quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker GGMM is geen topuser. Waarom lik je zo'n kermismongool vreselijk aan zijn lul, man. Nergens voor nodig, spreek je uit vanuit je hart. Niemand verbiedt je hier om een eerlijke mening te hebben. Nu kom je over als een sociale hulpverlener die te bang is om geslagen en mishandeld te worden door zijn cliënten. Het is niet nodig, doe het niet.
Ik trollde ggmm kapot, liet hem uit z'n act vallen. Het opkomen van mij over de nieuwe users is wel elk woord van gemeendquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ggmm is trol nummer 1. Toch heerlijk hoe hij onervaren forummensjes op de kast kan krijgen
Tevens heeft hij leuke vissen
Dat mag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef er de voorkeur aan dat ie op mijn bord ligt.
Wie heeft jou dit wijsgemaakt?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Grootse daden heb ik geleverd op de voorpagina, de FP van nu is mijn erfenis. Hedendaags ben ik met pensioen, terugblikkend op de jaren intensieve arbeid waar de FP van geprofiteerd heeft.
Ik mis godverdomme ook altijd alles.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haar tieten laten zien, zie vorig topic.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie is nu druk aan het bladeren door de topicpagina's.
In Japan at ik een keer sushi van (rauw) paard dat was lekker godverdomme johquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef er de voorkeur aan dat ie op mijn bord ligt.
Story of your life.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mis godverdomme ook altijd alles.
En jij zit werkloos thuis.. Die jongen doet tenminste nog iets voor zijn centen..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wie heeft jou dit wijsgemaakt?
En nu sta je koekjes te sorteren op de loopband.
Eigenlijk niet. Maar jullie mogen dat denken hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie is nu druk aan het bladeren door de topicpagina's.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar jullie mogen dat denken hoor.
Momenteel niet. In de toekomst wel weer. Maar ik heb geen vent nodig om mij en mijn paard te vervoeren want ik kan prima zelf met mijn trailer rijdenquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Momenteel niet. In de toekomst wel weer. Maar ik heb geen vent nodig om mij en mijn paard te vervoeren want ik kan prima zelf met mijn trailer rijden
Kan je ook achteruit inparkeren?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Momenteel niet. In de toekomst wel weer. Maar ik heb geen vent nodig om mij en mijn paard te vervoeren want ik kan prima zelf met mijn trailer rijden
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het lot van een inwoner van Twente; overal een stapje te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |