfoto van een prins op het witte paard?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan maar zo, ben er nog nooit geweest
Vraag het aan Onlo.quote:
Hoe oud is Onlo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vraag het aan Onlo.
Onlo is 2 meter lang (ik weet dat je van lange mannen houdt, ik heb alleen een lange “je weet wel”).
Onlo houdt van vrouwen.
Onlo is bereid om afstanden te maken (zie zijn verschillende Feyenoord uitjes).
Onlo houdt kapsalons.
En Onlo gaat langzaamaan naar een vetpercentage van 10%.
Enige nadeel: Onlo is blauw.
Nou Onlo, als dit geen goed verkooppraatje is, weet ik het ook niet meer.
minimaal 18+quote:
Bedankt maat. Het is nu wachten op de DM van Lot waarna ze me allerlei oneerbiedige voorstellen gaat doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vraag het aan Onlo.
Onlo is 2 meter lang (ik weet dat je van lange mannen houdt, ik heb alleen een lange “je weet wel”).
Onlo houdt van vrouwen.
Onlo is bereid om afstanden te maken (zie zijn verschillende Feyenoord uitjes).
Onlo houdt kapsalons.
En Onlo gaat langzaamaan naar een vetpercentage van 10%.
Enige nadeel: Onlo is blauw.
Nou Onlo, als dit geen goed verkooppraatje is, weet ik het ook niet meer.
Ik heb mijn territorium vast afgebakend in je fobo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat. Het is nu wachten op de DM van Lot waarna ze me allerlei oneerbiedige voorstellen gaat doen.
Laatste voyeur(s) Lot88quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb mijn territorium vast afgebakend in je fobo.
Laatste voyeur(s) onlogischquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb mijn territorium vast afgebakend in je fobo.
Het was dit of over je heen plassen. Maar ik heb geen piemel dus over iets heen plassen is best lastig. Dan maar zo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Lot88
Lot88
Lot88
Lot88
Lot88
Stalker
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het was dit of over je heen plassen. Maar ik heb geen piemel dus over iets heen plassen is best lastig. Dan maar zo.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) onlogisch
JanCees
Dimachaerus
mrDevil
LovelyLady
Typisch
Amarantha
ha jelly.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:55 schreef Saind het volgende:
Die fobo's zijn wel echt voor de mensen van de cu2 generatie die zijn blijven hangen hè
zag je mijn filmpje nog gister? Was iemand die een heel varken uit elkaar aan het halen was.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:55 schreef Saind het volgende:
Die fobo's zijn wel echt voor de mensen van de cu2 generatie die zijn blijven hangen hè
Nee, hier gepost?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zag je mijn filmpje nog gister? Was iemand die een heel varken uit elkaar aan het halen was.
Ja, maar zal hem via dm nog een keer versturen. Wil Lot niet gelijk misselijk maken.quote:
Al gevondenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar zal hem via dm nog een keer versturen. Wil Lot niet gelijk misselijk maken.
o ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar zal hem via dm nog een keer versturen. Wil Lot niet gelijk misselijk maken.
Wil je mij voortaan niet overslaan in je rondje DM's?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nice. ze hebben ook een koeversie.quote:
SOWquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel erger dan het beeld in de spiegel zal het niet zijn
Ik kijk meestal Scott Rea z'n dingen, gast in Engeland die dit soort shit ook doetquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nice. ze hebben ook een koeversie.
Je bent wel onzeker zeg, ben je soms dik?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je mij voortaan niet overslaan in je rondje DM's?
Ik voel mij gepasseerd nu
Geen idee, ik was iets aan het kijken van een bluefin tuna en toen kwam deze langs.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kijk meestal Scott Rea z'n dingen, gast in Engeland die dit soort shit ook doet
O maar als je eens buiten zou komen dan wist je dat er ook mensen bestaan die niet een huid als een maankraterlandschap hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel erger dan het beeld in de spiegel zal het niet zijn
quote:
Tampa doet het goed. De pats zuigen keihard.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen idee, ik was iets aan het kijken van een bluefin tuna en toen kwam deze langs.
Volgens mij heb ik jou een keer maar rechts geswiped op Tinder.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het was dit of over je heen plassen. Maar ik heb geen piemel dus over iets heen plassen is best lastig. Dan maar zo.
kicker zuigt. Gaat je punten kosten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tampa doet het goed. De pats zuigen keihard.
dat kan ik mij niet voorstellen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou een keer maar rechts geswiped op Tinder.
Hm oké. Dan zal het je moeder zijn geweestquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Op tinder had ik mijn bereik altijd op 15km staan
Maar Scrummie op 250km, want de nood is hoog..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Op tinder had ik mijn bereik altijd op 15km staan
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar Scrummie op 250km, want de nood is hoog..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm oké. Dan zal het je moeder zijn geweest.
Ik zit naar live opnamen van een electric kool aid acid test te luisterenquote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit naar live opnamen van een electric kool aid acid test te luisteren
Foy Vance - Make it rainquote:
Ik heb dat boek waar ze de naam the Doors vandaan hebben gehaaldquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat clipje van
Name: jim
Occupation: en dan gaat ie lachen
Wat een baas
Na zondag voel ik mij wel een dik varken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel onzeker zeg, ben je soms dik?
zal wel een gerucht zijn en niet kloppen, maar we zien wel.quote:
Goeie counter. Jij redt je hier wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O maar als je eens buiten zou komen dan wist je dat er ook mensen bestaan die niet een huid als een maankraterlandschap hebben.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar Scrummie op 250km, want de nood is hoog..
Ik ben groot voorstander van alleen live muziek tijdens tripsquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgende keer acid ga ik deze plaat non stop draaien
ik ga mijn lichaamsbeharing laten staan. Feminisme jonguhquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie counter. Jij redt je hier wel.
Eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben groot voorstander van alleen live muziek tijdens trips
Meer energie
quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:30 schreef Tarado het volgende:
heeft lot haar tieten al laten zien dan?
Naja dat is natuurlijk sowieso kankerherriequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens
Verschil tussen led Zep- stairway to heaven studio en live
Was niet de moeitequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:30 schreef Tarado het volgende:
heeft lot haar tieten al laten zien dan?
Als je me wil zien kom je maar bij me langsquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]Ik denk dat ik de foto's er maar uit haal. Want iedereen die lurkt met een fobo heeft er zelf niet eens fotos in staan
Sowquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja dat is natuurlijk sowieso kankerherrie
Maar kashmir ofzo, da's wel genieten
Die heb ik levend gezienquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja dat is natuurlijk sowieso kankerherrie
Maar kashmir ofzo, da's wel genieten
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je me wil zien kom je maar bij me langs
Als je een 4 jaar leeftijdverschil niet erg vindt kunnen we wel datenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]Ik denk dat ik de foto's er maar uit haal. Want iedereen die lurkt met een fobo heeft er zelf niet eens fotos in staan
Daar ben ik t mee eens. Maar misschien moeten we dat toch maar weghalen voor het hier volledig uit de klauwen looptquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weinig mis mee. Haar ballen (hueueue) kan ik wel waarderen. Ze doet het gewoon. Lotgodin.
dank je, waar is de rest?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie mijn edit in de post die je quote.
en het lengteverschil van 50cm.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je een 4 jaar leeftijdverschil niet erg vindt kunnen we wel daten.
want jij bent 12?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je een 4 jaar leeftijdverschil niet erg vindt kunnen we wel daten.
Mighty Sam McClainquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
The doors - love her madly
Lekker bezig knut
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en het lengteverschil van 50cm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |