Jammer dat je je op de vlakte houdt waar je als normaal user ongetwijfeld met scherpe pennen had geschreven.quote:
Je zou je diep moeten schamen, jij als Feyenoorder!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Oh wacht, je kwam uit het oosten des lands.
Drizztquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie verdenk jij van het laagste IQ hier?
Dit is correct amice. Ik heb nu in een zekere vorm een blad voor de mond, wat de kwaliteit van deze SC overigens ten goede komt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je je op de vlakte houdt waar je als normaal user ongetwijfeld met scherpe pennen had geschreven.
Na die extra pics in DM heb ik geen keus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]je blijft nu de hele dag lief voor mij he?
Nou...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is correct amice. Ik heb nu in een zekere vorm een blad voor de mond, wat de kwaliteit van deze SC overigens ten goede komt.
Ga je mee naar een wedstrijd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:13 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb binnenkort weer een uitstapje naar Feyenoordstad. Moet toegeven dat ik Rotterdam best leuk vind.
Je kan niet lager zinken dan users als GGMM en JanCees.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is correct amice. Ik heb nu in een zekere vorm een blad voor de mond, wat de kwaliteit van deze SC overigens ten goede komt.
dacht wel dat je ze kon waarderenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na die extra pics in DM heb ik geen keus.
Feyenoordstad komt pas met de nieuwe kuip. Inclusief achtbaan enzoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:13 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb binnenkort weer een uitstapje naar Feyenoordstad. Moet toegeven dat ik Rotterdam best leuk vind.
Rotterdam is ook een leuke stad..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:13 schreef Lot88 het volgende:
Is kleine zondequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een geen hekel maaaaaar.... was
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Feyenoordstad komt pas met de nieuwe kuip. Inclusief achtbaan enzo
Fijn dat jij de beestjes een naam geeft amice. Dit geeft mij een veilige escape.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan niet lager zinken dan users als GGMM en JanCees.
Moet jij geen ontzet vieren?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan niet lager zinken dan users als GGMM en JanCees.
https://www.dehoop.org/47022/wat-zegt-de-bijbel-over-drugsquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nice.
Staat er iets in de bijbel over drugsgebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |