Mijn enige werk is zodra mijn vrouw thuis komt haar twee keer tot drie keer een beurt geven en koken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En jij zit werkloos thuis.. Die jongen doet tenminste nog iets voor zijn centen..
Soms, ik vind het interessante statistiek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, jij verdiept je ook in de Expected Goals? Doe ik hoor.
Bij jou werkt de vrouw?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mijn enige werk is zodra mijn vrouw thuis komt haar twee keer tot drie keer een beurt geven en koken.
Ik ben de ideale man en ja ik krijg zakgeld.
Details Lot, details.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]Ik heb niet gezegd hoe vaak ik opnieuw moet insteken he
Wat voor werk doet je vrouw?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mijn enige werk is zodra mijn vrouw thuis komt haar twee keer tot drie keer een beurt geven en koken.
Wat ik vreemd vind aan dit hele verhaal is dat je eerst allerlei tips wilde hebben over hoe te verhuizen naar Duitsland en nu laat je je plots omscholen tot leraar wiskunde.. Wat ga je nu eigenlijk doen met je leven?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik hou een bestand bij van vijf competities. Probleem is dat er verschillende modellen zijn die elke kans weer anders meten. Voor de PL/Bundesliga/SerieA/LaLiga kijk ik naar één model maar voor de Eredivisie kijk ik naar twee modellen maar eentje verschilt volgens mij enorm van die andere twee die dichter bij elkaar liggen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Soms, ik vind het interessante statistiek.
Ik ook. Waar kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]Ben ik blij dat ik vlak voor twente woon.
Jij let veels te goed op mij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind aan dit hele verhaal is dat je eerst allerlei tips wilde hebben over hoe te verhuizen naar Duitsland en nu laat je je plots omscholen tot leraar wiskunde.. Wat ga je nu eigenlijk doen met je leven?
Dat is wel interessant. Maar zo ver ga ik niet eigenlijk. Vind het vooral achteraf altijd leuk om te zien dat die Exp.G statistiek altijd veel beter overeen komt met het wedstrijdbeeld dan balbezit/schoten op doel/corners/whatever.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou een bestand bij van vijf competities. Probleem is dat er verschillende modellen zijn die elke kans weer anders meten. Voor de PL/Bundesliga/SerieA/LaLiga kijk ik naar één model maar voor de Eredivisie kijk ik naar twee modellen maar eentje verschilt volgens mij enorm van die andere twee die dichter bij elkaar liggen.
Wat voor werk doet N1ek!?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- heeft niet zoveel zinnings om handen.
Wanneer word jij trainer?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou een bestand bij van vijf competities. Probleem is dat er verschillende modellen zijn die elke kans weer anders meten. Voor de PL/Bundesliga/SerieA/LaLiga kijk ik naar één model maar voor de Eredivisie kijk ik naar twee modellen maar eentje verschilt volgens mij enorm van die andere twee die dichter bij elkaar liggen.
Mooie omgeving wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben geboren in Winterswijk, in die omgeving woon ik ook.
Zo'n goal van Larsson bij Heracles uit voor open doel wordt bij dat model van 11tegen11 niet als een letterlijk 100% kans gezien omdat daar de keeperpositie niet meegerekend wordt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel interessant. Maar zo ver ga ik niet eigenlijk. Vind het vooral achteraf altijd leuk om te zien dat die Exp.G statistiek altijd veel beter overeen komt met het wedstrijdbeeld dan balbezit/schoten op doel/corners/whatever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |