Beide topuserts er is erger -> dmquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan niet lager zinken dan users als GGMM en JanCees.
suikerspin is best lekker hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Leuk.. Samen met mama een suikerspin halen.. Geniet ervan!
Een typische vrouwquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal. Ik ken zelfs de regels niet
Zeker GGMM is geen topuser. Waarom lik je zo'n kermismongool vreselijk aan zijn lul, man. Nergens voor nodig, spreek je uit vanuit je hart. Niemand verbiedt je hier om een eerlijke mening te hebben. Nu kom je over als een sociale hulpverlener die te bang is om geslagen en mishandeld te worden door zijn cliënten. Het is niet nodig, doe het niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beide topuserts er is erger -> dm
wat komt er daarna dan? Nu zie ik bukakke achtige tafrelen voor mij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jesus!!!!
Wedstrijd is slechts het voorspel daarna komt het pas.
Zolang je maar lang genoeg tussen de regels doorleest, staat alles in de bijbel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nice.
Staat er iets in de bijbel over drugsgebruik
Grootse daden heb ik geleverd op de voorpagina, de FP van nu is mijn erfenis. Hedendaags ben ik met pensioen, terugblikkend op de jaren intensieve arbeid waar de FP van geprofiteerd heeft.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vasion zou wel een aanwinst zijn voor de FP denk ik.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker GGMM is geen topuser. Waarom lik je zo'n kermismongool vreselijk aan zijn lul, man. Nergens voor nodig, spreek je uit vanuit je hart. Niemand verbiedt je hier om een eerlijke mening te hebben. Nu kom je over als een sociale hulpverlener die te bang is om geslagen en mishandeld te worden door zijn cliënten. Het is niet nodig, doe het niet.
Stijn heeft al eerder karaktermoord gepleegd op iemand.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:17 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. Stijn geeft knut even een veeg uit de pan
Ik vind het prima dat iemand idolaat van voetbal is. Maar verwacht van mij niet dat ik er een wijze opmerking over maak. Ik hou wel gewoon mijn mond en doe wel iets anders in die tijd.quote:
Die zijn al lang doodquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ggmm is trol nummer 1. Toch heerlijk hoe hij onervaren forummensjes op de kast kan krijgen
Tevens heeft hij leuke vissen
Je klinkt nu als de ideale vriendin.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat iemand idolaat van voetbal is. Maar verwacht van mij niet dat ik er een wijze opmerking over maak. Ik hou wel gewoon mijn mond en doe wel iets anders in die tijd.
Wedstrijdje kapsalons vreten. Onlo zijn record staat op 3 in een dag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat komt er daarna dan? Nu zie ik bukakke achtige tafrelen voor mij.
Sinds die kermisattractie weg is staan de nieuwe users in de rij. En wat voor usersquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker GGMM is geen topuser. Waarom lik je zo'n kermismongool vreselijk aan zijn lul, man. Nergens voor nodig, spreek je uit vanuit je hart. Niemand verbiedt je hier om een eerlijke mening te hebben. Nu kom je over als een sociale hulpverlener die te bang is om geslagen en mishandeld te worden door zijn cliënten. Het is niet nodig, doe het niet.
Is dat paard toch zo gek nog niet hequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt nu als de ideale vriendin.
Wat zijn de voorwaarden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lot heeft aan de voorwaarden voldaan en is nu gewoon een volwaardig SC-lid.
Stop nu maar weer met je gefap op haar.
Ik voel me nog altijd een smerig varkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wedstrijdje kapsalons vreten. Onlo zijn record staat op 3 in een dag.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wedstrijdje kapsalons vreten. Onlo zijn record staat op 3 in een dag.
Ik had 1 voorwaarde aan mn vriendin en dat was als er wielrennen of veldrijden op tv is hou je je bekquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt nu als de ideale vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |