Noujaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moeder heeft hem ook niet met succes afgerond. Zie hier het resultaat.
Forum is het helemaal deze dagenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb één keer CDA gestemd en voelde me gelijk bekocht..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moeder heeft hem ook niet met succes afgerond. Zie hier het resultaat.
Mijn maatjes laten geen spaan van mij heelquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar de cursus Van gerespecteerd user naar zielig schertsfiguur van een moderator heb je met een voldoende afgerond, toch?
Haar enige prestatie is dat ze 4 zonen heeft. De dader(s) is/zijn nooit opgepakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Op de lijst van het CDA staan louter opgewarmde lijken.. Neem Mona Keijzer, bijvoorbeeld.. Die heeft een smoelwerk alsof ze net nog met de defibrillator in contact is geweest..
Ik fap op dat flesje Crystal Clear, wat betreft je borstjes wil ik een nieuwe, duidelijke foto..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nu heb ik aan mijn plicht voldaan. Nu wil ik geen gezeur meer.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:51 schreef Lot88 het volgende:
Ben ik weer.Haha, held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft niks met cda te maken, wel iets met de streek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Op de lijst van het CDA staan louter opgewarmde lijken.. Neem Mona Keijzer, bijvoorbeeld.. Die heeft een smoelwerk alsof ze net nog met de defibrillator in contact is geweest..
Dit bedoel ik dus, opper.. NEEM JE VERANTWOORDELIJKHEID EEN KEER..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heeft niks met cda te maken, wel iets met de streek.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:51 schreef Lot88 het volgende:
Ben ik weer.Jij hebt de OP gelezen zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag ze in december levend aanschouwen als je lief bent.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik fap op dat flesje Crystal Clear, wat betreft je borstjes wil ik een nieuwe, duidelijke foto..
Ik kwam zondag even langs Deventer, maar in Hotel Mama ligt geen skateboard meer..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij mag ze in december levend aanschouwen als je lief bent.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo doen. Zij houdt woord. Wat een godin
Waarom pas in december?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij mag ze in december levend aanschouwen als je lief bent.
Trucage.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nu heb ik aan mijn plicht voldaan. Nu wil ik geen gezeur meer.
we kunnen ook gewoon mensen op skateboarden onderuit schoppen in burnside. Vind ik ook best een vermakelijke bedoeling.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kwam zondag even langs Deventer, maar in Hotel Mama ligt geen skateboard meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |